تهران خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، بن بست گل، ساختمان گل، طبقه ۱، واحد ۱۰۴
تهران شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه راه ایوانک، مجتمع پزشکی آتیه غرب (۲)، طبقه ۱۷
یکشنبه ها و سه شنبه ها عصر
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، بن بست گل، ساختمان گل، طبقه ۱، واحد ۱۰۴
میرداماد، میدان کتابی (احمدی روشن)، ابتدای خیابان جلفا، کوچه سهره، پلاک ۱۳، مجتمع پزشکی جلفا، طبقه دوم
خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، بن بست گل، ساختمان گل، طبقه ۱، واحد ۱۰۴
میرداماد، میدان کتابی (احمدی روشن)، ابتدای خیابان جلفا، کوچه سهره، پلاک ۱۳، مجتمع پزشکی جلفا، طبقه دوم
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از سه راه ایوانک، مجتمع پزشکی آتیه غرب (۲)، طبقه ۱۷
یکشنبه ها و سه شنبه ها عصر
به شدت صبور. پر دانش. دقیق و کاملا برای مراجع وقت میذارن و دقیق ریز به ریز همه چیز رو بررسی میکنن. ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار با حوصله و دقیق توضیح دادن و راهنمایی های لازم رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱ایشون بسیار دکتر دقیق و باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷تازه و
۱۴۰۳/۱۲/۲۵برخورد و وقت گذاری عااااالی تعهد کاری بسیار بالایی دارن
۱۴۰۳/۰۹/۱۲کراتین بالای خون
۱۴۰۴/۰۹/۰۳فقط میتونم بگم ایشون واقعا معجزه میکنن با نسخه های دارویی و تشخیص درست و به موقع بیماری کافیه یکبار ویزیت بشین متوجه تفاوت ایشون با سایر پزشک ها می شوید برای پدرم من معجزه کردند بی نظیرند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷حاذق با اخلاق و صبور هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۶مراجعه جهت تنگی نفس شدید برای پدرم داشتیم که دکتر تشخیص برونشیت مزمن دادند و با درمان هاشون الان بیماری پدرم کامل کنترل شده است خیلی حاذق و باسوادند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر معظمی بسیار حاذق و به روز و با حوصله و نسخه های خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۷باسواد، خوش اخلاق و کار درست. کاش دکترهایی مثل ایشان از ایران نرند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱برای درمان دیابت و کبد چری عالی هستن؛ من هم از درماناشون و هم اخلاقاشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰من برای کبد چربم رفتم پیششون، با دارو و رژیم غذاییای که دادند در چهار ماه گرید سه به چهارم به یک رسیده. من هم از رفتارشون و سوادشون خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۰تیروئید پرکار، الان با درمان ایشان خدا رو شکر کنترله
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام همیشه به دیگران توصیه میکنم . دیابتم تحت نظر ایشان کنترله
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸کبد چرب
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی عالی برای کنترل قند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار دکتر حاذق، خوش اخلاق و آرامش. سنگ صفرا رو با یک تشخیص ساده حل کردند. سپاس
۱۴۰۴/۰۸/۱۲برای آنزیم های کبدی بالا به دکتر ارجاع شدم، دکتر با وسواس و صبوری در بررسی ها متوجه بیماری ویلسون برای من شدند، جالب اینه که دو تا دکتر گوارش در شهرستان و یکی در تهران مراجعه کرده بودم میگفتند بخاطر کبد چربت هست ولی دکتر خوبیشون اینه خیلی دقت دارند و با ارامش و وسواس شرح حال میگیرند ومعاینه میکنند و بعد از اینها بررسی های تکمیلی رو درخواست دادند و بعد تشخیص ویلسون در کنار کبد چرب گذاشتند که در حال حاضر تحت درمانم پ انزیم هام روبه کاهش است. اینکه در موردشون میگن مشکلات حل نشده باید به ایشان مراجعه کنند کاملا صحیح است و در کارشون واقعا نظیر ندارند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۷در اول دو تا نکته در مورد ایشان رو که خواندم و شنیدم کاملا صحیح است: اولیش برخورد ایشان با بیمارشون، واقعا حرفه ای، صبورانه و با احترام به صحبتای بیمارشون گوش میدن که حس اعتماد خوبی در بیمار ایجاد میکنند. دومی نحوه ی ویزیت و معاینه و بررسی مدارکشون هست که واقعا از دقتشون در کنار سواد بالاشون تعجب میکنید. کاش تو همه ی رشته های پزشکی چنان دکتر مثل ایشان داشتیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷من با کم خونی شدید و مشکل صفرا پیش دکتر معظمی رفتم.واقعا دلسوز و با سواد هستند.با داروی مناسب درمان کردند.بدون هیچ تردید ایشان را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲باسواد، خوش برخورد و خیلی متشخص هستند؛ برای تنگی نفس و سرفه خدمت ایشان مراجعه کردند؛ بعد بررسی ها تشخیص برونشیت واسم گذاشتن، الان تحت درمانم و حالم خیلی خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۳۰اقبالی هستم بررسی شکم و لگن ،بررسی آزمایش خون،بررسی آزمایش ادرار,چکاب داخلی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸از آقای دکتر معظمی گرامی متشکرم که مشکل من رو که سالها باهاش درگیر بودم و دکترهای دیگه تشخیص ندادن،ایشون سریع تشخیص دادن و مشکل خستگی مفرط و ضعف بدنی واضطرابم برطرف شد و کیفیت خوابم افزایش پیدا کرد
۱۴۰۴/۱۲/۱۸بسیار دکتر محترم خوش برخورد و باسواد ودلسوزی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴من از روند درمان تیروییدم توسط ایشان راضی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲برای بار دوم به ایشان مراجعه کردم. با دقت و حوصله روند درمان را بررسی و بنده را در جریان وضعیت فعلی و قدم های بعدی قرار دادند. آقای دکتر معظمی پزشکی حاذق و دلسوز هستند و مریض می تواند مطمئن باشد که زیر نظر ایشان روند درمانش تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار دکتر صبور و باحوصله ای هستن، همسر من ocd سلامتی دارن و آقای دکتر با صبر و حوصله جواب تمام سوالاتشون رو دادن و البته ویروس جدید رو گرفته بودن که اون هم بعد از 1 ماه درمان شد کاش زودتر به ایشون مراجعه میکردیم.امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشن
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی و باسواد و حاذق در درمان کبد چرب هستند. من ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸من مشکل کبدی داشتم دکتر مشکلم رو تشخیص دادن و واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۳رفنار بسیار حرفه ای و دقیق.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند من برای لاغری مراجعه کردم و در عرض سه هفته ۷/۵ کم کردم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷باسلام جهت فشار خون بالا مراجعه کردم برخورد دکتر و نحوه ی ویزیت و معاینه کردنش بااحترام و حرفه ای بود،دکتر هم با صبوری و دقت به صحبتام گوش دادند، الان بعد دو هفته فشار خونم کنترل شده
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دکتر دلسوز وصمیمی ومهربان
۱۴۰۳/۱۱/۱۰برای تنگی نفس شدیدتوسط دکتر قلبم به ایشان ارجاع شدم که ایشان بعد بررسی و معاینه تشخیص برونشیت گذاشتند و درمان رو شروع کردند و الان وضعیتم عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۳خیلی دکتر دقیق و باسوادی هستند، درسته در مطب یخرده معطل میشید اما ارزششو داره؛ واقعا به همه ی ابعاد توجه دارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خیلی با حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام فعلا یک جلسه پیش ایشان ویزیت شدم.دکتر با حوصله و دقیقی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۴واقعا دکتر حاذق، صبور، متشخص و باسوادی هستند. برای تیروییدم به ایشان ارجاع شدم که اینقدر با حوصله و دقیق طی 4 ماه تیرویید منو تنظیم کردند که برای درمان بیماری دیابتم هم پیش دکتر قبلیم نرفتم. چون واقعا یکبار توسط ایشان ویزیت بشید تفاوت کار دکتر و در عین حال برخورد با ارامش و صحیح ایشان با مریض متوجه خواهید شد و دیگه نمیتونید به پزشک دیگه ای اعتماد کنید. واقعا میگن بهترین دکتر غدد هستند حقیقت داره
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتر خوش اخلاق حرفه ای با کمال آرامش بررسی میکنن و تشخیص عالی دارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸با حوصله توضیح دادند و تجویز ها در شروع هم موثر بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵درحال در
۱۴۰۴/۰۴/۲۱برای دیابت عالی هستند، در حال حاضر دیابت پدرم با قرص های ایشان کنترل هست خوبی ایشان این هست که به تمام جنبه های دیابت توجه دارند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خونسرد و توجه میکنند به صحبتهای بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۱۲فوق العاده دکتر با اخلاق صبور و تو تشخیص بیماری حرف ندارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵برای زخم پام مراجعه داشتم، دیابتی هستم. خدا رو شکر ایشان زخممو خوب کردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۰ویزیت اولم بود،
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فتخ داشتم و مشاوره گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵در مرحله تشخیص هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار پزشک با اخلاق و صبور و با سوادی هستند بسیار راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱میخواستم عمل جراحی تعویض زانو کنم قندام ۴۰۰ بود دکتر جراحم به اقای دکتر ارجاع دادند و ایشان در ۴ ماه با داروی خوراکی قندامو به ۱۳۰ رساندند و بدون هیچ خطری جراحیمو انجام دادند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تیرویید
۱۴۰۴/۰۴/۰۹واقعا باسواد و باتجربه هستند و تشخبصاشون عالیه؛ من برای کبد چرب و غلظت خونم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام دکتر میثم معظمی فوقالعاده با سواد با اخلاق و بسیار دلسوز هستند و برای بیماران وقت میگذارند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶برای کنترل دیابت و چاقی ، عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵با اخلاق و خوش برخورد و در عین حال دلسوز و باسواد در کارشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵من برای کاهش وزن پیششون میبرم، واقعا راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۰۵مشکل تنفسی مشکوک به آسم داشتم. آنزیم های کبدیم غیر نرمال بود. تحت درمان هستم. بهترین دکتری هستن که دیدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲برای کبد چربم رفتم، گرید ۳ با رژیم غذایی و داروهای ایشان الان کبد چربم بعد۵ ماه خوب شده
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی هستن آقای دکتر توروخدا ویزیت آنلاین رو فعال کنید
۱۴۰۴/۰۸/۰۱فیبروز کبد متوسط داشتم، ایشان اسپارتینا و رسمتیروم تجویز کردند الان بعد ۷ ماه فیروزم خوب شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵مادرم دیابت دارن. ایشون داروها رو تغییر دادن خیلی موثر بود.
۱۴۰۴/۰۶/۱۷رضایت دارم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵مشکل دیابت داشتم بسیار پزشک دقیق و با حوصله ای بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳وقت گذاشتن و شنیدن کامل پرونده پزشکی بیمار از خصوصیات منحصر به فرد ایشان است
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بی نظیر از هر نظر ، مهارت، تخصص، وجدان کاری، اخلاق مداری، تشخیص و درمان بسیار حاذق و فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۱۴انزیم های کبدی بالا داشتم(۳۰۰) که به ایشان مراجعه کردم که بعد بررسی های لازم تشخیص هپاتیت اتوایمیون گذاشتن و الان تحت درمان هستم و انزیم های کبدیم نرمال شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دقیق با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۸من ازاهوازخدمت ایشان رسیدم هم خوب تشخیص میدن وخیلی وقت میزارن برای بیمار واقعا دکترخوبی هستن انشالله که همیشه توکارشون موفق باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالییییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰برای دیابت با چاقی شدید به دکتر مراجعه کردم، قندام اصلا کنترل نمیشد؛ چنتا دکتر غدد رفتم گفتن باید انسولین شروع کنی که اقای دکتر رو به من معرفی کردن و ایشان با رژیم صحیح و تغییر قرصام هم وزنمو کم کردند و هم دیابتم رو کنترل کردند. بی نظیرند دکتر معظمی در دیابت و چاقی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱من برای دیابت و آسم خدمتشون رفتم، بسیار با حوصله و دقت منو ویزیت کردن، الان با مصرف مرتب داروهاشون قندم کنترل شده و تنگی نفسم هم بهتر شده، بسیار با سواد هستن، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۳با حوصله توضیح دادند و تجویز ها در شروع هم موثر بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دکتر بسیارحاذق محترم وباحوصله همسرم بابت دیابت تحت نظر ایشون هست وبعداز اولین مراجعه بطور کامل تحت کنترل قرار گرفت وعوارض ازبین رفت خدا ایشون رو حفظ کنه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار باسواد و باحوصله و خوش اخلاق هستن .چربی خون بالا و تیرویید منو نرمال کردن.ممنون ازایشان. خداسلامتی وطول عمر به ایشان عطا کند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی بودن تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱به نظرم بهترین دکتر غدد برای درمان دیابت هستند با ارامش و کاملا مسلط قند من رو طی ۲ ماه کنترل کردند قند سه ماهه ی من از ۹/۸ به ۷/۱ رسیده واقعا بی نظیرند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸برای بررسی یه ازمایش خون رفتیم و فعلا ذرحال برزسی است
۱۴۰۴/۰۶/۱۴کبد چربم در سه ماه از گرید ۳ به یک کاهش دادند. واقعا باسواد و حاذق هستند و به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱آقای دکتر خیلی خوشرو خوشاخلاق و محترم بودن با حوصله به همه سؤالاتم جواب دادن و برخوردشون عالی بود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عالی خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سوزش کف پا داشتم، با مراجعه به ایشان با تشخیص غلظت خون و درمان آن سوزش پام کامل خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷من برای کبدم تحت نظر ایشان هستم. واقعا بی نظیرند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر معظمی بسیار کاربلد و خوش اخلاق هستند برای بیمار واقعا وقت میزارن کمک میکنن روندتشخیص و اقدامات خارج از مطب تسریع بشه که بیمار و همراهان رو از سردر گمی راحت میکنه اینقدر عالی بودن و با حوصله که تصمیم گرفتم خانوادگی برای چکاب بریم خدمتشون.خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر دانش بالا و بسیار دلسوز و پیگیر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خوش برخورد،با حوصله و صبور،حاذق، مشکل کبد چرب و کم خونی و کنترل آزمایشات و چکاب
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار با دقت و حوصله عمل میکنند. داروهایشان بسیار موثر بوده است. من خودم و همسرم تحت نطر ایشان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰من بخاطر چاقی به آقای دکتر مراجعه کردم و ایشون با صبر و خیلی کامل همه چیز رو مورد بررسی قرار دادند و ریشه یابی کردند بسیار ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳برای دیابت پدرم مراجعه کردم،دکتر از هر نظر عالی هستن خیلی وقت میزارن برا مریضاشون،تشخیص و تجویز واقعا عالیه بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر معظمی بسیار با دقت و با حوصله هستن. خانوادگی تحت نظر ایشون هستیم. مادرم مشکل تیرویید داشتن ک توسط آقای دکتر کنترل شد خودمم اضافه وزن داشتم که با شیوه ایشون 12 کیلو لاغر شدم طی مدت یک ماه و نیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰من برای دیابت و کبد چرب بیمار ایشانم. خیلی خیلی باسواد، محترم و حاذق هستند. عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۷یکبار اسپاسم انگشتان پیدا کردم دو سال قبل و توسط اورژانس به بیمارستان برده شدم که در بررسی ها تشخیص کلسیم پایین دادند و علتش رو کم کاری پارتیرویید گفتن که با دارو ترخبص شدم، تو این ۲ سال مدام اسپاسم هام تکرار میشد و مجبور بودم هفته ای چند بار کلسیم داخل سرم تزریق کنم و شیش تا دکتر غدد رفتم اما همچنان حملات اسپاسمم تکرار میشد تا اینکه دکتر معظمی رو بهم معرفی کردند و ایشان در جلسه ی اول با بررسی دقیق مدارکم داروهامو عوض کردند و بعد یک هفته دیگه اسپاسم نکردم، بعد ۲ سال ایشان زندگی عادی رو بهم برگردوندند. خیلی خیلی خیلی ازشون ممنونم؛ واقعا بهترین دکتر غددهستند، اینو منی میگم که قبل از ایشان پیش شیش دکتر غدد دیگه رفته بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷با حوصله خوش برخورد نکته بین
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار کار بلد ، متخصص ، صبور ، دقیق و محترم جز پزشک هایی هستند که تجارت رو با طبابت قاطی نکردند و سلامت مریض براشون اهمیت دارد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار دکتر دقیق و صبور
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر معظمی بسیار دقیق و با حوصله هستن.خیلی راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۳استرس داشتم آقای دکتر قرص ازیپم تجویز کردن بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۳۱بسیار با دقت و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶برای چاقی رفتم، بعد از بررسی ها درمان رو شروع کردند؛ از روند درمان خیلی راضیم دکتر خوش برخورد و صبور و عالی ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر بسیار با دقت و با حوصله به صحبت هام گوش دادن و بعد از انجام آزمایشات، باز هم خیلی دقیق همه جوابها رو مطالعه کردن. واقعا وقت زیادی برای بیمار میزارن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پرکاری تیرویید، تحت درمانم و بیماریم کنترل است ممنون از آقای دکتر باسواد و بااخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای دیابت خدمت ایشان معرفی شدم بعد 3 سال بالاخره قندای من کنترل شد. باسواد هستند و دقیق
۱۴۰۴/۰۱/۰۴پزشک بسیار
۱۴۰۴/۰۶/۰۵اسم شدید؛ در حال حاضر با درمان های دکتر بیماری ام کنترل هست دکتر صبور و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴مشکل فشار خون و اضافه وزن داشتم ایشون بسیار با حوصله و با دقت بررسی میکنن و واقعا برای صحبتهای بیماران ارزش قائل هستن . الانم ۱۴ کیلو کاهش وزن داشتم دکتر عالین از همه نظر
۱۴۰۴/۰۸/۲۱با عرض سلام نظر من در باره اغا معظمی اینکه خیلی خوش برخورد و خیلی راضیی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی بود نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر فوق العاده با سواد با حوصله ای هستن و خیلی وقت میذارن برای بیمار هاشون خیلی هم وجدان کاری دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱فوق العاده دقیق ویزیت جز به جز آزمایش مورد به مورد و تشخیص دقیق بیماری امیدوارم سایه چنین پزشکان نخبه ای مستدام باشه و تعدادشان روز به روز افزون
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر بسیار خوش برخورد و در کارشون حرفه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷داروهایشان بسیار موثر بوده است.در این مدت کم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار صبور و خوش برخورد و آروم. بدون عجله به صحبتها گوش دادن و در مورد نحوه مصرف هر دارو به اندازه کافی توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام دکتر خیلی عالی هستین خوش رو و بسیار با حوصله مهناز و مژگان و ستاره بودیم که اومدیم امروز پیشتون خیلی راضی هستیم ازتون قرصی که تجویز کردید برای معده و کمر خیلی عالی بود دردم رو از بین برد خشکی و تلخی دهانم را از بین برد ممنونم ازتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴۲ سال قبل جراحی باز قلب کرده بودم،بعد جراحی محل عمل روی استخوان جناق شدیدا دزد میکرد به دکتر جراح قلبم و دکتر های دیگه مراجعه کرده بودم و گفتند مشکلی نداره تا اینکه به دکتر مراجعه کردم، دکتر بعد از معاینه و بررسی ها و درخواست آزمایش و سی تی اسکن تشخیص استئومیلیت دادند و با درمان آنتی بیوتیکی به مدت سه هفته بالاخره دردمو خوب کردند واقعا دست آقای دکتر درد نکنه، بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای کم خونی شدید مراجعه داشتم، به دکترهای مختلف مراجعه کرده بودم خوب نشده بودم؛ اما دکتر معظمی با آرامش و دقت درمان رو شروع کردن و در حال حاضر خیلی خیلی بهتر شدم؛ باسواد و کاردان هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۶کم خونی و فقر آهن شدید داشتم که با قرص های اهن مختلفی که میخورم خوب نمیشد، با روش درمان مناسب و با یک نسخه به مقدار خیلی خوبی جبران شد، واقعا دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷من دچار اضافه وزن و بیخوابی شدیدی بودم و با ١٧١ قد وزنی نزدیک به ١١٠ کیلو داشتم و با اینکه بخاطر آسیب کمر نتونستم پیاده روی روزمره رو انجام بدم در تقریبا سه ماه با دستورات ساده غذایی که اصلا سخت نبود ٩٧ کیلو شدم و کاهش وزنمم هنوز ادامه داره. عالین
۱۴۰۴/۰۸/۳۰ایشون بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خوش اخلاق،صبور وقت زیادی برای ویزیت بیمارشون میزارن،بسیار بسیار با سواد و دقت بالا تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۷من چند سال با دیابت و کبد چرب درگیر بودم و با وجود مراجعه به چندین پزشک مختلف، وضعیت قند و آنزیمهای کبدیام هیچوقت به حالت طبیعی برنگشت. اما از زمانی که تحت نظر دکتر معظمی قرار گرفتم، با برنامه درمانی دقیق، اصلاح تغذیه و پیگیری منظم ایشان، هم قند خونم کنترل شد و هم سونوگرافی کبد نشان داد که چربی کبد بهطور قابلتوجهی کاهش یافته. واقعا ممنونم از دانش، دلسوزی و نظم درمانی ایشان.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷سلام دکتر معظمی بسیار باصبر وحوصله به حرفهای بیمار گوش میدهد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی هستند از ایشان و تیم پزشکی کلینیک آتیه 2 بسیار متشکرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار دکتر صبور و حاذقی هستن. من با درد شدید پهلو و کلیه مراجعه کردم که دکتر معظمی با تشخیص سریع و دقیق تونستن من رو درمان کنن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بیماری گریوز منو دکتر تشخیص دادند، واقعا کارشون عالیه، باسواد و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دیابت نوع دو که الان قندام عالی شدند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵ممنون از لطفتون آقای دکتر ممنون از زحماتتون خیلی با حوصله و مهربانی تجویز میکردید من خیلی راضیم ممنون از لطفتون ️
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار پزشک حاذق و با سوادی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۳۰بهترین دکتر تیروئیدی که پیششون رفتم؛ واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱ایشون واقعا بی نظیرن .تشخیص عالی و پیگیری درمان باعث شد من بهبودی کامل رو به دست بیارم. اخلاق خوبشون و صبر وحوصلشون بی نظیره
۱۴۰۴/۰۷/۳۰ضعف شدید داشتم که تحت نظر ایشانم و الان بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خوش برخورد و کار درست
۱۴۰۳/۱۲/۲۰برای کبد چربم همراه با دیابت مراجعه کردم که تحت کنترلند؛ دکتر عالی هستن و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۸باسواد خوش اخلاق و کاردرست
۱۴۰۵/۰۲/۲۰من برای چاقی پیششون میرم. اگه دنبال کاهش وزن اصولی هستین در انتخاب ایشان شک نکنید. تمام موارد در ازمایشات شما رو با دقت نگاه میکنندد و اگر مشکلی باشه حتما درمان میذارن. حتی به استرس و خوابتونم توجه دقیق دارند. در کل پزشک بی نظیری هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۷اقای دکتر بسیار دکتر باتجربه با حوصله با دقت بالا معاینه میکنن من باردارم تحت کنترل ایشون هستم خیلی محترم هستن وبا سواد واقعی وخیلی مهربان همینجا ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی عالی بهترین رفتاری که میتونستم از یک دکتر ببینم برای من نه تنها جلسه درمانه بلکه جلسه تراپی هم هست چون همیشه با حال خوب از مطبشون خارج میشم صبر، حوصله ، توجه و صبر که همه اینها برای من باعث آرامش میشه….
۱۴۰۴/۰۶/۱۹سلام. من ناراحتی تیرویید پرکار دارم به دکتر معظمی مراجعه کردم عالی عالی واقعا متخصص فوق العاده با سواد و کتری دلسوز برای مریضا
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خیلی کارشون درسته، با خلاق و کاردرست هستند. من برای میدم پیششون میرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بابت وزن زیادوفشارخون بالا
۱۴۰۳/۱۲/۰۴در حال انجام ازمایش هستم منتظر نتیجه
۱۴۰۴/۰۷/۲۹چکاپ کامل کردم و خیلی خوب هم تشخیص میدن هم وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر فوق العاده ای هستند. برای دیابت و چربی خون ویزیت شدم ولی ایشون انقدر توی کارشون دقیق هستند که تمام جوانب رو بررسی کردند و حتی تشخیص آسم دادند هم برای برادرم و هم خودم چندین بار ویزیت شدم. بهترین، خوش برخوردترین و پیگیرترین پزشک هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰باسواد و باشخصیت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر فوق العاده هستن کلمات در وصفشون کم میاره بسیار شریف و وقت میزارن برای مریض واقعا تا درمان کامل پیدا کنن ما نتیجه گرفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲فوق العاده هستند دکتر بسیار حاذق و با تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۱۰برای تنگی نفس شدید مراجعه داشتم، خیلی دقیق بررسی کزدند و تشخیص برونشیت گذاشتند و با دستورات داروییشون خدا رو شکر تنگی نفسم خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی عالی هستن، پدر من تحت نظر ایشان، هم فشار خونش کنترل شده و هم بسیار عالی وزن کم کرده که بازگشت نداشته . برخوردشونم بسیار عالی و حرفه ایه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵مراجعه جهت سرفه ی شدید که سه ماه بود داشتم که ایشان بعد بررسی ها تشخیص اسم گذاشتند و درمان کردند
۱۴۰۴/۰۱/۱۳بسیار دگتر با اخلاق و با حوصله ای هستن که برای بیمار وقت کافی رو در نظر میگیرن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خیلی دقیق و با حوصله هست و به همه جوانب دقت میکنن توسط ایشون بیماری من تشخیص داده شد
۱۴۰۵/۰۳/۲۴برای کبد چرب مراجعه کردم، انزیم های کبدیم هم لفرائس سه برابری داشتند که دکتر با رژیم غذایی و دارو در کنار کانش وزنم در ٤ ماه هم کبد چربم و هم انزیم هامو خوب کردند. باسواد و متشخص هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳من بابام رو برای درد لگن پیش چندتا دکتر برده بودم که همش برای فیزیوتراپی میفرستادن تا اینکه پیش دکتر معظمی رفتیم و ایشون پس از بررسی ها و ازمایش ها و نمونه برداری تشخیص متاستاز از پروستات رو دادند که بعد به دکتر انکولوژیست جهت درمان و شیمی درمانی ارجاع دادند ممنونم از جناب دکتر بادقت و باسواد هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳من برای اولین باره میرم پیش همچین شخصیت والایی خیلی ایشون آدم شریف و با شخصیت و دلسوزی هستن خدا سایشو بالا سرمون نگه داره ایشالله هرجا هستن موفق و تندرست باشن و روی قله موفقیت ببینیمشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بسیار خوب دقیقی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹برادرم را پزشک دیده برایش آزمایش نوشته .باید آزمایش ها را ببیند تا درمان شروع شود
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بسیار دکتر خوش اخلاق و صبور و بسیار وقتذمیگذارند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سرفه های شدید بعد انفولانزا داشتم که پیش دکتر رفتم و بعد دو هفته با داروهای ایشان کامل خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۷کبد چرب گرید ۳ همراه با دیابت و فشار خون، خدا رو شکر از موقعی که تحت نظر دکتر وضعیتم خیلی خیلی بهتر شده و کبد چربم خوب شده و دیابت و فشار خوندم کنترل شده
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر معظمی از بهترین پزشکانی بودن که در طول عمرم دیدم خوش برخورد ،باحوصله، تشخیص بجا و سریع،واقعا از هر نظر عالی،خیر دنیا و آخرت نصیبشون بشه انشالله
۱۴۰۴/۰۷/۰۵ایشان بسیار عالی ومتخصص ودلسوز هستند و زمان بسیاری را برای کمک به بیماران می گذارند. مشکل من استرس و نداشتن اشتها بود که به کمک ایشان کاملا رفع شد.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷برای چاقی و فشار بالا مراجعه کردم، از روند درمانم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲باسواد و محترم هستند. برای تنگی نفسم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر معظمی فوق العاده هستن.بسیار باسواد وتشخیصشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۲دکتر صبور و با حوصله هستن خیلی شرح حال دقیق از بیمار میگیرن تا به نتیجه درست برسن من در کل خیلی راضی بودم و ایشون به عنوان دکتر ثابت انتخاب خواهم کرد. ولی مدت انتظار با توجه به دریافت نوبت اینترنتی خیلی زیاد بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار دکتر با حوصله و دقیقی هستن,من به خاطر برونشیت خدمتشون رفتم سرفه و تنگی نفس طولانی مدت داشتم و به لطف آقای دکتر و مصرف داروهایی کع برام تجویز کردن خیلی بهترم، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خیلی دکتر خوبی هستند پدرم برای دیابت رفتند پیششون قند خون را اورد پایین
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بهترین دکتر کبد چرب و دیابت هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸برای کبد چرب بهترینی دکتری بود که بهشون مراجعه کردم و ایشان کبد چرب من را خوب کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مشکل آسم داشتم و به ایشون مراجعه کردم و خیلی دقیق معاینه کردن و حالم خیلی خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار با خلاق برای بیمار وقت میگذارد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳همه چی عالی خیلی ممنون از دکتر معظمی برای حوصله و دقت عالی و پرسنل خوش رو وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار پزشک با سوادی هستن .
۱۴۰۳/۱۲/۲۱برای کبد چرب مراجعه کردم، انزیم هام بالا بود در حد ۴۰۰، که در عرض سه ماه انزیم هام نرمال شد و گرید کبد چربم به یک رسیده عالی و بی نظیرند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل صفرا داشتم خوب کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲راضی بودیم مخصوصا از وقتی که گذاشتن ..
۱۴۰۴/۰۷/۱۲جناب آقای دکتر میثم معظمی پزشکی بسیار خوش برخورد، حاذق، دقیق و با تجربه هستند که جهت رفع بیماری ناشناخته اینجانب، با حوصله و دقت پرونده پزشکی گذشته ام را بررسی کرده و تمامی موارد ممکن را مدنظر قرار دادند به نحوی که طی مدت زمان بسیار کوتاه، از لحاظ وضعیت جسمی بهتر هستم و حضور و همراهی اینجانب در تمامی مراحل تشخیص علت بیماریم و تلاش جهت رفعش برای من بسیار خوشحال کننده و مایه دلگرمیست. با آرزوی بهروزی و سلامتی برای ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸اسم منو بعد ۴ سال تنگی نفس شدید ایشان تونستن خوب کنند؛ واقعا حاذق و ماهر و باسواد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۸پزشک حاذق وفوق العاده باحوصله وصبور هستن که کامل به حرفهای بیمار گوش میدن وخودشون هم درمورد بیماری توضیح کامل میدن همینطور خیلی دقیق وباتجربه به تمام جزئیات توجه میکنن وبعد دارو تجویز میکنن من هم خودم وهم همسرم بیمارشون هستیم وهمسرم مشکل دیابت دارن دارو دارند ولی به من گفتند نیازی به دارو نیست واز اینکه موقع ویزیت کردن به بیمارآرامش میدن خیلی عالیه وممنونشونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دوسال تحت نظر ایشون بودم و همیشه تشخیص های درست و راه حل های درمانی بسیار تاثیرگذار پیش رو گذاشتند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹سلام، مشکل من خارش شدید و کهیر به همراه ورم بود.ما از مسیر دور(جنوب کشور) در حالی به آقای دکتر مراجعه کردیم که شدت بیماری خیلی کمتر شده بود اما با این حال با حوصله معاینه و شرح حال دقیق انجام دادن، با توضیحات خوب و مفید راهنمایی کردن که خستگی راه از تنمون رفت. ان شاالله در پناه خدا همیشه سلامت و موفق باشند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹برای چاقی شدید به دکتر میثم معظمی مراجعه کردم، بعد بررسی ها درمان را شروع کردن؛ در حال حاضر بعد ۴۰ روز ۱۲.۵ کیلوگرم کم کردم. واقعا تو کارشون عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر خیلی با حوصله و صبوری هستند. فوق العاده خوب راهنمایی میکنند و مداوا میکنند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالیه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴من برای درمان کلسترول بالا پیش ایشون رفتم و تحت درمانم خیلی با حوصله و بادقت هستن و کامل آزمایشات رو بررسی کردن و رژیم غذایی مخصوص و دارو تجویز کردن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲پوکی استخوان شدید داشتم، پیشنهادمیکنم حتما یک مرتبه پیش ایشان مراجعه کنید مطمئن باشید نتیجه میبینید
۱۴۰۴/۰۶/۰۶باسواد، بااخلاق و باوجدان، واقعا بی نظیرند دکتر؛ تعریق شدید پدرمو ایشان با تشخیص صحیحشون درمان کردند. پدرم ۴ سال بود تعریق شدید داشت بعد چندین پزشک به ایشان مراجعه کردیم و بعد بررسی های مختلف تشخیص تب مالت دارند و با درمانش بالاخره تعریق پدرم خوب شد.
۱۴۰۴/۰۶/۰۶