اصفهان ابتدای مطهری مقابل اورژانس 1۱۵
اصفهان امادگاه - جنب داروخانه ی المهدی (داخل بن بست ۹ ) اولین ساختمان دست راست طبقه ی اول
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ابتدای مطهری مقابل اورژانس ۱۱۵
امادگاه - جنب داروخانه ی المهدی (داخل بن بست ۹) اولین ساختمان دست راست طبقه ی اول
عااااالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عمل چشم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱از خود دکتر که راضی هستیم ولی منشی واقعا بی فرهنگ بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۴بسیار با حوصله و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عفونت چشم درحال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر خیلی خوبی هستند بسیار دقیق و عالی اما معطلی خییییلی زیاد بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۶پسرم مراجعه کردند و کارشان خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی با دقت و با حوصله زمان برای بررسی میذارن و با حوصله توضیح میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۰۸هنوز در ابتدای درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالییییییی
۱۴۰۳/۰۲/۲۴درود. با حوصله و دقت معاینه می کنند و توصیه های لازم را به بیمار ارائه می دهند
۱۴۰۴/۱۲/۱۱برای معاینه چشم دخترم رفتم که خیلی با حوصله و دقیق معاینه کردن
۱۴۰۳/۱۲/۳۰خوبه خیلی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶افتادگیپلکچشم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴خدا خیرشون بده واقعا دکتر با تجربه ای هستند خیلی دقیق معاینه میکنند تشخیص عالی دارند با صبر و حوصله بیمار ا ویزیت میکنند در کل همه چی تمام هستند من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالییییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲برامعاینه درجه عینک رفتم فوق العاده با اخلاق و با حوصله معاینه شدم عالی بودن ممنون ازشون ومنشی بسیار خوب و مهربونی هم دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بهترین دکتر چشمی که تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عااالللی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خوب بودند
۱۴۰۱/۱۱/۱۰زخم و عفونت قرنیه عااالی بودن بسیار دقیق و پیگیر هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۱سلام.من چشمم گل مژه زده بود...وحدود ۴ ماه ک دستم بهش بند بود پیش متخصصین فیض و غرضی رفتم...هیچکدوم نتونستن کاری بکنن..تا دوهفته پیش رفتم پیششون دارو دادن.گفتن بعد دوهفته بیا تا چربی زیر چشمتو درش بیارم.دو روزه رفتم و در اوردن...گفتن تا دوهفته دیگه خوب خوب میشه...توکل بخدا
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ارامش و متانت و دقت در کارشون قابل تحسین
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر باحوصله و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲گرفتگی کانال .دیسک کمر.سیاهی مهره ها
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ملتهب شدن چشم وبادرمان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۴مشکلات چشم وپلک
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹جهت تجویز عینک، راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰برای معاینه و عینک عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۹/۱۸معاینه چشم و تعیین شماره عینک، خوب با دقت بالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی خوش برخورد کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶خارش چشم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خیلی عالی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۴بینایی سنجی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار عالی ، خیلی خوش اخلاق و با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بسیارخوش برخورد با حوصله و بسیاربا ادب هستن.من خودم و دخترم رومعاینه کردن عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عاااالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۳خیلی با دقت و حوصله ویزیت میکنند یه جسم خارجی داخل چشمم بود که خیلی عالی خارجش کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیار محترم و باشخصیتی هستند، با حوصله بررسی و شماره عینک لازم را تجویز کردند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸واقعا دکتر خیلی خوبی هستش من زندگیمو مدیون اقای دکتر هستم چیزی که ی دکترمتخصص مغز واعصاب با ام ار ای که دردست داشتن نتونست تشخیص بده ولی دکترسیدعلی موسوی با گفته های من تشخیص داده بودتا اخرعمر مدیون ودعاگویی اقای دکترهستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۱۳باسلام و احترام من عمل لیزیک انجام دادم فوق العاده رضایت دارم از اخلاق و منششون..
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خوب و صبور
۱۴۰۳/۱۱/۲۳معاینه چشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۳گودی عصب بینایی در حال معالجه هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷واقعا دکتر خیلی خوبی هستش من زندگیمو مدیون اقای دکتر هستم چیزی که ی دکترمتخصص مغز واعصاب با ام ار ای که دردست داشتن نتونست تشخیص بده ولی دکترسیدعلی موسوی با گفته های من تشخیص داده بودتا اخرعمر مدیون ودعاگویی اقای دکترهستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸درود ایشان یکی از پزشکان عالی متخصص چشم است من برای مشکل چشمم قبلا دوتا دکتر رفته بودم ایشان فقط با یک نسخه دارو چشم من را بهبود دادند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲با اخلاق و با سواد و بسیار با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتری صبور و باحوصله
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بسار دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی و صبور
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سلام برای اولین بار معاینه شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵جهت معاینات و عینک مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی خوب دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عاآالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۰به درمان ادامه ندادم تا بتونم نظرمو بگم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تشخیص و درمان عالی درد چشم داشتم بعداز مراجعه به چند پزشک ایشون تشخیص التهاب عصب چشم رو دادن و درمان رو شروع کردن بسیار خوش برخورد وبااخلاق هم خود آقای دکتر دستیار و منشی من خیلی زیاد راضی بودم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳جناب دکتر بسیار باحوصله مهربان و عالی هستن بسیار خوش برخورد ک خودش تو روحیه دادن ب مریض بسیار عالی هست خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سلام شن چشم .. در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۳شکر خدا
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۴/۲۶تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خوش برخورد و باسواد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر با اخلاق مشکل خاصی نداشتم معاینه و تعویض عینک
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰من عمل کردم خیلی راضی بودم بلفارو انجام دادم خیلی عالی بودددد ممنونم ازشون تشکر فراوان خیلی خوش برخورد بودن هم دکتر هم منشی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶اعتیاد شدید و ۱۵سال درگیر بودم و با یک دوره ۴ماهه به زندگی عادی برگشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸برا تعیین نمره عینک
۱۴۰۲/۰۹/۰۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴با سلام. دختر سه ساله من دچار حساسیت شدید بود ک با خارش چشم به عفونت چشم مبتلا شده بود دکتر کرمانی بردم تشخیص ضعیف داشتن ولی بعدش پیش دکتر موسوی که حتی داشتن میرفتن منزل و منشیشون هم رفته بود ولی انسانیت داشتن و دخترم و ویزیت کردن و به لطف و تشخیص دقیقشون دخترم عالی هست.
۱۴۰۲/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۷قیمت جراحی خیلی گرون گفتند .
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیاردقیق و آگاه و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱برای ضعیفی چشم مراجعه کردم. راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بله بسیارمهرت داردوپزشک بسیارحاذقی ست
۱۳۹۸/۰۷/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر عالی هستن کارشون حرف نداره منکه ازشون راضیم ایشالا خدا عمر باعزت بشون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی عالی عالی بهترین دکتر مبارکه هستن سه سال چشمدرد داشتم هیچ دکتری متوجه نشد ولی ایشون توی یکماه منو درمان کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر خوبی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ایشان با صبر و با دقت معاینه میکنند
۱۳۹۸/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳ایشون بسیار دلسوزوباصبروحوصله هستن وبادقت به مشکل بیمارگوش، میدهندوبررسی میکنن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۷پزشکی بسیار با صبر و حوصله و متعهد هستن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴معاینه و دارو
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۰کنترل اب مروارید.دکتری بسیارخوب وباسواد هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۳یکبارمراجعه کردم کمی بهترشدم ومیخواهم دوباره پیش ایشان ویزیت شوم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی دکتر با اخلاق و با تجربه ای هست هم تشخیص هم عمل عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتر عالی وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶با حوصله _ راهنمایی و صحبت با بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خیای عالی وخ ش برخورد خصوصا دستارشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر خلی خوبی هست عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بله دکتر خوبی است، برای معاینه چشم رفته بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار خوش برخورد و بادقت در معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار بسیار بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عمل لوزه بی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عمل بلفارو
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی و حاضغ
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۵دکتر خوشواخلاق کار راه انداز
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عاااااااااااااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴پزشک بسیار موقر و انسان دوستی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۹خشکی چشم وخارش
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۱۴بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۰۲من با درد چشم هنگام حرکت دادن چشم مراجعه کردم فکر میکردم شماره ی چشمم بالا رفته واحتیاج به تعویض عینک دارم ولی با چند راهنمایی دکترمثل استفاده از شامپو بچه برای شستشوی چشم وکمپرس گرم و..... مشکلم حل شد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عاااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی بودند بسیار خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۷در بحث معالجه که نتیجه مطلوب گرفتم اما در مورد ساعت نوبت کمی ضعف وجود دارد
۱۳۹۸/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۰۸عالی بود واقعا
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار خو
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خیلی خوب بود ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۱بسیار دکتر با تجربه وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار صبور و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸پزشک بسیار صبور و با حوصله ای هستند معاینه و تجویزشون دقیق و رضایتبخش بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی بودند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳حساسیت و خارش چشم فرزند
۱۴۰۲/۰۳/۲۲از تشخیص و درمان ایشون راضی یودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳معاینه و تجویز عینک
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خوب است.
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتری صبور باحاله
۱۴۰۴/۱۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹عمل بلفارو...ازهرنظر عالی...حاذق.کاردان.با حوصله.مودب .متدین.متعهد .دلسوز خداهم ازش راضی باشد
۱۴۰۲/۰۳/۲۸واقعا بینظیر هستند ایشون هم تشخیص عالی هم درمان هم اینکه خیلی با حوصله
۱۴۰۱/۱۱/۱۷