۴۷۰ نفر
دکتر مسعود خورشیدی

دکتر مسعود خورشیدی

دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی

دکترای‌تخصصی شماره نظام: ۶۳۱۶
۳۱۷ نفر

من برای لاغری و کاهش وزن رفتم.از بس ورزش و رژیم های متفاوت گرفته بودم و نتیجه نمیگرفتم فکر نمیکردم که الان با رژیم دکترهم وزن کم کنم . اما عالی بودندکتر خوش برخورد بودن و رژیم هاشون اصلا به آدم فشار نمی آوردوتونستم طی یکماه نزدیک ۵ کیلو کم کنم . البته که متابولیسم بدنم یه مقدار پایین بودو رژیم رو کامل رعایت نمیکردم وگرنه نتیجه بیشتری قطعا میگرفتمممنون ازشون

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

دو تا از دوستانم رو برای ویزیت میخواهم بیارم پیش ایشون

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

لاغری-

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

باسلام و احترام خوب بود. باتشکر

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

با سلام و عرض ادب و احترام ایشون خیلی دکتر با حوصله خوش برخورد و دقیقی هستن من یک جلسه مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم و جا داره از منشی ایشون در امر نوبت دهی و هماهنگی برای نوبت دادن تشکر ویژه کنم چون این خانم خیلی گل هستن خیلی .

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

کاهش وزن ... برخورد و تشخیص عالی ... رژیم خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عالیییییییییی

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عالی و

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

فعلا تحت

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۸/۳۰

بسیار ع

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

جلسه اول بود که رفتم خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

فعلا بار دوم هست

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

عالی و بی نظیر

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

دکتر بسیار خوش اخلاق وکاربلد هستند منشی مطب کاشانی رفتار مناسبی ندارند

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

در حال درمان

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

جهت کاهش وزن مرجعه نمودم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

خیلی باحوصله ، خوش برخورد و با سواد بودن. راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عالی با اخلاق و با حوصله

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

سلام دکتر بسیار مودب و باحوصله وحاذقی هستند، دختر بنده در مدت ۴ ماه ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته مشکل قند و کبد چرب دخترم حل شده است.

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

دقیق و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

تحت درمانم رژیم سختی ندارن برخوردشون هم خیلی محترمانه اس منشی مطب شریعتی محترمانه رفتار میکنن

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

چاقی وکبد چرب

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

عالییییییییی

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

برای لاغری مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم و با گذشت 1 ماه حدود 7.5 کیلو کاهش وزن داشتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

خیلی خوبن

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

خیلی عالی، صبور ، کاملا گوش شنوا

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

رژیم غذایی ک منجر ک کم کردن وزن شد. عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

کاهش وزن

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

چاق بود 90 کیلو با رژیم آقای دکتر الان 65 کیلو هستم خیلی خیلی راضی هستم تا الان 6 نفر هم معرفی کردم

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

دکتر بی نظیری هستند

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

فعلا در حال درمان

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

مشکل چاقی پسرم و خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

برنامه گر

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

سلام من مشکل اضافه وزن داشتم و چندین بار رژیم گرفتم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم ولی الان با رژیم خیلی راحتی که آقای دکتر به من دادن واقعااا خیلی حالم بهتر شده و در حدود چهل روز ۱۰ کیلو کاهش وزن داشتم .... از اینجا لازمه که از آقای دکتر خیلی خیلی تشکر کنم چون واقعا صبورانه و دلسوزانه به حرفهام گوش دادن و با تخصص بالاشون یه رژیم خوب رو برای من در نظر گرفتن که اصلا در این مدت اذیت نشدم...

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

پزشک خوب ، با تجربه ، دقیق . خوش برخورد. با وزن ۱۳۲کیلو خدمتان رسیدم العان ۱۲۱ هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

تحت درمان هستن دخترم و فعلا راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

اضافه وزن

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

واقعا استاد تغذیه کودکان هستند، پسر بچه 10 ساله داشتم که عالی وزن کم کرد. حتما پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

بچم بخاطر بستری تو بیمارستان و عمل ضعیف شده بود بارژیم و داروهایی که ایشون تجویز کردن خیلی بهتر شد

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

چاقی و نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

اضافه وزن ، نتیجه خوب بوده است.

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

در حال درمان اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

چاقی تا زیر

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

دکتر بسیار با حوصله و حاذق توی ۲۰ روز ۴ کیلو کم شدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

دکتر بینظیر هستند، ۱۴ کیلو کاهش در ۴ ماه

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

من با اینکه کامل رژیم رو رعایت نمی کردم ولی 6 کیلو کاهش وزن داشتم و بعد از گذشت 3 ماه برگشتی نداشتم

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

من برای کاهش وزن پیششون میام واقعا بهترین دکتر تغدیه هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

وزن بالا

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

اضافه وزن .باتپش قلب.شکرخدا در4هفته حدود8کیلوکم شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

اوکی بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

خوب و ۵الی

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

آقای دکتر خور

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

ایشون با سواد و باحوصله هستن. طبق تحقیقاتم ایشون رژیم درمان کودک و متخصص تغذیه اطفال هم هستن اما رژیم غذایی مطابق با تغذیه کودک نبود. از طرفی امگا ۳ شرکت کارن برای دختر 4.5ساله ام تجویز کردن که ابعادش بزرگه و دخترم نمیتونست قورت بده و اصرار که حتما باید همین قرص مصرف بشه.قد و وزن دخترمم با دقت اندازهگیری نکردن. در کل برای اطفال پیشنهاد نمیکنم و فکر میکنم عملکردشون برای بزرگسال خیلی خوبه چون مراجعینشون راضی بودن. درضمن منشی ایشون هم در مطب بلوار فردوس اصلا اخلاق پسندیده و مناسبی نداشتن.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۲

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

.دکتر خیلی خوبی هستن من دو بار با متد ایشون تا ۱۵ کیلو کم کردم بدون افتادگی پوست ، مهربونم و پیگیر هستن کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

خیلی خیلی خیلی خیلی دکتر خوبی هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

دومین ویزیت

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

قد پسرم رشد نمی کند

۱۴۰۱/۰۸/۱۳

بسیار خوب و با حوصله

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

من یک جلسه رفتم خوب بود تاالان

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

در حال درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

سلام عرض ارادت با توجه به شرایط کم شدن وزن و سایز بیماری که بعد از ۴۰ روز پس از درمان توسط ایشان معاینه شد عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

رژیم لاغری. عالی بود

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

خیلی خوب و با حوصله هستن، برای خودم و همسرم وقت گرفتم، میخواستم بهصورت حضوری ویزیت بشم که انگیزهی رقابتی باعث پیشبرد لاغریم بشه، که البته همسرم بعضی وعدههاش رو حذف میکنه و باتوجه به بالاتر بودن متابولیسمش (قد بلندتر و..) بیشتر از من لاغر کرده و بیشترم توسط دکتر مورد تشویق قرار میگیره؛ این داره منو کمی مایوس میکنه.

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

سلام واقعا دکتر بی نظیری هستید با رژیم ایشون عالی در حال وزن کم کردن هستم رژیم ایشون اصلا سخت نیست توصیه میکنم واقعا این پزشگ را عالی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

مشکل چاقی

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالی یه دونه ان خداایی

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

تحت درمانیم و کاملا راضی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

برنامه غذایی که تجویز کردن عالی بود به راحتی تونستم باهاش وزن کم کنم.

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

اضافه وزن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عالییییی

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

حدود ۴ ماهه زیر نظر ایشون هستم و رژیمشون متناسب با شرایط شما داده میشه و باوجودیکه رژیمم رو کامل رعایت نکردم و استرس زیادی هم دارم ولی ۸ کیلو کاهش وزن داشتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

اضافه وزن ۲۰ کیلویی که در عرض ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم راحت و بدون گرسنگی و سختی، عااااالیییین

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

بسیار عالی و همراه هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

استپ کزنی داشتم رژیم عالی و اصولی به من دادند

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

برخورد خوب

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

منتظر نتیجه هستیم

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

با اخلاق و با حوصله، هفته دوم رژیم هستم ۱.۵ کیلو کم کردم. مطب شلوغ و وقت دهی بی قاعده بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

من توسط دکتر بدون هیچ مشکل و عارضه ای 12 کیلو کم کردم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

چاق بودم

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خیلی دکتر صبور و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

چاقی تو ۲هفته ۵ کیلو لاغر شدن

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

رژیم لاغری ایشون عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۳۱

رژیم عالیه و منجر به کاهش وزنم شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

دخترم مشکل چاقی داشت و در عرض یک ماه ۲ کیلو کم کرد

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

حدود یکماه و نیم هست که زیر نظر ایشون هستم با اینکه تیروییدم رو کاملا تخلیه کردم اما با لطف آقای دکتر و رزیم اصولی حدود 10 کیلووزن کم کردم

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

انسان بسیار محترم و کاملا به صحبت های من گوش کردند، رژیمشون برای من اصلا سخت نبود و خیلی راحت در حال کاهش وزن هستم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

خیلی عالی و با حوصله دم آقای دکتر گرم

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

تا الان خوب کم کردم

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

بسیار دکتر خوبین الان دو ماه نیم میرم ۹ کیلو لاغر شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

دکتر فوق العاده خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

اضافه وزن داشتم. با راهنمایی و برنامه غذایی منعطف و مؤثر ایشان ظرف کمتر از 4 ماه 17 کیلوگرم کم کردم و به وزن ایده آلم رسیدم.

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عالیییییییییییییییییییییی

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

عالی ۷کیلو در ۳ماه کم کردم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

در نگاه اول رژیم خیلی سنگینی به نظرم اومد...منتهی خیلی نتیجه عالی..کاهش چشمگیر چربی و سایز و وزن..و افزایش عضله..من که خیلی راضی ام

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

دکتر خوبی هستند من برای اولین بار توی زندگیم توانستم با رژیم ایشون بدون سختی وزن کم کنم

۱۴۰۱/۰۹/۱۸

من کبد چرب دارشتم. به ایشون مراجعه کردم گفتند با ی8 کیلو کم کنم وقتی که رفتم پیششون 61 کیلو بودم و 8 کیلو رو در دو ماه کم کردم. کاملا راضی هستم. رژیم ایشون برای ممن اصلا سخت نبود. و از اینکه لایف استایلم تغییر کرده راضی هستم.

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

عالی هستند هم از نظر اخلاق هم سواد کامل هستند

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

من مشکل اضافه وزن داشتم. طی 2ماه 8کیلو کم کردم. ایشون خیلی خوب وقت گذاشتن و کاملا پیگیر بودن. باز هم ادامه میدم .ممنونم ازشون

۱۳۹۹/۰۵/۱۳

اضافه وزن داشتم در عرض دو هفته دو سایز کم کردم واقعا معجزه کردن بدون احساس ضعف

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

کاربلد

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

بسیار خوب

۱۴۰۱/۰۵/۲۷

عالی و تشخیص درست

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

رژیم کاهش وزن از ایشان گرفتم و از نتیجه راضی بودم همچنان زیر نظر آقای دکتر هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

برای کاهش وزن مراجعه کردم خیلی خوب بود بسیارصبور وخوش اخلاق هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خیلی عالی، اقای دکتر کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

بعد دوهفته ۳ کیلو کم کردم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

رژیم لاغری خیلی خوب بود خودم رعایت نکردم

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

بسیار عالی من که خیلی راضی ام

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

خیلی علمی هستند میگن دکتر مهران غفوریان هم بوده

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

در مورد نحوه برخوردشون بسیار خوش رو و صبور هستند. گفتن ۱۲ کیلو اضافه وزن دارم و من فعلا در ۹ روز اول شروع ۵ کیلو کم کردم و واقعا باورم نمیشه. ۴ ۵ روز اول که بگذره بدن به رژیمشون عادت میکنه. با وجود گیاهخوار بودنم و مصرف بالای کربوهیدراتم و متابولیسم پایین بدنم و تیرویید کم کار باورم نمیشه انقدر خوب تا اینجا کاهش وزن داشتم. از ۷۱/۵ شدم ۶۶/۵

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

یک سال هست پیش این دکتر میام واقعا راضیم خیلی خیلی متخصص خوبی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

خوش برخورد و کاربلد

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

دو ساله تحت نظرشونم عالییی

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

سلام من یک جلسه رفتم خدمتشون برای لاغری بسیار عالی نتیجه گرفتم رژیم سختی نمیدن و به راحتی میشه وزن کم کرد

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

صبور خوش برخورد .در خصوص کنترل وزن و قد پسرم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

من خودم بیمارش نبودم اما داداشم پیش ایشون ویزیت شدن حدود 37 کیلو در مدت 6ماه کم کردن بدون هیچعوارضیواقعن دکتر مهربون و بااخلاق و باشخصیتی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

خیلی خو

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

مشکل چاقی در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خوشبختانه نتیجه مثبت بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

اضافه وزن داشتم و راصی هستم رژیمشون خیلی سخت نیست و در طول دوهفته ۳ کیلو کم کردم

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

تازه شروع کردم برای رژیم لاغری وخیلی راضی بودم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

سلام راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

کاهش وزن

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

خیلی دکتر مهربون و دلسوزی هستن و خیلی خوب با توجه به شرایط برنامه میده

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

وای این دکتر فوق العادس تمام انرژی های مثبت دنیا در ایشون جمع شده من بعد از 10 سال وهزاران تجربه ناموفق بلاخره موفق شدم پیش ایشون

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

وزن بنده در ۴۵ روز از ۷۳ کیلو رسید با ۶۶ کیلو و خیلی راضی بودم از طرز بخورد و نحوه رژیم دادنشون

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

اضافه وزن فعلا جلسه اول هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

وزن بالا همراه با دیابت، و کاهش وزن و کاهش قند به کمک مشاوره های علمی و دقیق دکتر خورشیدی

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

عالی ،

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

چاقی و جلسه اولم بوده فعلا یک هفته ست راضیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

سلام دکتر خوبی هستند و بموقع هم ویزیت میکنند ولی باید طبق دستور شون عمل کرد تا نتیجه گرفت

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

باحوصله،وبادقت کامل

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

اضافه وزن وبسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۱۶

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

دکتر خوبی هستن نتیجه کار رو در مرور زمان میبینیم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

اضافه وزن

۱۴۰۱/۰۸/۲۹

حرف نداره

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

همه چی تا الان خوب بوده است

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

خوب هستند کارساز بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

اضافه وزن داشتم و تونستم وزنمو با رژیمهایی ک اقای دکتردادن کم کنم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

خیلی خوب بودن و زود تونستم به وزنی که میخپام برسم

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عالی بود وهنوز درمان ادامه دارد ممنون.

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

اضافه وزن داشتم ۲۵ کیلو مدت ۶ ماه ۲۵ کیلو وزن کم کردم

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

برای رشد قدی بچه ها مراجعه کردم واقعا عالی

۱۴۰۱/۰۴/۳۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

برای کاهش وزن ازشون کمک گرفتم و عالی بودن

۱۴۰۳/۰۳/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

خیلی لاغر بودم و بعد از 4جلسه به تناسب اندام رسیدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

اضافه وزن

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

واقعا دکتر عالی ای هستن مخصوصا از لحاظ طرز برخورد و مشاوره من یه ماه عه پیش ایشون برای لاغری میام ۵ کیلو بدون سختی زیاد کم کردم

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

واقعا دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

پزشکی بسیا باسواد حاذق خوش برخورد من نتیجه عالی گرفتم ازخداوند براشون سلامتی وتوفیق روز افزون خواستارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

اوکی بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۵
اطلاعات تکمیلی
برگزیده استعدادهای درخشان کشوری،
عضو بنیاد ملی نخبگان،
عضو انجمن تغذیه آمریکا و عضو انجمن دیابت آمریکا،
عضو انجمن علمی تغذیه کودکان ایران،
دارای بیش از 30 عنوان مقاله چاپ شده در مجلات معتبر بین المللی،
تغذیه کودک و نوجوان و بهبود رشد
شریعتی
تهرانخیابان شریعتی، دوراهی قلهک - جنب بیمارستان کیان - کوچه مرشدی - پلاک ۱۷ طبقه دوم
شنبه ۳ تا ۷ و چهارشنبه ۳ تا ۷
    نقشه مطب
    شهر قدس
    تهرانبلوار امام خمینی - نبش خیابان عمارت - جنب بانک کشاورزی - پلاک ۱۷۶ - کلینیک تخصصی به آفرید
    ۵ شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۸
      نقشه مطب
      آیت الله کاشانی
      تهرانخیابن ایت الله کاشانی - بلوار اباذر - نرسیده به اتوبان حکیم - بن بست مینا - پلاک ۲ واحد ۹
      یکشنبه و سه شنبه از ۳ تا ۷

        لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

        شریعتی
        دریافت نوبت اینترنتی

        تهران خیابان شریعتی، دوراهی قلهک - جنب بیمارستان کیان - کوچه مرشدی - پلاک 17 طبقه دوم

        شهر قدس
        دریافت نوبت اینترنتی

        تهران بلوار امام خمینی - نبش خیابان عمارت - جنب بانک کشاورزی - پلاک 176 - کلینیک تخصصی به آفرید

        آیت الله کاشانی
        دریافت نوبت اینترنتی

        تهران خیابن ایت الله کاشانی - بلوار اباذر - نرسیده به اتوبان حکیم - بن بست مینا - پلاک 2 واحد 9

        کسانی که دکتر مسعود خورشیدی را پیشنهاد میکنند:
        جناب آقای دکتر کیا نیک منش قلب و عروق جناب آقای دکتر کیا نیک منش
        اینستاگرام دکتر مسعود خورشیدی

        این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

        از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

        مسیریابی
        شریعتی

        خیابان شریعتی، دوراهی قلهک - جنب بیمارستان کیان - کوچه مرشدی - پلاک ۱۷ طبقه دوم

        شهر قدس

        بلوار امام خمینی - نبش خیابان عمارت - جنب بانک کشاورزی - پلاک ۱۷۶ - کلینیک تخصصی به آفرید

        شریعتی

        خیابان شریعتی، دوراهی قلهک - جنب بیمارستان کیان - کوچه مرشدی - پلاک ۱۷ طبقه دوم

        شهر قدس

        بلوار امام خمینی - نبش خیابان عمارت - جنب بانک کشاورزی - پلاک ۱۷۶ - کلینیک تخصصی به آفرید

        آیت الله کاشانی

        خیابن ایت الله کاشانی - بلوار اباذر - نرسیده به اتوبان حکیم - بن بست مینا - پلاک ۲ واحد ۹