تهران خیابان شریعتی، دوراهی قلهک - جنب بیمارستان کیان - کوچه مرشدی - پلاک 17 طبقه دوم
تهران بلوار امام خمینی - نبش خیابان عمارت - جنب بانک کشاورزی - پلاک 176 - کلینیک تخصصی به آفرید
تهران خیابن ایت الله کاشانی - بلوار اباذر - نرسیده به اتوبان حکیم - بن بست مینا - پلاک 2 واحد 9
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی، دوراهی قلهک - جنب بیمارستان کیان - کوچه مرشدی - پلاک ۱۷ طبقه دوم
بلوار امام خمینی - نبش خیابان عمارت - جنب بانک کشاورزی - پلاک ۱۷۶ - کلینیک تخصصی به آفرید
خیابن ایت الله کاشانی - بلوار اباذر - نرسیده به اتوبان حکیم - بن بست مینا - پلاک ۲ واحد ۹
من برای لاغری و کاهش وزن رفتم.از بس ورزش و رژیم های متفاوت گرفته بودم و نتیجه نمیگرفتم فکر نمیکردم که الان با رژیم دکترهم وزن کم کنم . اما عالی بودندکتر خوش برخورد بودن و رژیم هاشون اصلا به آدم فشار نمی آوردوتونستم طی یکماه نزدیک ۵ کیلو کم کنم . البته که متابولیسم بدنم یه مقدار پایین بودو رژیم رو کامل رعایت نمیکردم وگرنه نتیجه بیشتری قطعا میگرفتمممنون ازشون
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دو تا از دوستانم رو برای ویزیت میخواهم بیارم پیش ایشون
۱۴۰۱/۰۷/۳۰لاغری-
۱۴۰۳/۱۲/۲۲باسلام و احترام خوب بود. باتشکر
۱۴۰۴/۱۱/۲۰با سلام و عرض ادب و احترام ایشون خیلی دکتر با حوصله خوش برخورد و دقیقی هستن من یک جلسه مراجعه داشتم و بسیار راضی بودم و جا داره از منشی ایشون در امر نوبت دهی و هماهنگی برای نوبت دادن تشکر ویژه کنم چون این خانم خیلی گل هستن خیلی .
۱۴۰۵/۰۳/۰۲کاهش وزن ... برخورد و تشخیص عالی ... رژیم خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالیییییییییی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی و
۱۴۰۲/۰۸/۱۹فعلا تحت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۳۰بسیار ع
۱۴۰۴/۰۶/۰۱جلسه اول بود که رفتم خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فعلا بار دوم هست
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دکتر بسیار خوش اخلاق وکاربلد هستند منشی مطب کاشانی رفتار مناسبی ندارند
۱۴۰۴/۱۱/۱۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۶جهت کاهش وزن مرجعه نمودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خیلی باحوصله ، خوش برخورد و با سواد بودن. راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سلام دکتر بسیار مودب و باحوصله وحاذقی هستند، دختر بنده در مدت ۴ ماه ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته مشکل قند و کبد چرب دخترم حل شده است.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دقیق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تحت درمانم رژیم سختی ندارن برخوردشون هم خیلی محترمانه اس منشی مطب شریعتی محترمانه رفتار میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱چاقی وکبد چرب
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالییییییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای لاغری مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم و با گذشت 1 ماه حدود 7.5 کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی خوبن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵خیلی عالی، صبور ، کاملا گوش شنوا
۱۴۰۳/۱۱/۱۲رژیم غذایی ک منجر ک کم کردن وزن شد. عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۳کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳چاق بود 90 کیلو با رژیم آقای دکتر الان 65 کیلو هستم خیلی خیلی راضی هستم تا الان 6 نفر هم معرفی کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر بی نظیری هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴فعلا در حال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۲۷مشکل چاقی پسرم و خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۳/۲۵برنامه گر
۱۴۰۴/۰۴/۲۵سلام من مشکل اضافه وزن داشتم و چندین بار رژیم گرفتم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم ولی الان با رژیم خیلی راحتی که آقای دکتر به من دادن واقعااا خیلی حالم بهتر شده و در حدود چهل روز ۱۰ کیلو کاهش وزن داشتم .... از اینجا لازمه که از آقای دکتر خیلی خیلی تشکر کنم چون واقعا صبورانه و دلسوزانه به حرفهام گوش دادن و با تخصص بالاشون یه رژیم خوب رو برای من در نظر گرفتن که اصلا در این مدت اذیت نشدم...
۱۴۰۳/۰۵/۲۱پزشک خوب ، با تجربه ، دقیق . خوش برخورد. با وزن ۱۳۲کیلو خدمتان رسیدم العان ۱۲۱ هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تحت درمان هستن دخترم و فعلا راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰واقعا استاد تغذیه کودکان هستند، پسر بچه 10 ساله داشتم که عالی وزن کم کرد. حتما پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بچم بخاطر بستری تو بیمارستان و عمل ضعیف شده بود بارژیم و داروهایی که ایشون تجویز کردن خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵چاقی و نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۷اضافه وزن ، نتیجه خوب بوده است.
۱۴۰۲/۰۸/۰۳در حال درمان اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱چاقی تا زیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر بسیار با حوصله و حاذق توی ۲۰ روز ۴ کیلو کم شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر بینظیر هستند، ۱۴ کیلو کاهش در ۴ ماه
۱۴۰۲/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵من با اینکه کامل رژیم رو رعایت نمی کردم ولی 6 کیلو کاهش وزن داشتم و بعد از گذشت 3 ماه برگشتی نداشتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶من برای کاهش وزن پیششون میام واقعا بهترین دکتر تغدیه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴وزن بالا
۱۴۰۴/۰۹/۱۹اضافه وزن .باتپش قلب.شکرخدا در4هفته حدود8کیلوکم شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷اوکی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱خوب و ۵الی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸آقای دکتر خور
۱۴۰۳/۱۰/۱۸ایشون با سواد و باحوصله هستن. طبق تحقیقاتم ایشون رژیم درمان کودک و متخصص تغذیه اطفال هم هستن اما رژیم غذایی مطابق با تغذیه کودک نبود. از طرفی امگا ۳ شرکت کارن برای دختر 4.5ساله ام تجویز کردن که ابعادش بزرگه و دخترم نمیتونست قورت بده و اصرار که حتما باید همین قرص مصرف بشه.قد و وزن دخترمم با دقت اندازهگیری نکردن. در کل برای اطفال پیشنهاد نمیکنم و فکر میکنم عملکردشون برای بزرگسال خیلی خوبه چون مراجعینشون راضی بودن. درضمن منشی ایشون هم در مطب بلوار فردوس اصلا اخلاق پسندیده و مناسبی نداشتن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸.دکتر خیلی خوبی هستن من دو بار با متد ایشون تا ۱۵ کیلو کم کردم بدون افتادگی پوست ، مهربونم و پیگیر هستن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خیلی خیلی خیلی خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دومین ویزیت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲قد پسرم رشد نمی کند
۱۴۰۱/۰۸/۱۳بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۰۶من یک جلسه رفتم خوب بود تاالان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام عرض ارادت با توجه به شرایط کم شدن وزن و سایز بیماری که بعد از ۴۰ روز پس از درمان توسط ایشان معاینه شد عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۸رژیم لاغری. عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۷خیلی خوب و با حوصله هستن، برای خودم و همسرم وقت گرفتم، میخواستم بهصورت حضوری ویزیت بشم که انگیزهی رقابتی باعث پیشبرد لاغریم بشه، که البته همسرم بعضی وعدههاش رو حذف میکنه و باتوجه به بالاتر بودن متابولیسمش (قد بلندتر و..) بیشتر از من لاغر کرده و بیشترم توسط دکتر مورد تشویق قرار میگیره؛ این داره منو کمی مایوس میکنه.
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۲دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲سلام واقعا دکتر بی نظیری هستید با رژیم ایشون عالی در حال وزن کم کردن هستم رژیم ایشون اصلا سخت نیست توصیه میکنم واقعا این پزشگ را عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۲مشکل چاقی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی یه دونه ان خداایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تحت درمانیم و کاملا راضی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵برنامه غذایی که تجویز کردن عالی بود به راحتی تونستم باهاش وزن کم کنم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹اضافه وزن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالییییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸حدود ۴ ماهه زیر نظر ایشون هستم و رژیمشون متناسب با شرایط شما داده میشه و باوجودیکه رژیمم رو کامل رعایت نکردم و استرس زیادی هم دارم ولی ۸ کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸اضافه وزن ۲۰ کیلویی که در عرض ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم راحت و بدون گرسنگی و سختی، عااااالیییین
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار عالی و همراه هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۱استپ کزنی داشتم رژیم عالی و اصولی به من دادند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۰منتظر نتیجه هستیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸با اخلاق و با حوصله، هفته دوم رژیم هستم ۱.۵ کیلو کم کردم. مطب شلوغ و وقت دهی بی قاعده بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من توسط دکتر بدون هیچ مشکل و عارضه ای 12 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶چاق بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی دکتر صبور و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰چاقی تو ۲هفته ۵ کیلو لاغر شدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴رژیم لاغری ایشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۱رژیم عالیه و منجر به کاهش وزنم شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دخترم مشکل چاقی داشت و در عرض یک ماه ۲ کیلو کم کرد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸حدود یکماه و نیم هست که زیر نظر ایشون هستم با اینکه تیروییدم رو کاملا تخلیه کردم اما با لطف آقای دکتر و رزیم اصولی حدود 10 کیلووزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۲انسان بسیار محترم و کاملا به صحبت های من گوش کردند، رژیمشون برای من اصلا سخت نبود و خیلی راحت در حال کاهش وزن هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی عالی و با حوصله دم آقای دکتر گرم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷تا الان خوب کم کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار دکتر خوبین الان دو ماه نیم میرم ۹ کیلو لاغر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲اضافه وزن داشتم. با راهنمایی و برنامه غذایی منعطف و مؤثر ایشان ظرف کمتر از 4 ماه 17 کیلوگرم کم کردم و به وزن ایده آلم رسیدم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالیییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی ۷کیلو در ۳ماه کم کردم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶در نگاه اول رژیم خیلی سنگینی به نظرم اومد...منتهی خیلی نتیجه عالی..کاهش چشمگیر چربی و سایز و وزن..و افزایش عضله..من که خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خوبی هستند من برای اولین بار توی زندگیم توانستم با رژیم ایشون بدون سختی وزن کم کنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۸من کبد چرب دارشتم. به ایشون مراجعه کردم گفتند با ی8 کیلو کم کنم وقتی که رفتم پیششون 61 کیلو بودم و 8 کیلو رو در دو ماه کم کردم. کاملا راضی هستم. رژیم ایشون برای ممن اصلا سخت نبود. و از اینکه لایف استایلم تغییر کرده راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی هستند هم از نظر اخلاق هم سواد کامل هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۹من مشکل اضافه وزن داشتم. طی 2ماه 8کیلو کم کردم. ایشون خیلی خوب وقت گذاشتن و کاملا پیگیر بودن. باز هم ادامه میدم .ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۵/۱۳اضافه وزن داشتم در عرض دو هفته دو سایز کم کردم واقعا معجزه کردن بدون احساس ضعف
۱۴۰۴/۰۴/۱۸کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۵/۲۷عالی و تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۳رژیم کاهش وزن از ایشان گرفتم و از نتیجه راضی بودم همچنان زیر نظر آقای دکتر هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷برای کاهش وزن مراجعه کردم خیلی خوب بود بسیارصبور وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی عالی، اقای دکتر کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بعد دوهفته ۳ کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱رژیم لاغری خیلی خوب بود خودم رعایت نکردم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار عالی من که خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی علمی هستند میگن دکتر مهران غفوریان هم بوده
۱۴۰۱/۰۵/۱۱در مورد نحوه برخوردشون بسیار خوش رو و صبور هستند. گفتن ۱۲ کیلو اضافه وزن دارم و من فعلا در ۹ روز اول شروع ۵ کیلو کم کردم و واقعا باورم نمیشه. ۴ ۵ روز اول که بگذره بدن به رژیمشون عادت میکنه. با وجود گیاهخوار بودنم و مصرف بالای کربوهیدراتم و متابولیسم پایین بدنم و تیرویید کم کار باورم نمیشه انقدر خوب تا اینجا کاهش وزن داشتم. از ۷۱/۵ شدم ۶۶/۵
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳یک سال هست پیش این دکتر میام واقعا راضیم خیلی خیلی متخصص خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دو ساله تحت نظرشونم عالییی
۱۴۰۴/۱۰/۰۱سلام من یک جلسه رفتم خدمتشون برای لاغری بسیار عالی نتیجه گرفتم رژیم سختی نمیدن و به راحتی میشه وزن کم کرد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷صبور خوش برخورد .در خصوص کنترل وزن و قد پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳من خودم بیمارش نبودم اما داداشم پیش ایشون ویزیت شدن حدود 37 کیلو در مدت 6ماه کم کردن بدون هیچعوارضیواقعن دکتر مهربون و بااخلاق و باشخصیتی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خیلی خو
۱۴۰۳/۱۱/۲۸مشکل چاقی در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوشبختانه نتیجه مثبت بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰اضافه وزن داشتم و راصی هستم رژیمشون خیلی سخت نیست و در طول دوهفته ۳ کیلو کم کردم
۱۴۰۱/۰۷/۱۷تازه شروع کردم برای رژیم لاغری وخیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶سلام راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۵کاهش وزن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خیلی دکتر مهربون و دلسوزی هستن و خیلی خوب با توجه به شرایط برنامه میده
۱۴۰۲/۰۱/۳۱وای این دکتر فوق العادس تمام انرژی های مثبت دنیا در ایشون جمع شده من بعد از 10 سال وهزاران تجربه ناموفق بلاخره موفق شدم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۰وزن بنده در ۴۵ روز از ۷۳ کیلو رسید با ۶۶ کیلو و خیلی راضی بودم از طرز بخورد و نحوه رژیم دادنشون
۱۴۰۳/۰۲/۲۳بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۱۰اضافه وزن فعلا جلسه اول هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲وزن بالا همراه با دیابت، و کاهش وزن و کاهش قند به کمک مشاوره های علمی و دقیق دکتر خورشیدی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹عالی ،
۱۴۰۳/۱۰/۲۶درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۲چاقی و جلسه اولم بوده فعلا یک هفته ست راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳سلام دکتر خوبی هستند و بموقع هم ویزیت میکنند ولی باید طبق دستور شون عمل کرد تا نتیجه گرفت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱باحوصله،وبادقت کامل
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۸اضافه وزن وبسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۹دکتر خوبی هستن نتیجه کار رو در مرور زمان میبینیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷اضافه وزن
۱۴۰۱/۰۸/۲۹حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۲۶همه چی تا الان خوب بوده است
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۰۳خوب هستند کارساز بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۹اضافه وزن داشتم و تونستم وزنمو با رژیمهایی ک اقای دکتردادن کم کنم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خیلی خوب بودن و زود تونستم به وزنی که میخپام برسم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی بود وهنوز درمان ادامه دارد ممنون.
۱۴۰۳/۱۲/۰۷اضافه وزن داشتم ۲۵ کیلو مدت ۶ ماه ۲۵ کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹برای رشد قدی بچه ها مراجعه کردم واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷برای کاهش وزن ازشون کمک گرفتم و عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی لاغر بودم و بعد از 4جلسه به تناسب اندام رسیدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷واقعا دکتر عالی ای هستن مخصوصا از لحاظ طرز برخورد و مشاوره من یه ماه عه پیش ایشون برای لاغری میام ۵ کیلو بدون سختی زیاد کم کردم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱پزشکی بسیا باسواد حاذق خوش برخورد من نتیجه عالی گرفتم ازخداوند براشون سلامتی وتوفیق روز افزون خواستارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹اوکی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۵