خیلی دکتر عالی هست من 14 سال دارم و تمام 14 سال هم میام اینجا
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بسیار باتجربه و عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
بسیار دکتر خوب و با سطح سواد علنی بالا و روابط خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
من مشکل کوارش داشتم رفتم پیش ایشون تشخیص ورم روده دادند و با یک نسخه خوب شدم فکر میکنم اگر شاید پیش دکتر دیگه ای رفته بودم حتما کولونسکوپی میداد خدا خیرشون بده خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
بله مشکل شکم درد
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
تشخیص ایشون بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
برای هر مشکلی که فرزندانم رو بردم، بهترین و دقیق ترین و سریعترین تشخیص رو دادن و بسیار آرامش بخش رفتار کردن.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
هروقت بچمو هرجا بردم با داروی اشتباهی بدتر شد ولی ایشون با تشخیص دقیق و تجویز داروی درست بسیار امیدبخش بوده برام. امیدوارم همیشه پاینده باشند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دخترم رو بردم پبششون. تشخیصشون خوب بود و تجویزشون هم جواب داد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
سلام ،من از این دکتر بسیار راضی هستم سالهاست که دکتر خانوادگی ماست خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
من برای ویزیت ماهانه پسرمو میبرم
واقعا ایشون عالی هستن باحوصله با تجربه حرف ندارن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
سلام در رابطه با معالجه پسرم تجویز ایشون فوق العاده بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دکتر خوبی هستن و با تجربه
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مشکلات سوزش معده وکم اشتهایی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر با حوصله و کاردانی هستند.تا جای ممکن از تجویز دارو برای کودکان خود داری میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
مشکل یبوست و خوب بوده
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
دکتری کاردان با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خیلی دکتر دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
تشخیصش خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
بهترین دکتر اطفالی که میشناسم عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
بسیار خوب...
پسرم مشکل دفع و سوزش معده داشت
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
ایشان دکتر پسرم بودند حدود ۱۲ سال پیش و ما خیلی راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خوب خوب
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
خیلی دکتر خوبی هستن ، من پسرم و فقط پیش ایشون میبرم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
تشخیص بسیار
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
آقای دکتر با تشخیص عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۴
عالیه حرف نداره دقیقا میزنه تو خال تا پسرمو نگاه کرد متوجه شد دل درد داره حتی گف تا یه ماه دیگه اینجوره همینم شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
دخترم عفئنت ادراری داشت که با تشخیص ایشون خداروشکر خوب شدند
پسر من از زمان به دنیل امدن تحت نظر شون هستند بسیار راضی هستیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بسیار دکتر خوبی هستند تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عالی هستن و بسیار دکتر باتجربه ایی هستن الان 8 ساله که پسرم را پیش ایشون میبرم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
چک آپ کامل دخترم رو آنجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
من برای گوارش پیش آقای دکتر میرم عالی هستن.
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
بسیار پزشک با سواد و با حوصله ایست
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
برای بچه هام پیش ایشان میرم و البته برای بیماری های معمولی مثل سرماخوردگی و چک آپ رفتم الحمدالله راضی بودم دکتری هستن که تا جایی که واقعا نیاز نباشه دارو نمیدن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دکتر خیلی خوب و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
در کل دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
خیلی دکتر حاذقی هستند ودر تشخیص بیماری و تجویز دارو خیلی خوب عمل می کنند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
مشکلات گوارشی فرزندم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
سلام وقت شما بخیر من و همه اعضا خانواده ام به نوعی بیمار آقای دکتر بوده ایم و متبحر تر از ایشان در خصوص تشخیص فوری و مداوای صحیح ندیده ام. سپاس فراوان آقای دکتر.
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
دکتر هستند که تشخیصشون درسته
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
بسیار حاذق و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
پزشک خوبی هستند.خواهرزاده هایم را پیش ایشان می برند.من فعلا یکبار و فقط برای چکاب نوزادم رفته ام.
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بسیا دکتر کار بلد و بی نظیری هستند
۱۳۹۷/۰۲/۰۷
همکارم معرفی کرده
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
کارشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالیاست
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
من پسرم رو از سه روزگی پیش دکتر اقبالخواه بردم، بسیار عالی و مهربان هستن، تشخیص بسیار خوب، حتی سوالی داشته باشبم تلفنی جواب میدن، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عالی با تجربه صبور و بااخلاق وحاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
سلام بسیار دکتر خوبی هستند . داروی بیخود اصلا نمیدن و تشخیص بسیار خوبی در بیماری دارن خیلی متین و باوقار هستند و برای بیمار به خوبی وقت می ذارن . ان شاالله خدا بهشون خیر بده خیلی از دکترا باید از منش و رفتار آقای دکتر درس بگیرن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
سرماخوردگی داشت بچم نسخه ش خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
دکتر بسیار خوبی هست.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
بسیار دکتر حاذق و با وجدان با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
طبابت عالی ولی کم وقت میزارن برای مریض
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عالی و عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
عالی بود.
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
تشخیصشون خوب بود الکی دارو ندادن راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
پسرم زردیش 20بودبردم پیش ایشان وراضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
بسیار تشخیص عالی و دقیق دارند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
کودکان
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
دخترم سرماخوردگی شدید داشت با تجویز آقای دکتر خیلی زود نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
سلام بسیارخوب باتشخیص صددرصد
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عالی بود عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عالیییییییییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
دکتر اقبال خواه یکی از بهترین دکتر ها ست دست دکتر شفا بخش اصلا
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عالی با حوصله و با تشخیص خیلی دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
برای کودکانم اقدام کردم و و کار
۱۳۹۹/۰۳/۰۲
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
مشکل کبدی دارن فعلا دکتر آزمایش نوشته ببینیم نظرشون راجب جواب چیه ؟
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالییییه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
ایشون معجزه میکنن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
تجربه بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
فوق العاد عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ایشون در تشخیص عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
پسرم مریض بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
فوق العاده پزشک باتجربه ای درهمه زمینه ها هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
خیلی خوب بودند..چون تاجایی که امکان داره بدون دارو درمان میکنند
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خوب بودن با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
واقعا پزشک حاذق و کاربلدی هستن.هم برای اطفال هم برای بزرگسالان.من سالهاست که به ایشون مراجعه میکنم و بهترین نتیجه درمان رو گرفتم.
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دخترم بچه بوده خدمتتشون رسیدم وبه همه اقوام معرفیشون کردم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بسیار دکتر خوبی هست تشخیص بیما رهاش حرف نداره.
بایک تسخه خوب میشن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
خوب بودن
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
سلام من روی نظرات خوب دیگران پسرمو بردم که یبوست داشت و اصلا وزن نمیگرفت یکماه از دارویی کخ تجویز کردم بهش دادم خیلی خوب بود هم یبوستش بر طرف شد هم اینکه اشتهاش خوب شد و داره وزن میگیره البته هنوز باید تحت نظر ایشون باشه تا بهبودی کامل ممنون از دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ایشان یکی از بهترین پزشکان اطفال تهران هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
حدود 15ساله خودم وبچه هام به این دکترمراجعه میکنیم ،وحتی بچه های برادرهامم تحت نظراین دکترهستند،من فوق العاده ،فوق العاده ازکارشون راضی هستم ،بهنرین نتایج روگرفتم ،عالی بوده
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
دکتر خیلی
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عااااالی بهترینن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
پزشک خوبی هستند شلوغ نمیکنن صبور و منطقی
۱۳۹۸/۰۹/۲۱
دکتر اقبال خواه پزشکی با تجربه و دانش بالا هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
عالی است این دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بهترین دکتر عاشقشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
پسرم از کودکی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ایشون واقعا عالی عالی هستن برای کودکان
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
خیلی تشخیص درست میدهند با کمترین دارو
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
پسر دو ماهگی کولیک شدید داشت یه جلسه بردمش پیش اقای دکتر درمان شد خدا خیرش بده واقعا تا دیدش گف تا یه ماه دیگه سالم سالمه همینطورم شد واقعا
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
مدت های زیادی دل دردهای وحشتناک . هیچ دکتری در تهران متوجه نشد . آقای دکتر نازنین با معاینه متوجه شدند که آپاندیس هست که بسیار عفونی و خطرناک شده . خدا بهشون سلامتی و طول عمر بدهد .
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
آنفولانزا
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی فرزندم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عالی ,بدون دلیل داروی الکی نمیدن
۱۳۹۷/۰۳/۱۰
ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تشخیص عالیه
۱۳۹۷/۰۲/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
دکتر بسیار خوب و ماهری هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عالی-تشخیص و مشاوره عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
fsdhv uhgd
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
سلام آقای دکتر بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
بسیار قهار و باتجربه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عالی و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
پرسش درباره سرما خوردگی کودک
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ایشان بی نهایت دکترحازقی هستند، مشکل برادرم را متوجه شدندو راه درمان را پیشنهاد دادند.
۱۳۹۷/۰۳/۲۰
سلام
تشخیص بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
به خوبی رفع مشکل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار دکتر توانمند، توانایی تشخیص و درمان های بی نظیر
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۳۰
بهترین دکتر نوزادان
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
دکتر خوبی و الکی دارو نامیده
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
تشخیصهای درستی دارن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
واقعا دکتر عالیه الکی دارو نمیده واقعا تو کارش استاده من بهش ایمان دارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۶
مشکل گوارش داشتم و با تجویزهای ایشان تحت کنترل است
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی، حرف نداره. از روزی که من به دنیا اومدم دکترم بود، و تا الان که 27 سالمه، همه ی خانواده و اقوام ما برای هر مریضی ای میریم پیششون. حتی بیماری هایی که در حیطه ی تشخیصشون هم نباشه، راهنمایی میکنن و معرفی میکنن که کجا بری...
و یه مسئله ی دیگه این که حتی سکته ی پدر بزرگ من رو ایشون تشخیص داد!
اقبال خواه حرف نداره
۱۳۹۸/۰۹/۲۱
عاااااا
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
مشکل تغذیه کودک
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار حاذق و با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
بسیار با تجربه و کاربلد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بسیار متبحر ، با حوصله و کاردان
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
قدرت تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
خیلی عالی بودن،یبوست مزمن پسر چهار ماهه ام رو درمان کردن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
خیلی دکتر خوبی هستن واقعا تشخیصشون بی نظیر بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۳
عالیست من خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
بسیار دکتر حاذق و صبوری هستند. بی جهت دارو نمیدهند و استرس هم برای مادر ایجاد نمیکنند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
مشکل گوارش وسایر
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
عالی هست
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
عالییییییییی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
سرماخوردگی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بهترین تشخیص رو دارن و بهترین در دادن دارو
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
جهت سرما خوردگی نوه ام که خیلی مفید بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
دکتر عالی با تشخیص خوب من پسرمو همیشه پیش ایشون میبرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
بسیار دکتر ماهر و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
فوق العاده بود فقط ای کاش بیمار کرونایی هم زمان کمتز میپذیرفتن
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
بسیاردکترحاذق وکاربلدی هستند، ازهمه مهمتراینکه تاجاییکه ممکن است از دادن دارو ممانعت میکنند، خدا بهشون سلامتی و طول عمربده انشاالله
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خیلی خوب بودن
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
فامیلام
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
دکتر بسیار عالییی،خونسرد و تشخیص درست .الکی دارو نمیده.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
دکتر خوبی هستند تشخیصشون حرف نداذه داروی الکی هم نمیدن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
واقعا دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
بهترین تشخیص و ایشون نسبت به وضعیت بیمار داره و الکی قرص و دارو نمیدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دکتر بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار دکتر خوب و عالی هستن خداوند عمرباعزت به ایشان بدهد
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
دکتر حاذق و با حوصله ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
پزشک بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عالی ان
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بسیار دکتر خوبی هستند بهترینن بهترین
۱۳۹۸/۰۹/۰۴
سلام بسیار از تجربه و متخصص ایشان راضی و خشنود هستم
۱۳۹۷/۰۳/۰۸
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
دکتر عالی و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بهترین دکتر هستن تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
در تشخیص خوب هستند و وسواس زیادی ندارند و خیلی هم دارو نمیدهند .ولی خیلی وقت نمیگذارند برای هر مریض
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دکتر بسیار خالقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر بسیار دانا و فهمیده
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
فوق العاده خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستن و تا لزومی نباشد دارو تجویز نمی کنند
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
پسرم سینه اش عفونت داشت طوری که باید بیمارستان میخوابید با تجویز داروهای آقای دکتر حالش خوب شد
پسرم نوزادبودبردم پیش ایشان خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۲۷خیلی دکتر عالی هست من 14 سال دارم و تمام 14 سال هم میام اینجا
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بسیار باتجربه و عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بسیار دکتر خوب و با سطح سواد علنی بالا و روابط خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶من مشکل کوارش داشتم رفتم پیش ایشون تشخیص ورم روده دادند و با یک نسخه خوب شدم فکر میکنم اگر شاید پیش دکتر دیگه ای رفته بودم حتما کولونسکوپی میداد خدا خیرشون بده خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بله مشکل شکم درد
۱۳۹۸/۱۰/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۶پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳تشخیص ایشون بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۵برای هر مشکلی که فرزندانم رو بردم، بهترین و دقیق ترین و سریعترین تشخیص رو دادن و بسیار آرامش بخش رفتار کردن.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰هروقت بچمو هرجا بردم با داروی اشتباهی بدتر شد ولی ایشون با تشخیص دقیق و تجویز داروی درست بسیار امیدبخش بوده برام. امیدوارم همیشه پاینده باشند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دخترم رو بردم پبششون. تشخیصشون خوب بود و تجویزشون هم جواب داد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵سلام ،من از این دکتر بسیار راضی هستم سالهاست که دکتر خانوادگی ماست خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷من برای ویزیت ماهانه پسرمو میبرم واقعا ایشون عالی هستن باحوصله با تجربه حرف ندارن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷سلام در رابطه با معالجه پسرم تجویز ایشون فوق العاده بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶دکتر خوبی هستن و با تجربه
۱۳۹۹/۰۷/۳۰مشکلات سوزش معده وکم اشتهایی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر با حوصله و کاردانی هستند.تا جای ممکن از تجویز دارو برای کودکان خود داری میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل یبوست و خوب بوده
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتری کاردان با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خیلی دکتر دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تشخیصش خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بهترین دکتر اطفالی که میشناسم عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بسیار خوب... پسرم مشکل دفع و سوزش معده داشت
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ایشان دکتر پسرم بودند حدود ۱۲ سال پیش و ما خیلی راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خوب خوب
۱۳۹۷/۰۲/۰۱خیلی دکتر خوبی هستن ، من پسرم و فقط پیش ایشون میبرم
۱۳۹۹/۰۸/۲۵تشخیص بسیار
۱۴۰۰/۰۸/۲۳آقای دکتر با تشخیص عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۴عالیه حرف نداره دقیقا میزنه تو خال تا پسرمو نگاه کرد متوجه شد دل درد داره حتی گف تا یه ماه دیگه اینجوره همینم شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۴دخترم عفئنت ادراری داشت که با تشخیص ایشون خداروشکر خوب شدند
۱۳۹۸/۰۷/۱۶بسیار عالی وباتجربه
۱۳۹۹/۰۳/۱۹خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۱/۰۸باسلام ، پزشک حاذق و پنجه طلا هستند معده درد شدید داشتم اصلا فکر نمی کردم خوب بشم رفتم پیش ایشون خیلی خوب شدم دستشون درد نکنه انشا... همیسه سلامت باشند.
۱۳۹۹/۰۹/۱۳آدم باسواد و شریفیه. الکی دارو نمیده
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر بسیار خوش اخلاق و خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۵دکترو خوب و حا
۱۳۹۹/۰۷/۲۲پسر من از زمان به دنیل امدن تحت نظر شون هستند بسیار راضی هستیم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار دکتر خوبی هستند تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی هستن و بسیار دکتر باتجربه ایی هستن الان 8 ساله که پسرم را پیش ایشون میبرم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱چک آپ کامل دخترم رو آنجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵من برای گوارش پیش آقای دکتر میرم عالی هستن.
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵بسیار پزشک با سواد و با حوصله ایست
۱۴۰۰/۰۸/۱۰برای بچه هام پیش ایشان میرم و البته برای بیماری های معمولی مثل سرماخوردگی و چک آپ رفتم الحمدالله راضی بودم دکتری هستن که تا جایی که واقعا نیاز نباشه دارو نمیدن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱دکتر خیلی خوب و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵در کل دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۰خیلی دکتر حاذقی هستند ودر تشخیص بیماری و تجویز دارو خیلی خوب عمل می کنند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکلات گوارشی فرزندم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷سلام وقت شما بخیر من و همه اعضا خانواده ام به نوعی بیمار آقای دکتر بوده ایم و متبحر تر از ایشان در خصوص تشخیص فوری و مداوای صحیح ندیده ام. سپاس فراوان آقای دکتر.
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر هستند که تشخیصشون درسته
۱۳۹۸/۰۷/۱۰بسیار حاذق و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۰۴پزشک خوبی هستند.خواهرزاده هایم را پیش ایشان می برند.من فعلا یکبار و فقط برای چکاب نوزادم رفته ام.
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بسیا دکتر کار بلد و بی نظیری هستند
۱۳۹۷/۰۲/۰۷همکارم معرفی کرده
۱۴۰۰/۰۶/۲۹کارشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۲عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالیاست
۱۳۹۹/۱۱/۲۸من پسرم رو از سه روزگی پیش دکتر اقبالخواه بردم، بسیار عالی و مهربان هستن، تشخیص بسیار خوب، حتی سوالی داشته باشبم تلفنی جواب میدن، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی با تجربه صبور و بااخلاق وحاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۶سلام بسیار دکتر خوبی هستند . داروی بیخود اصلا نمیدن و تشخیص بسیار خوبی در بیماری دارن خیلی متین و باوقار هستند و برای بیمار به خوبی وقت می ذارن . ان شاالله خدا بهشون خیر بده خیلی از دکترا باید از منش و رفتار آقای دکتر درس بگیرن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹سرماخوردگی داشت بچم نسخه ش خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۹دکتر بسیار خوبی هست.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶بسیار دکتر حاذق و با وجدان با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴طبابت عالی ولی کم وقت میزارن برای مریض
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی و عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی بود.
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تشخیصشون خوب بود الکی دارو ندادن راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پسرم زردیش 20بودبردم پیش ایشان وراضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بسیار تشخیص عالی و دقیق دارند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲کودکان
۱۳۹۹/۰۸/۲۱دخترم سرماخوردگی شدید داشت با تجویز آقای دکتر خیلی زود نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹سلام بسیارخوب باتشخیص صددرصد
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی بود عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالیییییییییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳دکتر اقبال خواه یکی از بهترین دکتر ها ست دست دکتر شفا بخش اصلا
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی با حوصله و با تشخیص خیلی دقیق
۱۴۰۰/۰۲/۱۹برای کودکانم اقدام کردم و و کار
۱۳۹۹/۰۳/۰۲سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۳۱مشکل کبدی دارن فعلا دکتر آزمایش نوشته ببینیم نظرشون راجب جواب چیه ؟
۱۳۹۸/۱۰/۱۹عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالییییه
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ایشون معجزه میکنن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۱۴تجربه بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹فوق العاد عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱ایشون در تشخیص عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پسرم مریض بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵فوق العاده پزشک باتجربه ای درهمه زمینه ها هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹خیلی خوب بودند..چون تاجایی که امکان داره بدون دارو درمان میکنند
۱۳۹۹/۰۵/۰۸خوب بودن با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۴راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸واقعا پزشک حاذق و کاربلدی هستن.هم برای اطفال هم برای بزرگسالان.من سالهاست که به ایشون مراجعه میکنم و بهترین نتیجه درمان رو گرفتم.
۱۳۹۹/۰۳/۳۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دخترم بچه بوده خدمتتشون رسیدم وبه همه اقوام معرفیشون کردم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار تشخیص عالی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار دکتر خوبی هست تشخیص بیما رهاش حرف نداره. بایک تسخه خوب میشن.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خوب بودن
۱۳۹۷/۰۶/۱۴بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳سلام من روی نظرات خوب دیگران پسرمو بردم که یبوست داشت و اصلا وزن نمیگرفت یکماه از دارویی کخ تجویز کردم بهش دادم خیلی خوب بود هم یبوستش بر طرف شد هم اینکه اشتهاش خوب شد و داره وزن میگیره البته هنوز باید تحت نظر ایشون باشه تا بهبودی کامل ممنون از دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ایشان یکی از بهترین پزشکان اطفال تهران هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۵حدود 15ساله خودم وبچه هام به این دکترمراجعه میکنیم ،وحتی بچه های برادرهامم تحت نظراین دکترهستند،من فوق العاده ،فوق العاده ازکارشون راضی هستم ،بهنرین نتایج روگرفتم ،عالی بوده
۱۳۹۸/۱۱/۲۰حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر خیلی
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۳تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عااااالی بهترینن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۴پزشک خوبی هستند شلوغ نمیکنن صبور و منطقی
۱۳۹۸/۰۹/۲۱دکتر اقبال خواه پزشکی با تجربه و دانش بالا هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی است این دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بهترین دکتر عاشقشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶پسرم از کودکی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ایشون واقعا عالی عالی هستن برای کودکان
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خیلی تشخیص درست میدهند با کمترین دارو
۱۳۹۹/۱۰/۲۲پسر دو ماهگی کولیک شدید داشت یه جلسه بردمش پیش اقای دکتر درمان شد خدا خیرش بده واقعا تا دیدش گف تا یه ماه دیگه سالم سالمه همینطورم شد واقعا
۱۳۹۹/۰۷/۲۲مدت های زیادی دل دردهای وحشتناک . هیچ دکتری در تهران متوجه نشد . آقای دکتر نازنین با معاینه متوجه شدند که آپاندیس هست که بسیار عفونی و خطرناک شده . خدا بهشون سلامتی و طول عمر بدهد .
۱۴۰۰/۰۶/۰۵آنفولانزا
۱۴۰۰/۱۲/۰۳با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی فرزندم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی ,بدون دلیل داروی الکی نمیدن
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰تشخیص عالیه
۱۳۹۷/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲دکتر بسیار خوب و ماهری هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی-تشخیص و مشاوره عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱fsdhv uhgd
۱۳۹۹/۰۸/۰۳سلام آقای دکتر بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار قهار و باتجربه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عالی و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۶پرسش درباره سرما خوردگی کودک
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ایشان بی نهایت دکترحازقی هستند، مشکل برادرم را متوجه شدندو راه درمان را پیشنهاد دادند.
۱۳۹۷/۰۳/۲۰سلام تشخیص بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۱/۰۷به خوبی رفع مشکل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار دکتر توانمند، توانایی تشخیص و درمان های بی نظیر
۱۳۹۹/۰۴/۱۴دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۳۰بهترین دکتر نوزادان
۱۳۹۹/۰۴/۰۱دکتر خوبی و الکی دارو نامیده
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳تشخیصهای درستی دارن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷واقعا دکتر عالیه الکی دارو نمیده واقعا تو کارش استاده من بهش ایمان دارم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۶مشکل گوارش داشتم و با تجویزهای ایشان تحت کنترل است
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی، حرف نداره. از روزی که من به دنیا اومدم دکترم بود، و تا الان که 27 سالمه، همه ی خانواده و اقوام ما برای هر مریضی ای میریم پیششون. حتی بیماری هایی که در حیطه ی تشخیصشون هم نباشه، راهنمایی میکنن و معرفی میکنن که کجا بری... و یه مسئله ی دیگه این که حتی سکته ی پدر بزرگ من رو ایشون تشخیص داد! اقبال خواه حرف نداره
۱۳۹۸/۰۹/۲۱عاااااا
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل تغذیه کودک
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار حاذق و با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۰۹/۰۶بسیار با تجربه و کاربلد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیار متبحر ، با حوصله و کاردان
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵قدرت تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۲تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲خیلی عالی بودن،یبوست مزمن پسر چهار ماهه ام رو درمان کردن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خیلی دکتر خوبی هستن واقعا تشخیصشون بی نظیر بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۳عالیست من خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بسیار دکتر حاذق و صبوری هستند. بی جهت دارو نمیدهند و استرس هم برای مادر ایجاد نمیکنند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۳مشکل گوارش وسایر
۱۳۹۹/۰۱/۲۴عالی هست
۱۳۹۹/۰۳/۱۹عالییییییییی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سرماخوردگی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بهترین تشخیص رو دارن و بهترین در دادن دارو
۱۴۰۰/۱۰/۰۸جهت سرما خوردگی نوه ام که خیلی مفید بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر عالی با تشخیص خوب من پسرمو همیشه پیش ایشون میبرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار دکتر ماهر و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰فوق العاده بود فقط ای کاش بیمار کرونایی هم زمان کمتز میپذیرفتن
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیاردکترحاذق وکاربلدی هستند، ازهمه مهمتراینکه تاجاییکه ممکن است از دادن دارو ممانعت میکنند، خدا بهشون سلامتی و طول عمربده انشاالله
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خیلی خوب بودن
۱۳۹۸/۱۱/۳۰فامیلام
۱۴۰۰/۰۵/۲۸دکتر بسیار عالییی،خونسرد و تشخیص درست .الکی دارو نمیده.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر خوبی هستند تشخیصشون حرف نداذه داروی الکی هم نمیدن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸واقعا دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بهترین تشخیص و ایشون نسبت به وضعیت بیمار داره و الکی قرص و دارو نمیدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵دکتر بی نظیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار دکتر خوب و عالی هستن خداوند عمرباعزت به ایشان بدهد
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر حاذق و با حوصله ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۸پزشک بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی ان
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار دکتر خوبی هستند بهترینن بهترین
۱۳۹۸/۰۹/۰۴سلام بسیار از تجربه و متخصص ایشان راضی و خشنود هستم
۱۳۹۷/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۱۳دکتر عالی و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بهترین دکتر هستن تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۳در تشخیص خوب هستند و وسواس زیادی ندارند و خیلی هم دارو نمیدهند .ولی خیلی وقت نمیگذارند برای هر مریض
۱۳۹۹/۰۳/۳۱دکتر بسیار خالقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر بسیار دانا و فهمیده
۱۴۰۰/۰۱/۱۲فوق العاده خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستن و تا لزومی نباشد دارو تجویز نمی کنند
۱۴۰۰/۰۲/۰۸پسرم سینه اش عفونت داشت طوری که باید بیمارستان میخوابید با تجویز داروهای آقای دکتر حالش خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بهترین دکتر روی زمین
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰بسیار حاذق و وارد
۱۴۰۱/۰۲/۰۵همیشه خوب بوده عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰برای چکاب نوزاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی بسیار صبور با تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۵/۲۷تشخیص عالی و دقیق
۱۳۹۸/۱۱/۲۶