خیلی دکتر خوبین هم مهربونم هم خوش انرژی و رژیم اصولی میده کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
کمبود وزن
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
سلام دکتر بسیار با حوصله صبور وبا دقتی هستن من حدود ۸ کیلو وزن کردم بدون هیچ مشکلی عالی خدواند طول بایستی بهشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
خیلی هالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
بسیار خوش انرژی و مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
مریض بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
عالی. اخلاق خیلی خوبی داره.بر طبق برنامه برین نتیجه میگیرین
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
هوز رزیم را شروع نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
خیلی خوب بود برخورد خوبی داشتن
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چون مطب شلوغ است در اخر وقت ایشون وقت کمتری برای بیماران میگذارند و انگار استرس دارند که به همه نرسن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
نتجه خوبی داشته
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بسیار کار بلد و محترم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عاااالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
عالی بود هم تشخیص هم رفتارشون
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خیلی وقت میزارن و دکتر خوبی هشتن
۱۳۹۸/۰۳/۲۹
دانش بسیار بالایی دارن و همینطور خیلی خوش اخلاق و صبور هستن من واقعا وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
کارش حرف نداره عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
وزنم بالا بود ودکتر حاذقی هستند دستورالعمل ایشان خیلی موثر بود وزن م کم شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
رادیو جوان
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
بسیار دکتر حاذق و مهربان و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بسیار دانش بالایی دارند، صبورند و بر اساس نیاز هرفرد رژیم مینویسند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالی بودند ایشون من خیلی ازشون انرژی مثبت گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
فوق الهاذه خوش برخورد و با احترام و عالی هستن. من که خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
خانم دکتر بسیار حاذق و استاد هستن و بسیار دقیق و علمی کار میکنن.من سالها دچار استپ وزنی بودم و فقط با درایت ایشون به رژیم جواب دادم و درحال وزن کم کردن با سرعت عالی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
خیلی خول
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
خیلییییی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
ایشون یک رژیم کم کربوهیدرات به من و همسرم دادن که بسیار رژیم سلامتی بود و باعث بهبود زیاد تیرویید کم کار بنده و چربی خون همسرم شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
رژیم کتوژنیک داشتم که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
اضافه وزن داشتم که رژیم گرفتم و فعلا 10کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد
جلسه ی اولم بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
اضافه وزن خداروشکر راضی هستیم ولی واقعا نخوردن سخته.
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
اضافه وزن در بیمار تومور مغزی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی غالی و خیلی راحت وزن کم کردم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
همع چیز عالی فقط زمان معطلی طبق معمول تمام مطب های مطرح زیاد است
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
برای لاغری ولی به نتیجه دلخواه نرسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خیلی رژیم های خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
من در مورد اضافه وزن به خانم دکتر مراجعه کردم که طی ۶ هفته نتیجه خیلی خوبی گرفتم، فشار از روی زانوهایم برداشته شد.
با توجه به رژیمی که ارائه میشه خودمون میتونیم انتخاب کنیم که مثلا برای وعده ناهار یا شام چی بخوریم. از خانم دکتر که صبورانه به حرفهام گوش دادن و رژیم خیلی راحتی رو بهم دادند که اصلا اذیت نشدم کمال تشکر رو دارم. بهترینها نثار قلب مهربونشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
اضافه وزن. لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عالییین ایشون عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
عالی بینظیر
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
خوب است
۱۳۹۷/۰۲/۰۵
متخصص تغذیه بسیار عالی. نتیجه خیلی خوبی گرفتم.
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
چاقی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
برای لاغری
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
سلام من خیلی از روشهای لاغری ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
رژیمشون رو انجام دادم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
رژیم جدیدگرفتم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
عالی بود....تجربه رژیم عالی دارم پیش ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
خیلی دکتر دلسوز ، با سوادی هستند . و توسط رژیم های ایشون واقعا وزنمو کم کردم و برنامه های غذایی شون عالیه . فوق العاده خوش اخلاق و صبور و مهربان هستند . به جرات میتوانم بگم بهترینن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عااالی برای گوارش
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
تغذیه
عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
خیلی با سواد و حرفه ای اخلاق هم عاااالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اضافه وزن داشت دخترم الان در حال کم کردن هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
خوبه راضیم .
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خانم دکتر عالی هستن واقعا خیلی مهربان و باسواد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
اضافه وزن و پلی کیستیک ، فعلا دوره ی اول رو گذروندم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بیماری صرع
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
اصلا راضی نبودم
۱۳۹۸/۰۲/۰۶
پزشک حاذق و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
دکترمهربانی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
تغذیه دوران بارداری مراجعه کننده خانم دکتر بودم خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
برخورد بسیار خوبی داشتند
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
عالی با اخلاق و مهربان بنظر من فوقالعاده هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
دکتر بسیار خوش برخوردی هستن برای مادرم رژیم لاغری دادن که تازه روزهای اولشه.
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
بسیار خوش اخلاق و مهربان و پیگیر درمان مراجعینشون هستن
عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴اضافه زن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار عالی و باسواد هستن پیشنهادشون میکنم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خیلی دکتر خوبین هم مهربونم هم خوش انرژی و رژیم اصولی میده کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۹کمبود وزن
۱۳۹۸/۰۶/۲۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۵سلام دکتر بسیار با حوصله صبور وبا دقتی هستن من حدود ۸ کیلو وزن کردم بدون هیچ مشکلی عالی خدواند طول بایستی بهشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خیلی هالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار خوش انرژی و مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۷مریض بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عالی. اخلاق خیلی خوبی داره.بر طبق برنامه برین نتیجه میگیرین
۱۴۰۳/۱۲/۱۱هوز رزیم را شروع نکردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۵خیلی خوب بود برخورد خوبی داشتن
۱۳۹۷/۰۸/۳۰چون مطب شلوغ است در اخر وقت ایشون وقت کمتری برای بیماران میگذارند و انگار استرس دارند که به همه نرسن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰نتجه خوبی داشته
۱۳۹۸/۰۴/۲۴بسیار کار بلد و محترم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عاااالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی بود هم تشخیص هم رفتارشون
۱۳۹۷/۱۰/۲۶خیلی وقت میزارن و دکتر خوبی هشتن
۱۳۹۸/۰۳/۲۹دانش بسیار بالایی دارن و همینطور خیلی خوش اخلاق و صبور هستن من واقعا وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰کارش حرف نداره عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۵وزنم بالا بود ودکتر حاذقی هستند دستورالعمل ایشان خیلی موثر بود وزن م کم شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱رادیو جوان
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار دکتر حاذق و مهربان و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار دانش بالایی دارند، صبورند و بر اساس نیاز هرفرد رژیم مینویسند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی بودند ایشون من خیلی ازشون انرژی مثبت گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹فوق الهاذه خوش برخورد و با احترام و عالی هستن. من که خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خانم دکتر بسیار حاذق و استاد هستن و بسیار دقیق و علمی کار میکنن.من سالها دچار استپ وزنی بودم و فقط با درایت ایشون به رژیم جواب دادم و درحال وزن کم کردن با سرعت عالی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی خول
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلییییی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ایشون یک رژیم کم کربوهیدرات به من و همسرم دادن که بسیار رژیم سلامتی بود و باعث بهبود زیاد تیرویید کم کار بنده و چربی خون همسرم شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸رژیم کتوژنیک داشتم که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵اضافه وزن داشتم که رژیم گرفتم و فعلا 10کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد جلسه ی اولم بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷اضافه وزن خداروشکر راضی هستیم ولی واقعا نخوردن سخته.
۱۴۰۰/۰۲/۱۴اضافه وزن در بیمار تومور مغزی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی غالی و خیلی راحت وزن کم کردم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷همع چیز عالی فقط زمان معطلی طبق معمول تمام مطب های مطرح زیاد است
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برای لاغری ولی به نتیجه دلخواه نرسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی رژیم های خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳من در مورد اضافه وزن به خانم دکتر مراجعه کردم که طی ۶ هفته نتیجه خیلی خوبی گرفتم، فشار از روی زانوهایم برداشته شد. با توجه به رژیمی که ارائه میشه خودمون میتونیم انتخاب کنیم که مثلا برای وعده ناهار یا شام چی بخوریم. از خانم دکتر که صبورانه به حرفهام گوش دادن و رژیم خیلی راحتی رو بهم دادند که اصلا اذیت نشدم کمال تشکر رو دارم. بهترینها نثار قلب مهربونشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳اضافه وزن. لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالییین ایشون عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عالی بینظیر
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خوب است
۱۳۹۷/۰۲/۰۵متخصص تغذیه بسیار عالی. نتیجه خیلی خوبی گرفتم.
۱۳۹۹/۰۶/۰۱چاقی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸برای لاغری
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام من خیلی از روشهای لاغری ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸رژیمشون رو انجام دادم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰رژیم جدیدگرفتم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی بود....تجربه رژیم عالی دارم پیش ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خیلی دکتر دلسوز ، با سوادی هستند . و توسط رژیم های ایشون واقعا وزنمو کم کردم و برنامه های غذایی شون عالیه . فوق العاده خوش اخلاق و صبور و مهربان هستند . به جرات میتوانم بگم بهترینن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عااالی برای گوارش
۱۴۰۰/۰۱/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۵تغذیه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲خیلی با سواد و حرفه ای اخلاق هم عاااالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴اضافه وزن داشت دخترم الان در حال کم کردن هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوبه راضیم .
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خانم دکتر عالی هستن واقعا خیلی مهربان و باسواد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷اضافه وزن و پلی کیستیک ، فعلا دوره ی اول رو گذروندم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بیماری صرع
۱۴۰۰/۰۳/۳۰اصلا راضی نبودم
۱۳۹۸/۰۲/۰۶پزشک حاذق و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹دکترمهربانی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۵تغذیه دوران بارداری مراجعه کننده خانم دکتر بودم خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸برخورد بسیار خوبی داشتند
۱۳۹۸/۱۰/۱۶عالی با اخلاق و مهربان بنظر من فوقالعاده هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر بسیار خوش برخوردی هستن برای مادرم رژیم لاغری دادن که تازه روزهای اولشه.
۱۴۰۱/۰۸/۱۳بسیار خوش اخلاق و مهربان و پیگیر درمان مراجعینشون هستن
۱۳۹۷/۱۱/۲۴خیلی از رژیمشون راضیم و کبد چربم درمان شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵پزشک بسیار توانمندی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خوب مهم اینه که دستگاه اسکن دارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۰۳اضافه وزن و به نتیجه دلخواه رسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲گرفتن رژیم غذایی ،خوب است
۱۳۹۸/۰۸/۱۸رژیم افزایش وزن میخواستم هالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸تجربه ندارم فط از دوستام شنیدم لاغر کردن
۱۳۹۸/۰۷/۰۹با کمک ایشان 8 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۵