تهران بلوار کشاورز - بعد از چهاررراه فلسطین ، بیمارستان ساسان ، کلینیک بیمارستان ساسان
یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۲ تا ۴ عصر
تهران اتوبان شهید بابایی، حکیمیه ، بلوار بهار، خیابان لاله، بیمارستان نیکان سپید ، کلینیک بیمارستان
چهارشنبه ها از ساعت ساعت ۳ تا ۵ عصر
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کشاورز - بعد از چهاررراه فلسطین، بیمارستان ساسان، کلینیک بیمارستان ساسان
یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۲ تا ۴ عصر
اتوبان شهید بابایی، حکیمیه، بلوار بهار، خیابان لاله، بیمارستان نیکان سپید، کلینیک بیمارستان
چهارشنبه ها از ساعت ساعت ۳ تا ۵ عصر
پدر من مشکل تب داشتند که چند وقت بود پزشکان تشخیص نداده بودند ایشان با تشخیص درست پدر را درمان کردند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶آسم بعد از ویزیت ایشان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸من در بیمارستان ساسان به علت بیماری کرونا ابان مان 99بستری بودم ایشان دکتر من بودند تشخیصشان عالی بود و البته جدی هم بودند از ایشان راضی هستم .
۱۳۹۹/۰۹/۱۲مادر من در بیمارستان جم بستری بودند و ایشان ذات الریه مادر را معالجه کردند. شانس ما بود که دکتری که در ابتدا معالجه میکرد مدتی نیامد که دکتر ابراهیمی جای ایشات آمدند. یکبار دیگر هم که بیمار شدند وقتی متوجه شدیم در بیمارستان مهراد هستند مادرمان را آنجا بردیم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۹آنفلوانزا داشتم و عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۴سرطان خون، عفونت قارچی داشتم رفع شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۰درمان ش
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰کورونا
۱۴۰۲/۰۲/۰۳واقعا دکتر خوبی هستند و با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳خوب هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عفونت مفصل لگن داخلی شدید
۱۴۰۴/۰۲/۰۲مشکل عفونت سینه داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸مراجعه نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱کرونا .نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱سلام من راضیم ازش
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بسیار مجرب
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر عفونی خوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار پزشک حاذق وباحوصله و تمامی مراحل درمان را برای بیمار توضیح می دهند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶کویید19
۱۳۹۹/۱۲/۲۱دکتر دقیقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳دردمعده خداروشکر خیلی خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵پزشکی بسیار خوبی هستند دلسوز و پاسخ گو و با تجربه
۱۴۰۴/۱۲/۰۳سال ۱۳۸۷
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دمش گرم. منکه ی جورایی عمرم رو مدیونش خستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰حضوری در بیمارستان ساسان ایشون رو ملاقات کردم بی نهایت خوش حوصله و بسیار توضیحات واضح و شفاف در مورد بیماری پدرم دادند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی و بی نقص
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند برای درمان کرونا عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار عالی و مجرب هستند از ایشان بسیار ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱سینم جرک کرده و تنفسی کم شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۴تشخیص عالی بعد از دوسال بیماری واقعا حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۲۶ریه هام درگیر بود با یه نسخه خوب شدم خدا خیرش بده
۱۴۰۳/۱۰/۰۸آندوکاردیت داشتم و باتوجه به تخصص ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار عالی ومتعهد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالی حرفه ای و انسان
۱۴۰۲/۱۲/۲۰تب مالت داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹پدرم را معالجه کردند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مادرم کرونا داشتند ایشان را معالجه کردند .
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خوب است،
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر بی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بالا بودن برخی آنزیم ها در کبد که تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۳/۳۰سرطان مری
۱۴۰۳/۰۸/۲۷تب مالت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰تب مالت تحت درمان
۱۴۰۲/۰۲/۳۰عالی دوشواری نداریم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰تب مالت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶حساسیت ریه داشتم وبه لطف ایشان درمان شدم خیلی ممنونم ازش
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۴/۲۵دکتری بسیار حاذق و کار بلد هستن...تنشون سلامت باشه الهی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷اقای دکتر متعهد خوش اخلاق ونگران تک تک بیمارانی ک تحت معالج ایشون هستن ...
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دکتر در ارتباط با پدرم که پنومونی داشتن عملکرد خوبی داشتن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱تب مال
۱۳۹۸/۰۷/۰۷هم پدر و هم مادرم مبتلا به کرونا شدند و در بیمارستان ساسان تحت نظر ایشون بودند بسیار دکتر خوبی هستند و واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴در خصوص مادر
۱۴۰۱/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر خ
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ویروس سی ام و با علائم منونولکوز که تحت نظر ایشان علائم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳یکبار برای ۴ دقیقه دیر رسیدن رفتن و ما هم وقت و هم هزینه مون از بین رفت
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱اشکال ریه وتنفس
۱۴۰۱/۱۰/۱۰