فوق العاده عالی هستن.داروی الکی نمیدن.اول با تصحیح کردن غذا و پیشنهاد دادن روشهای دیگه بیماری رو خوب میکنن.اگه خوب نشه بعدا آزمایش و دارو و این چیزا من که دو تا بچه هام رو هر وقت بردم بدون دارو با کارهایی که دکتر گفتن خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عالی بود. عاللللللی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
برای سرماخوردگی دخترم مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی هستن و بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عالی،با حوصله،مهربان
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
بهترین دکتر کودکانی هستن که میشناسم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
اابذدن قید تغییر نهمین خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خیلی باصبر و حوصله معاینه میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
دکتر خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بسیار عالی و صبور
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
الرژی داشتن که بقیه پزشکا نمیتونستن تشخیص بدن و ایشون تشخیص دادن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
سلام پزشک حاذق و صبوری هستند. انشاالله که سلامت باشند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
بسیار عالی و باحوصله و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
متخصص و حاذق هستند
۱۳۹۷/۰۲/۰۸
دقت بالا و با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
عالی هستن و با آرامش و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
معاینه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بی نظیرند
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
خوب بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
بسیار توانا هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
چکاپ خوب بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بهترین دکتر نوزادان هست شک نکنید
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بسیار دکتر
۱۳۹۷/۰۷/۱۷
بسیار با تجربه و صبور
۱۳۹۷/۰۷/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
سلام تب و استفراغ بچه که آقای دکتر با تشخیص عالی نسبت به درمان اقدام نمودند
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
بسیارحاذق
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دکتر بسیار خوبی است به مریض اهمیت میدهد با حوصله معاینه میکند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
بسیار حاذق تشخیص درست و با صبر و حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
همیشه تشخیصشون فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بسیار خوش برخورد و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
با روش درمانی مناسب درمان صورت پذیرفت
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
با ی ویزیت دخترم خوب شد
امتناع اقای دکتر از تجویز داروی زیادی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
پزشک با اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عالی مواردی مثل سرفه های طولانی سرما خوردگی و اسهال و تب با تشهیص ها و تجویزهاشون خیلی زود بچه ها خوب شدن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
دکتر ب
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
عالی هستند
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
من دانشجوی اقای دکتر بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
عالی دستش سبک تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
بسیار صبور و با سواد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دکتر بسیار حرفه ای و انرژی مثبت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خیلی خوب هستن د
۱۳۹۷/۰۲/۰۳
خیلی مهربان و خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی بود دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عالیه دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
عالی و با حوصله. بدون استفاده بیخود از دارو
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خیلی عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
فرزندم که دچار عفونت ریه شده بود برای چک آپ خدمت ایشان بردم و پس از معاینه، توصیه های لازم را ارائه فرمودند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
دخترم مریض بود و بعد از آمدن پیش دکتر خوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
دکتر عالییییی و مهربون و باحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالیست
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسیار عالی و با حوصله بودند ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
فوق العاده دکتر خوبی هستن صبور و باحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بسیار دکتر حاذق و مهربونی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
تشخیص الرژی پویتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
پسرم ازبچگی مریض ایشون بودن دخترم هم همینطور بسیارعالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
چیزخواصی نبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عفونت اداری ، بله دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بله عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
تشخیصشان بسیارعالی است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
راضی بودم و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
فوق العاده مجرب و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
مثل همیشه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
بهترین دکتر دخترم از نوزادی تا 2سالگی گریه میکردشبهاتاصبح هرجا که میتونستم بردم خوب نشدتا اینکه 2با پیش اقای دکتر رهبری منش ویزیت شد خدار راشکر خوب شد خیلی خیلی سپاس گذارم از نظرمن بهترین دکتر روی زمین با یک نگاه فهمیدن عالی عالی
خوب و با حصوله و خش برخورد و با سواد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵سرماخورد
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دارو زیاد تجویز کر دند مطبشون خیلی شلوغ بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالی و درجه یک هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۱۱فوق العاده عالی هستن.داروی الکی نمیدن.اول با تصحیح کردن غذا و پیشنهاد دادن روشهای دیگه بیماری رو خوب میکنن.اگه خوب نشه بعدا آزمایش و دارو و این چیزا من که دو تا بچه هام رو هر وقت بردم بدون دارو با کارهایی که دکتر گفتن خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بود. عاللللللی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱برای سرماخوردگی دخترم مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی هستن و بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی،با حوصله،مهربان
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بهترین دکتر کودکانی هستن که میشناسم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸اابذدن قید تغییر نهمین خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۳فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خیلی باصبر و حوصله معاینه میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دکتر خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار عالی و صبور
۱۳۹۹/۱۲/۰۴الرژی داشتن که بقیه پزشکا نمیتونستن تشخیص بدن و ایشون تشخیص دادن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵سلام پزشک حاذق و صبوری هستند. انشاالله که سلامت باشند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار عالی و باحوصله و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱متخصص و حاذق هستند
۱۳۹۷/۰۲/۰۸دقت بالا و با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی هستن و با آرامش و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱معاینه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بی نظیرند
۱۴۰۱/۰۹/۱۳خوب بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳بسیار توانا هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹چکاپ خوب بودن واقعا
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بهترین دکتر نوزادان هست شک نکنید
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار دکتر
۱۳۹۷/۰۷/۱۷بسیار با تجربه و صبور
۱۳۹۷/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳سلام تب و استفراغ بچه که آقای دکتر با تشخیص عالی نسبت به درمان اقدام نمودند
۱۴۰۱/۰۷/۲۴بسیارحاذق
۱۴۰۱/۰۵/۲۹سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر بسیار خوبی است به مریض اهمیت میدهد با حوصله معاینه میکند
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار حاذق تشخیص درست و با صبر و حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴همیشه تشخیصشون فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بسیار خوش برخورد و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۸/۱۵با روش درمانی مناسب درمان صورت پذیرفت
۱۴۰۱/۰۹/۰۸با ی ویزیت دخترم خوب شد امتناع اقای دکتر از تجویز داروی زیادی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵پزشک با اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۱۹بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی مواردی مثل سرفه های طولانی سرما خوردگی و اسهال و تب با تشهیص ها و تجویزهاشون خیلی زود بچه ها خوب شدن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دکتر ب
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی هستند
۱۳۹۷/۰۴/۲۰من دانشجوی اقای دکتر بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۹عالی دستش سبک تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰بسیار صبور و با سواد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر بسیار حرفه ای و انرژی مثبت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خیلی خوب هستن د
۱۳۹۷/۰۲/۰۳خیلی مهربان و خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی بود دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالیه دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالی و با حوصله. بدون استفاده بیخود از دارو
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خیلی عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱فرزندم که دچار عفونت ریه شده بود برای چک آپ خدمت ایشان بردم و پس از معاینه، توصیه های لازم را ارائه فرمودند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶دخترم مریض بود و بعد از آمدن پیش دکتر خوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۳۰دکتر عالییییی و مهربون و باحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالیست
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار عالی و با حوصله بودند ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸فوق العاده دکتر خوبی هستن صبور و باحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۲۶بسیار دکتر حاذق و مهربونی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱تشخیص الرژی پویتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸پسرم ازبچگی مریض ایشون بودن دخترم هم همینطور بسیارعالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰چیزخواصی نبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عفونت اداری ، بله دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بله عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تشخیصشان بسیارعالی است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷راضی بودم و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۱۹فوق العاده مجرب و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۰مثل همیشه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸بهترین دکتر دخترم از نوزادی تا 2سالگی گریه میکردشبهاتاصبح هرجا که میتونستم بردم خوب نشدتا اینکه 2با پیش اقای دکتر رهبری منش ویزیت شد خدار راشکر خوب شد خیلی خیلی سپاس گذارم از نظرمن بهترین دکتر روی زمین با یک نگاه فهمیدن عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سلام خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۵بسیار عالی و دلسوز
۱۳۹۹/۰۸/۱۸تب شدید داشت با یک نسخه خوب شد بسیا بااخلاق وحاذق
۱۴۰۰/۱۰/۲۹