تهران انتهای همت غرب-آزادگان جنوب- شهرک گلستان- بلوار امیرکبیر-بعد از چهار راه کاج- پلاک199- بالای داروخانه دکتر زهرایی-طبقه وسط
تهران ملاصدرا خیابان پردیس پلاک ۱۵ طبقه اول واحد ۲
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
انتهای همت غرب-آزادگان جنوب- شهرک گلستان- بلوار امیرکبیر-بعد از چهار راه کاج- پلاک ۱۹۹- بالای داروخانه دکتر زهرایی-طبقه وسط
ملاصدرا خیابان پردیس پلاک ۱۵ طبقه اول واحد ۲
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۷فقط یکبار اومدم و قرار هست که جواب آزمایش ببرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲اضافه وزن شدید داشتم ولی به دلیل افسردگی ادامه ندادم .واینکه ایشان بسیار دکتر حاذق و اپدیتی هستن والان بعد ۴ سال که حالم خوب شده تصمیم واراده حاصل کردم که با کمک ایشان به وزن ایده ال خودم برسم.
۱۴۰۲/۰۶/۰۲من عمل
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بعداز عمل اسلیو ازشون مشاوره تغذیه گرفتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۰سلام من عمل اسلیو انجام دادم واز دکترراضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۴برای تغدیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بی نظیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲در طول درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عالی و با سواد هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۲رژیم غذایی
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴من عمل اسلیو داشتم زیرنظرایشون بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار مجرب هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶فوق العاده راضی هستم از برخورد و عملکرد درمانی دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۰۱کمبود وزن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوش برخورد،عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰اضافه وزن و برام عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بهترین هستید از همه لحاظ
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی و ف
۱۴۰۲/۰۲/۲۴در یک کلام عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۸رضایت علی الخصوص از نظر رفتار و اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۱۲خانم دکتر فوق العاده هستند بسیار حرفه ای وپر انرژی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۳یه راحتی وزن رو پایین میارن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴با حوصله و مهربان و باسواد
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خیلی خوش اخلاق و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۲۲سلام و درود واقعا دوسشون دارم و پسرم جلسه دوم هست که پیششون میره و راضی هستم ماه ماه ماه
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار پزشک عالی و آگاهی هستند .از نظر برخورد و تشخیص هم بی نظیرند . امیدوارم همواره بدرخشند.️️
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خانم دکتر صبور هستند و وقت کافی می گذارند
۱۴۰۲/۰۲/۰۷یک جلسه پسرمو بردم برای افزایش قد و وزن. تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲من جراحی چاقی انجام دادم و از همراهی و دانش ایشون استفاده کردم واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بسیار باهوش و حاذق هستند برای هر بیمار وقت میزارن و مشکل رو به درستی تشخیص میدهند رژیم ها فرد به فرد و با درنظر گرفتن مشکل هر نفر میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۳۱خیلی خوب بود و رفتار خیلی عالی داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من یک جلسه مراجعه کردم اما حس خوبی دارم.
۱۴۰۳/۰۳/۰۵خیلی خوب از نظر حرفه و اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۱۴کاهش وزن
۱۴۰۲/۰۸/۱۳برای لاغری مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عالی .تجربه کاهش وزن عالی و تغییر سایز چشمگیر .همچنین بسیار وقت میزارن و متعهد و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸از همه نظر عالی
۱۴۰۲/۰۶/۳۰چاغی و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی هس
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی عالی عالی بسیار پر انرژی وکار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار خوش برخورد و عالی برنامه ی رژیم غذایی بسیار راحت و عالی میدهند
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر با تجربه و با حوصله ای هستن. واقعا دلسوزانه راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳اضافه وزن داشتم و به کمک ایشون در ۳ ماه ۱۱ کیلو چربی کم کردم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵چاقی و لاغری
۱۴۰۲/۱۲/۱۰بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خانم دکتر نارمکی را ناجی خودم می دونم، بی همتا هستند، مانند ندارند، به وزن مد نظرتون می رسید، زندگی تون متحول می شه. این دنیا به انسانهایی مثل ایشون نیاز داره.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی و باحال
۱۴۰۳/۰۳/۲۰کبد چرب داشتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من برای دریافت رژیم کاهش وزن خدمت ایشون رسیدم.عالی بود و بسیار راضی بودم. مزیت راهنمای رژیم ایشون این هست که با همون برنامه روزانه منزل میزان مصرف رو مشخص میکنند و این عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۱ایشون عالی هستند واقعا
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ویزیت نشدم...معرفی کردند ایشون رو
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برای رژیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱اضافه وزن داشتم لاغر کردم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴بسیار راضی هستم و مدت زیادیه که رژیم های ایشونو میشناسم و واقعا هم نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار آگاه بسیار با اخلاق و منصف
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عمل اسلیو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیار عالی به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰استپ وزنی داشتم به کمک خانم دکتر بر طرف شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۶خانم دکتر نارمکی یک فرشته است که خداوند جلوی ما قرار داد. من زندگی ام رو مدیون ایشان هستم. پسرم و همسرم با پیگیری خواهرانه ایشان به زندگی برگشتند. تا آخر عمرم مدیون ایشان هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سوهاضمه
۱۴۰۳/۰۸/۳۰فوق العاده دکتر باحوصله ودر کارشون درجه یک هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عمل کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بییار بااخلاق و کاردرست
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل چاقی داشتم .وبارژیم خانم دکتر لاغر شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۹عالین مادر من تو یک ماه ۵ کیلو کم کردن تو سن ۴۷ سالگی و بدون کوچک ترین تحرک
۱۴۰۲/۰۸/۱۶عالی بود با رژیم ایشون ۵کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر خییلی خیای خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۳باسلام.دکتر بسییییار باوجدان.مهربان کاربلند.وانرژی مثبت هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بسیار عالی و مسلط به کار و روابط عمومی بینظیر
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالییییی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵رژیم کاهش وزن گرفتم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷مراجعه مجدد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳واقعا باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹اضافه وزن وسایردارم وفعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۳در حال درماان و رژیم درمانی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بک جلسه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵مشاوره تغذیه بعد از جراحی چاقی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خیلی خوبن عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۰بد نیست
۱۴۰۳/۰۸/۰۲فوقالعاده عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بدنبود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۳/۲۰لاغری عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خیلی خوش رفتار واسه اضافه وزن مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲خانم دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۰یعد از جراحی اسلیو تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۴/۰۱/۱۳اضافه وزن پسرم هنوز تو درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸خیلی با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۵جهت کاهش وزن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸من 1 ساله مراجعه کردم نتیجه گرفتم و خودم یکم ادامه ندادم زیاد شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۲دکتر خوب و خوش برخورد و پیگیر هستش
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار باحوصله و دقیق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷چاقی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۴من یک جلسه آمدم جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰رفتار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳نمیشناسم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹برای لاغری مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۳برای رژیم لاغری مراجعه کردم و بهترین و بهترین و بهترین دکتر تغذیه ای هستن که تا حالا دیدم ، بسیار دانا و خوش اخلاق ، سبک زندگی یاد میدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بسیارعالی ،باحوصله ،انرژی بالا ،تخصص بالا در طبابت
۱۴۰۳/۰۸/۰۸پزشک فوق العاده ای هستن ، زیر نظر ایشون در حال کاهش وزن هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خوبی بودن و کلی برای مریض ها وقت میذارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربان هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۱بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۲۶من دوران بارداری تحت نظارت ایشون بودم و نکات و توصیه های ایشون بسیار خوب و مفید بودند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲برای اضافه وزن مراجعه کردم رژیم غذایی مناسب و ورزش بدون تحمل گرسنگی در یک ماه ۷ کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دکتر بسیار حاذقی هستند وبسیار با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۲/۰۴/۲۷خوب بودن راضی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکتر جان بسیار مسئول و با درایت هستند نهایت رضایتمندی را از اخلاق و حرفه ای بودن ایشون دارم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتر فوق العاده خوش انرژی و خوش برخوردی بودند فعلا برام یک آزمایش نوشتند و گفتند آزمایش انجام شد توصیه های خودشون رو برای سلامتی بیشتر بدنم ارائه میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸اضافه وزن داشتم با یک رژیم عالی ۱۰ کیلو وزن کم کردن بدون سوزوندن عضله
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱مشکل اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۳/۱۰سلام ، خانم دکتر نارمکی در کارشون استاد هستند از بهترین متخصص های تغذیه ایران هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای لاغری پیش ایشون رفتم .بسیار عالی با حوصله ویزیت طولانی انرژی عالی .خدا حفظشون کنه .
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴اضافه وزن و هورمونی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برای رژیم درمانی مراجعه میکنم. خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳پزشکی آگاه ودانا ،حاذق ،باحوصله وبردبار وهمراه
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و با سوادی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی ،ب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتری بسیار مجرب و عالی ست که وافعا جدای از بحث تغذیه مشکلات بیمار رو به درستی و دقیق تشخیص می دهد و بعد از آزمایش متوجه می شوی دردی که دختران دیگر تشخیص نداده اند ایشان به درستی تشخیص داده واقعا پزشک با سوادی هستند . ممنونم از این دکتر بی نظیر . صبوری
۱۴۰۳/۱۰/۱۱لاغری خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹اسلیو کردم بهم مشاوره دادن . پزشک بااخلاق و عالی هستن . من ک عاشقش شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹اضافه وزن
۱۴۰۲/۱۰/۱۴عمل اسلیوانجام دادم
۱۴۰۲/۰۸/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار باحوصله و دقیق ویزیت کردن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹دکتر بسیار باسواد و دلسوز و متخصصی هستند و واقعا از آشنا شدن با ایشان و تحت درمان قرار گرفتن ایشون راضی هستم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام اخلاق عالی.روند درمان عالی .
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار دکتر حرفه ای و کار درست و از همه مهمتر خوش رفتاری هستن و من بعد جلسه اول جواب خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱بسیار با سواد و دلسوز هستند حتما به دیگران توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶واقعا عالین
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۸فعلا تحت نظرم ونتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی خیلی دکتر عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر مهربان و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵رژیم بعد از زایمان
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳یک پزشک مجرب
۱۴۰۳/۰۳/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱رژیم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۵خوب عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار صبور و باحوصله همه چیو عالی توضیح می دهند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱هنوز هیچی
۱۴۰۲/۰۹/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۰بنده اسلیو انجام دادم ازنظر تغذیه زیرنظر ایشونم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶من یه بار پیش ایشون رفتم انرژی خوبی ازشون گرفتم و به نظرم تو کارشون خبره هستند باز گذشت زمان کمک خوبی تو شناخت ایشون به من خواهد کرد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دوستمخیلی ازشون تعریف کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۷توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیا با مسئولیت و دقیق و با اخلاق فوقالعاده هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۳تازه شروع کردم.خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تحت نظر هستم..تازه شروع کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خانم دکتر بهترین هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱رژیم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی دکتر باحوصله و بادقتی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکلی چاقی و استپ وزنی داشتم که با رژیم بسیار خوب به تدریج وزن کم کردم خانم دکتر بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بدازعمل اسلیودکترتغذیه من بودن
۱۴۰۲/۰۳/۳۰توصیه میکنم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۹پزشک خوبی هستند ... باسوادند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خوب بود و با تجویزهای ایشان به وزن ایده آل رسیدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵زمان انتظار زیاد بود، ترجیح دادم به دکتر دیگری مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۱۹رژیم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹کم خوری
۱۴۰۲/۱۱/۲۳من ۳ ماهه میام ۱۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بهترین دکتر تغذیه ای که دیدم ، چهارمین دکتر تغذیه ای هستن که مشاوره گرفتم و فقط با ایشون تونستم به نتیجه برسم. حتما پیشنهاد میکنم یک جلسه با ایشون مشاوره داشته باشید
۱۴۰۳/۰۶/۱۹پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۷نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خوش برخورد، مسئول و مطلع
۱۴۰۲/۰۳/۰۹رژیم لاغری
۱۴۰۳/۰۷/۲۸رژیم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹با سلام بسیار مهربان وگرم هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۷اضافه وزن داشتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عاااالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۱بسیار عالی و ریز بین و دقیق و پر انرژی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالییییییی فوق العاده با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲کاهش وزن افزایش قد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۲مشکل اضافه وزن،هنوز رژیم ندادن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عالی هستن وبا تجربه
۱۴۰۲/۰۳/۰۴بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸رژیم غذایی. نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خوش برخورد و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۲چاقی خداروشکر عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۶ایشان خیلی مهربان و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷جراحی اسلیو شدم و از ایشون رژیم دریافت کردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دوماه میام پیششون راضی ام
۱۴۰۴/۰۸/۱۸چاقی . در حال کاهش وزن
۱۴۰۲/۰۲/۲۱دکتر بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰با سلام پیگیری وجدیت در درمان بیمار برای من در الویت می باشد.که ایشان این ویژیگی رادارد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار عالی و حرفهای هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عمل اسلیو کردم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی هستن !!
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیااااار عالیییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶دکتر حاذقی هستند بسیار صبور باحوصله من کاهش وزن خوبی رو با ایشون تجربه کردم در حال حاضرهم زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷اضافه وزن،با استفاده از دارو کمی وزن کم کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸کم بود وزن وقتی طبق دستور خانم دکتر عمل میکنم نتیجه را به خوبی احساس میکنم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۰بسیار خوبن
۱۴۰۲/۰۴/۲۱رفتارشون خوب بود . و خیلی صبورانه به حرفهای مراجعین گوش میدهن .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عمل چاقی داشتم با مشاوره خانم دکتر حالم عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴اضافه وزن خیلی خوب دارم جواب میگیرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸اصافه وزن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲بسیار کاربلد باشخصیت و دلسوز ، با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان
۱۴۰۴/۱۱/۰۵نزدیک ۳ سال دارم میام خوب جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ایشان دکتر حاذق و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۲خانم دکتر با حوصله و توضیحات کامل ارایه دادن ، ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عمل مینی بای پس انجام دادم و رژیمم رو از ایشون میگرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۴دکتر با
۱۴۰۲/۰۹/۱۴سلام دکتر نارمکی ب معنای واقعی یک انسان شریف و دلسوز برای بیمارانشون هستن. من ب وزن دلخواهم رسیدم و شکر برای وجودشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی عالی بودن فقط خیلی به من دور هستن و رژیم آنلاین نمیدن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸برای لاغرکردن که راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹من عمل اسل
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالی بود و رژیم نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۲/۰۸/۱۶مشکل چاقی داشتم و با برنامه های ایشون عالی وزن کمکردم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳