برای جراحی بلفا مراجعه کردم که خانم دکتر تشخیص دادن مشکل از افتادگی ابرو هست لیفت آندوسکوپیک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
سلام
لیفت اندوسکوپیک پیشانی انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
مشکل قرنیه داشتم با دقت بالا معاینه کردند و مشاوره لازم را دادند همچنین برای تعیین نمره عینک بسیار دقیق و با حوصله انجامش دادند خدایی وقت زیادی را صرف بیماران میکنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
قبلا ژل زیر چشم تزریق بودم فیبروز شده بود و ایشون با مهارت کامل جراحی کردن و خدا را شکر مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
فوق العاده صبور و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
سوزش چشم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
خوش برخورد و با حوصله هستند و توضیح کامل و خوبی دادند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
هنوز نداشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
خیلی با حوصله مشاوره دادند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
بسیار دکتر فهمیده و با صبر و حوصله و با علم بالا
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
خوب بود برا عینک مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عمل بلفارو انجام دادم خیلی راضیم، جای بخیه هم پیدا نیست؛ به علاوه تخصص بالا و ظرافتشون در کار، فوق العاده خوش برخورد و با شخصیت بودن هم خود دکتر هم پرسنل محترمشون، و با حوصله مشاوره کامل قبل از عمل دادن... به شدت دکتر کارگر رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
برخورد پزشک و پرسنل مطب عالی بود صبور بودن خوب شنیدن مشکل من خشکی چشم بود برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
دکتر بسیار صبور وعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
اوکی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
متخصص در کار ، رفتار بسیار محترمانه با بیماران توسط خود خانم دکتر و همکاران
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
همانطوری که بیمارهای دیگر هم گفته بودند ، بسیار صبور ، کار بلد ومتین هستند .
بطور کلی از اون دکترایی هستند که آدم با دیدنشون احساس امنیت و آرامش بهش دست میده .
جا داره بخاطر وقتی که برای تک تک بیماراشون میذارند اینجا به نوبه خودم ازشون تشکر کنم .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
رفتار محترمانه
وقت گذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
افتادگی ابرو داشتم و پیش ایشون جراحی لیفت ابرو انجام دادم و کانلا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
خانم دکتر ندا کارگر فوق العاده خوش اخلاق و کاربلد ...خدا سلامتیشون بده الهی
برای جراحی بلفا مراجعه کردم که خانم دکتر تشخیص دادن مشکل از افتادگی ابرو هست لیفت آندوسکوپیک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۳سلام لیفت اندوسکوپیک پیشانی انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مشکل قرنیه داشتم با دقت بالا معاینه کردند و مشاوره لازم را دادند همچنین برای تعیین نمره عینک بسیار دقیق و با حوصله انجامش دادند خدایی وقت زیادی را صرف بیماران میکنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷قبلا ژل زیر چشم تزریق بودم فیبروز شده بود و ایشون با مهارت کامل جراحی کردن و خدا را شکر مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵فوق العاده صبور و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سوزش چشم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوش برخورد و با حوصله هستند و توضیح کامل و خوبی دادند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶هنوز نداشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی با حوصله مشاوره دادند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار دکتر فهمیده و با صبر و حوصله و با علم بالا
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خوب بود برا عینک مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عمل بلفارو انجام دادم خیلی راضیم، جای بخیه هم پیدا نیست؛ به علاوه تخصص بالا و ظرافتشون در کار، فوق العاده خوش برخورد و با شخصیت بودن هم خود دکتر هم پرسنل محترمشون، و با حوصله مشاوره کامل قبل از عمل دادن... به شدت دکتر کارگر رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۲۲عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۶برخورد پزشک و پرسنل مطب عالی بود صبور بودن خوب شنیدن مشکل من خشکی چشم بود برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶دکتر بسیار صبور وعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲اوکی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲متخصص در کار ، رفتار بسیار محترمانه با بیماران توسط خود خانم دکتر و همکاران
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲همانطوری که بیمارهای دیگر هم گفته بودند ، بسیار صبور ، کار بلد ومتین هستند . بطور کلی از اون دکترایی هستند که آدم با دیدنشون احساس امنیت و آرامش بهش دست میده . جا داره بخاطر وقتی که برای تک تک بیماراشون میذارند اینجا به نوبه خودم ازشون تشکر کنم .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱رفتار محترمانه وقت گذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸افتادگی ابرو داشتم و پیش ایشون جراحی لیفت ابرو انجام دادم و کانلا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۳۰خانم دکتر ندا کارگر فوق العاده خوش اخلاق و کاربلد ...خدا سلامتیشون بده الهی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷