۷۵۴ نفر
دکتر مجید طالبی انارکی

دکتر مجید طالبی انارکی

فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۲۵۶۸۹
۵۳۱ نفر

فعلا تحت درمان هست بیمارمون

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

دریچه مری و اثنی عشر ناراحتی داشت به صورت معجزه آسا خوب شدم ( به لطف خدا و به واسطه آقای دکتر طالبی)

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

درخصوص بیماری خانمم مراجعه داشتم تشخیص ایشان عالیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

کبد چرب داشتم که خدارا شکر با کمک آقای دکتر طالبی درمان گردید

۱۳۹۷/۱۰/۱۳

مشکل سوزش و درد معده داشتم که بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

خوب هست

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

میکرب معده داشتم وخوب شد ولی دباره بعد از چند سال دباره عد کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

معده و روده.فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

بیماری گوارشی

۱۳۹۸/۱۲/۲۲

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

فقط میتونم بگم عالی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

زخم معده تندوره درمان خوب شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

خوب وعالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

عاااااااااالللللللییییی

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

من بایه نسخه شون معده ام خوب شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

چند سال پیش

۱۴۰۰/۰۱/۱۳

دکتر فوق العاده خوبی هستند..

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

عالی بود وخوب شدم

۱۳۹۷/۰۸/۱۸

بسیار دکتر

۱۴۰۰/۰۱/۲۶

افزایش انزیمهای کبدی

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

مادرم زخم معده داشت خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

ناراحتی معده

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

مالی ای حرفا

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۵/۱۶

خونریزی معده داشتم و درمان شدم

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

زخم معده و باسه نوبت مراجع به ایشان الان بهترم الهی شکر

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عالی بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

مشکل گوارشی داشت التهاب روده که دوباره اوت کرده است

۱۳۹۹/۰۳/۱۲

سلام ازنظرمن خیلی عالی بودن

۱۳۹۷/۰۸/۰۵

تو یک کلمه عالی

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

سلام ایشان پزشک حاذق و توانمندی هستند. دل درد و دل پیچه و اختلال در دفع با تشخیص و تجویز ایشان بر طرف شد.

۱۳۹۷/۱۰/۱۵

مشکل ورم معده داشتم آندوسکوپی کردم ولی هنوز جواب آزمایشم نزد دکتر ویزیت نشدم ولی خوش بین هستم

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

با سلام خدمت دوستان گلم دکتر مجید طالبی انارکی خیلی دکتر خوب فهمیده هست

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

زخم مری ومیکروب معده داشتم با دونسخه مداوا شدم عالی بودن

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

تشخیص عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

مشکل گوارش و معده ک تحت نظر ایشون بهبود حاصل شد.

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

خوب بود

۱۳۹۹/۰۴/۲۸

هپاتیت خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

سلام درد شدید شکم و معده داشتم با اولین نسخه آقا دکتر حالم خیلی بهتر شده البته آندوسکوپ انجام دادم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

ی بار رفتم راض بودم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

چون مشکل حادی نداشتم نمیتونم نظر درمانی در مورد ایشون بدم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

ضخم اثنی عشر نتیجه نگرفتم دکترفرمودندنتیجه نگرفتی بایدبیای اندسکوپی بشی

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

دکتر خیلی خوبی هستن هم در تشخیص بیماری و هم درمان

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

بد نیستند،

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

دکتر عالی هستند من را کامل درمان کردن واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

گوارش ، عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

مشکل گوارشی, هنوز جواب آندوسکوپی آماده نشده

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

باسلام باتوجه به تخصصی که در رشته ی خود دارد به نظرم دکتری خوبی است اما به نظر من باتوجه به مشغله کاری که دارد وزمانی که به درآمد مالی میدهد از تجویز داروها ی به روز و تحقیقات پزشکی عقب مانده است

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

ناراحتی معده داشتم بهترم

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

در حد تشخیص و ارجاع جهت کورونوسکوپی بوده اند

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

عالی بوده

۱۳۹۸/۱۰/۲۶

دکتر خوب وکار درستی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

مشکل معده داشتم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

مشگل گوارش

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

ویزیت اولم بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

بله مشکلات گوارشی داشتم تشخیص ایشان منحصر به فرد وعالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۶

تشخیص بسیار خوبی داشتند

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

درمان کبد

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

مشگل معده بود خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

معدم میکربی بود

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

درطول درمان خوب بودم وقتی داروتموم شددوباره به همون حالت برگشتم!!!

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

رسیدگی و تشخیص عالییی

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

معده درد

۱۳۹۷/۰۳/۲۹

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

رلضی بودن خوبه

۱۳۹۹/۰۶/۰۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

زخم معده بهبود نسبی

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

بسیار پزشک حاذق ومحترمی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

خیلی با تج

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

همورویید

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

عالی . فقط نوبیت دهی بسیار ضعیفه

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

نرفتم پیشش ولی شنیدم دکتر خوبی هستن

۱۳۹۷/۱۱/۰۳

زخم اثنی عشر

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

اخیرا به پزشک مراجعه کرده تحت نظر می باشم

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

تشخیص بسیار خوبی دارد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

زخم معده خانمم داشته که با اندوسکوپی درمان شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

مشکل کبدی داشتم چندسال پیش خوب شدم الان طحالم ورم کرده

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

واقعا دکتر خوبی

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

با سلام .دکتر خوبی .زخم معده داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

و ورم معده زخم معده

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

مشکل میکروب داشتم و سریع و کامل درمان شدم.راضیم ازشون

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

مشکل میکروب معده و عفونت درمان شدم

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

دکتر خوب و کار درستی هستن

۱۳۹۹/۱۱/۳۰

خونریزی معده داشتم با تشخیص و درمان مناسب دکتر خدارا شکر معالجه شدم

۱۳۹۸/۰۸/۳۰

بسیار خوب

۱۳۹۷/۰۱/۳۱

من معده درد شدید داشتم یک ماه دارو استفاده کردم بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

معده درد

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

کیسه صفرا

۱۳۹۸/۱۲/۰۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

در اولین جلسه هم ویزیت و هم آندوسکوپی را یکجا انجام دادن اگر دکترهای دیگه بودن برای اندسکوپی ویزیت مجزا قطعا میگرفتن

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

مشکل معد داشتم عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

تخصص خوبی داره

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

بواسیل

۱۴۰۱/۰۲/۰۸

معده در

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

مادرم مشکل معده داشت بهبود پیداکرد ایشون دکترباتجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

ناراحتی معده داشتم بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

حالم بذ بود . خوب نشدم

۱۳۹۷/۰۴/۲۳

سلام..دکترخوب ی بودنند

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

بله پدرم مشکل گوارشی داشته ورو به خوب شدن است

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

سلام و عرض ادب مشکل گوارش داشتم بعداز دوهفته مصرف داروها بهتر شدم دکتر خوبیه و جهت معاینه وقت میگذارد و برای بار دوم میخواهم مجددا مراجعه کنم

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

دکترخوبیاستتافعلاکهراضیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

آندوسکوپی

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خوب بوده مشکل زخم مری داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

من راضی بودم

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

زیاد برای بیمار وقت نمیگذارند ولی تشخیصشون خوبه

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

چهار سال قبل کولونوسکوپی انجام دادم عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

مشکل معده

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دکترخیلیخوبیاماایکاشکمکقشرضعیفهمکنه

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

پزشک خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

بهترین دکتری که میشناسم عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

تازه رفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

مشکل کبدی و گوارشی بود و عالی بود خیلی

۱۳۹۷/۰۸/۲۵

معده که حالا بهترم

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

زخم معده و اثنی اشعر داشتم ک با آندسکوپی و داروهایی ک واسم تجویز کردن مداوا شدم. دکتر بسیار باشعور و فهمیده ای هستن، همین جا ازشون تشکر میکنم

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

فعلا نتیجه ای ندیدم

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

یک هفته بود ک هرچی میخوردم بالا می آوردم واصلا اشتها نداشتم با یک ویزیت خوب شدم بهترین دکترن

۱۳۹۷/۱۱/۱۱

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

عالی ترین دکتر هستن از همه لحاظ

۱۳۹۷/۰۹/۱۱

میکروب روده وعفونت روده

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

زخم معده ..عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

من زخم معده و ورم و میکروب معده دارم ی دورست پیششم خداروشکر بهترم

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

تجویز ایشون بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

مراجعه من 15سالپیشه دقیق نیس

۱۳۹۹/۰۱/۲۴

واقعا دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۱/۲۸

دکتر خوبی هستن ولی عالی نیستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

تشخیص عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

خوب است

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خوب بود

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

یبوست و نفخ کمی بهترم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

چندسال پیش دردشدیدشکم ومعده داشتم باتشخیص آقای دکترواقعادرمان شدم

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

خیلی پزشک ماهری هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

عالی واقعا دکتر ماهری هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

زخم معده و هلیوباکتر. درمان شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

دکتر با تجربه ای هست

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

باراوله که مراجعه کردم بسیار دکتر خوبی هستن فعلادرحد ی سونی گرافی هستش

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

مشکل بیماری سلیاک تشخیص دکتر طالبی فوق العاده بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

تاحالایه ویزیت رفتم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

معده درد خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

خوب بود وبایددوباره مراجعه کنم تا بتوانم نظربدم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

دل درد پدرم وهنوز ادامه دارد سوالی از دکتر داشتم

۱۳۹۹/۰۱/۰۵

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

برای من که مفید بود و دارم طول درمانم رو طی می کنم

۱۳۹۸/۱۲/۰۹

مشکل زخم معده

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

مشکل گوارش با تجویز دارو ها تا حدودی تسکین پیدا کردم

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

فوق العاده بودند

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

مشکل گوارش و هنوز به نتیجه نرسیدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

عالیی من راضیم

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

پزشک حاذق و کاربلد

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

دکتر خیلیر

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

بسیار دقیق و عالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

حتما حتما مداجعه کنید ایشون بی نظیر هستن

۱۳۹۹/۰۵/۲۰

زخم معده وخوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

واقعا دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

دوباررفتم عالی بوده

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بیماری. مری.

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

خوب بودن

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

خوب هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

ناراحتی کبد وآزمایش

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

مشکل معده وحالت تهوع... هنوزهیچ نتیجه ای حاصل نشده!!!

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

نوبت اول بودن که اومدم پیششون دکتر خیلی خوبی هستن ووارد درامور کارشون

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عالی زخم اثنی عشر داشتم، با دارو درمان شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

برای کبدخوب وجواب داد

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

بسیار دکتر خوبی هستند با صبوری طبابت میکنن

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

زخم معده

۱۳۹۷/۰۵/۲۹

مشکل گوارش وخوب بودند

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

ناراحتی معده

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

مشکل معده و برطرف شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳

دردمعده غفعلا بهترم

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

زخم معده داشتم و نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

بسیار دکتر عالی و با اخلاق

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

من هپاتیت آ داشتم و با دو ویزیت خوب شدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

زخم اثنیعشر،فعلا تحت درمانم،تاکنون نتیجه خوب بوده الحمدالله

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عاااااالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

زخم معده داشتم حالا یکم بهترم

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

هنوز جواب نگرفتم تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

از کار افتادن عصب مری تنها یک دوره درمان شده ام و باید باز هم مراجعه کنم ولی با این یک دوره خیلی بهتر شده ام

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

استاد بنده بوده اند

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

بسیار خوب است

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

فعلاتحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

تنها دکتری که توانست بعد از سالها معده من را درمان کند

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

مشکل معده الآن بهترم

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

معده دردواستفراغ یه جلسه پیششون رفتم بهترشدم وبایدادامه بدم

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

درد پشت شانه داشتم آندوسکوپ ی کردند دارو دادند خیلی بهتر شدم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

دکترخیلی خوبی هستش سرطان روده ی مادرم رازودوبه موقع تشخیص دادند

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

خونریزی معده

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

ورم معده وزخم معده تشخیص دادن

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

گوارش، در حال درمان

۱۳۹۷/۰۸/۲۳

عالی بودن ...زخم معده داشتم الان خوبم خدارو شکر

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

درد معده.عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

عالی هستند.

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

دکتر بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

سلام برای آندوسکپی مراجعه کردم وایشان نمونه جهت آزمایش به آزمابشگاه داده اند

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

خون ریزی معده

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

یک جلسه رفتم و هنوز جوابی نگرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

سلام برای بیماری کولیت مادرم مراجعه کردیم واقعا طبابتشون عالی بود دوستان وآشنایان معرفی کردیم همگی راضی بودند

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

تازه آندوسکوپی کردم میخوام نمونمو جوابشوببرم بهم داروبدن

۱۳۹۹/۰۴/۰۸

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

دکتر خیلی خوبیه..عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

معده درد اندسکوپی شده درمری غده به اندازه یک سانت مشاهده شد که به ازمایشگابرده شدوبعدازازمایشن نمونه بدخیم نبودقرص بهش دادین امااصلاخوب نشده بایدچکارکنم دوهفته اصلاحوب نشده

۱۴۰۰/۰۴/۱۹
آدرس و تلفن مطب دکتر مجید طالبی انارکی
اصفهانخیابان شمس آبادی - روبروی بیمارستان سینا - ساختمان فارابی - طبقه اول
هر روز ساعت: ۳ بعد از ظهر
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان شمس آبادی - روبروی بیمارستان سینا - ساختمان فارابی - طبقه اول