این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آزادی، ایستگاه مترو توحید، چهار راه اسکندری، برج نگین آزادی، طبقه ۹. روزهای ویزیت، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه ها از ساعت ۱۳ الی ۱۹
لطفا با توجه به حجم بیماران حداقل یک ساعت معطلی را در نظر بگیرید
شماره منشی ها جهت اخذ نوبت حضوری یا آنلاین
۰۹۱۲۰۳۵۲۰۰۱
۰۹۳۸۵۵۵۵۹۴۲
خیابان آزادی، ایستگاه مترو توحید، چهار راه اسکندری، برج نگین آزادی، طبقه ۹. روزهای ویزیت، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه ها از ساعت ۱۳ الی ۱۹
لطفا با توجه به حجم بیماران حداقل یک ساعت معطلی را در نظر بگیرید
شماره منشی ها جهت اخذ نوبت حضوری یا آنلاین
۰۹۱۲۰۳۵۲۰۰۱
۰۹۳۸۵۵۵۵۹۴۲
مطب
رژیم لاغری
۱۴۰۲/۱۱/۱۹کاهش وزن که
۱۴۰۴/۰۹/۱۶اضافه وزن فعلا ب نتیجه نرسیدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰رژیم و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶افزایش وزن دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷برای لاغری رفتم بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱اضافه وزن و ریزش مو
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی خداوند به ایشان طول عمر وسلامتی بده
۱۴۰۴/۰۸/۰۱چاقی و استپ وزن خداروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۹استپ وزنی و تیرویید و میگزن
۱۴۰۴/۰۶/۲۰آقای دکتر روش خوبی برای رژیم غذایی ارائه کردند و من خودم در این زمینه تا حدودی موفق بوده ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۹من با برنامه هاشون کاملا جواب میگیرم بار سومه و هر دوهفته ۷ کیلو کم میکنم و راضی هستم ولی از برخورد تحقیر کنندشون ناراحتم به تیکه و تحقی امیز برخورد کردن در مقابل سوالاتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴برای اضافه وزن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سلام کار بلد و باهوش تا حالا خیلی دکتر رژیم رفتم ولی ایشون با توجه به ساختار بدنی و مشکلات هر فرد رژیم میدن( رژیم شخصی شده) حیف که جنگ شد. ادامه ندادم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۸/۲۸خداروشکر
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی هستن ایشو
۱۴۰۴/۰۶/۰۸من رژیم های مختلفی رو امتحان کردم و نتیجه نگرفتم. اما با رژیم اقای دکتر درحال حاضر طی دوماه ۱۲کیلو کم کردم. با قدرت ادامه میدیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من برای ادلین بار مراجعه کردم بنظرم عابی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲اضافه وزن ، و از رژیم آقای دکتر بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار دکتر دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳لاغری عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰رژیم گرفتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۹برای لا
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من با کمک ایشون 25 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹مشکل کبد و چاقی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱اگر صبر و روحیه رژیم داشته باشی برنامه و مشاور ایسان عالیع
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲برای لاغری فعلا راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۳مشکل اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸استپ وزنی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من در ۳ ماه ۱۵ کیلو کم کردمبدون گشنگی و سختی
۱۴۰۵/۰۱/۳۰بله عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶علت مراجعه چاقی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳اضافه وزن و۶کیلو کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰یک ماه ویزیت آنلاین شدم تقریبا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱یک جلسه رفتم تا کنون
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اضافه وزن و کبد چرب
۱۴۰۴/۰۶/۱۲اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱کاهش وزن ۱۰ کیلویی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸مراجعه نداشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴چاق بودم و مقاومت به انسولین
۱۴۰۴/۰۸/۱۸چاقی تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای لاغری رفتم ادامه ندادم مجددا میخوام برم
۱۴۰۳/۰۳/۱۱باسلام واقعا تو این یک هفته که رفتم پیششون هر کی منو میبینه میگه چقد لاغر شدی و طوری شده ک اصلا منی که خیلی میل به غذا داشتم الان اصلا میل ندارم و غذا نخوردن اذیتم نمیکنه امیدوارم در ادامه هم همینجوری باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲اضافه وزن طی ۲۰ روز ۹ کیلو کم کردم و زانو دردم خیلی بهتر شد دکتر خوش اخلاق و کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳کاهش وزن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶اضافه وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴یک ماهه ویزیت شدم عالی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۲۹رژیم لاغری
۱۴۰۳/۰۷/۱۳برای لاغری آمده بودم اما ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۵اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸من راضی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰تلوزیون
۱۴۰۴/۰۷/۳۰اضافه وزن دیابت کم کاری تیروئید و کبد چرب داشتم با راهنمایی های آقای دکتر ملکی کنترل شدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵تا حدودی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹اضه وزن دخترم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۸برای رژیم رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱مشکل چاقی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فعلاذچیزخاصی کم نکرذم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۸دکتر عالی و خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶برای لاغری مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر خوبی بودن میخواستم چاق شم ک تو ماه اول چند کیلو اضافه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹برای لاغری رفتم در حال انجام هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیارع
۱۴۰۲/۰۴/۱۴شنیده ام بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خواهرم پیششون رژیم گرفتن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸دکتر بسیار عالی و موفق
۱۴۰۴/۰۲/۱۴وقت و حوصله کافی برای شنیدن حرفای بیماران نمیزاره ولی تشخیص و درمانشون خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر بسیار عالی هستن خوش برخورد فقط منشی مطب اصلا اخلاق نداره بی اعصابه
۱۴۰۴/۱۰/۳۰برای کاهش وزن رفتم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷پزشک حاذقی هستند تازه رزیم گرفتم ودر حال کاهش وزن هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوش برخورد رژیمش عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸هنوز مراجعه نکردم ولی نتیجه درمان آقای دکتر رو دیدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲فعلا هیچ
۱۴۰۳/۱۲/۲۵اضافه وزن و نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بهترین نتیجه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰تحت درمانم. فعلا ۷ کیلو با دو سری مراجعه کم کردم.داروهایی که میدن خیلی کمک میکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸چاقی ع
۱۴۰۴/۰۹/۲۸مشکل اض
۱۴۰۴/۰۳/۱۹من اضافه وزن دارم و با کمک دکتر ۱۶ کیلو در مدت ۳ ماه کم کردم بدون گرسنگی بدون سردرد و همچنان هم ادامه داره درمان من
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر کار بلد ومهربون عالی بودن رعایت کنیم دستوراشونو جواب میگیریم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی بود خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۷کارشان خوب هست
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲تازه رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دوستم مراجعه کردن و جواب گرفتن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳اضافه وزن .
۱۴۰۴/۰۵/۲۱ا ن شالله
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر بسیاربسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹در زمان بارداری همسرم با برنامه ایشان تغذیه اقدام کردیم و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲همه چی خوبه برخورد دکتر ملکی مخصوصا عالی فقط امروز پیاممیدم فردا جواب میدن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰فعلا مشخص
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اضافه وزن داشتم و سریع بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برای رژیم غذایی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰فعلان تازه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر وحید ملکی واقعا بی نظیره ومعجزه می کنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸در خصوص لاغری بود که تا الان موقیت آمیز بوده تجویز ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳برای لاغری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷اضافه وزن با وجود مصرف کورتون نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲اضافه وزن جلسه دوم میایم پیش اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۹برای اضافه وزن که داشتم مراجعه مراجعه کردم رژیم دادن نتیجه بخش بود برام
۱۴۰۴/۰۶/۳۱اضافه وزن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶وزن اضافه کنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خوبن فقط خیلی هول هولکی ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲برای رژیم لاغری مراجعه کردم فقط یکبار ویزیت شدم ولی راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰تجربه خوبی بود میخوام دوباره شروع کنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عالیییی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷برای اضافه وزن رفتم. در عرض ۴ ماه ۱۸ کیلو کم کردم. در کل راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار حاذق هستند و نسخه های ایشان تاثیر مثبتی دارد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶من نتوانستم به دلایلی رژیم را ادامه بدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶چاقی.فعلا درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی خدا سلامتی بده به آقای دکتر دکتر همه چی بلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱چاقی عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۴برای لاغری مراجعه کرده بودم عالی بود رعایت نکردم دوباره چاق شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹اضافهوزن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عالی برای کاهش وزن اومدم و خداروشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸برای لاغری مراجعه کردم لاغر شدم خیلیم ولی مجدد دوباره برگشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی عالی واقعا بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی و با تجربه و با سواد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۳۰اضافه وزن دارم و در هفته اول دو کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خوب بد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵میخواستم وزن کم کنم که با توصیه های دکتر ملکی موفق شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲چاقی دوره گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خوبی هستند و من نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۸همسرم 114 کیلو بود در عرض 3 هفته 11 کیلو کم کرد خوابش تنظیم شد بخاطر وزن بالا معده درد شدید داشت و تا صبح اصلا نمیخوابید
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خوب بو
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشکل اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل اضافه وزن داشتم ۱۰،۲۰کیلو به لطف دکتر به وزن ایده عالم در سریع ترین زمان ممکن رسیدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام خیلی خوش برخورد ومهربان بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی بود ولی برگشت وزن داشتم به شدت
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸نتیجه گرفت
۱۴۰۴/۰۶/۱۷اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶لاغری و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶سلام دکتر وحید ملکی عالیه در عرض ۴ ماه ۱۵ کیلو لاغر شدم دستشون درد نکنه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بسیار خوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷اضافه وزن، دوباره میخوام حضوری برم با جواب آزمایش
۱۴۰۴/۰۴/۳۱مادرم مراجعه کردن راضی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷نحوه مشاوره معمولی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خیلی خوبه رژیم ها عالی و قرص ها کاملا اشتباه رو میگیره
۱۴۰۴/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر بسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام اضافه
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱من چاق بودم و الان احساس لاغری رو دارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خیلی قرص میدن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶به دلیل چاقی رفته بودم و کلی کم کردم واقعا تاثیر مثبتی گزاشت اما مطب واقعا شلوغه و دکتر فرصت سوال کردن به ادم نمیده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بابت رژیم خدمتشان رسیدیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱جهت اضافه وزن .خدارو شکر با پیگیریهای منظم ،دارم به نتیجه دلخواهم میرسم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴کم حاصل
۱۴۰۳/۱۰/۰۵تقریباهمه راضی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای چاقی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱برای تناسب اندام
۱۴۰۴/۰۱/۱۵خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۲۶برایباراولمیخامبیامولیتعریفشونخیلیکردن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بله خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۸برای رژیم غذایی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸ایشون دکتر خوبی هستن ولی برای بیمارشون خیلی وقت نمیزارن که صحبت هاشون رو بشنون یا ببینن در مراجعه ی قبلی با کدوم قسمت از رژیم مشکل داشته که در رژیم بعدی تغییر بدن یا اصلا چه مشکلات احتمالی ای داشتن و این کمی ناراحت کننده س کلا رفتن و بیرون اومدن از اتاق ایشون چند دقیقه بیشتر نیست در حین ویزیتی که به بیمار اختصاص داره هم مشغول رسیدگی به کارهای بیماران انلاینشون هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خوب فقط یه مقدار طرز صحبتون بد هستش
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار دکتر باسواد و عالی و خیلی من و خانواده نتیجه خوبی گرفتیم و از دکتر قشنگم ممنون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶چاقی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷والا من ماه اول وزن کم کردم اما بعدش اضافه شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اضافه وزن دارم در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی دکتر خوب با تجربه وبا اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۳۰من در ماه اول 8کیلو کم کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲نتیجه گیری عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴اضافه وزن داشتم الان خدارو شکر کم کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خوب بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بعد از اینکه تعداد بیماراشون زیاد شده ،توجه قبل رو به بیمار نداره،مدام هم میگه دیگه احتیاجی به بیمار ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب بودن ۳ کیلو کاهش وزن در یک ماه
۱۴۰۴/۰۶/۱۳مشکل رشد بچه ها
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی مثل همیشه
۱۴۰۴/۰۱/۱۲چاق بودم لاغر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی است
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۳اضافه وزن داشتم پانزده کیلوکم کردم بدون مشکل
۱۴۰۴/۰۱/۱۹در کارش واقعا حرفه ای هست
۱۴۰۴/۰۵/۱۹رژیم و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت، اصلا اجازه نمیدن صحبت کنید
۱۴۰۵/۰۲/۱۸تازه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خوب است بسیار خوش اخلاق ومحترم هستند . اما بابت آنالیز قیمت زیاد است
۱۴۰۵/۰۲/۱۹لاغری ۶ کیلو در دوهفته
۱۴۰۳/۱۲/۰۴