مادرم 6ماه بیماری عفونی ریوی داشت دکتر حیدر نیا تشخیص داد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مشکل داخلی داشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر خیلی حاذق، متخصص و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
درمان سریع فوق العاده کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خیلی خوب با تجربه و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
همسرم مریض بودن مراجعه کردم پیش دکتر، کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بسار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
کرونا و درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خوب و مسلط هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
خیلی راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تشخیص عالی.بسیارمحترم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار با تجربه، دقیق و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خداروشکر عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بیماری کرونا داشتم خیلی بهتر شدم و الان رو به بهبودی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عالی بووود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
ایشون دکتر فوقوالعاده خدبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بیماری کرونا بسیار ماهر
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بنظر من ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
کرونا داشتم و با تشخیص و داروهای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
دکتر خوب و تجویز عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
بسیار با سواد
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
باسلام، دکترخانوادگی ماهست چندین سال خانوادگی به اقای دکتر مراجعه میکنیم بی نهایت فهمیده هستن و خوش اخلاق همیشه هم نتیجه گرفتیم خداخیرشون بده
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
دکتر بسیار عالی، همسرم کرونا داشت خداروشکر با یک نخسه دکتر درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بسیار عالی خدایش هر کی برای کرونا و عفونت ریه رفت خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عالی است خداخیرش بده من راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دکتر بسیار عالی است (علیرغم اینکه دارو زیاد میدهند ) نظیر این دکتر فقط یک نفر در سمنان وجود دارد. من تاحالا به خوبی این بزرگوارها دکتری ندیدم. بخصوص در دوره کرونا ایشون عملکرد چشمگیری داشتند.
کرونا ...و با تجویز ایشون بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۵کرونا داشتم تجویزاشون فوق العاده س . فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۲/۱۳کرونا عالی ب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مادرم 6ماه بیماری عفونی ریوی داشت دکتر حیدر نیا تشخیص داد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکل داخلی داشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر خیلی حاذق، متخصص و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۳درمان سریع فوق العاده کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی خوب با تجربه و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶همسرم مریض بودن مراجعه کردم پیش دکتر، کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷کرونا و درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۹خوب و مسلط هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴خیلی راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۰۷تشخیص عالی.بسیارمحترم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار با تجربه، دقیق و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خداروشکر عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بیماری کرونا داشتم خیلی بهتر شدم و الان رو به بهبودی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عالی بووود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴ایشون دکتر فوقوالعاده خدبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بیماری کرونا بسیار ماهر
۱۴۰۱/۰۷/۳۰بنظر من ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۲کرونا داشتم و با تشخیص و داروهای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دکتر خوب و تجویز عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۸بسیار با سواد
۱۴۰۰/۰۲/۱۱باسلام، دکترخانوادگی ماهست چندین سال خانوادگی به اقای دکتر مراجعه میکنیم بی نهایت فهمیده هستن و خوش اخلاق همیشه هم نتیجه گرفتیم خداخیرشون بده
۱۳۹۹/۰۷/۱۹سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر بسیار عالی، همسرم کرونا داشت خداروشکر با یک نخسه دکتر درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار عالی خدایش هر کی برای کرونا و عفونت ریه رفت خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی است خداخیرش بده من راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر بسیار عالی است (علیرغم اینکه دارو زیاد میدهند ) نظیر این دکتر فقط یک نفر در سمنان وجود دارد. من تاحالا به خوبی این بزرگوارها دکتری ندیدم. بخصوص در دوره کرونا ایشون عملکرد چشمگیری داشتند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بیماری کرونا ونتیجه عالی گرفتم وزود خوب شدم.هم خودم وهمسرم وپدر شوهرم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عفونت ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۱دیابت وزیرنظرش
۱۴۰۲/۰۲/۲۵مشکل داخلی دارم ازمایش دادم می خوام جواب نشون بدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴آلرژی و تشخیص و درمان عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عفونت کلیه. مشکل ریه کرونا.نتیجه عالی و همچنان در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۱دکتر خوبیه ، خیلی دارو میده که مسلما خوب نیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر خیلی عالی، باتجربه و باسوادی هستن، من برای کرونا مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار پزشک با تجربه وعالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بهترین تشخیص رادادند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی گرید کبدم پایین اومد و درصد بیماری ام تعیین شد
۱۳۹۸/۰۵/۰۱کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ایشون بهترین دکتر هستند و تشخیص بیماری را بزودی میفهمن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰سلام آقای دکتر حیدرنیا بسیار کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲کبدچرب
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ضعف جسمانی شدید داشتم با یه نسخه خوب خوب شدم
۱۳۹۹/۰۱/۱۶عالی بود خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۱۲/۲۳بله عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸برا کرونا رفتیم عالی بود عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴در حال پیگیری هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷برای چاقی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰تشخیص اش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۰۸کرونا داشتم خداروشکر خوب شدم دکتر بسیار عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیار دکتر عالی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۱۱واقعا دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱تو دوران کرونا رفتم، دکتری بسیار حاذق
۱۴۰۲/۰۱/۲۴کرونا داشتم خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴