تهران اقدسیه ، ابتدای بلوار ارتش ، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، روبروی بیمارستان نیکان، دی کلینیک تخصصی نیکان، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۹
کرج خیابان بهشتی - بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا - بعد از زیر گذر - جنب بانک آینده - برج آراد - طبقه ششم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی بیمارستان نیکان، دی کلینیک تخصصی نیکان، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۹
اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی بیمارستان نیکان، دی کلینیک تخصصی نیکان، طبقه پنجم، اتاق ۵۰۹
خیابان بهشتی - بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا - بعد از زیر گذر - جنب بانک آینده - برج آراد - طبقه ششم
برای کاهش وزن مراجعه کردم نتیجه خوبی داشت
۱۳۹۹/۱۲/۲۰تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مشکل چاقی و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸کبد چرب
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عالی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی. نتیجه گرفتهام
۱۴۰۰/۱۱/۱۴با سلام و عرض ادب خدمت شما ما از دکتر افشار راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹اضافه وزن مشکل معده داشتم اذیت شدم درمانمو ول کردم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰چاق بودم لاغر شدم عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۱۲چاق بودم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا نظری ندارم چون تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹برای کاهش وزن ویزیت شدم و بسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱چند سالی هست با دکتر افشاری جهت کبد چرب رژیم درمانی میکنم و راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲برای رژیم لاغری رفتم بیشتر از طبابتشون از اخلاق خوبشون خوشم اومد
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۱من بار اول بود که رفتم خیلی دکتر با حوصله و خوشرویی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷برای مشکل اضافه وزن مراجعه کردم رژیم و آزمایش دادن که تقریبا تازه شروع کردم ولی اصلا احساس گرسنگی ندارم. اخلاق ایشان هم که بسیار عالی است . فقط مشکلی که وجود دارد اینکه منشی قبل از خروج بیمار قبلی بیمار بعدی را داخل میفرستد که از نظر حقوق بیمار کار درستی نیست
۱۴۰۰/۰۳/۰۴اضافه وزن داشتم و موفق به کاهش وزن درست شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام زنده باشند کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۹راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷لاغری نتیجه نداد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۳عالی . فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۰لاغری بیش از حد،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲رعایت نکردم برای همین هیچی کم نکردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برای ا
۱۴۰۳/۰۸/۱۷کاهش وزن 5کیلو در یک ماه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹فعلا تحت نظر هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خیلی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دوستان
۱۴۰۴/۰۵/۱۹اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱کاهش وزن،عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱کاهش وزن و دیابت فوقالعاده هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۵درود . اخلاق دکتر و پرسنل و کادر خیلی عالی بود محیط تمییز و خوب . فقط اینکه برنامه دیز ارسال شد و اینکه من دیابتی بودم برنامه غذایی مطابقت نداشت با شرایط من دیگه به دلیل اینکه باردار بودم و ماه آخر از پیگیری دوباره منصرف شدم ....
۱۴۰۵/۰۳/۱۲افزایش وزن که خداروشکر بارژیم ایشان دارم به نتیجه میرسم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶به علت چا
۱۴۰۳/۰۸/۰۳من برای لاغر کردن پیششون رفتم و در یک ماه به راحتی و بدون هیچ گونه اذیت شدن وزن کم کردم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷من مشکل اضافه وزن داشتم و خیلی چاق بودن ولی الان خداروشکر کاهش وزن پیدا کردم و از دکتر خودم راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶واقعا نمونه هستن چ دربرخورد بابیمار چ در برنامه هایی ک میدن...
۱۴۰۰/۰۵/۲۱دیابت عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶تجربه نداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶اول مرا
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۰برای لاغری بود ۱۰ کیلو کم کردم تو تقریبا ۳ تا رژیم واقعا نفهمیدم اصن چجوری خوبیش اینه غذاهای اجق وجق و سخت نمیدن و همش غذاهای روزمره خونگی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰برای اضافه وزن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵برای درمان چاقی خدمت ایشون رفتم، هنوز درمانم کامل نشده. ولی دکتر فوق العاده برای مریض وقت میذارن. ازشون سپاس گزارم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸دکتر فوق العاده خوش رو ودلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی وکارامد هستندایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بهترینن به معنای واقعی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴برای کاهش وزن مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر حاذق و صبور
۱۴۰۱/۱۲/۱۴خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۵رژیم غذایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹با حوصله ، صبور و معلومات هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بله من خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴خیلی عالیه کارش
۱۴۰۰/۰۱/۲۱کبد چرب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹چاق بودم در یک جلسه 4 کیلو کم کروم ممنون از دکتر افشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۲برای افزایش وزن مراجعه کروم و ایشون خیلی عالی بودن و تونستم با کمک ایشون تو یکماه ۶ کیلو وزن اضافه کنم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰برای درمان لاغری مراجعه کردم.مکمل و دارو تجویز کردن فعلا نتیجه خاصی حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عالی هستن آقای دکتر افشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۴با سلام ،برای کاهش وزن و کبد چرب مراجعه کرده بودم ،فعلا در مراحل اولیه ی درمان هستم نتیجه ی ماه اول در ویزیت بعدی مشخص میشود.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵فوق العاده مجرب و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰با سلام علی و نتیجه بخش بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۷خیلی خوب هستن و ب همه کمک میکنند کاربلدهستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۴تناسب اندام وکاهش وزن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۰۵چاقی و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲کاهش وزن
۱۴۰۲/۰۹/۱۴لاغری خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹افزایش وزن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴رضایت کامل بابت رژیم غذایی مناسب
۱۴۰۱/۰۶/۱۰من کاهش وزن داشتم و تو جلسه اول که نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶کار و عمل کرد دکتر خیلی عالی بوده از ایشان ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۶سلام فعلا یک جلسه رفتم وواقعاراضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹ور نسخه اول ۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲مادرت دیابت داشت و قرار بود انسولین تزریق کنه که با رژیم غذایی،و دارویی دکتر .نیاز به تزریق انسولین نشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خیلی راضی بودم به وزن دلخواهم رسیدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷برای لاغری
۱۴۰۳/۰۷/۱۵اضافه وزن و مشکلات گوارش فعلا نظری ندارم چون تازه مراجعه کردم خدمت ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹کارشون خوبه
۱۴۰۱/۰۵/۳۱چاقی هنوز نتیجه ی دلخواه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالی .
۱۴۰۲/۰۳/۳۰بسیار خوش اخلاق در رابطه با اضافه وزن مراجعه کردم توی هفته اول3کیلو کاهشوزن داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴درمان چاقی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹من قبلآ دو دوره ویزیت شدم و از رژیم غذایی دکتر استفاده کردم و خیلی هم رضایت داشتم ولی چند ماهی هست که رژیم رو کنار گذاشتم و وزنم هم رفته بالا ولی دوباره میخوام شروع کنم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱چند ماهی که پیششون رفتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷برای لاغری پیزیت شدم 18 کیلو کم کردم ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی عالی بوده برام خیلی وزن کم کردم..
۱۴۰۰/۰۹/۲۲کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۳کاهش وزن داشتم به وزن مطلوب رسیدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳کم کردن وزن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار عالی هستن دکتر افشاری من به وزن دلخواهم رسیدم وکمال تشکر دارم از ایشون موفق وپیروز باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸جلسه دوم میباشد نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹برای درمان چاقی مراجعه کرده ام.
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر افشاری رو دکتر دندون پزشکم معرفی کردن پدر و مادرم قندشون هر دو بالا بود دکتر افشاری با حوصله به صحبتای پدر و مادرم گوش داد آزمایش هاشون چک کرد و الان خدا رو شکر دوماه هستش که تحت نظر جناب دکتر افشاری هستن و قندشون همانطور که دکتر گفته بودن داره پایین میاد و کم کم دکتر از قرصاشون کم میکنه ممنون اقای دکتر افشاری سپاس ورمزیار
۱۴۰۰/۰۵/۱۹یاعرض سلام خدمت آقای دکتر،من اضافه وزن داشتم ودارم ۷۵کیلوگرم بودم الآن ۷۰کیلوشدم مقدارغذاراکم کردم قرص متفورمین هم میخورم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱صورتم خیلی لاغربوداماالان خداروشکرخیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دیابت نتیجه ر
۱۴۰۳/۱۱/۲۳برای لاغری چهار ما پیششون رفتم همه چی عالی خیلی هم کم کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۸اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مشکل چاقی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳اضافه زن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی هستن با اخلاق خنده رو
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر دلسوز و مجرب
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دیابت رژیم غذایی دریافت شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰یک جلسه ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴من چند سال پیش پیششون میرفتم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴مشکل چاقی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴از دوستانمان در تهران رفته خوب لاغر شده در عرض ۶ ماه ۱۱ کیلو کم کرده
۱۴۰۲/۰۲/۰۶کاهش وزن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالین عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳اضافه وزن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی است
۱۴۰۱/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷جهت رژیم غذایی و کاهش وزن به ایشون مراجعه داشتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۳دیابت بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰تاثیرگذار
۱۴۰۳/۱۲/۰۵اضافه وزن دارم تازه اولین بار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵برای چاقی..تاثیر انچنانی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲راضی هستم و در حال حاضر تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸اوکی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار عالی هستن.هم دراخلاق.هم تشخیص
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دیابت نوع ۲، خوشبختانه با عنایت جناب دکتر و پاسخگویی شبانه روزی ایشان، بیماری کنترل شده است.
۱۴۰۲/۰۲/۲۱بسیار عال
۱۳۹۹/۱۱/۱۵فعلا اولین جلسه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷به خاطر اضافه وزن مراجعه کردم و راضی بودم از رژیمهای دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۰۳برای لاغری عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی و با دانش هستند و راهنمایی و رژیم با علمی ک دارند میدهند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴فعلا تازه شروع به درمان کردم .
۱۴۰۰/۰۷/۲۷اضافه وزن، با رژیم خوب تونستم 2 کیلو توی 1 ماه کم کنم و تمام ویتامینهای بدنم بخاطر رژیم خوبشون تحت کنترل هست
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالی دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷اضافه وزن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵فعلن جلسه اول هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تونستم توی یک ماه بدون ورزش زیاد نزدیک به چهار کیلو وزن کم کنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱جهت افزایش وزن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دخترم اضافه وزن داشتن با کمک آقای دکتر به وزن ایده آل رسید
۱۴۰۲/۰۲/۰۸اولش خوب لاغر شدم بعدش دوباره وزنم برگشت سرجای اولش
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹بسیار دکتر حاذق و پرحوصله ای هستند و با صبوری و متانت به مشکلات بیماران رسیدگی می کنند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالیه0
۱۴۰۰/۱۱/۲۷به توصیه دوستام نتیجه گرفتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸فعلا یک ج
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فعلا دو هفته اول را به اتمام رسوندم ولی راضیم بخاطر وزنم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیار عالی ،من نتیجه گرفتم به بهترین شکل
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲در رابطه با بیماری دیابت و تغذیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۷رفع چاقی،فعلا تحت نظرم،وراضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸برای اضافه وزن رفتم پیشش همراه پسرم عالی بودن عااالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳فعلا اولشه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱برای مشکل اضافه وزن مراجعه کردم و ایشون با رژیم خوبی که تجویز کردن کمکم کردن که لاغر بشم و خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۹برا رژیم غذایی خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۳۰جلسه دوم ایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱فعلا هیچ
۱۴۰۳/۰۱/۰۶اضافه وزن 7 کیلو طی سه ماه کم کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دوجلسه رفتیم برای افزایش وزن خیلی فعلا نمیشه نظر قطعی داد
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ایشون چون پزشک هستند بعد تخصص تغذیه من انتخابشون کردم
۱۴۰۱/۰۵/۱۰من چاق بودم و تحت نظر این دکتر لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶واسه رژیم رفتم جواب گرفتم هنوزم تحته نظرشونم تا به ایده الم برسم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بسیار خوش برخورد و باسواد ولی بعلت حجم بالای بیماران از دقت شان کاسته می شود در مواقع شلوغی و مطب
۱۴۰۳/۰۴/۱۹یک پزشک عالی واز نظر بنده حکیم واقعی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ادامه ندادم
۱۴۰۱/۱۰/۲۹مشکل چاقی داشتم و با برنامه غذایی خوب ایشون کاملا لاغر و به وزن ایده آل خودم رسیدم 83 کیلو بودم که طی 70 روز یه 73 کیلو رسیدم واقعا ممنونم از جناب دکتر افشاری
۱۴۰۰/۰۸/۲۵برای لاغری و نتیجه عالی گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶تیروید
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳برای دیابت نوبت میخام
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عالیه فقط نباسد دوره هارو ولکرد مثلا شش ماه باید تحت نظر بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی و متخصص
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ایشان بسیارباتجربه وکاردان میباشندبا اخلاق وصبور نسبت به صحبتهای مراجعه کننده هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ایشون بهترین و با اخلاق ترین دکترین هستند ک دیدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی به نظرم عالی ترینن ایشون فقط یه مقدار وقت کم میزارن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸اضافه وزن داشتم ، خداروشکر خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۱اضافه وزن حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹دختر همکارم وزن کم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالییی با کمک ایشون از ۸۰ کیلو به ۶۴ کیلو رسیدم به همراه ورزش مرتب
۱۴۰۴/۰۳/۲۲برادر زاده م برای رژیم چاقی به ایشان مراجعه کردند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۵مشکل چاقی و الان لاغر شدم خیلی هم نتیجه ای عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵به نظردکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲اضافه وزن داشتم در حال درمان هستم بازگشت وزن استپ نداشتم احساس گرسنگی هم ندارم ،همه چیز عالی دکتر افشاری هم فوقالعاده کار بلد و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۰۷کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸جلسه اوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰روند د
۱۴۰۰/۰۱/۱۶نتیجه خو
۱۴۰۳/۰۷/۱۵در طی رژیم دو هفته که داشتم بسیار موثر بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱برای افزایش وزن مراجعه کردم هنوز درمان تکمیل نشده اما اثربخش بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸رژیم لاغری،عالی بود ،وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵برای کاهش وزن مراجعه کردم فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸چاقی و تقریبا وزنم کمتر شده
۱۳۹۹/۰۵/۰۳خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱اطرافیان که دیدم واقعا عالی بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۹برنامه رژیم دادن 16 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۲۰نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷