خوش برخورد - صبور - حاذق و با قدرت تشخیص فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
خوش برخو
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
در مورد کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
کرونا خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
درمان کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
عالی نمونه بی نظیر
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
کرونا داشتم که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
عالی و علمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
ایشون بسیار بسیار مرد محترمی هستن و کارشون رو بلد هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
فوق العاده
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بیماری کرونا
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
دکتر فوق العاده باسواد و باعلم، خشرو و مهربان
۱۳۹۸/۰۱/۰۶
عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
سلام
پسرم کررونا داشت
نزد ایشان بردیم و خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کاربلد. آرام و مهربان. تشخیص و پیش بینی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
عالیی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
برای من و اطرافیانم که خیلی خوب بودتد و درمان همه عالی انجام شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
خوب بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
مامانم مشکل ریه داشت
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
کرونا داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
کرونا ،
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
ابتلا به کوید 19
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
دکتر بسیار
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
بسیارعالی وبا وجدان یک انسان واقعی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
یکی ازبستگان بودن به دلیل کرونا وتحت درمان دکتربهبودپیداکردن عالی هستن دکتر
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
بیماری کرونا بود و خدارو شکر بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
دکتر فوق العاده عالی و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
کرونا داشتم فعلا در شرایط خوبی هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
دوستم ویزیت شده اند و رضایت داشتند
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
بله کمک میکنند
پزشک با اخلاق و ماهر در کار
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام زخم پا(عروقی )داشتم و مشکلم برطرف شد.باتشکر
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
بسیار تشخیص عالی و دکتری حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کرونا ویزیت آنلاین عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
کرونا داشتیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
تبخال نهفته
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
مبتلا به کرونا بودم برخورد وتشخیص ودرما دکتر عالی بود بعد هم به آشنایان معرفی کردم همه راضی بودن خدا سلامتی وطول عمو باعزت به دکتر مهربان بده
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
مشکل پلاکت
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
تب مالت ،الحمدلله بهترم اما فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
بسیار دکتر حاذق و وارد به کار و متخصصی عالی
بابت بیماری کرونا خدمت ایشون رسیدیم و با تسلط کامل و آرامش بینظیر ویزیت کرده و با راهنمایی های ایشان الحمدوالله مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
اطمینان از دکتر جهت بهبود سریعتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دکتر ی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عالی با شخصیت مهربان خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
کرونا در دوران بارداری داشتم داروهای خوبی دادن و تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
کرونا،عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
بسیار باهوش و با سواد هستند،خیلی با حوصله و دقیق ویزیت و معاینه کردند، آزمایش نوشتن تا درمان دقیق تر مشخص بشه، فعلا بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
تشخیص مناسبی دارند
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
سلام، خیلی دکتر خوب و با اخلاق و دانش علمی بالایی هستند، بابت بیماری کرونا نزد ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
کرونا - عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
کرونا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
Aliyan
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بسیار دکتر خوبی هستن,من,داروهاشو استفاده کردم رو به بهبودم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
همسرم عفونت کلیه داشتن که کاملا درمان شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عفونت ریوی
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
با حوصله
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
بله عفونت داخلی خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خیلی خوبن
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
عاااااالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اقوام همه رفتن پیششون و خوب شدن همه راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
دکتر میرزلیی فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
فوق العاده
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
برخورو بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
سلام و عرض ادب...برادرم زخم دیابت وحشتناک داشت در حدی که دکترا تشخیص قطع عضو داده بودن اما به لطف خدا و تشخیص و عملکرد آقای دکتر ظرف ۹ماه پای برادرم کاملا مثله روز اول شد.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
عالییی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
درمان کامل
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
کرونا داشتم. تجویزهاشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
مشکل عفونت پا داشتم و حل شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۷
پسرم کرونا داشت و تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
دکتر خوبی هستن حداقل مشکل من حل که البته خفیف هم نبود حل شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
بسیار پزشک حاذق ومهربان ودلسوز ی می باشند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بسیارعالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
کرونا داشتم که با تجویز دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
بسیار خوب و
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
کرونا گرفتم ایشون درمان کردن خیلی راصی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی هسن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
پزشک بسی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
حاذق عالی مهربان و دلسوز
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
مشکوک ب تب مالت
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیار صبور و حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
عالی همکار هستم باهاشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
دکتر خیلی خوش اخلاق و با معلومات بالا
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بنده یک بار به ایشان مراجعه کردم که برای ازمایشن نوشتن خیلی خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
همسرم در حالیکه به کرونا مبتلا بودن مراجعه کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تشخیصشون بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
دکترخیلی خوبی هستندمن نتیجه ی خوبی ازش گرفتم
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
بهترین دکتر که میشناسم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
تجربه خوبی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
درگیری ریه داشتم و با ویزیت ایشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
درگیری ریوی کرونا - بهبود عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
دکتر با تشخیص عالی و به موقع
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اینترنت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
کروناعالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
من از زمان کرونا با ایشون آشنا شدم و خیلی از تجربیات ایشون و معلوماتشون استفاده کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
سلام بخاطرعفونت که واردخونم شده تهت نظرایشون مداواروشروع کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
کرونا داشتم بحمد خدا خوب شدم متشکرم دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالی بودن عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بدن درد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
کرونایه
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
کرونا و درگیری ریه
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۲
خیلی راضیم ،مریض کرونای بسیار بد حال را با داروهای ایشان در منزل درمان کردیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
مشاوره داشتم و راهنمایی نمودند.
در حال انجام می باشم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بسیار پزشک قابلی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
باسلام ایشان خیلی حاذق و کار
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خوب پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
خیلی دکترخوبیه خوش اخلاق
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
بسیار پزشک متبحری هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
گلودرد داشتم خیلی زود دارو ضدویروس برام شروع کرد
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
کرونا داشتم با توصیه های آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بیمار کرونای بودم رو به بهبود هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
کرونا بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
از ایشان مشاوره گرفتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
با تشکر از جناب آقای دکتر تحربه خوبی داشتیم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
االی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
قبلا توضیح ذاذم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
پسرم کرونا گرفته بود وآقای دکتر ویزیت کردند ودرمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
معراج من در دوران کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
خوب ولی منشیان بی مسولیت
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
کرونا شدید داشتم و بستری بیمارستان بودم پزشک معالج ایشون بودن. بینظیرن آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام ابتدا خوب گوش می کنند و بررسی می کنند و ازمایش می نویسند باید دید در ادامه چگونه هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
بصورت واتس اپ در تماس بودم برای کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیار با حوصله و اهل فن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
همسرم تحت نظر دکتر هستن به خاطر عفونت پروتز پاش
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سلام درگیری شدید ریه در اثر بیماری کرونا داشتم که 5 روز بعد از ویزیت کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عالی هستند تشخیص و تجویز عالی دارن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
زخم دیابتی
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
پدرم در بیمارستان تحت نظر ایشان بود
درحال حاضر بهتر هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
کرونا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
فعلا شروع به درمان کرده ایم و منتظر مراحل بعدیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خیلی عالی و مسلط هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ایشان بسیار حاذق و در عین حال خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
دخترم کرونا گرفته بود با ویزیت ایشان دخترم خوب خوب شدند با آرزوی سلامتی همه بیماران واقعا دکتر با حوصله ای هستن توصیه می کنم به بیماران عفونی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
تا الان پیش ایشان نرفتم ولی تجربه بسیار بالایی دارند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کرونا داشتم و اینکه دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عالی عالی
کرونا داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بهترینن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
من عفونت شدید ریه داشتم توسط دکتر میرزایی عزیز درمان شدم و واقعا کارشون فوق العادست
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
مشکل کرونا ونتیجه آن بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
سلام من ک
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
خوب بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
اولین بار ولی شنیدم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بینظییییئیییییررررر
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار دکتر علی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عالی با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بنده مریض ایشان در بیمارستان هاجر بودم الحمد االه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خیلی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
تب مالت،الحمدلله بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
کرونا ودرمان شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
عفونت ادراری
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
آقای دکتر یسیار بادانش و با حوصله کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
تشخیص به موقع و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
خانم برادرم کرونا داشتند و الحمدلله معالجه شدند
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
بهترین پزشک دنیا، ایشون بسیار دقیق دلسوز و مهربان هستند پیگیری در کار دارند و بسیار انسان باشخصیت و پزشک با تجربه ای هستند من هرروز دعاشون میکنم و از خداوند آرزوی سلامتی و تندرستی برای پزشکان دلسوزی مثل دکتر جمال میرزایی عزیز هستم
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
ایشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
سلام من زخم دیابتی داشتم که توسط دکترمیرزایی درمان شدم و بهبود یافتم از نظر من بهترین دکترعفونی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بیماری کرونا و هنوز درمان کامل نشده ولی بی نهایت دکتر با حوصله و توانایی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر بسیار با اخلاق و مسلط به کارشون هستند دخترم دچار تبخال دهانی و عفونت لثه شد که تجویز دارو و تشخیصشون عاای بود
متخصص بیماریهای عفونی و تبدار از دانشگاه شهید بهشتی - فلوشیپ فوق تخصصی نقص ایمنی، عفونت در سرطان و پیوند - تشخیص و درمان تبهای طول کشیده، عفونتهای ریوی، پوستی، ادراری، آمیزشی، گوارشی، انگلی، هپاتیت، HIV - تشخیص و درمان زخمهای عفونی و عفونت پای دیابتی - مشاوره در تماسهای جنسی غیر ایمن و پرخطر و عفونتهای مقاربتی
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۰کرونا_نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۵برای کرونا ویزیت تلفنی شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲از طریق پیج میشناسم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵سلام درمان عالی بود کرونا عفونت ریه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷خوش برخورد - صبور - حاذق و با قدرت تشخیص فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۵کارشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۹خوش برخو
۱۳۹۹/۱۱/۲۸در مورد کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۷کرونا خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵درمان کرونا
۱۴۰۰/۰۴/۲۵عالی نمونه بی نظیر
۱۴۰۱/۰۸/۲۱کرونا داشتم که خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷عالی و علمی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ایشون بسیار بسیار مرد محترمی هستن و کارشون رو بلد هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸فوق العاده
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بیماری کرونا
۱۴۰۱/۰۴/۲۱دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۲۲دکتر فوق العاده باسواد و باعلم، خشرو و مهربان
۱۳۹۸/۰۱/۰۶عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳سلام پسرم کررونا داشت نزد ایشان بردیم و خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۸کاربلد. آرام و مهربان. تشخیص و پیش بینی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عالیی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱برای من و اطرافیانم که خیلی خوب بودتد و درمان همه عالی انجام شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۷خوب بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۵مامانم مشکل ریه داشت
۱۳۹۹/۰۹/۱۲کرونا داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲کرونا ،
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ابتلا به کوید 19
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دکتر بسیار
۱۳۹۹/۰۸/۰۱بسیارعالی وبا وجدان یک انسان واقعی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶یکی ازبستگان بودن به دلیل کرونا وتحت درمان دکتربهبودپیداکردن عالی هستن دکتر
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بیماری کرونا بود و خدارو شکر بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۸دکتر فوق العاده عالی و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۰۴کرونا داشتم فعلا در شرایط خوبی هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶دوستم ویزیت شده اند و رضایت داشتند
۱۴۰۱/۰۵/۰۶بله کمک میکنند پزشک با اخلاق و ماهر در کار
۱۳۹۸/۰۹/۲۳عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱سلام زخم پا(عروقی )داشتم و مشکلم برطرف شد.باتشکر
۱۴۰۲/۰۴/۱۲بسیار تشخیص عالی و دکتری حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۱۶کرونا ویزیت آنلاین عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴کرونا داشتیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶تبخال نهفته
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مبتلا به کرونا بودم برخورد وتشخیص ودرما دکتر عالی بود بعد هم به آشنایان معرفی کردم همه راضی بودن خدا سلامتی وطول عمو باعزت به دکتر مهربان بده
۱۴۰۱/۰۵/۰۳مشکل پلاکت
۱۳۹۷/۱۰/۲۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶تب مالت ،الحمدلله بهترم اما فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار دکتر حاذق و وارد به کار و متخصصی عالی بابت بیماری کرونا خدمت ایشون رسیدیم و با تسلط کامل و آرامش بینظیر ویزیت کرده و با راهنمایی های ایشان الحمدوالله مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲اطمینان از دکتر جهت بهبود سریعتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر ی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عالی با شخصیت مهربان خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۰۲کرونا در دوران بارداری داشتم داروهای خوبی دادن و تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰کرونا،عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶بسیار باهوش و با سواد هستند،خیلی با حوصله و دقیق ویزیت و معاینه کردند، آزمایش نوشتن تا درمان دقیق تر مشخص بشه، فعلا بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹تشخیص مناسبی دارند
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱سلام، خیلی دکتر خوب و با اخلاق و دانش علمی بالایی هستند، بابت بیماری کرونا نزد ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۲کرونا - عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳کرونا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱Aliyan
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار دکتر خوبی هستن,من,داروهاشو استفاده کردم رو به بهبودم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عالی بودند
۱۳۹۹/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳همسرم عفونت کلیه داشتن که کاملا درمان شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عفونت ریوی
۱۳۹۸/۱۲/۱۴با حوصله
۱۳۹۹/۰۷/۲۸بله عفونت داخلی خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۲۳دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خیلی خوبن
۱۳۹۹/۰۵/۲۴عاااااالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸اقوام همه رفتن پیششون و خوب شدن همه راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر میرزلیی فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۹فوق العاده
۱۳۹۹/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۰برخورو بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸سلام و عرض ادب...برادرم زخم دیابت وحشتناک داشت در حدی که دکترا تشخیص قطع عضو داده بودن اما به لطف خدا و تشخیص و عملکرد آقای دکتر ظرف ۹ماه پای برادرم کاملا مثله روز اول شد.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱عالییی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴درمان کامل
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳کرونا داشتم. تجویزهاشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل عفونت پا داشتم و حل شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۷پسرم کرونا داشت و تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر خوبی هستن حداقل مشکل من حل که البته خفیف هم نبود حل شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۴بسیار پزشک حاذق ومهربان ودلسوز ی می باشند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیارعالی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۱کرونا داشتم که با تجویز دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار خوب و
۱۴۰۰/۰۱/۲۲کرونا گرفتم ایشون درمان کردن خیلی راصی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هسن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶پزشک بسی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲حاذق عالی مهربان و دلسوز
۱۳۹۹/۰۸/۰۶مشکوک ب تب مالت
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار صبور و حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۲عالی همکار هستم باهاشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دکتر خیلی خوش اخلاق و با معلومات بالا
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بنده یک بار به ایشان مراجعه کردم که برای ازمایشن نوشتن خیلی خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۱۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱همسرم در حالیکه به کرونا مبتلا بودن مراجعه کردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱تشخیصشون بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۸دکترخیلی خوبی هستندمن نتیجه ی خوبی ازش گرفتم
۱۳۹۷/۰۹/۰۲بهترین دکتر که میشناسم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷تجربه خوبی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹درگیری ریه داشتم و با ویزیت ایشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲درگیری ریوی کرونا - بهبود عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دکتر با تشخیص عالی و به موقع
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۲۹اینترنت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱کروناعالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶من از زمان کرونا با ایشون آشنا شدم و خیلی از تجربیات ایشون و معلوماتشون استفاده کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۹تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲سلام بخاطرعفونت که واردخونم شده تهت نظرایشون مداواروشروع کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸کرونا داشتم بحمد خدا خوب شدم متشکرم دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بودن عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بدن درد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲کرونایه
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالیییییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷کرونا و درگیری ریه
۱۴۰۱/۱۰/۱۰خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۲خیلی راضیم ،مریض کرونای بسیار بد حال را با داروهای ایشان در منزل درمان کردیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸مشاوره داشتم و راهنمایی نمودند. در حال انجام می باشم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بسیار پزشک قابلی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۴باسلام ایشان خیلی حاذق و کار
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خوب پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خیلی دکترخوبیه خوش اخلاق
۱۳۹۷/۱۱/۱۷بسیار پزشک متبحری هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۶گلودرد داشتم خیلی زود دارو ضدویروس برام شروع کرد
۱۴۰۰/۰۸/۰۲کرونا داشتم با توصیه های آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بیمار کرونای بودم رو به بهبود هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹کرونا بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵از ایشان مشاوره گرفتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۸با تشکر از جناب آقای دکتر تحربه خوبی داشتیم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰کرونا داشتم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵االی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳قبلا توضیح ذاذم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸پسرم کرونا گرفته بود وآقای دکتر ویزیت کردند ودرمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۸معراج من در دوران کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خوب ولی منشیان بی مسولیت
۱۴۰۰/۰۵/۳۰کرونا شدید داشتم و بستری بیمارستان بودم پزشک معالج ایشون بودن. بینظیرن آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۳۰سلام ابتدا خوب گوش می کنند و بررسی می کنند و ازمایش می نویسند باید دید در ادامه چگونه هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۷بصورت واتس اپ در تماس بودم برای کرونا
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار با حوصله و اهل فن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴همسرم تحت نظر دکتر هستن به خاطر عفونت پروتز پاش
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلام درگیری شدید ریه در اثر بیماری کرونا داشتم که 5 روز بعد از ویزیت کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی هستند تشخیص و تجویز عالی دارن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰زخم دیابتی
۱۳۹۹/۰۴/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷پدرم در بیمارستان تحت نظر ایشان بود درحال حاضر بهتر هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۵کرونا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱فعلا شروع به درمان کرده ایم و منتظر مراحل بعدیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خیلی عالی و مسلط هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ایشان بسیار حاذق و در عین حال خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دخترم کرونا گرفته بود با ویزیت ایشان دخترم خوب خوب شدند با آرزوی سلامتی همه بیماران واقعا دکتر با حوصله ای هستن توصیه می کنم به بیماران عفونی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰تا الان پیش ایشان نرفتم ولی تجربه بسیار بالایی دارند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲کرونا داشتم و اینکه دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی عالی کرونا داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بهترینن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲من عفونت شدید ریه داشتم توسط دکتر میرزایی عزیز درمان شدم و واقعا کارشون فوق العادست
۱۴۰۲/۱۱/۰۳فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۲مشکل کرونا ونتیجه آن بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۳سلام من ک
۱۳۹۹/۰۷/۰۱خوب بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱اولین بار ولی شنیدم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بینظییییئیییییررررر
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار دکتر علی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بنده مریض ایشان در بیمارستان هاجر بودم الحمد االه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خیلی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸تب مالت،الحمدلله بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱کرونا ودرمان شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴عفونت ادراری
۱۴۰۰/۰۷/۱۰آقای دکتر یسیار بادانش و با حوصله کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷تشخیص به موقع و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۵خانم برادرم کرونا داشتند و الحمدلله معالجه شدند
۱۳۹۹/۰۸/۰۸بهترین پزشک دنیا، ایشون بسیار دقیق دلسوز و مهربان هستند پیگیری در کار دارند و بسیار انسان باشخصیت و پزشک با تجربه ای هستند من هرروز دعاشون میکنم و از خداوند آرزوی سلامتی و تندرستی برای پزشکان دلسوزی مثل دکتر جمال میرزایی عزیز هستم
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ایشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳سلام من زخم دیابتی داشتم که توسط دکترمیرزایی درمان شدم و بهبود یافتم از نظر من بهترین دکترعفونی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بیماری کرونا و هنوز درمان کامل نشده ولی بی نهایت دکتر با حوصله و توانایی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر بسیار با اخلاق و مسلط به کارشون هستند دخترم دچار تبخال دهانی و عفونت لثه شد که تجویز دارو و تشخیصشون عاای بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۲بسیار خوش
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عالی و با روحیه دهی بالا همیشه ایام شادکام باشند
۱۳۹۸/۱۲/۱۰