از قدیم هر ازگاهی به ایشون مراجعه میکنم برای معاینه و برای رفع مشکلم درخصوص موردی که تخصص ایشون نبودبطور کاملا مثبت راهنمایی کردند وکلا از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
دکتری با تجربه و
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
متوجه شدن که دکترهای قبلب شماره چشم شوهرم رو اشتباه محاسبه میکردن و سردردای شوهرم رفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
معاینه معمولی چشم. بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
سلام چشم هام ضعیف شده بود و ایشان برام عینک نوشتن یکی از چشام یک و یکیش 0.75 و دکتر شعبانی بسیار دکتر ماهر و دقیقی هست
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ضعیف بودن چشم و تشخیص نمره دقیق چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
ضعیف شدن قدرت بینایی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
خواستم جراحی لیزیک کنم که قوز قرنیه داشتم نشد.
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
حساسیت ،عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
معاینه فقط اومدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
پیششون جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
بسیار پزشک خوب و مجربی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۴
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
برخورد و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
معاینه چشم برای عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۷/۰۳/۱۹
عالی است .چشمانم را عمل کرده و چشمان بسیاری از نزدیکان و اقوامم را همه بسیار راضی بودیم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
بسیار خوش برخورد و با حوصله معاینه کردند تشخیص عالی و درمان هم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالی بود.مشکل چشم آستیگمات
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بسیار دکتر خوب وبا تخصص بالا هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
ایشان دکتر متخصص و خوبی هستند_ پدرم هردو چشمش آب مروارید آورده بود توسط ایشان مورد عمل قرار گرفتن و بهبود یافتن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بسیار عالی . چندین سال پیش عمل کردم و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۷/۰۴/۱۱
معاینه شدم. تجویز عینک
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
بسیار عالی بودند و با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
20 سال پیش تا حالا زیر نظر ایشون بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
شبکیه چشم شوهرم آب آورده بود،ایشون تشخیص دادند و معرفیشون کردند به متخصص شبکیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
لیزیک کردم و تابحال خداروشکر مشکلی نداشتم
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
عینک گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
برای ص
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۹
معاینه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
مشکل اب مروارید پدرم داشتند اقای دکتر عمل چشم ایشون رو انجام دادند.
بسیار عااالی رسیدگیتون عااالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۷چشمم ضیف بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۹خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶از قدیم هر ازگاهی به ایشون مراجعه میکنم برای معاینه و برای رفع مشکلم درخصوص موردی که تخصص ایشون نبودبطور کاملا مثبت راهنمایی کردند وکلا از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵دکتری با تجربه و
۱۴۰۴/۰۴/۲۱متوجه شدن که دکترهای قبلب شماره چشم شوهرم رو اشتباه محاسبه میکردن و سردردای شوهرم رفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸معاینه معمولی چشم. بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سلام چشم هام ضعیف شده بود و ایشان برام عینک نوشتن یکی از چشام یک و یکیش 0.75 و دکتر شعبانی بسیار دکتر ماهر و دقیقی هست
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷ضعیف بودن چشم و تشخیص نمره دقیق چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱ضعیف شدن قدرت بینایی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰خواستم جراحی لیزیک کنم که قوز قرنیه داشتم نشد.
۱۴۰۰/۰۳/۲۹حساسیت ،عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۶معاینه فقط اومدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷پیششون جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیار پزشک خوب و مجربی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۳برخورد و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۱معاینه چشم برای عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۷/۰۳/۱۹عالی است .چشمانم را عمل کرده و چشمان بسیاری از نزدیکان و اقوامم را همه بسیار راضی بودیم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۶راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱بسیار خوش برخورد و با حوصله معاینه کردند تشخیص عالی و درمان هم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بود.مشکل چشم آستیگمات
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار دکتر خوب وبا تخصص بالا هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ایشان دکتر متخصص و خوبی هستند_ پدرم هردو چشمش آب مروارید آورده بود توسط ایشان مورد عمل قرار گرفتن و بهبود یافتن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیار عالی . چندین سال پیش عمل کردم و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۷/۰۴/۱۱معاینه شدم. تجویز عینک
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بسیار عالی بودند و با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب است
۱۳۹۹/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷20 سال پیش تا حالا زیر نظر ایشون بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷شبکیه چشم شوهرم آب آورده بود،ایشون تشخیص دادند و معرفیشون کردند به متخصص شبکیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰لیزیک کردم و تابحال خداروشکر مشکلی نداشتم
۱۳۹۷/۰۱/۲۹عینک گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۶برای ص
۱۳۹۹/۰۱/۱۶خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۹معاینه
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مشکل اب مروارید پدرم داشتند اقای دکتر عمل چشم ایشون رو انجام دادند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عمل چشم مادرم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰