دریچه مری و اثنی عشر ناراحتی داشت به صورت معجزه آسا خوب شدم ( به لطف خدا و به واسطه آقای دکتر طالبی)
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
درخصوص بیماری خانمم مراجعه داشتم تشخیص ایشان عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
کبد چرب داشتم که خدارا شکر با کمک آقای دکتر طالبی درمان گردید
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مشکل سوزش و درد معده داشتم که بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
میکرب معده داشتم وخوب شد ولی دباره بعد از چند سال دباره عد کرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
معده و روده.فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
بیماری گوارشی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
فقط میتونم بگم عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
زخم معده تندوره درمان خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عاااااااااالللللللییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
من بایه نسخه شون معده ام خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
چند سال پیش
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
دکتر فوق العاده خوبی هستند..
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
عالی بود وخوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۸
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
افزایش انزیمهای کبدی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مادرم زخم معده داشت خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
ناراحتی معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مالی ای حرفا
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
خونریزی معده داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
زخم معده و باسه نوبت مراجع به ایشان الان بهترم الهی شکر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
مشکل گوارشی داشت التهاب روده که دوباره اوت کرده است
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
سلام ازنظرمن خیلی عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
تو یک کلمه عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
سلام ایشان پزشک حاذق و توانمندی هستند. دل درد و دل پیچه و اختلال در دفع با تشخیص و تجویز ایشان بر طرف شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
مشکل ورم معده داشتم آندوسکوپی کردم ولی هنوز جواب آزمایشم نزد دکتر ویزیت نشدم ولی خوش بین هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
با سلام خدمت دوستان گلم دکتر مجید طالبی انارکی خیلی دکتر خوب فهمیده هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
زخم مری ومیکروب معده داشتم
با دونسخه مداوا شدم
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مشکل گوارش و معده ک تحت نظر ایشون بهبود حاصل شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
هپاتیت خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
سلام درد شدید شکم و معده داشتم با اولین نسخه آقا دکتر حالم خیلی بهتر شده البته آندوسکوپ انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
ی بار رفتم راض بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
چون مشکل حادی نداشتم نمیتونم نظر درمانی در مورد ایشون بدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
ضخم اثنی عشر نتیجه نگرفتم دکترفرمودندنتیجه نگرفتی بایدبیای اندسکوپی بشی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دکتر خیلی خوبی هستن هم در تشخیص بیماری و هم درمان
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بد نیستند،
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
دکتر عالی هستند من را کامل درمان کردن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
گوارش ، عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
مشکل گوارشی, هنوز جواب آندوسکوپی آماده نشده
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
باسلام باتوجه به تخصصی که در رشته ی خود دارد به نظرم دکتری خوبی است اما به نظر من باتوجه به مشغله کاری که دارد وزمانی که به درآمد مالی میدهد از تجویز داروها ی به روز و تحقیقات پزشکی عقب مانده است
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
ناراحتی معده داشتم بهترم
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
در حد تشخیص و ارجاع جهت کورونوسکوپی بوده اند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
دکتر خوب وکار درستی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
مشگل گوارش
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
ویزیت اولم بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بله مشکلات گوارشی داشتم تشخیص ایشان منحصر به فرد وعالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تشخیص بسیار خوبی داشتند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
درمان کبد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
مشگل معده بود خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
معدم میکربی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
درطول درمان خوب بودم وقتی داروتموم شددوباره به همون حالت برگشتم!!!
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
رسیدگی و تشخیص عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
معده درد
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
رلضی بودن
خوبه
۱۳۹۹/۰۶/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
زخم معده
بهبود نسبی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
بسیار پزشک حاذق ومحترمی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
خیلی با تج
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
همورویید
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
عالی . فقط نوبیت دهی بسیار ضعیفه
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
نرفتم پیشش ولی شنیدم دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
زخم اثنی عشر
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
اخیرا به پزشک مراجعه کرده تحت نظر می باشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
تشخیص بسیار خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
زخم معده خانمم داشته که با اندوسکوپی درمان شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
مشکل کبدی داشتم چندسال پیش خوب شدم الان طحالم ورم کرده
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
واقعا دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
با سلام .دکتر خوبی .زخم معده داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
و ورم معده زخم معده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
مشکل میکروب داشتم و سریع و کامل درمان شدم.راضیم ازشون
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
مشکل میکروب معده و عفونت درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دکتر خوب و کار درستی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خونریزی معده داشتم با تشخیص و درمان مناسب دکتر خدارا شکر معالجه شدم
۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۱/۳۱
من معده درد شدید داشتم یک ماه دارو استفاده کردم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
معده درد
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
کیسه صفرا
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
در اولین جلسه هم ویزیت و هم آندوسکوپی را یکجا انجام دادن اگر دکترهای دیگه بودن برای اندسکوپی ویزیت مجزا قطعا میگرفتن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
مشکل معد داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
تخصص خوبی داره
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
بواسیل
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
معده در
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
مادرم مشکل معده داشت بهبود پیداکرد ایشون دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ناراحتی معده داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
حالم بذ بود . خوب نشدم
۱۳۹۷/۰۴/۲۳
سلام..دکترخوب ی بودنند
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
بله پدرم مشکل گوارشی داشته ورو به خوب شدن است
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
سلام و عرض ادب مشکل گوارش داشتم بعداز دوهفته مصرف داروها بهتر شدم دکتر خوبیه و جهت معاینه وقت میگذارد و برای بار دوم میخواهم مجددا مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکترخوبیاستتافعلاکهراضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
آندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خوب بوده مشکل زخم مری داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
من راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
زیاد برای بیمار وقت نمیگذارند ولی تشخیصشون خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چهار سال قبل کولونوسکوپی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
مشکل معده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دکترخیلیخوبیاماایکاشکمکقشرضعیفهمکنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
بهترین دکتری که میشناسم عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
تازه رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
مشکل کبدی و گوارشی بود و عالی بود خیلی
۱۳۹۷/۰۸/۲۵
معده که حالا بهترم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
زخم معده و اثنی اشعر داشتم ک با آندسکوپی و داروهایی ک واسم تجویز کردن مداوا شدم. دکتر بسیار باشعور و فهمیده ای هستن، همین جا ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
فعلا نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
یک هفته بود ک هرچی میخوردم بالا می آوردم واصلا اشتها نداشتم با یک ویزیت خوب شدم بهترین دکترن
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عالی ترین دکتر هستن از همه لحاظ
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
میکروب روده وعفونت روده
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
زخم معده ..عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
من زخم معده و ورم و میکروب معده دارم ی دورست پیششم خداروشکر بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
تجویز ایشون بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
مراجعه من 15سالپیشه دقیق نیس
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
واقعا دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
دکتر خوبی هستن ولی عالی نیستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
یبوست و نفخ کمی بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
چندسال پیش دردشدیدشکم ومعده داشتم باتشخیص آقای دکترواقعادرمان شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خیلی پزشک ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عالی واقعا دکتر ماهری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
زخم معده و هلیوباکتر. درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
دکتر با تجربه ای هست
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
باراوله که مراجعه کردم بسیار دکتر خوبی هستن فعلادرحد ی سونی گرافی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
مشکل بیماری سلیاک تشخیص دکتر طالبی فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
تاحالایه ویزیت رفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
معده درد خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خوب بود وبایددوباره مراجعه کنم تا بتوانم نظربدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
دل درد پدرم وهنوز ادامه دارد سوالی از دکتر داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۰۵
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
برای من که مفید بود و دارم طول درمانم رو طی می کنم
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
مشکل زخم معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
مشکل گوارش با تجویز دارو ها تا حدودی تسکین پیدا کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
فوق العاده بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
مشکل گوارش و هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
عالیی من راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
پزشک حاذق و کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
دکتر خیلیر
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
حتما حتما مداجعه کنید ایشون بی نظیر هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
زخم معده وخوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دوباررفتم عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بیماری. مری.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
خوب بودن
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
خوب هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
ناراحتی کبد وآزمایش
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
مشکل معده وحالت تهوع... هنوزهیچ نتیجه ای حاصل نشده!!!
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
نوبت اول بودن که اومدم پیششون دکتر خیلی خوبی هستن ووارد درامور کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی
زخم اثنی عشر داشتم، با دارو درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
برای کبدخوب وجواب داد
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بسیار دکتر خوبی هستند با صبوری طبابت میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
زخم معده
۱۳۹۷/۰۵/۲۹
مشکل گوارش وخوب بودند
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
ناراحتی معده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
مشکل معده و برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دردمعده غفعلا بهترم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
زخم معده داشتم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بسیار دکتر عالی و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
من هپاتیت آ داشتم و با دو ویزیت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
زخم اثنیعشر،فعلا تحت درمانم،تاکنون نتیجه خوب بوده الحمدالله
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عاااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
زخم معده داشتم حالا یکم بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
هنوز جواب نگرفتم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
از کار افتادن عصب مری تنها یک دوره درمان شده ام و باید باز هم مراجعه کنم ولی با این یک دوره خیلی بهتر شده ام
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
استاد بنده بوده اند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بسیار خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
تنها دکتری که توانست بعد از سالها معده من را درمان کند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
مشکل معده الآن بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
معده دردواستفراغ یه جلسه پیششون رفتم بهترشدم وبایدادامه بدم
سلام برای آندوسکپی مراجعه کردم وایشان نمونه جهت آزمایش به آزمابشگاه داده اند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
خون ریزی معده
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
یک جلسه رفتم و هنوز جوابی نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام برای بیماری کولیت مادرم مراجعه کردیم واقعا طبابتشون عالی بود دوستان وآشنایان معرفی کردیم همگی راضی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
تازه آندوسکوپی کردم میخوام نمونمو جوابشوببرم بهم داروبدن
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر خیلی خوبیه..عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
معده درد اندسکوپی شده درمری غده به اندازه یک سانت مشاهده شد که به ازمایشگابرده شدوبعدازازمایشن نمونه بدخیم نبودقرص بهش دادین امااصلاخوب نشده بایدچکارکنم دوهفته اصلاحوب نشده
فعلا تحت درمان هست بیمارمون
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دریچه مری و اثنی عشر ناراحتی داشت به صورت معجزه آسا خوب شدم ( به لطف خدا و به واسطه آقای دکتر طالبی)
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲درخصوص بیماری خانمم مراجعه داشتم تشخیص ایشان عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۳کبد چرب داشتم که خدارا شکر با کمک آقای دکتر طالبی درمان گردید
۱۳۹۷/۱۰/۱۳مشکل سوزش و درد معده داشتم که بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳میکرب معده داشتم وخوب شد ولی دباره بعد از چند سال دباره عد کرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹معده و روده.فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵بیماری گوارشی
۱۳۹۸/۱۲/۲۲عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷فقط میتونم بگم عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱زخم معده تندوره درمان خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عاااااااااالللللللییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷من بایه نسخه شون معده ام خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۲چند سال پیش
۱۴۰۰/۰۱/۱۳دکتر فوق العاده خوبی هستند..
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عالی بود وخوب شدم
۱۳۹۷/۰۸/۱۸بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۶افزایش انزیمهای کبدی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مادرم زخم معده داشت خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ناراحتی معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹مالی ای حرفا
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۶خونریزی معده داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱زخم معده و باسه نوبت مراجع به ایشان الان بهترم الهی شکر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل گوارشی داشت التهاب روده که دوباره اوت کرده است
۱۳۹۹/۰۳/۱۲سلام ازنظرمن خیلی عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۰۵تو یک کلمه عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹سلام ایشان پزشک حاذق و توانمندی هستند. دل درد و دل پیچه و اختلال در دفع با تشخیص و تجویز ایشان بر طرف شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵مشکل ورم معده داشتم آندوسکوپی کردم ولی هنوز جواب آزمایشم نزد دکتر ویزیت نشدم ولی خوش بین هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۳با سلام خدمت دوستان گلم دکتر مجید طالبی انارکی خیلی دکتر خوب فهمیده هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶زخم مری ومیکروب معده داشتم با دونسخه مداوا شدم عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۱تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکل گوارش و معده ک تحت نظر ایشون بهبود حاصل شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۸هپاتیت خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۰سلام درد شدید شکم و معده داشتم با اولین نسخه آقا دکتر حالم خیلی بهتر شده البته آندوسکوپ انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ی بار رفتم راض بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۶چون مشکل حادی نداشتم نمیتونم نظر درمانی در مورد ایشون بدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶ضخم اثنی عشر نتیجه نگرفتم دکترفرمودندنتیجه نگرفتی بایدبیای اندسکوپی بشی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن هم در تشخیص بیماری و هم درمان
۱۳۹۸/۱۱/۱۴بد نیستند،
۱۳۹۹/۰۲/۲۰دکتر عالی هستند من را کامل درمان کردن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵گوارش ، عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل گوارشی, هنوز جواب آندوسکوپی آماده نشده
۱۴۰۰/۱۲/۲۱باسلام باتوجه به تخصصی که در رشته ی خود دارد به نظرم دکتری خوبی است اما به نظر من باتوجه به مشغله کاری که دارد وزمانی که به درآمد مالی میدهد از تجویز داروها ی به روز و تحقیقات پزشکی عقب مانده است
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ناراحتی معده داشتم بهترم
۱۳۹۸/۱۲/۱۴در حد تشخیص و ارجاع جهت کورونوسکوپی بوده اند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۶دکتر خوب وکار درستی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴مشگل گوارش
۱۴۰۰/۰۲/۲۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ویزیت اولم بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بله مشکلات گوارشی داشتم تشخیص ایشان منحصر به فرد وعالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۶تشخیص بسیار خوبی داشتند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲درمان کبد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱مشگل معده بود خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱معدم میکربی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۷درطول درمان خوب بودم وقتی داروتموم شددوباره به همون حالت برگشتم!!!
۱۴۰۰/۰۱/۱۰رسیدگی و تشخیص عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰معده درد
۱۳۹۷/۰۳/۲۹خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷رلضی بودن خوبه
۱۳۹۹/۰۶/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲زخم معده بهبود نسبی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بسیار پزشک حاذق ومحترمی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خیلی با تج
۱۴۰۰/۰۴/۰۳همورویید
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵عالی . فقط نوبیت دهی بسیار ضعیفه
۱۴۰۰/۱۰/۱۷نرفتم پیشش ولی شنیدم دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۳زخم اثنی عشر
۱۴۰۰/۱۱/۱۸فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰اخیرا به پزشک مراجعه کرده تحت نظر می باشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹تشخیص بسیار خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲زخم معده خانمم داشته که با اندوسکوپی درمان شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مشکل کبدی داشتم چندسال پیش خوب شدم الان طحالم ورم کرده
۱۳۹۹/۰۸/۱۸واقعا دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸با سلام .دکتر خوبی .زخم معده داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱و ورم معده زخم معده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷مشکل میکروب داشتم و سریع و کامل درمان شدم.راضیم ازشون
۱۳۹۸/۱۰/۰۸مشکل میکروب معده و عفونت درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر خوب و کار درستی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۳۰خونریزی معده داشتم با تشخیص و درمان مناسب دکتر خدارا شکر معالجه شدم
۱۳۹۸/۰۸/۳۰بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۱/۳۱من معده درد شدید داشتم یک ماه دارو استفاده کردم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸معده درد
۱۳۹۹/۰۹/۲۹کیسه صفرا
۱۳۹۸/۱۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸در اولین جلسه هم ویزیت و هم آندوسکوپی را یکجا انجام دادن اگر دکترهای دیگه بودن برای اندسکوپی ویزیت مجزا قطعا میگرفتن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مشکل معد داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تخصص خوبی داره
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بواسیل
۱۴۰۱/۰۲/۰۸معده در
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴مادرم مشکل معده داشت بهبود پیداکرد ایشون دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ناراحتی معده داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱حالم بذ بود . خوب نشدم
۱۳۹۷/۰۴/۲۳سلام..دکترخوب ی بودنند
۱۳۹۹/۰۲/۰۱بله پدرم مشکل گوارشی داشته ورو به خوب شدن است
۱۴۰۰/۱۱/۱۹سلام و عرض ادب مشکل گوارش داشتم بعداز دوهفته مصرف داروها بهتر شدم دکتر خوبیه و جهت معاینه وقت میگذارد و برای بار دوم میخواهم مجددا مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکترخوبیاستتافعلاکهراضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰آندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوب بوده مشکل زخم مری داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹من راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳زیاد برای بیمار وقت نمیگذارند ولی تشخیصشون خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۱۴چهار سال قبل کولونوسکوپی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۷مشکل معده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکترخیلیخوبیاماایکاشکمکقشرضعیفهمکنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بهترین دکتری که میشناسم عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۴تازه رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳مشکل کبدی و گوارشی بود و عالی بود خیلی
۱۳۹۷/۰۸/۲۵معده که حالا بهترم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵زخم معده و اثنی اشعر داشتم ک با آندسکوپی و داروهایی ک واسم تجویز کردن مداوا شدم. دکتر بسیار باشعور و فهمیده ای هستن، همین جا ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فعلا نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵یک هفته بود ک هرچی میخوردم بالا می آوردم واصلا اشتها نداشتم با یک ویزیت خوب شدم بهترین دکترن
۱۳۹۷/۱۱/۱۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی ترین دکتر هستن از همه لحاظ
۱۳۹۷/۰۹/۱۱میکروب روده وعفونت روده
۱۳۹۹/۰۸/۲۴زخم معده ..عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵من زخم معده و ورم و میکروب معده دارم ی دورست پیششم خداروشکر بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵تجویز ایشون بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹مراجعه من 15سالپیشه دقیق نیس
۱۳۹۹/۰۱/۲۴واقعا دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۲۸دکتر خوبی هستن ولی عالی نیستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۹یبوست و نفخ کمی بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶چندسال پیش دردشدیدشکم ومعده داشتم باتشخیص آقای دکترواقعادرمان شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷خیلی پزشک ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی واقعا دکتر ماهری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷زخم معده و هلیوباکتر. درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر با تجربه ای هست
۱۴۰۰/۱۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۰باراوله که مراجعه کردم بسیار دکتر خوبی هستن فعلادرحد ی سونی گرافی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹مشکل بیماری سلیاک تشخیص دکتر طالبی فوق العاده بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۵تاحالایه ویزیت رفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷معده درد خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خوب بود وبایددوباره مراجعه کنم تا بتوانم نظربدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دل درد پدرم وهنوز ادامه دارد سوالی از دکتر داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۰۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳برای من که مفید بود و دارم طول درمانم رو طی می کنم
۱۳۹۸/۱۲/۰۹مشکل زخم معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۵مشکل گوارش با تجویز دارو ها تا حدودی تسکین پیدا کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸فوق العاده بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳مشکل گوارش و هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالیی من راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴پزشک حاذق و کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر خیلیر
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳حتما حتما مداجعه کنید ایشون بی نظیر هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰زخم معده وخوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۷واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دوباررفتم عالی بوده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بیماری. مری.
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰خوب بودن
۱۳۹۷/۰۱/۲۷خوب هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ناراحتی کبد وآزمایش
۱۴۰۰/۰۶/۱۷مشکل معده وحالت تهوع... هنوزهیچ نتیجه ای حاصل نشده!!!
۱۴۰۰/۰۳/۰۵نوبت اول بودن که اومدم پیششون دکتر خیلی خوبی هستن ووارد درامور کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی زخم اثنی عشر داشتم، با دارو درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷برای کبدخوب وجواب داد
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار دکتر خوبی هستند با صبوری طبابت میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۱زخم معده
۱۳۹۷/۰۵/۲۹مشکل گوارش وخوب بودند
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ناراحتی معده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مشکل معده و برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۳دردمعده غفعلا بهترم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳زخم معده داشتم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱بسیار دکتر عالی و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۰۶من هپاتیت آ داشتم و با دو ویزیت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲زخم اثنیعشر،فعلا تحت درمانم،تاکنون نتیجه خوب بوده الحمدالله
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عاااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱زخم معده داشتم حالا یکم بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰هنوز جواب نگرفتم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱از کار افتادن عصب مری تنها یک دوره درمان شده ام و باید باز هم مراجعه کنم ولی با این یک دوره خیلی بهتر شده ام
۱۳۹۷/۰۹/۱۰استاد بنده بوده اند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸بسیار خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۰۶فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴تنها دکتری که توانست بعد از سالها معده من را درمان کند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مشکل معده الآن بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱معده دردواستفراغ یه جلسه پیششون رفتم بهترشدم وبایدادامه بدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵درد پشت شانه داشتم آندوسکوپ ی کردند دارو دادند خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکترخیلی خوبی هستش سرطان روده ی مادرم رازودوبه موقع تشخیص دادند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱خونریزی معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ورم معده وزخم معده تشخیص دادن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹گوارش، در حال درمان
۱۳۹۷/۰۸/۲۳عالی بودن ...زخم معده داشتم الان خوبم خدارو شکر
۱۴۰۰/۱۱/۰۹درد معده.عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵سلام برای آندوسکپی مراجعه کردم وایشان نمونه جهت آزمایش به آزمابشگاه داده اند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خون ریزی معده
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹یک جلسه رفتم و هنوز جوابی نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سلام برای بیماری کولیت مادرم مراجعه کردیم واقعا طبابتشون عالی بود دوستان وآشنایان معرفی کردیم همگی راضی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱تازه آندوسکوپی کردم میخوام نمونمو جوابشوببرم بهم داروبدن
۱۳۹۹/۰۴/۰۸دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر خیلی خوبیه..عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۸معده درد اندسکوپی شده درمری غده به اندازه یک سانت مشاهده شد که به ازمایشگابرده شدوبعدازازمایشن نمونه بدخیم نبودقرص بهش دادین امااصلاخوب نشده بایدچکارکنم دوهفته اصلاحوب نشده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹