نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
تهران شهرک غرب - بلوار پاک نژاد - بالاتر از چهار راه سرو -آسمان سوم شرقی - پلاک 9 - واحد 1
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نیاوران، بالاتر از میدان یاسر، جنب پمپ بنزین
شهرک غرب - بلوار پاک نژاد - بالاتر از چهار راه سرو -آسمان سوم شرقی - پلاک ۹ - واحد ۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۳تازه مراجعه کرذم در جلسه اول دکتر مهربان وبا صبوری به حرفام گوش میدادن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵فعلا آزمایش دادم برای اضافه وزن پیش آقای دکتررفتم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ایشان بسیار پزشک حاذق و درستی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷مشکل چاقی داشتم که در سه ماه ده کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳مشکل چاقی داشتم که در حال حاضر این مشکل وجود ندارد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار دکتر حاضق و فرهیخته ای هستند ، با صبر و حوصله گوش می دهند و با کمال احترام برخورد می کنند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۵فقط یک بار غیر حضوری ویزیت شدم. نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عاااللللللییییی
۱۳۹۸/۱۰/۰۸دخترعمویشان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۴بسیار دکتر حاذق و فوق العاده ای هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۶پزشک خوب
۱۳۹۸/۰۷/۱۷افزایش وزن نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۴چربی کبد
۱۴۰۲/۰۷/۰۹یک بار رفتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۰پزشکی حاذق و انسانی اخلاق مدار و با اخلاق هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۵سروقت با حوصله و تاثیرگذار بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار دقیق با سواد و با تشخیص خوب و بی سر و صدا کارشونو تمام کمال انجام میدن بعنوان ی پزشک تغذیه. واقعا اطلاعات بالایی دارن و رژیم درمانی نمیکنن فقط که پواگل در بیارن....
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷کم خونی زیادی داشتم و خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷فعلا تحت درمان می باشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۰مشکل اضافه وزن دارم و تحت درمان هستم رژیمشون اصلا محدود و اذیت کننده نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای چاقی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳سر تایم تماس میگیرند و از نظر پزشکی هم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بابت پسرم رشد کم بود واستوخان ضعیف بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۲برخورد و توضیحات عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بهترین دکتر تغذیه
۱۳۹۸/۰۳/۱۱بسیار شریف و با علم و تجربه
۱۴۰۲/۰۵/۰۹کمبود وزن داشتم که به راحتی حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی بود اخلاقشون خیلی خوبن و خیلی با سواد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای رژیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶اضافه وزن دکتر با اخلاق و خوبی هستن نتیجه گرفتم .
۱۴۰۰/۰۳/۰۳اضافه وزن در حال درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴