مشکل چاقی داشتم ودرعرض ۴ماه۹کیلو کم کردم ولی چون رژیم وادامه ندادم وزنم برگشت.دکترموسوی دکتربسیارخوب وحاذق وتواناوبااخلاق هستندوباحوصله برای بیماراشون وقت میزارند
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
بسیار دکتر صبور و عالم و پیگیری میباشند . بنده بخاطر چاقی و اضافه وزن خدمت ایشان میرسیدم و نتیجه مطلوب را دریافت کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
عالی ۱۶ کیلو کم کردم با لذت وخوشحالی ویک عمر دعاگوشون هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
عاااااااااااااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
تحت نظر ایشان بودم برای کم کردن وزن خوب داشتم پیش میرفتم که مشکلی پیش امد ونتونستم ادامه بدم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اضافه وزن وکم کردم
۱۴۰۲/۰۷/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
بهترین دکترمن تو ۶ماه ۲۵کیلو با رژیم درست و اصولی خانوم دکتر کم کردم و بسیار راضی هستم ...خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عالی هستن ایشون و واقعا نتیجه میگیرید.
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
سلام مشکل کبدی داشتم وبا مراجعه کردن به مطب خانم دکتر با رژیمی که دادند خیلی تاثیر داشت و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
بسیار دکتر عالی و حرفه ای من تو دو ماه نه کیلو اوردم پایین ولی مجدد برگشت به علت سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
اضافه وزن داشتم.دکتری بسیار باحوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
اضافه وزن
لاغری
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
مشکل اضافه وزن داشتم ،که با یه برنامه پنج هفته ای شش کیلو کم کردم و به وزن ایده آل رسیدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
بعد از استپ وزنی از ایشان رژیم گرفتم و عالی جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
عاااالییییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
من برای اضافه شدن وزنم رفته بودم خداروشکرهم نتیجه گرفتم خیلی هم ازشون راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
عالللللللللیییییییییییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
عالی هستن ایشون من خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
فعلا دو بار ویزیت شدم و هنوز،به نتیجه قطعی نرسیدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
بسیار عالی ۱۶ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
معرفی دوستان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
وزن و سایز بالا
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
مشکل چاقی
خیلی دکتر خوبی هستن ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
عالی واسع رژیم لاغری
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
دکتر موسوی از بهترین ها هستن یدونه باشن خداحفظوشن کنه
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
کاهش وزن و نتیجه مطلوبی گرفتم ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بعد رژیم مجدد چاق شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
ایشون بسیار حرفه ای و کاربلد هستن و من ظرف ۲ ماه به راحتی ۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
برای لاغری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
برای لاغری رفتم و فوق العاده بودن بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اضافه وزن داشتم و ایشون کمک کردن اصولی وزنمو بیارم پایین
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
بسیار ع
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
سلام رضایت کامل دارم اضافه وزنم کم شد و چربی کبد و تری گلیسیرید هم کم شد
بسیار عالی..
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر خوش اخلاق و کاربلد هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل چاقی داشتم ودرعرض ۴ماه۹کیلو کم کردم ولی چون رژیم وادامه ندادم وزنم برگشت.دکترموسوی دکتربسیارخوب وحاذق وتواناوبااخلاق هستندوباحوصله برای بیماراشون وقت میزارند
۱۴۰۲/۰۱/۱۸بسیار دکتر صبور و عالم و پیگیری میباشند . بنده بخاطر چاقی و اضافه وزن خدمت ایشان میرسیدم و نتیجه مطلوب را دریافت کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عالی ۱۶ کیلو کم کردم با لذت وخوشحالی ویک عمر دعاگوشون هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱عاااااااااااااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰تحت نظر ایشان بودم برای کم کردن وزن خوب داشتم پیش میرفتم که مشکلی پیش امد ونتونستم ادامه بدم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۴اضافه وزن وکم کردم
۱۴۰۲/۰۷/۲۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴بهترین دکترمن تو ۶ماه ۲۵کیلو با رژیم درست و اصولی خانوم دکتر کم کردم و بسیار راضی هستم ...خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی هستن ایشون و واقعا نتیجه میگیرید.
۱۴۰۲/۰۹/۲۸سلام مشکل کبدی داشتم وبا مراجعه کردن به مطب خانم دکتر با رژیمی که دادند خیلی تاثیر داشت و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار دکتر عالی و حرفه ای من تو دو ماه نه کیلو اوردم پایین ولی مجدد برگشت به علت سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶اضافه وزن داشتم.دکتری بسیار باحوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۷دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱اضافه وزن لاغری
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۶مشکل اضافه وزن داشتم ،که با یه برنامه پنج هفته ای شش کیلو کم کردم و به وزن ایده آل رسیدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲بعد از استپ وزنی از ایشان رژیم گرفتم و عالی جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عاااالییییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷من برای اضافه شدن وزنم رفته بودم خداروشکرهم نتیجه گرفتم خیلی هم ازشون راضی ام
۱۴۰۲/۰۳/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالللللللللیییییییییییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عالی هستن ایشون من خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۰۴فعلا دو بار ویزیت شدم و هنوز،به نتیجه قطعی نرسیدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار عالی ۱۶ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰معرفی دوستان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶وزن و سایز بالا
۱۴۰۳/۰۶/۱۷مشکل چاقی خیلی دکتر خوبی هستن ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی واسع رژیم لاغری
۱۴۰۳/۰۳/۲۰دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر موسوی از بهترین ها هستن یدونه باشن خداحفظوشن کنه
۱۴۰۱/۱۱/۲۲عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱کاهش وزن و نتیجه مطلوبی گرفتم ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بعد رژیم مجدد چاق شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹ایشون بسیار حرفه ای و کاربلد هستن و من ظرف ۲ ماه به راحتی ۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۰۴برای لاغری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای لاغری رفتم و فوق العاده بودن بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱اضافه وزن داشتم و ایشون کمک کردن اصولی وزنمو بیارم پایین
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار ع
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سلام رضایت کامل دارم اضافه وزنم کم شد و چربی کبد و تری گلیسیرید هم کم شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶وزن بالا
۱۴۰۳/۰۸/۰۶