۳۵۹ نفر
دکتر سید علی موسوی زاده

دکتر سید علی موسوی زاده

جراح و متخصص چشم

لیزیک و افتادگی پلک

متخصص شماره نظام: ۱۴۰۵۲۸
۲۴۵ نفر

عااااالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عمل چشم

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

از خود دکتر که راضی هستیم ولی منشی واقعا بی فرهنگ بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

بسیار با حوصله و حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

عفونت چشم درحال درمان

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

دکتر خیلی خوبی هستند بسیار دقیق و عالی اما معطلی خییییلی زیاد بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

عالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

پسرم مراجعه کردند و کارشان خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

خیلی با دقت و با حوصله زمان برای بررسی میذارن و با حوصله توضیح میدن.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

هنوز در ابتدای درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عالییییییی

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

درود. با حوصله و دقت معاینه می کنند و توصیه های لازم را به بیمار ارائه می دهند

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

برای معاینه چشم دخترم رفتم که خیلی با حوصله و دقیق معاینه کردن

۱۴۰۳/۱۲/۳۰

خوبه خیلی

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

افتادگیپلکچشم

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

خدا خیرشون بده واقعا دکتر با تجربه ای هستند خیلی دقیق معاینه میکنند تشخیص عالی دارند با صبر و حوصله بیمار ا ویزیت میکنند در کل همه چی تمام هستند من خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

معاینه چشم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالییییی

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

برامعاینه درجه عینک رفتم فوق العاده با اخلاق و با حوصله معاینه شدم عالی بودن ممنون ازشون ومنشی بسیار خوب و مهربونی هم دارن

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بهترین دکتر چشمی که تا حالا دیدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عااالللی

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

خوب بودند

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

زخم و عفونت قرنیه عااالی بودن بسیار دقیق و پیگیر هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

سلام.من چشمم گل مژه زده بود...وحدود ۴ ماه ک دستم بهش بند بود پیش متخصصین فیض و غرضی رفتم...هیچکدوم نتونستن کاری بکنن..تا دوهفته پیش رفتم پیششون دارو دادن.گفتن بعد دوهفته بیا تا چربی زیر چشمتو درش بیارم.دو روزه رفتم و در اوردن...گفتن تا دوهفته دیگه خوب خوب میشه...توکل بخدا

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

ارامش و متانت و دقت در کارشون قابل تحسین

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

دکتر باحوصله و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

گرفتگی کانال .دیسک کمر.سیاهی مهره ها

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

ملتهب شدن چشم وبادرمان خوب شدم

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

تشخیص خوبی داشتند

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

مشکلات چشم وپلک

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

جهت تجویز عینک، راضی بودم

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

برای معاینه و عینک عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

دیسک کمر

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

معاینه چشم و تعیین شماره عینک، خوب با دقت بالا

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عالی خوش برخورد کاربلد

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

خوب بودند

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

برخورد و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

خارش چشم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خیلی عالی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۰۴

بینایی سنجی

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

بسیار عالی ، خیلی خوش اخلاق و با حوصله و دقیق

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

بسیارخوش برخورد با حوصله و بسیاربا ادب هستن.من خودم و دخترم رومعاینه کردن عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

دکتر خوبی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

مهربان و دلسوز

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بسیار عاااالیه

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

خیلی با دقت و حوصله ویزیت میکنند یه جسم خارجی داخل چشمم بود که خیلی عالی خارجش کردن

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دکتر بسیار محترم و باشخصیتی هستند، با حوصله بررسی و شماره عینک لازم را تجویز کردند.

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

معاینه چشم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

واقعا دکتر خیلی خوبی هستش من زندگیمو مدیون اقای دکتر هستم چیزی که ی دکترمتخصص مغز واعصاب با ام ار ای که دردست داشتن نتونست تشخیص بده ولی دکترسیدعلی موسوی با گفته های من تشخیص داده بودتا اخرعمر مدیون ودعاگویی اقای دکترهستم

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

باسلام و احترام من عمل لیزیک انجام دادم فوق العاده رضایت دارم از اخلاق و منششون..

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

خوب و صبور

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

معاینه چشم

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

گودی عصب بینایی در حال معالجه هستم

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

واقعا دکتر خیلی خوبی هستش من زندگیمو مدیون اقای دکتر هستم چیزی که ی دکترمتخصص مغز واعصاب با ام ار ای که دردست داشتن نتونست تشخیص بده ولی دکترسیدعلی موسوی با گفته های من تشخیص داده بودتا اخرعمر مدیون ودعاگویی اقای دکترهستم

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

درود ایشان یکی از پزشکان عالی متخصص چشم است من برای مشکل چشمم قبلا دوتا دکتر رفته بودم ایشان فقط با یک نسخه دارو چشم من را بهبود دادند

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

با اخلاق و با سواد و بسیار با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتری صبور و باحوصله

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عالی بسار دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

عالی و صبور

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

سلام برای اولین بار معاینه شدم

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

جهت معاینات و عینک مراجعه کردم

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خیلی خوب دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

عاآالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

به درمان ادامه ندادم تا بتونم نظرمو بگم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

تشخیص و درمان عالی درد چشم داشتم بعداز مراجعه به چند پزشک ایشون تشخیص التهاب عصب چشم رو دادن و درمان رو شروع کردن بسیار خوش برخورد وبااخلاق هم خود آقای دکتر دستیار و منشی من خیلی زیاد راضی بودم خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

جناب دکتر بسیار باحوصله مهربان و عالی هستن بسیار خوش برخورد ک خودش تو روحیه دادن ب مریض بسیار عالی هست خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

سلام شن چشم .. در حال درمان

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

شکر خدا

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

عمل لیزیک

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

خوش برخورد و باسواد

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر با اخلاق مشکل خاصی نداشتم معاینه و تعویض عینک

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

من عمل کردم خیلی راضی بودم بلفارو انجام دادم خیلی عالی بودددد ممنونم ازشون تشکر فراوان خیلی خوش برخورد بودن هم دکتر هم منشی

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

خوب هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

اعتیاد شدید و ۱۵سال درگیر بودم و با یک دوره ۴ماهه به زندگی عادی برگشتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

برا تعیین نمره عینک

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

با سلام. دختر سه ساله من دچار حساسیت شدید بود ک با خارش چشم به عفونت چشم مبتلا شده بود دکتر کرمانی بردم تشخیص ضعیف داشتن ولی بعدش پیش دکتر موسوی که حتی داشتن میرفتن منزل و منشیشون هم رفته بود ولی انسانیت داشتن و دخترم و ویزیت کردن و به لطف و تشخیص دقیقشون دخترم عالی هست.

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

قیمت جراحی خیلی گرون گفتند .

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

بسیاردقیق و آگاه و خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

برای ضعیفی چشم مراجعه کردم. راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بله بسیارمهرت داردوپزشک بسیارحاذقی ست

۱۳۹۸/۰۷/۲۲

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

دکتر عالی هستن کارشون حرف نداره منکه ازشون راضیم ایشالا خدا عمر باعزت بشون بده

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عالی عالی عالی بهترین دکتر مبارکه هستن سه سال چشمدرد داشتم هیچ دکتری متوجه نشد ولی ایشون توی یکماه منو درمان کردن

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکتر خوبی بودند

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

ایشان با صبر و با دقت معاینه میکنند

۱۳۹۸/۱۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

ایشون بسیار دلسوزوباصبروحوصله هستن وبادقت به مشکل بیمارگوش، میدهندوبررسی میکنن.

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

پزشکی بسیار با صبر و حوصله و متعهد هستن

۱۳۹۹/۰۳/۳۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

معاینه و دارو

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عالی و باتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

کنترل اب مروارید.دکتری بسیارخوب وباسواد هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

یکبارمراجعه کردم کمی بهترشدم ومیخواهم دوباره پیش ایشان ویزیت شوم

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

خیلی دکتر با اخلاق و با تجربه ای هست هم تشخیص هم عمل عالی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

دکتر عالی وبا تجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

با حوصله _ راهنمایی و صحبت با بیمار

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

خیای عالی وخ ش برخورد خصوصا دستارشون

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

دکتر خلی خوبی هست عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

بله دکتر خوبی است، برای معاینه چشم رفته بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

بسیار خوش برخورد و بادقت در معاینه

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار بسیار بسیار بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عمل لوزه بی

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

عمل بلفارو

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عالی و حاضغ

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

دکتر خوشواخلاق کار راه انداز

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

عاااااااااااااااااااااااااالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

پزشک بسیار موقر و انسان دوستی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

خشکی چشم وخارش

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۲/۱۴

بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

من با درد چشم هنگام حرکت دادن چشم مراجعه کردم فکر میکردم شماره ی چشمم بالا رفته واحتیاج به تعویض عینک دارم ولی با چند راهنمایی دکترمثل استفاده از شامپو بچه برای شستشوی چشم وکمپرس گرم و..... مشکلم حل شد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

عاااااااااااااااالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عالی بودند بسیار خوش برخورد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

در بحث معالجه که نتیجه مطلوب گرفتم اما در مورد ساعت نوبت کمی ضعف وجود دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

عالی بود واقعا

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

بسیار خو

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خیلی خوب بود ممنون

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۰۱

بسیار دکتر با تجربه وبا اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

بسیار صبور و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خیلی عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

پزشک بسیار صبور و با حوصله ای هستند معاینه و تجویزشون دقیق و رضایتبخش بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

عالی بودند

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

حساسیت و خارش چشم فرزند

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

از تشخیص و درمان ایشون راضی یودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

معاینه و تجویز عینک

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

خوب است.

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

دکتری صبور باحاله

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

عمل بلفارو...ازهرنظر عالی...حاذق.کاردان.با حوصله.مودب .متدین.متعهد .دلسوز خداهم ازش راضی باشد

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

واقعا بینظیر هستند ایشون هم تشخیص عالی هم درمان هم اینکه خیلی با حوصله

۱۴۰۱/۱۱/۱۷
اطلاعات تکمیلی
بلفاروپلاستی و رفع افتادگی و پلک با بهترین متد دنیا.
لیزیک و حذف دائمی عینک
سایت رسمی
Drmusavi.com
ملک شهر
اصفهانابتدای مطهری مقابل اورژانس ۱۱۵
    مطب آمادگاه
    اصفهانامادگاه - جنب داروخانه ی المهدی (داخل بن بست ۹) اولین ساختمان دست راست طبقه ی اول
    جهت مشاوره عمل بلفاروپلاستی افتادگی پلک با شماره
    و جهت معاینه چشم با شماره
    تماس بگیرید
    پاسخگویی همه روزه ۱۶ الی ۲۰

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      ملک شهر
      دریافت نوبت اینترنتی

      اصفهان ابتدای مطهری مقابل اورژانس 1۱۵

      مطب آمادگاه
      دریافت نوبت اینترنتی

      اصفهان امادگاه - جنب داروخانه ی المهدی (داخل بن بست ۹ ) اولین ساختمان دست راست طبقه ی اول

      کسانی که دکتر سید علی موسوی زاده را پیشنهاد میکنند:
      جناب آقای دکتر عبدالمهدی ساروی داخلی جناب آقای دکتر عبدالمهدی ساروی
      اینستاگرام دکتر سید علی موسوی زاده

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      ملک شهر

      ابتدای مطهری مقابل اورژانس ۱۱۵

      مطب آمادگاه

      امادگاه - جنب داروخانه ی المهدی (داخل بن بست ۹) اولین ساختمان دست راست طبقه ی اول