فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق (اینترونشنال کاردیولوژی) بزرگسالان
متخصص قلب و عروق
فلوشیپ شماره نظام: ۹۱۰۴۸
۱۰۴ نفر
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
دکتر عالی هست
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
رگهای قلب مامانم گرفته بود و ایشون با یه تشخیص درمان کردن و براش فنر گذاشتن. هم برخورد هم تشخیص عالی. واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
انژیو شده ام توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
همسرم پیششون قلبشو فنر زده بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
بسیار عالی هستن تو کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
مادرم بیمارشان بوده بابت قلبشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
گرفتگی عروق داشتم استند گذاشتم پیش ایشون سال۹۰بیمارستان امام حسین بسیار خوش برخورد و در کار هم ماهر و حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
گرفتگی عروق داشتم فنر گذاشته کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
بنده بیمار خانم دکتر هستم و خیلی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
نظر ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
از ایشان در بیمارستان لقمان تعریف زیادی شنیدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
دکتر بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
گوارش دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
انزو قلب
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
خانم دکتربسیارحاذق متخصص وبسیارمهربان مریض من مشکل قلبی داشتن که توسط خانم دکترآنژیوشدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بیماری کرنری قلب دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
خدا حفظشون کنه عال هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
سلام گرفتگی عروق داشتم و توسط شاگرد ایشان آنژیو شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عاااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
سلام وقت بخیر وفائی هستم از قم چند روز پیش انژیوگرافی کردن من رو قراره بیام خدمت ایشان برای ویزیت بعد از انژیو
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
مورد عمل آنژیو قلب وباز شدن رگ های قلب قرار گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالیددددددد
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
عالی دکتر بسیار با اخلاق و متین وباتخصص بالا خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
مشکل گرفتی عروق هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
بسیار خوب و پاسخگو
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
عالی هستن از همه نظر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
عمل قلب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
فنر قلب - دکتر خیلی خوب و پیگیری هستن و وقت برای بیمار زیاد میزارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
آنژیو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عالی خیلی خیلی دکتر خوببه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
مشکل قلب مادر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
سلام اولین بار دکتر طاهر خانی دکتر خوبی سی تی اسکن میخوام نوبت بگیرم ببرم نشون بدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
نتیجه قابل قبولی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
پنجه طلا و بسیار محترم و دانشمند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
باسلام،گرفتگی شدید ۳ رگ از عروق کرونر، خانم دکتر طاهرخانی فنر گزاری نمودند و از سال ۹۱ تا حال مشکلی نداشتم،
تجربه و تخصص ایشان مثال زدنی است و از هر حیث به ایشال اعتماد داشته و امیدوارم در پناه یزدان همواره سلامت و موفق باشند.
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
مشکل قلب آنژیوتانسین در بیمارستان شهید مدرس نتیجه عالی.
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
دکترماهر و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
مشکل قلب داشتم آنژیوگرافی کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
خونریزی داخلی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
بسته شدن ۳ تا از رگهای قلبم که ایشون با استنت گذاری تونستن مشکلم رو حل کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
من پدر بزرگ و مادر بزرگم چندین ساله مریض خانم دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
سلام ماقبلابیمارستان امام خمینی رفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارین آمدیم پیش دکترمریم طاهرخانی خداراشکرفهمیدن گفتن بایدآنجیوبشین
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر عالی هست
۱۴۰۳/۰۹/۱۳رگهای قلب مامانم گرفته بود و ایشون با یه تشخیص درمان کردن و براش فنر گذاشتن. هم برخورد هم تشخیص عالی. واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۱۶انژیو شده ام توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۰۴همسرم پیششون قلبشو فنر زده بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸بسیار عالی هستن تو کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مادرم بیمارشان بوده بابت قلبشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲گرفتگی عروق داشتم استند گذاشتم پیش ایشون سال۹۰بیمارستان امام حسین بسیار خوش برخورد و در کار هم ماهر و حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۸گرفتگی عروق داشتم فنر گذاشته کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بنده بیمار خانم دکتر هستم و خیلی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲نظر ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱از ایشان در بیمارستان لقمان تعریف زیادی شنیدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۷دکتر بسیار حاذق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۲۹گوارش دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲انزو قلب
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خانم دکتربسیارحاذق متخصص وبسیارمهربان مریض من مشکل قلبی داشتن که توسط خانم دکترآنژیوشدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بیماری کرنری قلب دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خدا حفظشون کنه عال هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۷سلام گرفتگی عروق داشتم و توسط شاگرد ایشان آنژیو شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عاااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹سلام وقت بخیر وفائی هستم از قم چند روز پیش انژیوگرافی کردن من رو قراره بیام خدمت ایشان برای ویزیت بعد از انژیو
۱۴۰۱/۰۵/۱۷مورد عمل آنژیو قلب وباز شدن رگ های قلب قرار گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالیددددددد
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی دکتر بسیار با اخلاق و متین وباتخصص بالا خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل گرفتی عروق هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار خوب و پاسخگو
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی هستن از همه نظر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عمل قلب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷فنر قلب - دکتر خیلی خوب و پیگیری هستن و وقت برای بیمار زیاد میزارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹آنژیو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی خیلی خیلی دکتر خوببه
۱۴۰۰/۰۷/۰۷مشکل قلب مادر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱سلام اولین بار دکتر طاهر خانی دکتر خوبی سی تی اسکن میخوام نوبت بگیرم ببرم نشون بدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷نتیجه قابل قبولی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶پنجه طلا و بسیار محترم و دانشمند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۹باسلام،گرفتگی شدید ۳ رگ از عروق کرونر، خانم دکتر طاهرخانی فنر گزاری نمودند و از سال ۹۱ تا حال مشکلی نداشتم، تجربه و تخصص ایشان مثال زدنی است و از هر حیث به ایشال اعتماد داشته و امیدوارم در پناه یزدان همواره سلامت و موفق باشند.
۱۴۰۱/۰۷/۰۸مشکل قلب آنژیوتانسین در بیمارستان شهید مدرس نتیجه عالی.
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکترماهر و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰مشکل قلب داشتم آنژیوگرافی کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خونریزی داخلی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسته شدن ۳ تا از رگهای قلبم که ایشون با استنت گذاری تونستن مشکلم رو حل کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷من پدر بزرگ و مادر بزرگم چندین ساله مریض خانم دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵سلام ماقبلابیمارستان امام خمینی رفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارین آمدیم پیش دکترمریم طاهرخانی خداراشکرفهمیدن گفتن بایدآنجیوبشین
۱۴۰۳/۱۲/۰۲مادرم رادربیمارستان ویزیت کرده اند
۱۴۰۱/۰۹/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱