مشکل درد در قسمت زیر شکم وگاز زیاد داشتم که تشخیص درمانشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
کامل مشکلم حل نشده؛ نفخ و آروغ مدام
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مشکلات شدید کبدی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
باسلام.دررابطه با کبد تحت نظر ایشون بودم و ننیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
مشکل معده وگوارش داشتم نتیجه خوبی هم داشت
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
مشکل معده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عااالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
برای یک بار رفتم پیششون وپیگیر درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
مشکل گواشی ویبوست
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
بکی ازنزدیکان برای معالجه نزد اقا دکتر اومده بودند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مشکلات مربوط به روده داشتم و تاکنون با 1 نسخه مشکلاتم بعد از سالها درمان شده
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
مشکل پلیپ روده
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بسیار عالییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
پزشک خوب و متخصص
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
مشکل روده ای داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
فعلا نه
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
مشکل قلبی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
درد معده
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
معده و رودم خیلی درد میکنه و استفراغ میکنم اسهال هم دارم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بیماری کبد چرب گرید3 وکبدم از 4 جا شروع به اسیب دیدن کرده بود وچربی خون بالا دکتر درمانم کرد ومشکلم برطرف شد وخیلی بهترم خداروشکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عالی هستند.میکروب معده داشتم.با داروهایی که بهم دادند درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
درد روده و شکم با دارو رفع شد بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دکتر فوق العاده صبور و محترمی هستند من تو درمان باهاشون راضی بودم. بیخودی دارو نمینویسه و با اندک دارو شما رو به نتیجه دلخواه میرسونه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دکتری مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
خوش برخورد و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
مشکل روده داشتم وباویزیت آقای دکتر خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
فعلا جواب ازمایشاتو باید ببینن
۱۳۹۷/۰۶/۱۶
مشکل روده الان انگار واقعا من مریض نبودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
مشکل ورم معده داشتم درطول درمان خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی صبور
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
مشگل روده داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
از لحاظ روده مشکل داشتم و الان خوب هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
زخم اثنی عشر
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
تشخیص این دکتر خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
مشکل گوارشی داشتم خیلی خوب شدم
دکترفوق العاده خوب وبااخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
اندوسکوپی شدم وفعلا تحت درمانم ولی از کادراندوسکوپی خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بله خیلی راضی بودم..آندوسکوپی هم واسم انجام دادخیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
خیلی عالیه واقعا من که راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
نتیجه گرفتم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
پدرم سرطان داشت تجربه خوبی نبود ....
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
نفخ معده در حال درمان دکتربسیار متین وخوبی هستن با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
انجام آندوسکوپ و دارو درمانی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
سلام خسته نباشید عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
سلام.مشکلم درد شکمی بود و آنزیم بالای کبد.و اسهال خونی.وقتی مراجعه کردم دکتر آزمایش و کلونوسکوپی و ام ارآی نوشتن.و تشخیصشون واقعا درست بود درمورد بیماری.ویه قرص که کلی علائم منو کم کرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالی بودن ایشون
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
مشکل گوارش وبواسیر
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بسیار پزشک دلسوز و دقیقی هستند...انشالله سلامت باشند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مشکل همورویید
۱۳۹۷/۰۷/۱۰
آنزیم بالای کبدتازیک نوبت مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
من حدود4ساله بیمارشون هستم وازدرمانشون بسیارراضیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
بیماری فیشر
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
پانکراتیت
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
ممنونم از زحماتی که کشید برام
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مثبت و عالی
۱۳۹۷/۰۳/۱۹
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
باسلام واقعا دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
زخم معده و مشگل روده داشتم همزمان اندوسکوپی و کلونوسکوپی کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تازه ویزیت شدم برام سی تی اسکن و آزمایش نوشته .
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
آندوسکوپی شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
واقعا عالین
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
بسیار عالی و متخصص هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
ورم معده،خوب شدم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
دخترم ناراحتی گوارشی داشت که خوشبختانه با نسخه اول آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
اسید معده زیاد بود درمانش کردند
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
خوب بوده و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
تازه تحت درمان هستم وبایدجواب پاتولوژی نشون بدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دل درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
ورم معده داشتم بادارو های که ایشون برام تجویز کردند وخوردم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
مشکل معده واقعا عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۴
من پیش ایشون نر
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
هنوز نرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
دکترباتجربه وخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خیلی عالی وصبور وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتری بسیار عالی با رفتار بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
در حال درمان هستم ولی کارشون فوق العاده است
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مشکل کبد چرب تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
پیگیر نشدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
دکتر خیلی عالی .با تشخیص عالی.مهربان و دلسوز و صبور
کولونوسکوپی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹میکروب معده و ورم شدید معده، با تلاش دکتر و لطف خدا مشکل رفع گردید
۱۳۹۹/۰۳/۱۰مشکل معده بوده درحال درمان می باشم و نتیجه قابل قبولی گرفتم .
۱۳۹۹/۱۱/۱۱درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۶یه دکتر با دانش و باتجربه و اینکه خیلی آرامش میده به مراجعه کننده
۱۳۹۹/۰۳/۲۰عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷مشکل معده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰تشخیص اقای دکتر عالی است و داروهایی که برای درمان میدهند لازم وضروری است
۱۴۰۰/۰۳/۲۷فوق العاده دکتر خوبی از نظر تشخیص و درمان و .... و خیلی خوش برخورد
۱۳۹۷/۱۱/۰۱بیماری معده داشتم ونتیجه مثبت گرفتم
۱۳۹۷/۰۹/۰۵مشکل را حل کردن ولی نوبت دهی ااصلا خوب نیست برای بیماران اورژانسی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل من فلیپ معده بودوخیلی بهترشدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۴تشخیص ایشان و داروهاشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰سیروس کید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲با سلام خدمت شما، بسیار در امر طبابت خوب وعلی عمل میکند و نظرات ایشان در خصوص معاینه بسیار عالی میباشد .
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار دکتر توانایی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۴مشکل معده داشت مادر واندوسکوپی شدن
۱۴۰۰/۰۱/۲۶تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ویروسی شدن معده
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دل درد داشتم کاملا خوبم
۱۳۹۷/۱۰/۲۶باسلام دکترخیلی خیلی عالی هستن من مشکل معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عملکردشون خوب
۱۳۹۹/۰۴/۰۸دل درد بی اشتهایی بعدازاندوسکوپی وتشخیص بیماری وتجویز داروی مناسب کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۸مشکل کبدی داشتم و نتیجه مطلوب گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷مشکل گوارشی داشتم تشخیص و درمان خوب بود.
۱۳۹۹/۰۸/۱۴میکروب معده درحال درمان هستم
۱۳۹۷/۰۹/۲۲خیلی دکتر مجربی هستند و بسیار دقت میکنند و برا مریض وقت میزارن بااینکه بسیار شلوغه
۱۳۹۷/۱۱/۰۸آنزیم بالای کبد
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر بسیار اخلاق مدار و بی نظیری هستند، اطلاعات پزشکیشان واقعا عالیه و با صبوری و تعهد بسیار درمان بیمار را به اتمام میرسانند
۱۳۹۹/۱۲/۰۸بیماری کولیت خیلی بهترشدم وبامصرف دارومشکل خاصی ندارم هشت ساله ایشون بمن لطف داشتن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بهترین پزشک برای کبد
۱۳۹۸/۱۱/۱۶یک ویزیت یک نسخه و درمان
۱۳۹۹/۰۶/۱۰بله اندوسکپی و کلون اسکوپی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر با اخلاق و متبحر
۱۳۹۷/۰۳/۲۶بسیار عالییی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷کبد م چرب شده بود واقعا دکتر خیلی خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بی نهایت دکتر باتجربه و مههربانیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالییی بودن اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۳واقعا عالیه یکی از بینظیرترین دکترای گوارش
۱۴۰۰/۰۶/۰۵زخم معده
۱۳۹۹/۰۸/۲۰مشکل روده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲جدیدا رفتم خدمتشون ولی خوب بوده
۱۳۹۹/۰۷/۲۴عالیییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ایشون فوق العاده هستن.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲یبوست.خوب شدم ولی الان بازحالم بد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷چربی کبد
۱۳۹۷/۰۹/۰۶مشکلرودهخیلیخوببود
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دکتر حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر مهاجر راضی بودایم
۱۳۹۷/۱۲/۲۶مشگل گوارش و کبد داشتم و در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خیلی خوش برخورد بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۹مشکل درد در قسمت زیر شکم وگاز زیاد داشتم که تشخیص درمانشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۹کامل مشکلم حل نشده؛ نفخ و آروغ مدام
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکلات شدید کبدی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰باسلام.دررابطه با کبد تحت نظر ایشون بودم و ننیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲مشکل معده وگوارش داشتم نتیجه خوبی هم داشت
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالی بودند
۱۳۹۹/۰۴/۲۱مشکل معده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عااالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵برای یک بار رفتم پیششون وپیگیر درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱مشکل گواشی ویبوست
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بکی ازنزدیکان برای معالجه نزد اقا دکتر اومده بودند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲مشکلات مربوط به روده داشتم و تاکنون با 1 نسخه مشکلاتم بعد از سالها درمان شده
۱۳۹۹/۱۲/۲۲مشکل پلیپ روده
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار عالییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۵پزشک خوب و متخصص
۱۳۹۷/۱۱/۰۶مشکل روده ای داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵فعلا نه
۱۳۹۹/۰۳/۰۹مشکل قلبی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱درد معده
۱۴۰۰/۰۴/۲۶معده و رودم خیلی درد میکنه و استفراغ میکنم اسهال هم دارم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بیماری کبد چرب گرید3 وکبدم از 4 جا شروع به اسیب دیدن کرده بود وچربی خون بالا دکتر درمانم کرد ومشکلم برطرف شد وخیلی بهترم خداروشکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی هستند.میکروب معده داشتم.با داروهایی که بهم دادند درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱درد روده و شکم با دارو رفع شد بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر فوق العاده صبور و محترمی هستند من تو درمان باهاشون راضی بودم. بیخودی دارو نمینویسه و با اندک دارو شما رو به نتیجه دلخواه میرسونه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتری مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوش برخورد و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹مشکل روده داشتم وباویزیت آقای دکتر خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲فعلا جواب ازمایشاتو باید ببینن
۱۳۹۷/۰۶/۱۶مشکل روده الان انگار واقعا من مریض نبودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹مشکل ورم معده داشتم درطول درمان خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی صبور
۱۴۰۰/۰۶/۱۸مشگل روده داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵از لحاظ روده مشکل داشتم و الان خوب هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲زخم اثنی عشر
۱۳۹۸/۰۹/۱۱در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۱۳تشخیص این دکتر خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۳مشکل گوارشی داشتم خیلی خوب شدم دکترفوق العاده خوب وبااخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹اندوسکوپی شدم وفعلا تحت درمانم ولی از کادراندوسکوپی خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بله خیلی راضی بودم..آندوسکوپی هم واسم انجام دادخیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی عالیه واقعا من که راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۱۰نتیجه گرفتم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۱۰پدرم سرطان داشت تجربه خوبی نبود ....
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۵نفخ معده در حال درمان دکتربسیار متین وخوبی هستن با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۶انجام آندوسکوپ و دارو درمانی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵سلام خسته نباشید عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷سلام.مشکلم درد شکمی بود و آنزیم بالای کبد.و اسهال خونی.وقتی مراجعه کردم دکتر آزمایش و کلونوسکوپی و ام ارآی نوشتن.و تشخیصشون واقعا درست بود درمورد بیماری.ویه قرص که کلی علائم منو کم کرد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۶درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی بودن ایشون
۱۳۹۸/۰۷/۱۷مشکل گوارش وبواسیر
۱۳۹۷/۰۸/۲۰بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار پزشک دلسوز و دقیقی هستند...انشالله سلامت باشند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل همورویید
۱۳۹۷/۰۷/۱۰آنزیم بالای کبدتازیک نوبت مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۳من حدود4ساله بیمارشون هستم وازدرمانشون بسیارراضیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خوبی هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۳۰دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۱۱/۲۳بیماری فیشر
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پانکراتیت
۱۳۹۸/۰۱/۱۷خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ممنونم از زحماتی که کشید برام
۱۴۰۰/۰۸/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۶مثبت و عالی
۱۳۹۷/۰۳/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳باسلام واقعا دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۴زخم معده و مشگل روده داشتم همزمان اندوسکوپی و کلونوسکوپی کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تازه ویزیت شدم برام سی تی اسکن و آزمایش نوشته .
۱۴۰۰/۱۲/۱۶آندوسکوپی شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱واقعا عالین
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بسیار عالی و متخصص هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ورم معده،خوب شدم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹دخترم ناراحتی گوارشی داشت که خوشبختانه با نسخه اول آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۶اسید معده زیاد بود درمانش کردند
۱۳۹۹/۰۴/۲۰خوب بوده و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۹تازه تحت درمان هستم وبایدجواب پاتولوژی نشون بدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دل درد داشتم الان بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ورم معده داشتم بادارو های که ایشون برام تجویز کردند وخوردم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲مشکل معده واقعا عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۴من پیش ایشون نر
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰هنوز نرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۹دکترباتجربه وخوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۴فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خیلی عالی وصبور وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتری بسیار عالی با رفتار بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۱در حال درمان هستم ولی کارشون فوق العاده است
۱۳۹۹/۰۹/۲۹در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳مشکل کبد چرب تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۱۲/۰۲دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷پیگیر نشدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دکتر خیلی عالی .با تشخیص عالی.مهربان و دلسوز و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵تشخیص ودرمان درمورد کبد گرید 3 وچربی خون بالا عالیه خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۲/۲۳مشکل معده دارم ولی هنوز بهبود نیافته ودرمان ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عاااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۱پزشک فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۴معده درد و یبوست شدید ، پیش دکتر رفتم در بیمارستان شریعتی و کولونوسکوپی کردن ، الان میخام جواب رو نشون بدم به دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۳۱مشکل گوارش تا حدی حل شده است
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بله کبد چرب
۱۳۹۸/۱۰/۱۲گوارشی..... عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹درحال درمان زخم معده هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۱فقط یک جلسه اومدم فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲مشکل گوارش،خون ریزی ازروده که مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۵بسیاد دلسوز باتجربه و محترم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عااااالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳فوق العاده
۱۳۹۹/۰۷/۱۲دقت نظر بالایی دارند و برخوردشان با بیمار بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۳/۳۱سلام وقت بخیر من مشکل کبد دارم تشخیص آقای دکتر عالی هست ورفتار پرسنل مطب عالی خدا نگهدارشان باشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بیسار دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ناراحتی معده
۱۴۰۰/۰۲/۲۷کیسه صفرا
۱۳۹۹/۰۷/۰۱آنزیم های بالای کبد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶سنگ کلیه...با تجویز دارو سنگها دفع شدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶سلام دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹فوق العاده
۱۴۰۰/۰۲/۲۸تشخیص وتجویزهاشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰کبد من کاملا درمان شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۱همسر من مشکل گوارشی و کبد چرب داشتن با یک نسخه خیلی بهتر شدن البته کرونا گرفتن و درمانشون فعلا فاصله افتاد
۱۴۰۰/۰۷/۰۸عااااااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار عالی با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰