۵۰۹ نفر
دکتر الهام نارمکی

دکتر الهام نارمکی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

دکترای‌تخصصی شماره نظام: ۳۵۸۹
یکشنبه۰۷ تیر
امروز
دوشنبه۰۸ تیر
فردا
سه شنبه۰۹ تیر
پس فردا
پنج شنبه۱۱ تیر
۴ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۶ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
۷ روز دیگر
سه شنبه۱۶ تیر
۹ روز دیگر
پنج شنبه۱۸ تیر
شنبه۲۰ تیر
یکشنبه۲۱ تیر
سه شنبه۲۳ تیر
پنج شنبه۲۵ تیر
یکشنبه۲۸ تیر
۴۴۹ نفر

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۲۷

فقط یکبار اومدم و قرار هست که جواب آزمایش ببرم

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

اضافه وزن شدید داشتم ولی به دلیل افسردگی ادامه ندادم .واینکه ایشان بسیار دکتر حاذق و اپدیتی هستن والان بعد ۴ سال که حالم خوب شده تصمیم واراده حاصل کردم که با کمک ایشان به وزن ایده ال خودم برسم.

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

من عمل

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

بعداز عمل اسلیو ازشون مشاوره تغذیه گرفتم عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

سلام من عمل اسلیو انجام دادم واز دکترراضی هستم

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

خوب بود

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

برای تغدیه

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بی نظیر

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

در طول درمانم

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

بهترین دکتر

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

عالی و با سواد هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

رژیم غذایی

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

خیلی خوبه

۱۴۰۲/۰۸/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

من عمل اسلیو داشتم زیرنظرایشون بودم

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

خیلی عالی بودن

۱۴۰۱/۰۵/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

بسیار مجرب هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

فوق العاده راضی هستم از برخورد و عملکرد درمانی دکتر

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

کمبود وزن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خوش برخورد،عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

اضافه وزن و برام عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بهترین هستید از همه لحاظ

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

عالی و ف

۱۴۰۲/۰۲/۲۴

در یک کلام عالی و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

رضایت علی الخصوص از نظر رفتار و اخلاق

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

خانم دکتر فوق العاده هستند بسیار حرفه ای وپر انرژی

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عالی بود

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

یه راحتی وزن رو پایین میارن

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

با حوصله و مهربان و باسواد

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

خیلی خوش اخلاق و دقیق

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

سلام و درود واقعا دوسشون دارم و پسرم جلسه دوم هست که پیششون میره و راضی هستم ماه ماه ماه

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

بسیار پزشک عالی و آگاهی هستند .از نظر برخورد و تشخیص هم بی نظیرند . امیدوارم همواره بدرخشند.️️

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

خانم دکتر صبور هستند و وقت کافی می گذارند

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

یک جلسه پسرمو بردم برای افزایش قد و وزن. تحت درمان هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۲

من جراحی چاقی انجام دادم و از همراهی و دانش ایشون استفاده کردم واقعا عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

بسیار راضی بودم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

بسیار دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

بسیار باهوش و حاذق هستند برای هر بیمار وقت میزارن و مشکل رو به درستی تشخیص میدهند رژیم ها فرد به فرد و با درنظر گرفتن مشکل هر نفر میدهند

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

خیلی خوب بود و رفتار خیلی عالی داشتن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

من یک جلسه مراجعه کردم اما حس خوبی دارم.

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

خیلی خوب از نظر حرفه و اخلاق

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

کاهش وزن

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

برای لاغری مراجعه کردم عالی بود

۱۴۰۲/۰۵/۲۳

عالی .تجربه کاهش وزن عالی و تغییر سایز چشمگیر .همچنین بسیار وقت میزارن و متعهد و دلسوز هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

از همه نظر عالی

۱۴۰۲/۰۶/۳۰

چاغی و نتیجه عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

عالی هس

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

عالی عالی عالی بسیار پر انرژی وکار بلد

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

بسیار خوش برخورد و عالی برنامه ی رژیم غذایی بسیار راحت و عالی میدهند

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

بسیار دکتر با تجربه و با حوصله ای هستن. واقعا دلسوزانه راهنمایی کردن

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

اضافه وزن داشتم و به کمک ایشون در ۳ ماه ۱۱ کیلو چربی کم کردم

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

چاقی و لاغری

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

خانم دکتر نارمکی را ناجی خودم می دونم، بی همتا هستند، مانند ندارند، به وزن مد نظرتون می رسید، زندگی تون متحول می شه. این دنیا به انسانهایی مثل ایشون نیاز داره.

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

عالی و باحال

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

کبد چرب داشتم دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

من برای دریافت رژیم کاهش وزن خدمت ایشون رسیدم.عالی بود و بسیار راضی بودم. مزیت راهنمای رژیم ایشون این هست که با همون برنامه روزانه منزل میزان مصرف رو مشخص میکنند و این عالیه

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

ایشون عالی هستند واقعا

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

ویزیت نشدم...معرفی کردند ایشون رو

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

برای رژیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

اضافه وزن داشتم لاغر کردم

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

بسیار راضی هستم و مدت زیادیه که رژیم های ایشونو میشناسم و واقعا هم نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

درحال درمانم

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

بسیار آگاه بسیار با اخلاق و منصف

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عمل اسلیو انجام دادم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

بسیار عالی به همه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

استپ وزنی داشتم به کمک خانم دکتر بر طرف شد

۱۴۰۲/۰۵/۰۶

خانم دکتر نارمکی یک فرشته است که خداوند جلوی ما قرار داد. من زندگی ام رو مدیون ایشان هستم. پسرم و همسرم با پیگیری خواهرانه ایشان به زندگی برگشتند. تا آخر عمرم مدیون ایشان هستم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

سوهاضمه

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

فوق العاده دکتر باحوصله ودر کارشون درجه یک هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

عمل کردم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بییار بااخلاق و کاردرست

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

مشکل چاقی داشتم .وبارژیم خانم دکتر لاغر شدم

۱۴۰۲/۰۴/۰۹

عالین مادر من تو یک ماه ۵ کیلو کم کردن تو سن ۴۷ سالگی و بدون کوچک ترین تحرک

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

عالی بود با رژیم ایشون ۵کیلو کم کردم

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

دکتر خییلی خیای خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

باسلام.دکتر بسییییار باوجدان.مهربان کاربلند.وانرژی مثبت هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

بسیار عالی و مسلط به کار و روابط عمومی بینظیر

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عالییییی

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

رژیم کاهش وزن گرفتم و عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

مراجعه مجدد

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

واقعا باسواد

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

اضافه وزن وسایردارم وفعلا تحت درمان هستم.

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

در حال درماان و رژیم درمانی

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

بک جلسه

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

مشاوره تغذیه بعد از جراحی چاقی

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

کاهش وزن

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

خیلی خوبن عالی

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

بد نیست

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

فوقالعاده عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بدنبود

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

اضافه وزن

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

لاغری عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

خیلی خوش رفتار واسه اضافه وزن مراجعه کردم نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

خانم دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد هستند

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

یعد از جراحی اسلیو تحت نظر ایشان بودم

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

اضافه وزن پسرم هنوز تو درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

خیلی با حوصله و دقیق هستند

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

جهت کاهش وزن

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

من 1 ساله مراجعه کردم نتیجه گرفتم و خودم یکم ادامه ندادم زیاد شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

دکتر خوب و خوش برخورد و پیگیر هستش

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

بسیار باحوصله و دقیق هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

چاقی عالی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

من یک جلسه آمدم جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

رفتار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

نمیشناسم

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

برای لاغری مراجعه کردم عالی بود

۱۴۰۲/۰۵/۲۳

برای رژیم لاغری مراجعه کردم و بهترین و بهترین و بهترین دکتر تغذیه ای هستن که تا حالا دیدم ، بسیار دانا و خوش اخلاق ، سبک زندگی یاد میدن

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

بسیارعالی ،باحوصله ،انرژی بالا ،تخصص بالا در طبابت

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

پزشک فوق العاده ای هستن ، زیر نظر ایشون در حال کاهش وزن هستم

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

دکتر خوبی بودن و کلی برای مریض ها وقت میذارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربان هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

بسیار حاذق

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

من دوران بارداری تحت نظارت ایشون بودم و نکات و توصیه های ایشون بسیار خوب و مفید بودند.

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

برای اضافه وزن مراجعه کردم رژیم غذایی مناسب و ورزش بدون تحمل گرسنگی در یک ماه ۷ کیلو وزن کم کردم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

دکتر بسیار حاذقی هستند وبسیار با اخلاق و با حوصله

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

خوب بودن راضی

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

دکتر جان بسیار مسئول و با درایت هستند نهایت رضایتمندی را از اخلاق و حرفه ای بودن ایشون دارم.

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

دکتر فوق العاده خوش انرژی و خوش برخوردی بودند فعلا برام یک آزمایش نوشتند و گفتند آزمایش انجام شد توصیه های خودشون رو برای سلامتی بیشتر بدنم ارائه میدن

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

اضافه وزن

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

اضافه وزن داشتم با یک رژیم عالی ۱۰ کیلو وزن کم کردن بدون سوزوندن عضله

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

مشکل اضافه وزن

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

سلام ، خانم دکتر نارمکی در کارشون استاد هستند از بهترین متخصص های تغذیه ایران هستند .

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

برای لاغری پیش ایشون رفتم .بسیار عالی با حوصله ویزیت طولانی انرژی عالی .خدا حفظشون کنه .

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

اضافه وزن و هورمونی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

برای رژیم درمانی مراجعه میکنم. خیلی خوبه

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

پزشکی آگاه ودانا ،حاذق ،باحوصله وبردبار وهمراه

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و با سوادی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

عالی ،ب

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دکتری بسیار مجرب و عالی ست که وافعا جدای از بحث تغذیه مشکلات بیمار رو به درستی و دقیق تشخیص می دهد و بعد از آزمایش متوجه می شوی دردی که دختران دیگر تشخیص نداده اند ایشان به درستی تشخیص داده واقعا پزشک با سوادی هستند . ممنونم از این دکتر بی نظیر . صبوری

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

لاغری خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

اسلیو کردم بهم مشاوره دادن . پزشک بااخلاق و عالی هستن . من ک عاشقش شدم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

اضافه وزن

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

عمل اسلیوانجام دادم

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

بسیار باحوصله و دقیق ویزیت کردن

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دکتر بسیار باسواد و دلسوز و متخصصی هستند و واقعا از آشنا شدن با ایشان و تحت درمان قرار گرفتن ایشون راضی هستم .

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

سلام اخلاق عالی.روند درمان عالی .

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

بسیار دکتر حرفه ای و کار درست و از همه مهمتر خوش رفتاری هستن و من بعد جلسه اول جواب خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

بسیار با سواد و دلسوز هستند حتما به دیگران توصیه میکنم

۱۴۰۳/۰۱/۱۶

واقعا عالین

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

فعلا تحت نظرم ونتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خیلی خیلی دکتر عالیه

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

دکتر مهربان و عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

رژیم بعد از زایمان

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

یک پزشک مجرب

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

رژیم عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

دکتر خیلی خوبیه

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

خوب عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیار صبور و باحوصله همه چیو عالی توضیح می دهند

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

هنوز هیچی

۱۴۰۲/۰۹/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۰

بنده اسلیو انجام دادم ازنظر تغذیه زیرنظر ایشونم

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

من یه بار پیش ایشون رفتم انرژی خوبی ازشون گرفتم و به نظرم تو کارشون خبره هستند باز گذشت زمان کمک خوبی تو شناخت ایشون به من خواهد کرد

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دوستمخیلی ازشون تعریف کرده

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بسیا با مسئولیت و دقیق و با اخلاق فوقالعاده هستن

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

تازه شروع کردم.خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تحت نظر هستم..تازه شروع کردم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

خانم دکتر بهترین هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

رژیم عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خیلی دکتر باحوصله و بادقتی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

مشکلی چاقی و استپ وزنی داشتم که با رژیم بسیار خوب به تدریج وزن کم کردم خانم دکتر بسیار حاذق هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

بدازعمل اسلیودکترتغذیه من بودن

۱۴۰۲/۰۳/۳۰

توصیه میکنم.

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

پزشک خوبی هستند ... باسوادند

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خوب بود و با تجویزهای ایشان به وزن ایده آل رسیدم

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

زمان انتظار زیاد بود، ترجیح دادم به دکتر دیگری مراجعه کنم.

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

بسیار با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

رژیم عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

کم خوری

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

من ۳ ماهه میام ۱۵ کیلو کم کردم

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

بهترین دکتر تغذیه ای که دیدم ، چهارمین دکتر تغذیه ای هستن که مشاوره گرفتم و فقط با ایشون تونستم به نتیجه برسم. حتما پیشنهاد میکنم یک جلسه با ایشون مشاوره داشته باشید

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۵

خوب بود

۱۴۰۲/۰۵/۰۷

نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خوش برخورد، مسئول و مطلع

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

رژیم لاغری

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

رژیم عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

با سلام بسیار مهربان وگرم هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

اضافه وزن داشتم و نتیجه عالی بود

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عاااالی هستن

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

بسیار عالی و ریز بین و دقیق و پر انرژی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

عالییییییی فوق العاده با اخلاق و کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

کاهش وزن افزایش قد

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

مشکل اضافه وزن،هنوز رژیم ندادن

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

معمولی

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

عالی هستن وبا تجربه

۱۴۰۲/۰۳/۰۴

بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

رژیم غذایی. نتیجه عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

خوش برخورد و عالی

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

خوش برخورد و حرفه ای

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

چاقی خداروشکر عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

ایشان خیلی مهربان و با حوصله هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

جراحی اسلیو شدم و از ایشون رژیم دریافت کردم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

دوماه میام پیششون راضی ام

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

چاقی . در حال کاهش وزن

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

دکتر بسیار عالی و مهربان

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

با سلام پیگیری وجدیت در درمان بیمار برای من در الویت می باشد.که ایشان این ویژیگی رادارد.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

بسیار عالی و حرفهای هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

عمل اسلیو کردم

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

عالی هستن !!

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بسیااااار عالیییی

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

دکتر حاذقی هستند بسیار صبور باحوصله من کاهش وزن خوبی رو با ایشون تجربه کردم در حال حاضرهم زیر نظر ایشون هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

اضافه وزن،با استفاده از دارو کمی وزن کم کردم

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

کم بود وزن وقتی طبق دستور خانم دکتر عمل میکنم نتیجه را به خوبی احساس میکنم.

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

بسیار خوبن

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

رفتارشون خوب بود . و خیلی صبورانه به حرفهای مراجعین گوش میدهن .

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

عمل چاقی داشتم با مشاوره خانم دکتر حالم عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

عالییییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

اضافه وزن خیلی خوب دارم جواب میگیرم

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

اصافه وزن

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

بسیار کاربلد باشخصیت و دلسوز ، با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

نزدیک ۳ سال دارم میام خوب جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

بسیارعالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

ایشان دکتر حاذق و دلسوزی هستند

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

خانم دکتر با حوصله و توضیحات کامل ارایه دادن ، ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عمل مینی بای پس انجام دادم و رژیمم رو از ایشون میگرفتم

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

دکتر با

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

سلام دکتر نارمکی ب معنای واقعی یک انسان شریف و دلسوز برای بیمارانشون هستن. من ب وزن دلخواهم رسیدم و شکر برای وجودشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

خیلی عالی بودن فقط خیلی به من دور هستن و رژیم آنلاین نمیدن

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

برای لاغرکردن که راضی هستم

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

من عمل اسل

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

عالی بود و رژیم نتیجه خوبی داشت

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

مشکل چاقی داشتم و با برنامه های ایشون عالی وزن کمکردم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳
مطب چیتگر
تهران‎انتهای همت غرب-آزادگان جنوب- شهرک گلستان- بلوار امیرکبیر-بعد از چهار راه کاج- پلاک ۱۹۹- بالای داروخانه دکتر زهرایی-طبقه وسط
    نقشه مطب
    مطب ملاصدرا
    تهرانملاصدرا خیابان پردیس پلاک ۱۵ طبقه اول واحد ۲
    شنبه ساعت ۱۴ الی ۱۸
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      مطب چیتگر
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران ‎انتهای همت غرب-آزادگان جنوب- شهرک گلستان- بلوار امیرکبیر-بعد از چهار راه کاج- پلاک199- بالای داروخانه دکتر زهرایی-طبقه وسط

      مطب ملاصدرا
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران ملاصدرا خیابان پردیس پلاک ۱۵ طبقه اول واحد ۲

      اینستاگرام دکتر الهام نارمکی

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب چیتگر

      ‎انتهای همت غرب-آزادگان جنوب- شهرک گلستان- بلوار امیرکبیر-بعد از چهار راه کاج- پلاک ۱۹۹- بالای داروخانه دکتر زهرایی-طبقه وسط

      مطب ملاصدرا

      ملاصدرا خیابان پردیس پلاک ۱۵ طبقه اول واحد ۲

      مطب چیتگر

      ‎انتهای همت غرب-آزادگان جنوب- شهرک گلستان- بلوار امیرکبیر-بعد از چهار راه کاج- پلاک ۱۹۹- بالای داروخانه دکتر زهرایی-طبقه وسط

      مطب ملاصدرا

      ملاصدرا خیابان پردیس پلاک ۱۵ طبقه اول واحد ۲