برای دخترم پیش ایشون میرم الان نزدیک به ۲ سال میشه که ایشون میشناسم دکتر خوبی هستن تشخیص خوبی میدن ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
دکتر بسیار باتجربه و دقیق
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
اطفال عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
بسیار خو
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
پزشک پسرم هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
دخترم مدام تب میکرد و خوب نمیشود با کمک دکتر صفایی مشکلش حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خیلی خوب بود و دکتر مهربونی است،
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
مشکل خاصی نداشتم ولب دکتر دقیق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عالی
و کاملا حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
پزشک خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
دکتر فوق العاده با تجربه و خوبی هستن من 10 ساله بچه هام تحت نظرشون هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
درحال تجربه کردنم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالیییییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
برای ختنه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بسیار دکتر صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
باهوش و زکی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
تپش قلب کودک و لرز. آزمایش دادیم. مشکلی نبود. ارجاع دادند به دکتر کودکان گفتند مشکلی نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
مشکل ک
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
فرزندانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عالی هس
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دکتر خو
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
پسرمو ختنه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
تشخیص عالی برخورد دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
عااالی ،عفونت ادراری فرزند م و کامل خوب شدن تحت نظر دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
عفونت ادرار درمان د
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
خیلی دکتر باتجربه وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
کرونا و اطفال
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
بچه 7 ماهه بود خیلیییی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
دکتر خوبی هستند من راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خوب هست
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
دکتر بینظیر هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
فشار خون
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
فرزناان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
برگشت ادرار داره دخترم ر
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
من برای پسرم از بدو تولد فقط پیش ایشون رفتم عالین
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
باسلام؛ ایشون دکتر بسیار عالی هستند.در مورد بیماری2فرزندم ( مثل سرماخوردگی و....) هر موقع مراجعه کردم به ایشون جواب خوبی گرفتم؛ حتی ختنه ی پسرم هم دکتر صفایی انجام دادند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
برای کلیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
دکتر بسیار فهمیده ای میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
عالی بهترین دکتری ک ب همه معرفی کرده و میکنم
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بابت درمان دو تا از فرزندانم مراجعه کردم تشخیص ایشان خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
متخصص اطفال عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
چکاپ بردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بینظیرن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عالی تشخیص خیلی خوب جون پسرم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
من پسرم شب ادراری داشت که با کمک ا
دکتر و دارویی که تجویز کردن مشکشون رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکتر با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر فوق العاده با تجربه و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
پزشک پسرم هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دکتر فوق العاده خوبیه خیلی راضیم از نوزادی تا الان بچم رو پیش ایشون بردم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
با تجربه و حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
فوق العاده است و بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
بسیار دکتر خوب و حاذقی هستن من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
دخترم را برای چکاپ ماهانه میبرم ایشام دکتر فوق العاده خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
واقعا دکتر خوب با قدرت تشخیص و درمان هاای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
دکتر بسیار عالی و متخصص میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
نوزادم را پیششون میبرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
تب کودک..و درمانهای بیهوده دیگر مراکز..وتاثیر و بهبودی در سلامت نوزادمان طی مراجعه به دکتر صفایی..
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عفونت ادراری
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
عاالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
نارسایی کلیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دکتر پسرم هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
چند ساله که فرزندم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دکتر خوبی بودی درکل
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
مادر شوهرم با فشار خون خوب شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
با سلام تشخیص دقیق ودرمان عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عالی فقط میتونم بگم پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
اطفال داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
برایفرزندم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عالی
ودقیق
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
دکتر خیلی خوبی ه
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
تشخیص بیماری کودک عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
من بچم مشکل حساسیت داشت دکتر رژیم داد بهتر شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتردرجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
سرماخوردگی خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دکتر دقیق
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
مراقبت دوره ای فرزندم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
پسرم شب ادراری داشت و خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
بسیار دکتر دقیقی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
عالی عالی عالی به توان میلیون
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دخترم و پدرم زیر نظر ایشون هستن سالها
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بسیار دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
پسرم تب داشتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خیلی دکتر خ
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عالی به نتیجه رسیدیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
برای کودک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسار دکتر حادق و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
سلام ، چندین سال است که برای مورد بیماری کودکان و خواهرم که پس از زایمان به عفونت بیمارستانی مبتلا شده بود و حالش خیلی بد بود و خدا رو شکر با راهنمایی و تجویزات ایشون حالشون خوب شدو ما در زمینه بیماری کلیه و فشار خون دکتر صفایی را انتخاب کردیم و خدا رو شکر در تمام زمینه ها راضی بودیم ، تقریبا میدونم بگم ایشون دکتر خانوادگی ما از سالهای قبل هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
عاااالییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
مشکل پروستات
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
برگشت ادرار
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دکتر بسیار با تجربه و خوش اخلاق و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
دکتر عالی هستین
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
دکتر بسیار حاضق و کاربلدی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
مشگل گوارشی و فعلا درمان نیمه کاره است
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
نوزادم را پیششون میرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مادرم مشکل کلیه داشت.با کمک دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
دکتر بسیار با تجربه ای هستن ما خانوادگی پیش دکتر میریم وبسیار بااخلاق وخوش رو وباکمالات هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
تشخیص فوقالعاده ایی داره
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بسیار دانا
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
پزشک خوبیه با اینکه تنده ولی کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی فقط صف انتظار نوبت زیاد است
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عالی هستند دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
کنترل دوره ای نوزاد و کودک
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
ممنون ا
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
پسرم مشکل کلیه داره تحت درمان واز ایشون راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
بسیاااااار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
هرباربه دلیل بیماری های داخلی مراجعه کردم نتیجه گرفتم، یکبار برای مشکل ناحیه زیر شکم، که معاینه ودقت تشخیصی دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
در موارد مختلف عالی جواب داد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
بسیار عالی . دخترم را با یک نسخه درمان کرد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بیماری هیدرونفروز
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر کلیه همسرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
پزشک خوب وکار بلدی هستن .
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
خیلی خ
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
وای خدادست دکترصفایی شفاست
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
واقعا عاااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
خوش برخورد بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار عالی و تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
دکتر واقعا خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
پسرم کمبود تغذیه در دوران نوزادی داشت و وزن نمیگرفت ولی با ویزیت آقای دکتر رشدش الان روی نمودار هست.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بهترین پزشک تشخیص عالی درمان بی نظیر
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
واقعا عالی هستند آگاه و مطلع تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عالی بله درمان شدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر پسرم هست فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
تا الان تمام بیماری های دخترم را درمان کرده اند و از ایشان رضتیت کامل دارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
طول درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
دکتر خوبی هستن...با انرژی مثبت
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
فرزندانم زیرنظر ایشون بوده آمد و کاملا از شون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
خوب هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بینهایت عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
نفخ نوزاد. عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
یکی از حاذق آرین دکتر های اطفال هستند خدا خیرشون بده ان شاالله
برای دخترم پیش ایشون میرم الان نزدیک به ۲ سال میشه که ایشون میشناسم دکتر خوبی هستن تشخیص خوبی میدن ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۵دکتر بسیار باتجربه و دقیق
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۰۴اطفال عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بسیار خو
۱۳۹۹/۰۴/۱۰پزشک پسرم هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دخترم مدام تب میکرد و خوب نمیشود با کمک دکتر صفایی مشکلش حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی خوب بود و دکتر مهربونی است،
۱۴۰۰/۰۷/۱۱مشکل خاصی نداشتم ولب دکتر دقیق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی و کاملا حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۰۴بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۵پزشک خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر فوق العاده با تجربه و خوبی هستن من 10 ساله بچه هام تحت نظرشون هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۳درحال تجربه کردنم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالیییییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷برای ختنه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار دکتر صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۶باهوش و زکی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تپش قلب کودک و لرز. آزمایش دادیم. مشکلی نبود. ارجاع دادند به دکتر کودکان گفتند مشکلی نیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۷مشکل ک
۱۴۰۰/۰۳/۲۷فرزندانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی هس
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر خو
۱۴۰۰/۰۱/۲۱پسرمو ختنه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴تشخیص عالی برخورد دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰عااالی ،عفونت ادراری فرزند م و کامل خوب شدن تحت نظر دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عفونت ادرار درمان د
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خیلی دکتر باتجربه وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲کرونا و اطفال
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بچه 7 ماهه بود خیلیییی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتر خوبی هستند من راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب هست
۱۴۰۱/۰۴/۰۳دکتر بینظیر هست
۱۴۰۰/۰۷/۲۹فشار خون
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فرزناان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱برگشت ادرار داره دخترم ر
۱۴۰۰/۰۸/۲۶من برای پسرم از بدو تولد فقط پیش ایشون رفتم عالین
۱۴۰۰/۰۳/۰۸باسلام؛ ایشون دکتر بسیار عالی هستند.در مورد بیماری2فرزندم ( مثل سرماخوردگی و....) هر موقع مراجعه کردم به ایشون جواب خوبی گرفتم؛ حتی ختنه ی پسرم هم دکتر صفایی انجام دادند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۴برای کلیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر بسیار فهمیده ای میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی بهترین دکتری ک ب همه معرفی کرده و میکنم
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بابت درمان دو تا از فرزندانم مراجعه کردم تشخیص ایشان خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱متخصص اطفال عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶چکاپ بردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بینظیرن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی تشخیص خیلی خوب جون پسرم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶من پسرم شب ادراری داشت که با کمک ا دکتر و دارویی که تجویز کردن مشکشون رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۱۱/۲۳دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر فوق العاده با تجربه و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۰۸پزشک پسرم هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر فوق العاده خوبیه خیلی راضیم از نوزادی تا الان بچم رو پیش ایشون بردم خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۲۲با تجربه و حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۵فوق العاده است و بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار دکتر خوب و حاذقی هستن من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دخترم را برای چکاپ ماهانه میبرم ایشام دکتر فوق العاده خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۵واقعا دکتر خوب با قدرت تشخیص و درمان هاای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر بسیار عالی و متخصص میباشد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸نوزادم را پیششون میبرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸تب کودک..و درمانهای بیهوده دیگر مراکز..وتاثیر و بهبودی در سلامت نوزادمان طی مراجعه به دکتر صفایی..
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عفونت ادراری
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عاالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲نارسایی کلیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر پسرم هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰چند ساله که فرزندم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر خوبی بودی درکل
۱۴۰۰/۰۸/۲۲مادر شوهرم با فشار خون خوب شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲با سلام تشخیص دقیق ودرمان عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸واقعا عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی فقط میتونم بگم پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۱/۰۹اطفال داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برایفرزندم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی ودقیق
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر خیلی خوبی ه
۱۳۹۹/۱۲/۱۵بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸تشخیص بیماری کودک عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳من بچم مشکل حساسیت داشت دکتر رژیم داد بهتر شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتردرجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۲۲سرماخوردگی خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر دقیق
۱۴۰۱/۱۱/۰۱مراقبت دوره ای فرزندم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹پسرم شب ادراری داشت و خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بسیار دکتر دقیقی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۹عالی عالی عالی به توان میلیون
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دخترم و پدرم زیر نظر ایشون هستن سالها
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۰پسرم تب داشتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خیلی دکتر خ
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی به نتیجه رسیدیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱برای کودک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسار دکتر حادق و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۵سلام ، چندین سال است که برای مورد بیماری کودکان و خواهرم که پس از زایمان به عفونت بیمارستانی مبتلا شده بود و حالش خیلی بد بود و خدا رو شکر با راهنمایی و تجویزات ایشون حالشون خوب شدو ما در زمینه بیماری کلیه و فشار خون دکتر صفایی را انتخاب کردیم و خدا رو شکر در تمام زمینه ها راضی بودیم ، تقریبا میدونم بگم ایشون دکتر خانوادگی ما از سالهای قبل هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عاااالییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مشکل پروستات
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳برگشت ادرار
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر بسیار با تجربه و خوش اخلاق و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر عالی هستین
۱۴۰۰/۰۴/۰۴دکتر بسیار حاضق و کاربلدی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۳۰مشگل گوارشی و فعلا درمان نیمه کاره است
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶نوزادم را پیششون میرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷مادرم مشکل کلیه داشت.با کمک دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتر بسیار با تجربه ای هستن ما خانوادگی پیش دکتر میریم وبسیار بااخلاق وخوش رو وباکمالات هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲تشخیص فوقالعاده ایی داره
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار دانا
۱۴۰۰/۰۴/۰۶پزشک خوبیه با اینکه تنده ولی کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی فقط صف انتظار نوبت زیاد است
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی هستند دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵کنترل دوره ای نوزاد و کودک
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ممنون ا
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹پسرم مشکل کلیه داره تحت درمان واز ایشون راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴بسیاااااار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴هرباربه دلیل بیماری های داخلی مراجعه کردم نتیجه گرفتم، یکبار برای مشکل ناحیه زیر شکم، که معاینه ودقت تشخیصی دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲در موارد مختلف عالی جواب داد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی . دخترم را با یک نسخه درمان کرد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بیماری هیدرونفروز
۱۴۰۰/۰۷/۱۱تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر کلیه همسرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶پزشک خوب وکار بلدی هستن .
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خیلی خ
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱وای خدادست دکترصفایی شفاست
۱۴۰۰/۰۷/۲۷واقعا عاااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوش برخورد بودن
۱۴۰۱/۰۶/۰۱بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی و تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۱/۰۳/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر واقعا خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳پسرم کمبود تغذیه در دوران نوزادی داشت و وزن نمیگرفت ولی با ویزیت آقای دکتر رشدش الان روی نمودار هست.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بهترین پزشک تشخیص عالی درمان بی نظیر
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲واقعا عالی هستند آگاه و مطلع تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی بله درمان شدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر پسرم هست فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۶تا الان تمام بیماری های دخترم را درمان کرده اند و از ایشان رضتیت کامل دارم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱طول درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۳دکتر خوبی هستن...با انرژی مثبت
۱۳۹۹/۰۹/۳۰فرزندانم زیرنظر ایشون بوده آمد و کاملا از شون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بینهایت عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴نفخ نوزاد. عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱یکی از حاذق آرین دکتر های اطفال هستند خدا خیرشون بده ان شاالله
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خو
۱۴۰۱/۰۷/۲۴مشکل یبوست دختر 4 ساله ام بود هنوز تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر فوق العاده خوبیه من راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷برای فرزندم ویزیت شده
۱۴۰۱/۰۶/۱۰عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸