عفونت و هنوز درمان ادامه دارد
خوب خوبه
درمان کرونا
عالی بودند
سلام خسته نباشید
عالی عالی
پدرم مریضخانه بود
بسیار دقیق سوال میپرسن و توضیح میدن خیلی با حوصله
بیماری کرونا داشتم با دارویی هایی که اقای دکتر دادن خیلی زود نتیجه گرفتم
فعلادرمسیردرمانیمولی دکتربسیارخوش برخوردی هستن وخیلی خوب بیماری روبرامون توضیح میدن
هنوز نتیجه نگرفتم
در حال درمان
دکتر مادر
با سلام ایشون بسیار دکتر حاذق و با حوصله و خوش برخوردی هستن خدارو شکر مشکل من با یکبار ویزیت ایشون حل شد
کرونا و بهبودی
بسیار خوش برخورد وباحوصله وکادرست هستن
عالی بود خوش اخلاق و باحوصله
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پایین تر از میدان نبوت (هفت حوض)، جنب بانک سپه، خیابان حاجی صادقی، پلاک ۲۲۸
عفونت و هنوز درمان ادامه دارد
۱۴۰۰/۱۲/۰۶خوب خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱درمان کرونا
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سلام خسته نباشید
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پدرم مریضخانه بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار دقیق سوال میپرسن و توضیح میدن خیلی با حوصله
۱۴۰۱/۱۱/۲۶بیماری کرونا داشتم با دارویی هایی که اقای دکتر دادن خیلی زود نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فعلادرمسیردرمانیمولی دکتربسیارخوش برخوردی هستن وخیلی خوب بیماری روبرامون توضیح میدن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر مادر
۱۴۰۱/۱۰/۰۷با سلام ایشون بسیار دکتر حاذق و با حوصله و خوش برخوردی هستن خدارو شکر مشکل من با یکبار ویزیت ایشون حل شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴کرونا و بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار خوش برخورد وباحوصله وکادرست هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بود خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۴