خانم دکتر سارا بیات در زمینه بیماریهای قلبی انقدر متبحر هستن که از پشت تلفن با شنیدن صدای نفس کشیدن بنده تشخیص دادن که کدام یک از رگهای من گرفته. من ایشان را به تمام بیماران قلبی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
بسیار ماهر و مسلط ب امور درمان بسیار پیگیر بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
جهت کنترل فشار خون هر سه ماخ مراجعه میکنم، با وجودی که جوان هستند بسیار با حوصله و مسلط به امور درمان هستند
ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
عالی ه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند. برای بیمار وقت زیادی میزارند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
چکاپ قلب ، نتیجه قابل قبول
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
جهت درمان واریس رفتم بسیار راضی بودم برای پای دیگرم هم میروم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
سلام من در اولین ویزیت ایشان برای چکاپ قلب از میزان تخصص و حوصله و دقت در تشخیص درد بیمار بسیار رضایت دارم ایشان را برای دکتر خانوادگی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
فشار خون
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
با حوصله ویزیت کردنش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
خانم دکتر بسیار با سواد ، خوش اخلاق و متعهد هستن. با صبر به حرف بیمار گوش می دن مجموعا عالی هستن ایشون
خانم دکتر سارا بیات در زمینه بیماریهای قلبی انقدر متبحر هستن که از پشت تلفن با شنیدن صدای نفس کشیدن بنده تشخیص دادن که کدام یک از رگهای من گرفته. من ایشان را به تمام بیماران قلبی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار ماهر و مسلط ب امور درمان بسیار پیگیر بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۳جهت کنترل فشار خون هر سه ماخ مراجعه میکنم، با وجودی که جوان هستند بسیار با حوصله و مسلط به امور درمان هستند ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عالی ه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند. برای بیمار وقت زیادی میزارند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶چکاپ قلب ، نتیجه قابل قبول
۱۴۰۴/۰۷/۱۹جهت درمان واریس رفتم بسیار راضی بودم برای پای دیگرم هم میروم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱سلام من در اولین ویزیت ایشان برای چکاپ قلب از میزان تخصص و حوصله و دقت در تشخیص درد بیمار بسیار رضایت دارم ایشان را برای دکتر خانوادگی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰فشار خون
۱۴۰۴/۰۷/۰۱با حوصله ویزیت کردنش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خانم دکتر بسیار با سواد ، خوش اخلاق و متعهد هستن. با صبر به حرف بیمار گوش می دن مجموعا عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱