خانم دکتر سارا بیات در زمینه بیماریهای قلبی انقدر متبحر هستن که از پشت تلفن با شنیدن صدای نفس کشیدن بنده تشخیص دادن که کدام یک از رگهای من گرفته. من ایشان را به تمام بیماران قلبی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خانم دکتر بسیار با سواد ، خوش اخلاق و متعهد هستن. با صبر به حرف بیمار گوش می دن مجموعا عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
جهت کنترل فشار خون هر سه ماخ مراجعه میکنم، با وجودی که جوان هستند بسیار با حوصله و مسلط به امور درمان هستند
ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
جهت درمان واریس رفتم بسیار راضی بودم برای پای دیگرم هم میروم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
با حوصله ویزیت کردنش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
سلام من در اولین ویزیت ایشان برای چکاپ قلب از میزان تخصص و حوصله و دقت در تشخیص درد بیمار بسیار رضایت دارم ایشان را برای دکتر خانوادگی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
بسیار ماهر و مسلط ب امور درمان بسیار پیگیر بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند. برای بیمار وقت زیادی میزارند.
چکاپ قلب ، نتیجه قابل قبول
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فشار خون
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی ه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خانم دکتر سارا بیات در زمینه بیماریهای قلبی انقدر متبحر هستن که از پشت تلفن با شنیدن صدای نفس کشیدن بنده تشخیص دادن که کدام یک از رگهای من گرفته. من ایشان را به تمام بیماران قلبی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خانم دکتر بسیار با سواد ، خوش اخلاق و متعهد هستن. با صبر به حرف بیمار گوش می دن مجموعا عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱جهت کنترل فشار خون هر سه ماخ مراجعه میکنم، با وجودی که جوان هستند بسیار با حوصله و مسلط به امور درمان هستند ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱جهت درمان واریس رفتم بسیار راضی بودم برای پای دیگرم هم میروم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱با حوصله ویزیت کردنش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام من در اولین ویزیت ایشان برای چکاپ قلب از میزان تخصص و حوصله و دقت در تشخیص درد بیمار بسیار رضایت دارم ایشان را برای دکتر خانوادگی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار ماهر و مسلط ب امور درمان بسیار پیگیر بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند. برای بیمار وقت زیادی میزارند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶