تهوع فرزندم
برای دخترم مراجعه کردم دارو دادن تحت درمان هستن
بهترین و باتجربه ترین پزشکی که تاالان دیدم ،خونسرد و خوش اخلاق ،افتخار میکنم که ایشون رو به عنوان پزشک بچه هام انتخاب کردم و ازشون تشکر میکنم
بهترین و
بسیار باحوصله و با دقت و مهربان.
دکتر خوبی
عالیییییییییییییییی
دکتر بسیار مهربان و با حوصله وتشخیص عالی
بهترین هستن، مجرب و باوجدان، هم پزشک بی نظیری هستن و هم انسان شریفی هستن.
هرچی ازشون بگم کمه عالی متعهد با اخلاق با سواد تشخیص عالی خداحفظشون کنه. برای محمد حسن من تشخیص آلرژی روده دادن با یک نسخه خوب شد
عالی عالی عالی
عالی بو
دکتری حاذق و ماهر و بسیار دلسوز
بسیار عالی
دکتر خیلی مهربان و با حوصله ای هستند
سرما خوردگی
فوق العاده
دکتر آقایی بسیار دکتر توانا و با ادب و به روزی هستند و من به همه دوستان و آشنایان ایشون رو معرفی کردم و همه راضی بودند
بسیار تشخیص عالی باخبر وحوصله بیمار رامعاینه میکنند
بسیار دکتر متعهد و پاسخگو هستند
خیلی دکتر خوبی هستن، خوش اخلاق و با تجربه، به دقت شرح حال رو گوش کردن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلکه دوم صادقیه، پشت بیمارستان ابن سینا، خ شهید اعتمادیان، پلاک ۲۸ ساختمان پزشکان فدک، طبقه سوم واحد ۱۵
تهوع فرزندم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای دخترم مراجعه کردم دارو دادن تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بهترین و باتجربه ترین پزشکی که تاالان دیدم ،خونسرد و خوش اخلاق ،افتخار میکنم که ایشون رو به عنوان پزشک بچه هام انتخاب کردم و ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بهترین و
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار باحوصله و با دقت و مهربان.
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالیییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر بسیار مهربان و با حوصله وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بهترین هستن، مجرب و باوجدان، هم پزشک بی نظیری هستن و هم انسان شریفی هستن.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳هرچی ازشون بگم کمه عالی متعهد با اخلاق با سواد تشخیص عالی خداحفظشون کنه. برای محمد حسن من تشخیص آلرژی روده دادن با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی بو
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتری حاذق و ماهر و بسیار دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر خیلی مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر آقایی بسیار دکتر توانا و با ادب و به روزی هستند و من به همه دوستان و آشنایان ایشون رو معرفی کردم و همه راضی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار تشخیص عالی باخبر وحوصله بیمار رامعاینه میکنند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار دکتر متعهد و پاسخگو هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن، خوش اخلاق و با تجربه، به دقت شرح حال رو گوش کردن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲