نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
تهران صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان پژوهنده، انتهای پیامبر غربی، روبه روی مرکز خرید کوروش، مجتمع پندار، پلاک ۱۰۶/۷، طبقه ۲، واحد ۶
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
برای دریافت نوبت از بهاره هندیجانی مشاور تغذیه و رژیم درمانی در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب بهاره هندیجانی مشاور تغذیه و رژیم درمانی در تهران: صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان پژوهنده، انتهای پیامبر غربی، روبه روی مرکز خرید کوروش، مجتمع پندار، پلاک ۱۰۶۷، طبقه ۲، واحد ۶
هزینهٔ تقریبی ویزیت بهاره هندیجانی مشاور تغذیه و رژیم درمانی در تهران حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب بهاره هندیجانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان پژوهنده، انتهای پیامبر غربی، روبه روی مرکز خرید کوروش، مجتمع پندار، پلاک ۱۰۶/۷، طبقه ۲، واحد ۶
برای اضافه وزن رفتم و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی خوش اخلاق و مهربون هستن من فقط با رژیم وتغییر سبک غذایی 14 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸واقعا ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۳من پیشنهاد میکنم برای دوستان به دو دلیل یک خیلی خوش برخورد هستن دوم اینکه پیگیری میکنن و هر سوالی داشته باشید در طول روزصبورانه پاسخگو هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴رژیم غذایی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار عالی، خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۰۶من برای شکم و پهلو رفتم. تازه دو جلسه هست ولی تاثیرش کاملا مشخص ه. پر انرژی و رفتار عالی دارند. نظارتشان روی کار اپراتور هم با دقت و کامله .بعد از ده جلسه باز نظر نهایی رو مینویسم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴واقعا وقت میزارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای کاهش وزن میرم پیش ایشون .واقعا عالی هستن خیلی راضی هستم مخصوصا اخلاق نازنینی که دارن منو شیفته خودشون کرده.
۱۴۰۴/۰۲/۲۵من از ایشان برنامه رژیم گرفتم و از دستگاه های لاغری هم استفاده کردم و در عرض مدت کوتاه ۱۸ سانت سایز کم کردم و ۵ کیلو لاغر شدم و بسیار راضی بودم نحوه برخورد خود و پرسنلشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳من بابته افزایش وزن به هندیجانی جان مراجعه کردم و خوشحالم از بابت آشنایی با ایشون، از هر نظری فوق العاده هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۰سلام . من مدتهاست جهت دریافت تغذیه ورزشیم زیر نظر خانم هندیجانی هستم . واقعا راضیم از تنوع غذایی و پیگیری و فالو آپ عالی دارن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳میخواستم لاغررررر شم خیلی خوب لاغر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰سلام بنده قند بارداری داشتم با برنامه عاااااااالی ایشان قند خون بنده به صورت غیر قابل باوری پایین اومد،هم پیگیر بودند و هم قبل برنامه بیست دقیقه کامل از برنامه غذایی قبلی بنده سوال پرسیدند و خیلی نکات مهمی در مورد تغذیه بنده گفتند که من اصلا درموردش آگاه نبودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام وقت بخیر بسیار خوش برخورد و مهربان به تمام صحبت ها گوش میکنند و بهترین روش درمانی بعد از صحبت برای بیمار در نظر میگیرند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برای کاهش سایز به ایشون مراجعه کردم و با استفاده از دستگاه و رژیم غذایی تونستم کاهش سایز قابل توجهی داشته باشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بی نظیری هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲برای من عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خوبی هستن و با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۱/۲۰عالی خوش اخلاق باحال کار بلد
۱۳۹۹/۱۰/۲۵بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۸اضافه وزن داشتم وایشان بخوبی راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سلام عزیزای دلم کاره هندیجانی حرف ندارع واقعا من از یک اردیبهشت تا ۱۷ خرداد ۹ کیلیولاغر کردم و هیچ عوارضی نداره من خیلی راضی بودم و خیلی مهربون وخانمی هستن من ب اون وزنی ک خواستم رسیدم خداروشکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ممنون از عزیز بالاخره به وزنی که میخواستم رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱برای رژیم و چاقی شکم خدمتشون رفتم . بسیار آگاه و دانشمند و با صبر و حوصله هستند و بسیار خوش اخلاق.عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۰دیابت داشتم رفتم کلینیکشون بعدا ۶ ماه درمان شدم.خدا خیرت بده مهربون
۱۴۰۳/۱۱/۱۲لاغر بودم برای افزایش وزن رفتم راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۲۲من مشکل کمبود وزن داشتم، حدود 20 روز بعد از مراجعه به ایشون حدود 5 کیلو اضافه کردم و کلا هم حدود 4 کیلو دیگه تا وزن کاملا ایده آل فاصله دارم. واقعا عالی هستن، هم تو تخصص خودشون و هم تو نحوه برخورد با مراجعه کننده
۱۳۹۸/۱۲/۰۲بسیار عالی پر تجربه مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی بود من دخترم رو ببردم برای کاهش وزن و رشد قدی از نتیجه کاملا راضی بودم️️️
۱۴۰۰/۰۲/۲۳عالی ه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶تو یک ماه تونستم ۶ کیلو کم کنم بنظرم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶من نظرم در مورد هندیجانی اینکه خیلی مهربون ماهی هستن ومن خیلی راضی هستم ودرعرض یه هفته ۲کیلو ونیم لاغر کردم کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی خوب وزن کم کردم خیلی با حوصله ویزیت میکنن و وقت میذارن برای مراجعه کننده هاشون.
۱۴۰۳/۱۰/۲۵سلام.من رژیم گرفتم باخانم بهاره هندیجانی .بسیار عالی بود .به وزن دلخواهم رسیدم و هیچ عارضه ای نداشت .از ایشون تشکر ویژه میکنم.
۱۴۰۰/۰۱/۲۴از نظر سطح دانش در رشته تغذیه بسیار عالی بودند و مشاوره با ایشان و اخذ برنامه رژیم بسیار مفید و موثر بود. من تا کاهش وزن لازم، جلسات ویزیت را ادامه می دهم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای کاهش وزن و لاغری با دستگاه رفتم عالی بود مرسی از هندیجانی و پرسنل خوبشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۶من برای کم وزنی پسرم مراجعه کردم الحمدالله بهتر شده از هر لحاظی خوبی هستن پیگیر مریض هستن و بسیار مهربونن
۱۴۰۴/۰۱/۱۱من تازه رفتم و هنوز یک هفته نشده نمیتونم نظر بدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲برای تغذیه درست پیش ایشون رفتم و واقعا راضی هستم. بسیار باحوصله و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱من از هندیجانی واقعا راضی هستم مهربان و خوش قلب هستن از دستگاههای مطب شون برای لاغری شکم پهلو استفاده کردم عالی سایز کم کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸فقط اسمشو شنیدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار حاذق و باحوصله برای رژیم درمانی فرزندم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بسیار خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۶وزن کم کردم با کمک ممنون از صبوری و راهنمایی های خوبشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۴بسیار عالی و علمی بهترین رژیمی که تا حالا دریافت کردم. با دستگاه لاغری 7 سایز کم کردم
۱۳۹۹/۰۳/۰۱فوق العاده هستن،زمان ویزیت کاملا با آرامش و با حوصله تمام مشاوره و برنامه ریزی رو انجام میدن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶اضافه وزن در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خوش اخلاق وبا حوصله توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹اخلاق خودشون و پرسنل عالی بود، به شدت باحوصله و خوش اخلاق هستن، یه نکته مثبت اینه که در دسترس هستن و هر زمان سوالی پیش میاد، ارتباط گرفتن باهاشون آسونه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶من برای کاهش وزن مراجعه کردم به هندیجانی و راضی هستم به وزن دلخواهم رسیدم با دستگاه لاغری هم بیست و چهار سانت دور شکمم کم شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی هستن خانم هندیجانی
۱۴۰۴/۱۲/۱۴بسیار محترم بودند. و با دقت فراوان سوال پرسیدند و شرایط رو بررسی کردند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی وزن کم کردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ممنون از زحمات من 12 کیلو در 3 ماه کم کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیاردوست داشتنی و با حوصله و دلسوزانه برای مراجعین وقت میزارن و پیگیر مراجعه کننده هستن من ایشون رو به دوستانم معرفی میکنم و بسیار ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷ممنون از عزیز بابت پاسخگویی و برنامه ی رژیمی که میدن سومین باریه که ازشون رژیم گرفتم و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶مشکل اضافه وزن داشتم و بسیار رژیم عالی بهم دادن و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷من که خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶فوقالعاده اند خیلی خوب کارشونو بلدن من واقعا ممنون ایشونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲رژیم های موثر
۱۴۰۴/۰۷/۲۳مهربون، حرفهای و پیگیر من واقعا رو وزن بالا قفل بودم. الان یه هفته ار رژیمم گذشت و یک کیلو کم کردم️
۱۴۰۵/۰۳/۱۶با معرفی یکی از آشنایان که راضی بودند مراجعه کردم و خودم هم راضی هستم، برخورد عالی دارند و صبور هستند و پشتیبانی خیلی خوبی دارند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالییی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار خوش برخورد وبا حوصله منشی های خوش برخورد رژیم کاملا متفاوت با رژیم های دیگه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی عالی بود من که نتیجه خیلی عالی گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸من در مدت 3 ماه 12 کیلو کم کردم قند خونم کنترل شد و خداروشکر دیگه نیاز به دارو ندارم کبد چربم هم درمان شد. برای من خیلی وقت گذاشتن متشکرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳حدود ده روزه ک پیششون ویزیت شدم برای کاهش وزن فعلا که خوبه همه چی و پیگیری شونم عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰کارشون فوق العاده اس،طبق رژیم اش پیش رفتم و دو هفته ،۶ کیلو کم کردم .
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار با اخلاق و باسواد از همه نظر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب و دقیقی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بسیارعالی وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۴نتیجه رضایت بخش
۱۴۰۲/۱۲/۱۴برای مشاوره دادن واقعا وقت میذارن
۱۳۹۸/۱۱/۲۱خیلی خوب وزن کم کردم تو سه ماه ۱۵ کیلو کاهش وزن داشتم با دستگاه لاغری موضعی مطب پونزده سانت دور شکمم کم شد. ممنون
۱۴۰۳/۰۲/۲۳برخوردشون خیلی عالی بود. خیلی وقت گذاشتند تو ویزیت اول و هر سوالی که پرسیدم با حوصله فراوان پاسخ دادند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۷من پرخوری عصبی داشتم و اینکه خیلی خوب راهنماییم کردن و پیگیریشون باعث شد من بتونم رژیمم رو اصولی رعایت کنم بدون احساس گناه دادن و اخلاق فوق العاده خوبی دارن و خیلی احترام میزارن به مراجعه کننده ها
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار خوبی هستند و براساس نوع زندگی هرشخص رژیم را تعین میکنند و بسیار باحوصله و دقت مراجعین خودرا ویزیت میکنند . من دارای بیماری خاص بودم ولی رژیم ایشان هیچ آسیبی به من نرسانده و براساس شرایط ام بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰لاغر شدم با دستور آقا کرمانی اما دوباره چاق شدم
۱۳۹۸/۰۹/۱۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی عالی هستن با حوصله و با دقت گوش میدن و راهنمایی میکنن،رژیم غذایی که دادن عالی بود من یک هفته پیش خدمت ایشون بودم و خیلی راضی هستم ممنون از هندیجانی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عالی باحوصله و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۱رژیم ورزشکاری گرفتم عالی بؤد
۱۴۰۴/۰۱/۰۸ایشون عالی هستن صبور و هر برنامه رو مطابق هر فرد تنظیم میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱من به مدت دوماهه که با رژیم و راهنمایی ایشون تونستم به وزن و از همه مهمتر سایز دلخواه برسم. در برنامه غذایی حس گرسنگی نداشتم و حتی تمایلم به خوردن شیرینی و ریزه خواری به طور محسوس کاه یافت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷سلام من مراجعه کردم برای لاغری راضی ام با انرژی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۳/۱۴برای لاغری موضعی و کاهش وزن رفتم پیش هندزجانی رفتم واقعا درمانده بودم به بن بست رسیدم میخواستم عمل کنم اما نجاتم داد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۷بسیار خوش اخلاق هستن و با دقت و حوصله معاینه میکنن
۱۴۰۱/۰۴/۰۲به نظر من خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶من الان سه هفته هست که میرم پیششون خیلی خانم نازنینی هستن من راضیم رژیم لاغری گرفتم و تو دوهفته اول 2 کیلو کم کردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بسیار مهربان و صبور هستند و بسیار با تجربه در بخش رژیم درمانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷تجربه عالی بود بینظیر احساس خیلی خوبی داشتم تایین سن بیولوژیک با دستگاه بادی آنالیز برای من خیلی جذاب بود خوشحالم ازاینکه هندیجانی رو برای درمانم انتخاب کردم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲من چند ساله تحت نظر هندیجانی هستم اول برای کاهش وزن و الان بیشتر برای تنظیم برنامه غذایی در ورزشم. خوبی رژیمهای اینه که از غذای سفره استفاده میکنند و در رژیم هم وزن کم میشه هم احساس گرسنگی وجود نداره
۱۴۰۳/۰۳/۱۶فوق العاده هستن هم رفتار حرفه ایی و هم همدلی و همراهی با مراجعه کننده... باعث شده انگیزه ام چند برابر بشه اگه به وزن ایده آل ام برسم دلم براشون تنگ میشه اینقدر که ماه هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸اگه وسط ویزیت چیزی نخورن خیلی خوب و با حوصلن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶من تا به حال از خانم چهار بار رژیم و برنامه غذایی گرفتم برای دوران بارداری و شیر دهی و اضافه وزن و واقعا راضی بودم ..جواب دهی شون عالیه و خوب به حرفام گوش می کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷با رژیم هندیجانی پونزده کیلو کم کردم و قندم رو کنترل کردم مهربان و خوش برخورد هستند و در مشاوره دادن دقیق
۱۴۰۴/۰۱/۱۰بیست و پنج کیلو طی یک سال با رژیم هندیجانی کم کردم
۱۴۰۴/۰۱/۰۶دررژیمی که حدود۵ سال پیش ازگرفتم در طول ۳ماه ۷ کیلو کم کردم و به وزن مطلوب رسیدم.علیرغم اینکه با همه رژیم ها صورتم خیلی لاغر میشد اما با رژیم زیباتر هم شدم.مدت یک هفته است مجددا از ایشون رژیم ضد التهاب گرفتم و در این یک هفته احساس خیلی خوبی دارم وهمینطور کمی لاغر تر شدم.اینقدر و مشاوره و علم ایشون رو قبول دارم که همیشه به همه معرفی کردم و همه هم نتیجه گرفته و بسیار راضی بودند .از ایشون نهایت تشکر و قدردانی را دارم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خوب بود و باوحوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار صبور و مهربان هستند و در کل عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲من مشکل اضافه وزن داشتم که الان بعد از چند دوره رفتن پیش خانوم تونستم 7کیلو کم کنم واقعا خیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار بسیار خوبی هستن من ۱۱ کیلو پیش وزن کم کردم. پیشنهاد میکنم واسه ۱بار هم شده پیش ایشون برید قطعا پشیمون نمیشید و ادامه میدید
۱۴۰۵/۰۲/۰۹حرفهای، کار درست، خوش اخلاق هرچی بگم کم گفتم خیلی راضیام ازشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی ... صبور و باسواد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵من با دستگاههای لاغری موضعی مطب 12 سانت دور هر رانم کم شد و سلولیت های پاهام از بین رفت. بسیار مسولیت پذیر و مهربان هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ایشون بسیار باتجربه ایی وخوبی هستن وداروهایی که تجویز میکنن فوق العادست
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای لاغری رفتم و رفع سلولیت ران با دستگاه خیلی خیلی بهتر شد سلولیت رانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰فعلا خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند که برای من به شخصه خیلی مهم بود و با دقت وضعیت را بررسی میکنند و مشاوره میدهند و کاملا برای مراجعین وقت میگذارند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶کارشون عالیه.رژیم لاغری دادن بهم خیلی خوب بود و راحت تونستم سر وزنم بیام.ممنون ازتون خوش اخلاق️
۱۴۰۳/۰۲/۲۸ادامه میدهم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار بااخلاق و باسواد از همه نظر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیارخوبی وآگاهی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵من رژیمهای خانم هندیجانی در یک ماه و نیم ۱۵ کیلو کم کردم برای کاهش سایز ران هم از دستگاه لاغری موضعی مطب شون استفاده کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بی نهایت حرفه ای و خوش اخلاق هستن و من خیلی راضیم از اینکه با ایشون آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خوش اخلاق ،خوش برخورد ،کاملا آگاه به رشته خودشون هستد.و تبحر دارند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۵سلام وقت بخیر هندیجانی یکی از بهترین های تغذیه هستند که تا الان دیدم خیلی سرحوصله وقت میگذارند و صبورانه پاسخ سوالات رو میدهند و رژیم غذایی مناسبی تجویز میکنند و ممنونم از انرژی خوبتون همیشه شاد و سلامت باشید
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بیست و دو کیلو طی 5 ماه با رژیم هندیحانی کم کردم از دستگاههای لاغری هم استفاده کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی من نتیجه گرفتم بسیار دقیق و علمی مشاوره میدن و وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۰۶