دمتر بسیار حاذق و فوق العاده ایهستند
عالی بود
درمان خیلی خوب کرونا
فوق العاده دکتر با تجربه و کاردانی هستن و بسیار خوش اخلاق
عالی عالی مننژیت همسرم رو تشخیص دادن بینظیرن
عفونت شدید از ناحیه پا و اینکه با ویزیت و تحت نظر بودن دکتر کاهش پیدا کرده و رو به بهبودی می باشد
من و مادر و پدرم کرونا گرفتیم و آقای دکتر واقعا مارو نجات داد...به شدت خوش اخلاق و با تجربه هستن
نتیجه عالی بود واقعا خسته نباشن
ریه ریه
پزشک خوش اخلاق و خوبی ست
در مرحله درمان
دکتری خوش اخلاق و حاذق و جسور
خاله همسرم کرونا داشت به ایشان مراجعه کرد خوب شد.
سلام بنده کرونا داشتم و خداروشکر خوب شدم
بیماری من توسط ایشون تشخیص داده شد و یکی از بهترین پزشکان در تخصص عفونی هستند
پزشک خوبی هستن
دکترخوب وقهاری هستند.دکترهمسرم وپدرخانمم هستند
بییار دکتر حاذق و کار بلدی هستند
بسیار عالی
بیماری کرونا و بهبودی
بهترین دکتر داخلی
عفونت ران پای راست
عفونت داخلی
کرونا داشتم به لطف ایشان خوب شدم
تشخیص عالی وکار درست
من سنگ کلیه داشتم خودم هم نمیدونستم ایشان با یک نگاه بمحض ورود به اطاق پزشک تا بنده را دید گفت شما سنگ کلیه دارید
حتما توصیه میکنم
عالی هستن
دکتر بسیار خوش برخوردی می باشد
کرونا داشتم
بینظیر
خوب است
تشخیص ودرمان ایشان در دبیماری کووید عالی است مادرم بیمار ایشون بودن وبسیار بدحال الان رو به بهبود هستن
تسخیشون عالیه
دکتر خوبیه
کارشون عالیه
برادرم کرونا داشتند و با حال خوب مرخص شدند
تشخیص و درمان درست
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد -کنار بیمارستان اتیه ساختمان پزشکان جم طبقه همکف
دمتر بسیار حاذق و فوق العاده ایهستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸درمان خیلی خوب کرونا
۱۳۹۹/۰۸/۲۷فوق العاده دکتر با تجربه و کاردانی هستن و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالی عالی مننژیت همسرم رو تشخیص دادن بینظیرن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عفونت شدید از ناحیه پا و اینکه با ویزیت و تحت نظر بودن دکتر کاهش پیدا کرده و رو به بهبودی می باشد
۱۴۰۲/۰۹/۱۶من و مادر و پدرم کرونا گرفتیم و آقای دکتر واقعا مارو نجات داد...به شدت خوش اخلاق و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵نتیجه عالی بود واقعا خسته نباشن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ریه ریه
۱۳۹۹/۰۹/۲۵پزشک خوش اخلاق و خوبی ست
۱۴۰۰/۰۱/۲۸در مرحله درمان
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتری خوش اخلاق و حاذق و جسور
۱۴۰۳/۰۵/۱۵خاله همسرم کرونا داشت به ایشان مراجعه کرد خوب شد.
۱۳۹۹/۰۷/۲۶سلام بنده کرونا داشتم و خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بیماری من توسط ایشون تشخیص داده شد و یکی از بهترین پزشکان در تخصص عفونی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۴پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکترخوب وقهاری هستند.دکترهمسرم وپدرخانمم هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹بییار دکتر حاذق و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بیماری کرونا و بهبودی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بهترین دکتر داخلی
۱۳۹۷/۱۲/۱۵عفونت ران پای راست
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عفونت داخلی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰کرونا داشتم به لطف ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹تشخیص عالی وکار درست
۱۴۰۳/۰۷/۲۷من سنگ کلیه داشتم خودم هم نمیدونستم ایشان با یک نگاه بمحض ورود به اطاق پزشک تا بنده را دید گفت شما سنگ کلیه دارید
۱۴۰۰/۱۰/۱۷حتما توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر بسیار خوش برخوردی می باشد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بینظیر
۱۴۰۳/۱۰/۱۶خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۱۸تشخیص ودرمان ایشان در دبیماری کووید عالی است مادرم بیمار ایشون بودن وبسیار بدحال الان رو به بهبود هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳تسخیشون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۳۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۱کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۳۰برادرم کرونا داشتند و با حال خوب مرخص شدند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴تشخیص و درمان درست
۱۴۰۰/۰۷/۰۳