۱۱۸ نفر
دکتر نگار زمانی نور

دکتر نگار زمانی نور

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

دکترای‌تخصصی شماره نظام: ۲۱۵۸
۹۵ نفر

سلام.من عمل مینی بای پس انجام دادم و ایشون پزشک تغذیه من هستن.من کاملا راضی هستم چون بسیاااار صبورانه و مهربان پاسخگو هستن و اینکه ایشون جدا از ویزیت باز هم پاسخگو سوالات هستن از طریق واتساپ و درعین اصولی بودن رژیم ؛اصلا متعصب به انجام دستورات نیستن و جایگزین انتخاب میکنن.در کل من بسیار راضی هستم.از نظر من تخصص یه طرف ترازو هست و اخلاق و صبوری طرف دیگه ی اون و نتیجه ی این تراز موفقیت روز افزون هست

۱۳۹۹/۰۵/۲۴

انسان بسیار متشخص و پزشک بسیار حاذق و پیگیری هستند بسیار زیاد ازشون بهره میبرم تندرست و شاد باشن

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

بنده جراحی لاغری (مینی بایپس) انجام دادم و به منظور دریافت رژیم غذایی به سرکار خانم دکتر زمانی نور مراجعه کردم. ایشان پزشکی ماهر، توانمند،مسلط، شکیبا و دلسوز هستند و در تمامی ساعات شبانه روز در کمال دقت و ادب پاسخگو می باشند.

۱۳۹۸/۰۵/۱۶

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

قند عالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

خیلی دقیق ومهربان

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

,,, پیگیری عالی. صبور وخوش انرری

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

با عرض سلام. ایشان فردی مجرب، حاذق و بسیار با اخلاق هستند. بنده برای مشکل دیابت به ایشان مراجعه کردم که به لطف خدا و توصیه های خانم دکتر هم کاهش وزن مناسبی داشتم و هم قندم کنترل شد و از مصرف دارو معاف شدم.

۱۳۹۸/۰۱/۱۹

با سلام واحترام ،جواد زرین هستم از خرداد ۱۴۰۴ زیر نظر خانم دکتر بعد از عمل مینی بای پس رژیم غذایی را ادامه دادم خوشبختانه ۵۳ کیلو از وزن اضافه را کم نمودم از زحمات خانم دکتر تشکر میکنم ،سالم و تندرست باشید

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بنده عمل مینی بای پس انجام دادم الان حدود شش ماه هست که زیر نظر خانم دکتر رژیم رو ادامه میدم ایشان خیلی وقت میگذارند وبا حوصله و احترام دستورات لازم را میدهند ویک ویژگی بسیار عالی ایشان اینکه هرزمان سوالی پیش بیاد از طریق ایمیل سریع جواب میدهند واین کمک میکنه دائم در ارتباط باشیم و رژیم غذایی ایشان خیلی سخت هم نیست تا بتوانند هوای مریض رو دارند الحمدالله من که راضی هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

من برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردم و علاوه بر کاهش وزن افزایش قد هم داشتم و خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عمل بای پس معده انجام داده ام و ایشان مشاور تغذیه بنده بوده اند.

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

من از طریق یکی از دوستان با خانم دکتر آشنا شدم و بسیار راضی هستم. حدود 7 ماه پیش با مشکل اضافه وزن به ایشان مراجعه کردم و از آن زمان تا کنون با رعایت برنامه های غذایی ایشان توانستم وزن خود را تا حدی زیاد کاهش دهم. جالب اینکه چندین سال بود که ضایعات پوستی داشتم که با رعایت برنامه ایشان، این مشکل نیز تا حد زیادی مرتفع شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

عالی و بینظیز

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

دکتر مهربان و کار بلد و خوشرو

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

عالین ایشون

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

خوب بوده

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

خیلی خوب بود .اصلاح تغذیه و استایل غذایی شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

برای رژیم قبل از عمل چاقی

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

انسان، آگاه، فرزانه؛ توانمند

۱۳۹۸/۰۶/۲۱

من ۴ سال بعد از عمل اسلیو ٬ به علت بازگشت وزن خدمت ایشون رفتم. به شدت با صبوری شما رو ویزیت می کنند و فارق از رژیم کاملی که به شما می دهند اخلاق خوبشون و انگیزه ای که به شما می دهند در ادامه رژیم خیلی کمک کننده است . همچنین بسیار با حوصله به سوالات شما در طول هر دوره پاسخ می دهند .

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

با سلام ایشان بسیار حاذق و مجرب بوده و نسبت به بیماران خود متعهد میباشند. ضمنا دلسوزانه و صبورانه سلامتی بیماران خود را رصد مینمایند.

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

بعد از عمل صفرا،مجبور به کاهش وزن بودم که با راهنمایی های خانم دکتر ،کاهش وزن حاصل شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

عالی ترین و با حوصله ترین دکتر هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

من عمل مینی بای پس انجام دادم و بسیار باحوصله مهربون و حاذق هستند ومن تونستم با راهنماییهای ایشون نتیجه خوب و دلخواهم و بگیرم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

عالی بودند

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

دکتر به شدت کار بلد و با دانش

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

بعد از جراحی چاقی تحت نظرشون هستم عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

عمل اسلیو انجام دادم و تغذیه زیر نطر ایشان برنامه تغذیه را انجام شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

دریک کلام بی نظیر هستند مثل مادری که از فرزندش مراقبت میکنن

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

بسیار با اخلاق و با حوصله و برای بیمار وقت میگذارندو از ایشون خیلی راضی هستم با اینکه شهرستانم به مشکلاتم جواب میدهند

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

به نظر بنده ایشان دکتری با تجربه و حاذق هستند. بسیار با اخلاق و با حوصله. من برای کنترل قند خون به ایشان مراجعه کردم و به لطف ایشان از مصرف قرص بی نیاز شدم.

۱۳۹۸/۰۱/۲۶

کاهش وزن عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عالی پس از عمل اسلیو

۱۴۰۱/۰۷/۰۱

بسیا. بسیار عالی و باحوصله

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

بسیار دکتر ح

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

واقعا ی

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

عمل اسلیو

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

از طریق خواهرم میشناسم جهت تغذیه سالم و رژیم بعد از اسلیپ معدش پیشش میرفت

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

رژیم درمانی بعد از عمل مینی بای پس از ایشان داشتم بسیار با تجربه وبا آرامش وحوصله زیاد به تمام سوالها پاسخ می دهند وراهنمایی ومشاوره خوبی با نتیجه عالی به بیمار میدهند وتمام نکات رو در نظر میگیرند سلامتی وطول عمر با عزت از خداوند برای ایشان خواهانم

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

خیلی خانم دکتر عالیی هستن با صبر و حوصله و کاملا دقیق جواب سوال هارو میدن

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

سلام ، من عمل اسلیو انجام داده بودم و بعد از عمل ، تحت نظر خانم دکتر بودم که با راهنمایی ها و تجویز ایشان کاهش وزن خوبی داشتم و تا به حال مشکلی برای من و سلامتی ام پیش نیامده و آزمایش ها همه نرمال هستند. سپاس از اینکه در هر زمان پاسخگوی سوالات من بودند و با توصیه هایشان به من کمک کردند.

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

خیلی با حوصله و باسواد هستند. واقعا برای بعد حراحی به همه پیشنهادشون میکنم

۱۴۰۲/۰۴/۰۴

اطلاعات بالا برخورد عالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

من برای کاهش وزن مراجعه کردم و دکتر خالصانه و مادرانه برام زحمت کشیدن و تونستم به وزن ایده آل م برسم

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بی نظیر.

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

یک دکتر فوقالعاده با دانش و بسیار پیگیر و خوش برخورد ، متخصص واقعی در کار خودشون هستن ، واقعا ممنون خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز .من جراحی بای پس شدم و خوشبختانه دکتر تغذیه من شما بودین و حالا کاملا حالم خوبه .ممنون از لطف بینهایه تتون

۱۳۹۸/۰۱/۲۹

مشکل چاقی

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

ایشون خیلی دکتر با تجربه و دستور غذاییشون عالی هست

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

عمل مینی بای پس

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

من خودم، مادرم و همسرم، تحت نظر دکتر زمانی نور هستیم، ایشون بسیار بسیار بسیار توی کار خودشون خبره هستند، من بعد از عمل اسلیو معده تحت نظر ایشون هستم و با راهنمایی های ایشون تونستم موفق بشم و به وزن دلخواهم برسم، مادرم هم برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردند که بسیار زیاد موفقییت آمیز بود و خانم دکتر با توجه به شرایط مادرم به ایشون رژیم دادند که با انجام این رژیم مامان کلی کاهش وزن داشتند و واقعا سلامت شدند که هر چقدر از خانم دکتر تشکر کنم کم هست، در مورد همسرم هم که کراتنینشون بالا بود برای رژیم مناسب به خانم دکتر مراجعه کردیم که با توصیه های ایشون کراتنین همسرم به راحتی پایین اومد، خانم دکتر نه تنها خیلی توی کار خودشون عالی هستند بلکه بسیار با حوصله هستند و ما هر ساعتی در شبانه روز به ایشون پیام دادیم ایشون با حوصله ما رو راهنمایی کردند، من واقعا همیشه ممنون زحمت های ایشون هستم و ایشون رو به خیلی ها معرفی کردم و به همه واقعا مراجعه به ایشون رو توصیه میکنم، امیدوارم خانم دکتر همیشه موفق باشند.

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

چاقی برنامه تغذیه اش عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۷

میتونم به جرات بگم بهترین دکتری هستن ک باهاشون بابت رژیم مادرم باهاشون درارتباط هستم بابت عمل بای پسی ک انجام دادن بسیار دکتری با حوصله ای هستن ک پاسخگو هستن و وقت میزارن بابت بیماراشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

عالی خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

برای لاغری مراجعه کردم جواب داد

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

پزشک بسیار مسئولیت پذیر و مهربانی هستند. ایشون پزشک تغذیه بنده بعد از عمل جراححی بای پسم بودن و کاملا راضی بودم ازشون. به کمک ایشون و راهنماییاشون تا الان35 کیلو کاهش داشتم

۱۳۹۸/۰۱/۲۹

بسیارعالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

یک ماه پیش مراجعه کردم به ایشون برای درمان اضافه وزن ، نتیجه تا حالا خوب بوده و درمان ادامه اره

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

دکتر خوب و با اخلاق و مشاوره خوب

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

من عمل اسلیو معده انجام دادم، و ۵ ماه زیر نظر خانم دکتر عزیز تحت رژیم غذایی بودم ، کاهش وزن خیلی خوبی داشتم ، با توجه به اینکه اسلیو کردم ، داخل رژیمم همه چی دارم ولی به اندازه و درست . همین باعث شده که سالم خوری رو یاد بگیرم . خانم دکتر فوق العاده با حوصله هستن و هر زمانی که سوالی برام پیش میاد صبورانه و فوق العاده محترم خودشون پاسخگو سوالاتم هستن و ازشون ممنونم . همیشه اسم رژیم که میومد غم عالم منو برمیداشت ، از وقتی زیر نظر خانم دکتر هستم از رژیم لذت میبرم ، با ارزوی موفقیت بیشتر برای خانم دکتر زمانی نور

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

بسیار بسیار عالی، صبور، باسواد ️ خداروشکر که با خانم دکتر آشنا شدم

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عمل کردم

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

خیلی عالی هستند و با حوصله ب همه سوالات پاسخ میدهند

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

سلام ایشون خیلی عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

بسیار پزشک خوش اخلاق و حاذقی هستند امیدوارم هرجا هستن سلامت و شاد باشند

۱۴۰۵/۰۲/۲۱
مطب ازگل
تهرانانتهای بزرگراه امام علی شمال، بلوار ارتش شرق، کنار گذر بلوار، روبروی مرکز خرید شمیران سنتر، کوچه هاشم ازگلی، پلاک ۲۳، واحد ۱۱ (طبقه ۴)
فقط روز سه شنبه ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۴ عصر

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ازگل

    انتهای بزرگراه امام علی شمال، بلوار ارتش شرق، کنار گذر بلوار، روبروی مرکز خرید شمیران سنتر، کوچه هاشم ازگلی، پلاک ۲۳، واحد ۱۱ (طبقه ۴)