دکتری هستن با دقت و اخلاق خیلی خوب بنده زیرنظر ایشون دیالیزشدم وخیلی راضی بودم.
۱۳۹۸/۰۱/۲۳
تعریفشون شنیدم برای پیوند کلیه
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بسیار دکتر حاذقی می باشند و باحوصله وتشخیص درست
۱۳۹۸/۰۴/۱۱
با درود،بعلت بالا بودن کراتین و اسیداوریک و... مراجعه و فعلا در حال درمان میباشم ،ان شاالله که نتیجه مثبت حاصل گردد،تندرست باشید
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بسیار دکتر مجرب و با سوادی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دکتر خیلی خوبیست.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دفع پروتئین دارم سه ساله و اندیست در حال درمانم ولی هنوز نتیجه مطلوب نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
یک بار مراجعه کردم فقط ویزیت شدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بی نظیره
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
مادرم دفع پروتیین داررد و دکتر عطایی تجویز مناسبی برای ایشان داشت
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
کراتین بالا بوده است هنوز نتیجه ای حاصل نشده است
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
نارسایی کلیه و الان 5 سال زیر نظر پزشک هستیم
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
تشخیص شون عالیییییی بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۲
پیوند کلیه کردم و بیش از ده ساله که با دکتر در ارتباط هستم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بسیارعالی و توانمند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
کلیه سمت راست کمی کوچک شده بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بسیار پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کم کاری کلیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
مشکل کلیه و عالیه
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
مشکل کلیوی
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
گوارش بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مشکل کلیوی و نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۱
تشخص خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
عالی هستن اصلا نمی دونم از خوبی هاشون کدوم رو بگم تجربشون، اخلاق شخصی و حرفه ایشون، ...، مشکل کم کاری کلیه و در نهایت از کار افتادن کلیه و پیوند. الان خیییلی خوبم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
پیوند کلیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
با درود چون در ابتدای معالجه میباشم دقیقا نمیتوانم نظر دهم ان شاالله پس از بهبودی کامل نتیجه باطلاع دیگر بیماران خواهد رسید ،سپاس
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
دفع پروتئین داشتم و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
از تخصص بالایی برخوردارهستن وتحت درمان هستم همچنان
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
عالی هستند چند سال هست همسر من بیمارشون هستند هم خوش اخلاق و هم حرفه ای
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
اولین بار بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
نارسایی کلیه
۱۳۹۷/۰۲/۱۷
پزشک عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
فعلا در مرحله اول میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
دکترحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
ناراحتیرکلیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
فعلا در مراحل تشخیص هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
فعلا جواب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
25 سال پیوندکرده بودم که دکترم روعوض کردم فعلا 12 سال است که تحت نظرایشان هستم وپیونددوم رانیز تحت نظرایشان ایشان انجام دادم عالی است وبه بیمار اهمیت میدهد
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
مشکل تکرر ادرار و کم کاری کلیه و دفع پروتئین
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
چون فعلا در حال معالجه میباشم دقیقا نمیتوانم نظر بدهم ، ولی از نظر پذیرش تقریبا باکمی تاخیر ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
نفریت کلیه داشتم و تحت نظر ایشان بودم و خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی و مجرب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دفع پروتیین
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
پیوند کلیه سه سال پیش، دکتر خوب، باسواد و باتجربه ای هستند.
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
پیوند کلیه.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر بسیار حاذق و تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
دکتر بسیا حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
پیگیری مشکلات کلیوی مادرم وتحت درمان ایشان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
آزمایش نوشتن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
پیوند کلیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
مشکل سنک کلیه داشتم بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
دکتر عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عالی خدا حفط
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
مشکل کم کاری کلیه. عالی بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
تخصص بالا و برخورد مناسب از ویژگی ایشان می باشد. از ایشان ، پزشکان دستیار و پرسنل تحت امرشان در بخش رسولی مرکز فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد کمال تشکر را دارم
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
درود برشما، بنده از ناحیه کلیه که ظاهرا کم کار شده و فعلا در حال معالجه میباشم،تاکه نتیجه چی شود نمیدونم....
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
مشکل نارسایی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
ناراحتی کلیه تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
خوب هستن خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی مادرم خیلی حالش وخیم بود دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
اوره و کراتین بالا
عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
دکتر بسیار با سواد و کار بلدیه.
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بسیار با معلومات هستند.کلیه پلی کیستیک تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بستری بودم پیگیر بودند
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
پیوند عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
دکتر عطایی پور خیلی دکتر شریف و محترمی هستن من 3 ماهه با ایشون آشنا شدم و چقدر من دیدم که مارو راهنمایی کرد ما 9 سال زیر نظر یه پزشکه دیگه بودیم و چقدر روند سلامتی پدر منو به خطر انداختن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دکترحاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مشکل کلیه داشتم که پیو
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
مادرم مشکل دفع پروتئین داشتن،10سال زیر نظر ایشون بودن،ایشون دکتری کاربلدوماهر هستند.کارشون بیسته،10سال زمان کمی نیست.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵
مسکل کلیه و هنوز هم تحت نظر می باشم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
دکتر بسیار خوبی هستن برادرم رو پیوند کردن
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
بینظیر
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
مشکل کم کاری کلیه داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عالی و با دقت هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بعد از حدود 4سال هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
پیوند عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
مشکلم دیالیز وقرار گرفتن در لیست پیوند کلیه
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
تنبلی کلیه داشتم رو به بهبود هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دکتر خوبی است ولی زمان مراجعه توضیحات لازم به مریض نمیدهد .
یهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۰۳متخصص بینظیری
۱۳۹۸/۰۱/۰۴سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتز خوبی است
۱۳۹۸/۰۳/۲۷دکتری هستن با دقت و اخلاق خیلی خوب بنده زیرنظر ایشون دیالیزشدم وخیلی راضی بودم.
۱۳۹۸/۰۱/۲۳تعریفشون شنیدم برای پیوند کلیه
۱۳۹۸/۰۲/۰۸بسیار دکتر حاذقی می باشند و باحوصله وتشخیص درست
۱۳۹۸/۰۴/۱۱با درود،بعلت بالا بودن کراتین و اسیداوریک و... مراجعه و فعلا در حال درمان میباشم ،ان شاالله که نتیجه مثبت حاصل گردد،تندرست باشید
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار دکتر مجرب و با سوادی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خیلی خوبیست.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دفع پروتئین دارم سه ساله و اندیست در حال درمانم ولی هنوز نتیجه مطلوب نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶یک بار مراجعه کردم فقط ویزیت شدم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹بی نظیره
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۵مادرم دفع پروتیین داررد و دکتر عطایی تجویز مناسبی برای ایشان داشت
۱۳۹۸/۰۵/۱۶عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰کراتین بالا بوده است هنوز نتیجه ای حاصل نشده است
۱۴۰۰/۰۸/۱۸نارسایی کلیه و الان 5 سال زیر نظر پزشک هستیم
۱۳۹۸/۰۴/۲۹تشخیص شون عالیییییی بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۲پیوند کلیه کردم و بیش از ده ساله که با دکتر در ارتباط هستم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عاااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بسیارعالی و توانمند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵کلیه سمت راست کمی کوچک شده بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بسیار پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱کم کاری کلیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱مشکل کلیه و عالیه
۱۳۹۷/۰۹/۰۳مشکل کلیوی
۱۳۹۷/۱۰/۱۴گوارش بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۰۴مشکل کلیوی و نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۱تشخص خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالی هستن اصلا نمی دونم از خوبی هاشون کدوم رو بگم تجربشون، اخلاق شخصی و حرفه ایشون، ...، مشکل کم کاری کلیه و در نهایت از کار افتادن کلیه و پیوند. الان خیییلی خوبم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۵پیوند کلیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷با درود چون در ابتدای معالجه میباشم دقیقا نمیتوانم نظر دهم ان شاالله پس از بهبودی کامل نتیجه باطلاع دیگر بیماران خواهد رسید ،سپاس
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دفع پروتئین داشتم و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳از تخصص بالایی برخوردارهستن وتحت درمان هستم همچنان
۱۳۹۷/۱۱/۱۳عالی هستند چند سال هست همسر من بیمارشون هستند هم خوش اخلاق و هم حرفه ای
۱۴۰۰/۰۷/۰۱اولین بار بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹نارسایی کلیه
۱۳۹۷/۰۲/۱۷پزشک عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۳۰فعلا در مرحله اول میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳دکترحاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ناراحتیرکلیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۴فعلا در مراحل تشخیص هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فعلا جواب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳25 سال پیوندکرده بودم که دکترم روعوض کردم فعلا 12 سال است که تحت نظرایشان هستم وپیونددوم رانیز تحت نظرایشان ایشان انجام دادم عالی است وبه بیمار اهمیت میدهد
۱۴۰۰/۰۶/۰۹مشکل تکرر ادرار و کم کاری کلیه و دفع پروتئین
۱۴۰۰/۰۹/۳۰چون فعلا در حال معالجه میباشم دقیقا نمیتوانم نظر بدهم ، ولی از نظر پذیرش تقریبا باکمی تاخیر ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶نفریت کلیه داشتم و تحت نظر ایشان بودم و خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی و مجرب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دفع پروتیین
۱۴۰۰/۰۵/۲۶پیوند کلیه سه سال پیش، دکتر خوب، باسواد و باتجربه ای هستند.
۱۳۹۸/۰۳/۲۰پیوند کلیه.
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر بسیار حاذق و تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶دکتر بسیا حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۰۴عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵پیگیری مشکلات کلیوی مادرم وتحت درمان ایشان
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۱۸آزمایش نوشتن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶پیوند کلیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل سنک کلیه داشتم بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دکتر عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی خدا حفط
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل کم کاری کلیه. عالی بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۴تخصص بالا و برخورد مناسب از ویژگی ایشان می باشد. از ایشان ، پزشکان دستیار و پرسنل تحت امرشان در بخش رسولی مرکز فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد کمال تشکر را دارم
۱۳۹۷/۰۱/۲۷درود برشما، بنده از ناحیه کلیه که ظاهرا کم کار شده و فعلا در حال معالجه میباشم،تاکه نتیجه چی شود نمیدونم....
۱۴۰۰/۰۵/۲۸مشکل نارسایی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عاااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ناراحتی کلیه تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۱۱/۰۲خوب هستن خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی مادرم خیلی حالش وخیم بود دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵اوره و کراتین بالا عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر بسیار با سواد و کار بلدیه.
۱۳۹۷/۱۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیار با معلومات هستند.کلیه پلی کیستیک تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بستری بودم پیگیر بودند
۱۳۹۸/۰۴/۲۲پیوند عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دکتر عطایی پور خیلی دکتر شریف و محترمی هستن من 3 ماهه با ایشون آشنا شدم و چقدر من دیدم که مارو راهنمایی کرد ما 9 سال زیر نظر یه پزشکه دیگه بودیم و چقدر روند سلامتی پدر منو به خطر انداختن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکترحاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷مشکل کلیه داشتم که پیو
۱۴۰۰/۰۸/۱۶مادرم مشکل دفع پروتئین داشتن،10سال زیر نظر ایشون بودن،ایشون دکتری کاربلدوماهر هستند.کارشون بیسته،10سال زمان کمی نیست.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵مسکل کلیه و هنوز هم تحت نظر می باشم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر بسیار خوبی هستن برادرم رو پیوند کردن
۱۳۹۷/۱۱/۲۹بینظیر
۱۳۹۹/۱۲/۲۷مشکل کم کاری کلیه داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی و با دقت هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بعد از حدود 4سال هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵پیوند عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵مشکلم دیالیز وقرار گرفتن در لیست پیوند کلیه
۱۳۹۷/۱۱/۱۰بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵تنبلی کلیه داشتم رو به بهبود هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر خوبی است ولی زمان مراجعه توضیحات لازم به مریض نمیدهد .
۱۳۹۷/۱۱/۰۱عالی دکتر خیلی خوب هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دفع پروتئین. بهبودی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دیالیز بیمار وپیوندکلیه
۱۳۹۷/۰۸/۰۹سنگ کلییه حوب است
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر خوب حا
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی وخوب شدم دفع پروتیین داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷مشکل کلیه و دفع ادرار
۱۳۹۷/۰۶/۱۰