این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
انتهای بزرگراه امام علی شمال، بلوار ارتش شرق، کنار گذر بلوار، روبروی مرکز خرید شمیران سنتر، کوچه هاشم ازگلی، پلاک ۲۳، واحد ۱۱ (طبقه ۴)
سلام.من عمل مینی بای پس انجام دادم و ایشون پزشک تغذیه من هستن.من کاملا راضی هستم چون بسیاااار صبورانه و مهربان پاسخگو هستن و اینکه ایشون جدا از ویزیت باز هم پاسخگو سوالات هستن از طریق واتساپ و درعین اصولی بودن رژیم ؛اصلا متعصب به انجام دستورات نیستن و جایگزین انتخاب میکنن.در کل من بسیار راضی هستم.از نظر من تخصص یه طرف ترازو هست و اخلاق و صبوری طرف دیگه ی اون و نتیجه ی این تراز موفقیت روز افزون هست
۱۳۹۹/۰۵/۲۴انسان بسیار متشخص و پزشک بسیار حاذق و پیگیری هستند بسیار زیاد ازشون بهره میبرم تندرست و شاد باشن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بنده جراحی لاغری (مینی بایپس) انجام دادم و به منظور دریافت رژیم غذایی به سرکار خانم دکتر زمانی نور مراجعه کردم. ایشان پزشکی ماهر، توانمند،مسلط، شکیبا و دلسوز هستند و در تمامی ساعات شبانه روز در کمال دقت و ادب پاسخگو می باشند.
۱۳۹۸/۰۵/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶قند عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۸خیلی دقیق ومهربان
۱۴۰۰/۰۵/۲۱خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵,,, پیگیری عالی. صبور وخوش انرری
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱با عرض سلام. ایشان فردی مجرب، حاذق و بسیار با اخلاق هستند. بنده برای مشکل دیابت به ایشان مراجعه کردم که به لطف خدا و توصیه های خانم دکتر هم کاهش وزن مناسبی داشتم و هم قندم کنترل شد و از مصرف دارو معاف شدم.
۱۳۹۸/۰۱/۱۹با سلام واحترام ،جواد زرین هستم از خرداد ۱۴۰۴ زیر نظر خانم دکتر بعد از عمل مینی بای پس رژیم غذایی را ادامه دادم خوشبختانه ۵۳ کیلو از وزن اضافه را کم نمودم از زحمات خانم دکتر تشکر میکنم ،سالم و تندرست باشید
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بنده عمل مینی بای پس انجام دادم الان حدود شش ماه هست که زیر نظر خانم دکتر رژیم رو ادامه میدم ایشان خیلی وقت میگذارند وبا حوصله و احترام دستورات لازم را میدهند ویک ویژگی بسیار عالی ایشان اینکه هرزمان سوالی پیش بیاد از طریق ایمیل سریع جواب میدهند واین کمک میکنه دائم در ارتباط باشیم و رژیم غذایی ایشان خیلی سخت هم نیست تا بتوانند هوای مریض رو دارند الحمدالله من که راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲من برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردم و علاوه بر کاهش وزن افزایش قد هم داشتم و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عمل بای پس معده انجام داده ام و ایشان مشاور تغذیه بنده بوده اند.
۱۴۰۲/۱۱/۱۸فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲من از طریق یکی از دوستان با خانم دکتر آشنا شدم و بسیار راضی هستم. حدود 7 ماه پیش با مشکل اضافه وزن به ایشان مراجعه کردم و از آن زمان تا کنون با رعایت برنامه های غذایی ایشان توانستم وزن خود را تا حدی زیاد کاهش دهم. جالب اینکه چندین سال بود که ضایعات پوستی داشتم که با رعایت برنامه ایشان، این مشکل نیز تا حد زیادی مرتفع شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۷عالی و بینظیز
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر مهربان و کار بلد و خوشرو
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالین ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خوب بوده
۱۴۰۲/۱۱/۰۶خیلی خوب بود .اصلاح تغذیه و استایل غذایی شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴برای رژیم قبل از عمل چاقی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸انسان، آگاه، فرزانه؛ توانمند
۱۳۹۸/۰۶/۲۱من ۴ سال بعد از عمل اسلیو ٬ به علت بازگشت وزن خدمت ایشون رفتم. به شدت با صبوری شما رو ویزیت می کنند و فارق از رژیم کاملی که به شما می دهند اخلاق خوبشون و انگیزه ای که به شما می دهند در ادامه رژیم خیلی کمک کننده است . همچنین بسیار با حوصله به سوالات شما در طول هر دوره پاسخ می دهند .
۱۴۰۳/۱۲/۱۷با سلام ایشان بسیار حاذق و مجرب بوده و نسبت به بیماران خود متعهد میباشند. ضمنا دلسوزانه و صبورانه سلامتی بیماران خود را رصد مینمایند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بعد از عمل صفرا،مجبور به کاهش وزن بودم که با راهنمایی های خانم دکتر ،کاهش وزن حاصل شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عالی ترین و با حوصله ترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۳من عمل مینی بای پس انجام دادم و بسیار باحوصله مهربون و حاذق هستند ومن تونستم با راهنماییهای ایشون نتیجه خوب و دلخواهم و بگیرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر به شدت کار بلد و با دانش
۱۴۰۳/۰۳/۱۵بعد از جراحی چاقی تحت نظرشون هستم عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عمل اسلیو انجام دادم و تغذیه زیر نطر ایشان برنامه تغذیه را انجام شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دریک کلام بی نظیر هستند مثل مادری که از فرزندش مراقبت میکنن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار با اخلاق و با حوصله و برای بیمار وقت میگذارندو از ایشون خیلی راضی هستم با اینکه شهرستانم به مشکلاتم جواب میدهند
۱۴۰۱/۰۶/۰۹به نظر بنده ایشان دکتری با تجربه و حاذق هستند. بسیار با اخلاق و با حوصله. من برای کنترل قند خون به ایشان مراجعه کردم و به لطف ایشان از مصرف قرص بی نیاز شدم.
۱۳۹۸/۰۱/۲۶کاهش وزن عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی پس از عمل اسلیو
۱۴۰۱/۰۷/۰۱بسیا. بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار دکتر ح
۱۴۰۴/۰۷/۱۸واقعا ی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عمل اسلیو
۱۴۰۴/۰۹/۰۷از طریق خواهرم میشناسم جهت تغذیه سالم و رژیم بعد از اسلیپ معدش پیشش میرفت
۱۴۰۲/۰۹/۱۸رژیم درمانی بعد از عمل مینی بای پس از ایشان داشتم بسیار با تجربه وبا آرامش وحوصله زیاد به تمام سوالها پاسخ می دهند وراهنمایی ومشاوره خوبی با نتیجه عالی به بیمار میدهند وتمام نکات رو در نظر میگیرند سلامتی وطول عمر با عزت از خداوند برای ایشان خواهانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خیلی خانم دکتر عالیی هستن با صبر و حوصله و کاملا دقیق جواب سوال هارو میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام ، من عمل اسلیو انجام داده بودم و بعد از عمل ، تحت نظر خانم دکتر بودم که با راهنمایی ها و تجویز ایشان کاهش وزن خوبی داشتم و تا به حال مشکلی برای من و سلامتی ام پیش نیامده و آزمایش ها همه نرمال هستند. سپاس از اینکه در هر زمان پاسخگوی سوالات من بودند و با توصیه هایشان به من کمک کردند.
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خیلی با حوصله و باسواد هستند. واقعا برای بعد حراحی به همه پیشنهادشون میکنم
۱۴۰۲/۰۴/۰۴اطلاعات بالا برخورد عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷من برای کاهش وزن مراجعه کردم و دکتر خالصانه و مادرانه برام زحمت کشیدن و تونستم به وزن ایده آل م برسم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بی نظیر.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹یک دکتر فوقالعاده با دانش و بسیار پیگیر و خوش برخورد ، متخصص واقعی در کار خودشون هستن ، واقعا ممنون خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۱با سلام خدمت خانم دکتر عزیز .من جراحی بای پس شدم و خوشبختانه دکتر تغذیه من شما بودین و حالا کاملا حالم خوبه .ممنون از لطف بینهایه تتون
۱۳۹۸/۰۱/۲۹مشکل چاقی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ایشون خیلی دکتر با تجربه و دستور غذاییشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عمل مینی بای پس
۱۳۹۹/۰۶/۱۰من خودم، مادرم و همسرم، تحت نظر دکتر زمانی نور هستیم، ایشون بسیار بسیار بسیار توی کار خودشون خبره هستند، من بعد از عمل اسلیو معده تحت نظر ایشون هستم و با راهنمایی های ایشون تونستم موفق بشم و به وزن دلخواهم برسم، مادرم هم برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردند که بسیار زیاد موفقییت آمیز بود و خانم دکتر با توجه به شرایط مادرم به ایشون رژیم دادند که با انجام این رژیم مامان کلی کاهش وزن داشتند و واقعا سلامت شدند که هر چقدر از خانم دکتر تشکر کنم کم هست، در مورد همسرم هم که کراتنینشون بالا بود برای رژیم مناسب به خانم دکتر مراجعه کردیم که با توصیه های ایشون کراتنین همسرم به راحتی پایین اومد، خانم دکتر نه تنها خیلی توی کار خودشون عالی هستند بلکه بسیار با حوصله هستند و ما هر ساعتی در شبانه روز به ایشون پیام دادیم ایشون با حوصله ما رو راهنمایی کردند، من واقعا همیشه ممنون زحمت های ایشون هستم و ایشون رو به خیلی ها معرفی کردم و به همه واقعا مراجعه به ایشون رو توصیه میکنم، امیدوارم خانم دکتر همیشه موفق باشند.
۱۳۹۹/۰۹/۰۹چاقی برنامه تغذیه اش عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۷میتونم به جرات بگم بهترین دکتری هستن ک باهاشون بابت رژیم مادرم باهاشون درارتباط هستم بابت عمل بای پسی ک انجام دادن بسیار دکتری با حوصله ای هستن ک پاسخگو هستن و وقت میزارن بابت بیماراشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۶برای لاغری مراجعه کردم جواب داد
۱۴۰۴/۰۵/۱۰پزشک بسیار مسئولیت پذیر و مهربانی هستند. ایشون پزشک تغذیه بنده بعد از عمل جراححی بای پسم بودن و کاملا راضی بودم ازشون. به کمک ایشون و راهنماییاشون تا الان35 کیلو کاهش داشتم
۱۳۹۸/۰۱/۲۹بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲یک ماه پیش مراجعه کردم به ایشون برای درمان اضافه وزن ، نتیجه تا حالا خوب بوده و درمان ادامه اره
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دکتر خوب و با اخلاق و مشاوره خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۱من عمل اسلیو معده انجام دادم، و ۵ ماه زیر نظر خانم دکتر عزیز تحت رژیم غذایی بودم ، کاهش وزن خیلی خوبی داشتم ، با توجه به اینکه اسلیو کردم ، داخل رژیمم همه چی دارم ولی به اندازه و درست . همین باعث شده که سالم خوری رو یاد بگیرم . خانم دکتر فوق العاده با حوصله هستن و هر زمانی که سوالی برام پیش میاد صبورانه و فوق العاده محترم خودشون پاسخگو سوالاتم هستن و ازشون ممنونم . همیشه اسم رژیم که میومد غم عالم منو برمیداشت ، از وقتی زیر نظر خانم دکتر هستم از رژیم لذت میبرم ، با ارزوی موفقیت بیشتر برای خانم دکتر زمانی نور
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار بسیار عالی، صبور، باسواد ️ خداروشکر که با خانم دکتر آشنا شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عمل کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خیلی عالی هستند و با حوصله ب همه سوالات پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۰۴/۲۰سلام ایشون خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار پزشک خوش اخلاق و حاذقی هستند امیدوارم هرجا هستن سلامت و شاد باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱