دکتر بسیار حاذق و توانمندی هستند. تشخیص درست و درمان به موقع
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
از مراجعه به مطب خانم دکتر عالیه پوردست خیلی رضایت داشتم. برخورد محترمانه، دقت در کار و فضای خوب مطب باعث شد حس خوبی از ویزیت داشته باشم. توصیهشون میکنم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
عفونت ریه
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
مادر من به تب مالت دچار شد ، ۲۰ روز هیچ دکتری متوجه نشد ، یک هفته بیمارستان بستری شد که باز هم بعد کلی آزمایش متوجه نشدند که این حال خراب و این تب شدید همراه با لرز و استخوان درد مربوط به چه بیماری هست. تا اینکه معرفی شدیم پیش خانم دکتر عزیز و فرشته مهربون. که واقعا با یک نظر تشخیص دادند و درمان رو بلافاصله شروع کردند.
در یک کلام خانم دکتر واقعا یک فرشته هستند. بسیار حاذق ، با وجدان ، با اخلاق و پر انرژی، صبور، مسیولیت پذیر، پیگیر بیمارانشون در تمام مراحل درمان….. .
و البته خانم منشی بسیار خوش انرژی و مهربان ، دلسوز و همراه همه بیماران .
خدا پشت و پناه خانم دکتر عزیز و خانم منشی عزیز باشه .
بورد تخصصی داخلی - عفونی رتبه اول فلوشیپ فوق تخصصی پیشگیری و کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی تهران .دانشجوی نمونه سال ۹۴ و ۹۵ جشنواره ابن سینا دانشگاه تهران .تالیف بیش از بیست جلد کتاب های حوزه تخصصی بیماری های عفونی .رتبه اول پایان نامه مقطع پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رتبه اول پایان نامه تخصصی دانشگاه تهران سال ۹۵ تحت نظارت پرفسور مینو محرز .
آدرس و تلفن مطب دکتر عالیه پوردست
تهرانخیابان ولیعصر، روبروی بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، پلاک ۸، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم، واحد ۱۴
بسیار حرفه ای با اخلاق حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۳تب مالت. درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فپق العاده حاذق و متبحر و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر بسیار حاذق و توانمندی هستند. تشخیص درست و درمان به موقع
۱۴۰۴/۰۲/۰۳از مراجعه به مطب خانم دکتر عالیه پوردست خیلی رضایت داشتم. برخورد محترمانه، دقت در کار و فضای خوب مطب باعث شد حس خوبی از ویزیت داشته باشم. توصیهشون میکنم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عفونت ریه
۱۴۰۴/۰۴/۲۷مادر من به تب مالت دچار شد ، ۲۰ روز هیچ دکتری متوجه نشد ، یک هفته بیمارستان بستری شد که باز هم بعد کلی آزمایش متوجه نشدند که این حال خراب و این تب شدید همراه با لرز و استخوان درد مربوط به چه بیماری هست. تا اینکه معرفی شدیم پیش خانم دکتر عزیز و فرشته مهربون. که واقعا با یک نظر تشخیص دادند و درمان رو بلافاصله شروع کردند. در یک کلام خانم دکتر واقعا یک فرشته هستند. بسیار حاذق ، با وجدان ، با اخلاق و پر انرژی، صبور، مسیولیت پذیر، پیگیر بیمارانشون در تمام مراحل درمان….. . و البته خانم منشی بسیار خوش انرژی و مهربان ، دلسوز و همراه همه بیماران . خدا پشت و پناه خانم دکتر عزیز و خانم منشی عزیز باشه .
۱۴۰۴/۰۱/۲۸