این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کارگر شمالی - بعد از پمپ بنزین - کوچه خسروی - ساختمان جامی- طبقه همکف
پذیرش:
عصرها:
دوشنبه، چهارشنبه
ساعت ۱۵ الی ۱۹
صبحها:
شنبه، یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه ۹ الی ۱۲
》》انجام مشاوره آنلاین (غیر حضوری) و ارسال مدارک پزشکی از طریق سایت دکترتو امکان پذیر است.با توجه به تعطیلی نوبت های حضوری، برای مشاوره آنلاین می توانید از اپلیکیشن دکترتو کمک بگیرید و با اینجانب مکالمه تلفنی داشته باشید. قابلیت ارسال مدارک نیز دارد
کارگر شمالی - بعد از پمپ بنزین - کوچه خسروی - ساختمان جامی- طبقه همکف
پذیرش:
عصرها:
دوشنبه، چهارشنبه
ساعت ۱۵ الی ۱۹
صبحها:
شنبه، یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه ۹ الی ۱۲
》》انجام مشاوره آنلاین (غیر حضوری) و ارسال مدارک پزشکی از طریق سایت دکترتو امکان پذیر است.با توجه به تعطیلی نوبت های حضوری، برای مشاوره آنلاین می توانید از اپلیکیشن دکترتو کمک بگیرید و با اینجانب مکالمه تلفنی داشته باشید. قابلیت ارسال مدارک نیز دارد
مادرم رماتیسم داشتن داروهای خانم دکتر حالشون رو خیلی بهتر کرد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲من از کرج اومدم یک سال و نیم بین انواع دکترا چرخیدم تا در نهایت ایشون رو به واسطه یکی از دوستان پیدا کردم و تشخیص بیماری من رو دادن، واقعن ممنون هستم ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مادرم رماتیسم شدیدداره ولی باکمک خداوخانم دکترتاحدودی کنترل شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷رماتیسم مفصلی فعلا که هیچی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیارعالی و با حوصله بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸روماتیسم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱درد مفصل مچ وکتف وورم انگشتان پا
۱۴۰۲/۱۱/۱۴باسلام دکتر بسیار مهربون وصبوری هستن وخیلیم وقت میزارن واسه مریض فعلا تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خیلی عالی و
۱۴۰۳/۰۱/۱۸سلام در تشخیص وادامه درمان عالی وجالب تر همکاری ایشان در ادامه درمان می باشد
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ناباروری
۱۴۰۲/۱۰/۰۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸درد کمر داشتم .فعلا تحت درمان هستم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۶رماتیسم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷روماتیسم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱رماتیسم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷روماتیسم مفصل.عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۴برای بیواری لوپوس؛ تا اینجا درمان راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷اولین ویزیت بود. ظاهرا دکتر خوبی باشن. انشالله ببینم آزمایشات چطور میشه
۱۳۹۹/۰۶/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۳۹۷/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۱۲دکتر دل سوز و خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۲۰من بخاطر کهیر وخارش به این دکتر معرفی شدم ومنتظر جواب آزمایش هستم .دکتری باحوصله ومهربان هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۹روماتیسم داشتیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹پزشک بسیار دقیق و مهربانی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵درد انگشتان دست
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار حاذق و با دقت هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خانم دکتر پزشکی وارد وحازق،بسیار دقیق،تشخیص فوق العاده ودرمان مرتبط وموثر ،متشخص،صبور ، محترم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳فعلا در حال
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عالی بود.
۱۴۰۰/۰۹/۰۳با حوصله و مهربان
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر خوبی بودن.
۱۴۰۰/۱۰/۰۷روماتیسم داشتم یکبارمراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸پزشک با حوصله و با اخلاق ..
۱۴۰۵/۰۳/۱۰باسلام و عرض ادب بیماری روماتیس داشتم ی دوره فعلا از ایشون دارم گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۱۱خوش اخلاق ، تشخیص دقیق و مناسب
۱۴۰۰/۰۱/۲۱روماتیسم داشتم حالا میخوام با دکتر صحبت کنم ناراحتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالی تشخیص دکتر عالی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار دکتر خوبی می باشد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵روماتیسم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹هنوز درمان را شروع نکردهام
۱۴۰۱/۰۷/۱۲روماتیسم مفصلی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵فعلا ا
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی و درمان ایشان کاملا تاثیر گذار بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی درک بالا
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۳۰داخل آزمایشم مشکل روماتیسم داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱فعلا در مراحل اولیه مراجعه به ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۲روماتیسم مفصلی و نقرس داشتم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰درد انگشتان دست
۱۴۰۳/۰۱/۱۳دخترم درد مفاصل داشت چکاب کامل دادند خوب بود ولی چندین ساله درد مفاصل داره هنوز
۱۳۹۹/۰۴/۳۰خیلی دکتر خوبی هستن!
۱۴۰۲/۱۰/۰۲سلام ایشان دکتر باحوصله وخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵فعلا جواب ازمایشاتم رو ندادن ولی برخورد و دقتشون در اولین مراجعه عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۲فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷من خیلی از خانم دکتر محمدی راضی هستم .الان نزدیک ۴ساله پیش ایشون میرم به خاطررماتیسمم خیلی بهترشده
۱۴۰۵/۰۲/۰۸روماتیسم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸روماتیسم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷با حوصله پاسخگو بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸هنوز نتیجه خواصی نگرفتیم چون یه جلسه اومدیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱در حال درمان
۱۳۹۹/۰۶/۰۱روماتیسم مفصلی در حال مراحل اولیه درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۵دکتر باحوصله و برای بیمار وقت. می ذاره
۱۴۰۱/۰۴/۱۸مادرم روماتیسم داشتن خداروشکر تحت کنترلن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر مهربان وخبره ودلسوز
۱۴۰۲/۱۱/۰۵پزشک با حوصله, سابقه بیماری نقرس من رو بررسی کرد و بیمار رو در جریان یافته ها و روند درمان قرار دادن . امیدوارم نتیجه مطلوب حاصل بشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تشخیص ارتروز ودرمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۷خانم دکتر با حوصله و تشخیص عالی دارند
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۰مشکل درد پا و دست که نتیجه اش تشخیص روماتیسم بود که خوشبختانه تا حدودی کنترل شد ولی دوباره اوت پیدا کرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالیییی
۱۳۹۹/۰۶/۳۱روماتیسم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خانم دکتر خیلی دکتر خوب و عالی و دقیق و با صبر و حوصله هستند. خیلی وقت میگذارند. تشخیص هاشون واقعا عالیه. دقیق دقیق. من خیلی راضی هستم از ایشون. خدا خیرشون بده
۱۳۹۷/۰۲/۱۱روماتیسم و بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸رماتیسم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۲اولین بار مراجعک کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳مشکلی داشتم که فکر می کردم روماتیسم است(بر اساس گفته پزشکی دیگر) اما ایشان تشخیص دادند نیست.
۱۳۹۹/۰۸/۱۷چکاپشون عالیه.ولی گذشته بیمارو فراموش میکنن و طبق ازمایش بیشتر نظر میدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۲دکتر صیور و با محبتی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بیمارASهستم بسیار دکتر با تجربه و اهل علم به روز شده هستن
۱۳۹۷/۱۰/۰۸بیماریAS عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۵آرتریت روماتید
۱۳۹۹/۰۴/۲۵پزشک خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲با اخلاق و تخصص خوب
۱۴۰۴/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹برای پوکی استخوان مادرم اقدام کردم . در مراجعه اول برخورد مناسبی داشتند . و برای مراجعه دوم اقدام میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳روماتیسم ستون فقدات
۱۴۰۳/۰۱/۲۶روماتیسم داشتم فعلا تحت درمان دکتر مهربان و باتجربه.
۱۴۰۱/۰۹/۰۲دکتر خوبیس
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عرض ادب،من واقعا راضی بودم مداوا شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱راضی هستم از درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۱خیلی عالی هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۵توصیه میکنم بیان پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۰۸برای روماتیسم مادرم مراجعه کردیم تحت درمانن. دکتر خوب وباحوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۰٢ ساله منو مادرم برای درمان روماتیسم و پسور تحت نظرشون هستیم واقعا باحوصله و باسواد هستن خداروشکر با درمانشون داریم رو به بهبودی میریم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بدلیل روماتیسم مادرم تحت نظر ایشان هستند بسیار دکتر حاذق و توانمندی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۹عالی کمی هم خانم عصبانی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ایشان خانم دکترمستانه محمدی، درروندبیماری بنده خیلی خیلی مواثربوده واززمانیکه به ایشان مراجعه کردم بیماری ام روبه بهبودی رفت والآن خوبه خوب شدم واقعا درطبابت کارشون عالیست ودکتری جوان باتجربه و خوش اخلاق ودلسوزبیمارانشون هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پزشک کاربلد
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر خیلی خوب و متخصصی می باشد
۱۴۰۲/۰۱/۳۱خوب عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خیلی با حوصله گوش میدن به صحبت های مریض.
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸رماتیسم مفصلی
۱۴۰۲/۰۲/۲۶رماتیسم
۱۴۰۱/۰۶/۱۰روماتیسم در حال بهبودی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر حاذق و صبور وپاسخگویی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۲روماتیسم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴با سلام من
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی صبور وبا حوصله بیمار روحیه میگیره از این همه مهربانی و برخورد محترمانه ️️
۱۴۰۵/۰۲/۱۷مشکوک به رماتیسم ... خوب بودن خانوم دکتر فقط توضیحات کامل در مورد بیماری و پیشگیری از اون رو خیلی کم میدن...
۱۴۰۴/۱۱/۲۵در تشخیص ودرمان عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶فعلا یک بار رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹روماتیسم مفصلی حاد کنترل شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۲بسیار بسیار عالی و صبور
۱۳۹۸/۰۷/۲۸پزشک فوق العاده حاذق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۲۸تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹رماتیسم
۱۴۰۲/۰۴/۱۴مادر تازه تحت درمان قرار گرفتند زیر نظر ایشون.بطورکلی دکتر باحوصله و دقیقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵رماتیسم مفصلی
۱۴۰۲/۰۴/۱۸من رماتیسم مفصلی دارم عالیه کارشون
۱۴۰۱/۱۲/۲۰روماتیسم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خوبه رو
۱۴۰۳/۰۶/۳۱خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بیماری زمینه ای دارم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶پزشک بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸سلام خانم دکتر محمدی در قالب دو کلمه توانمند و مهربان. رماتیسم مفاصل داشتم بعد خوردن دوسال دارو طبق آزمایش جدید فروردین۱۴۰۵ الحمدلله بیماریم برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوب بود .خیلی بهتر شدم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۷رماتیسم دارم ودکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی .هنوز آزمایش آماده نشده
۱۳۹۷/۰۹/۳۰چکاپ کامل کردند
۱۳۹۸/۰۸/۰۱روماتیسم مفصلی.فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ی جلسه رفتم فعلا نمینونم نظر قطعی بدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲فعلا منتظر جواب ازمایشم چیز خاصی بهم نگفت دکتر برای درد مفاصل رفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عالی بود. هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۱مشکل خودایمنی داشتم و خیلی مهربون و با صبوری راهنمایی کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۱زانو درد
۱۴۰۳/۰۵/۰۳ایشون بی نظیرن خدا حفظشان کنه
۱۳۹۹/۰۵/۲۶دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷روماتیسم مفصلی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱روماتیسم مفصلی .راضی بودم بهتر شدم.
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی بودن ایشون در تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۶روماتیسم مفصلی تشخیص و درمانش ن عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۳دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۵واقعا دکتر عالی ای هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکل روماتیسم دارم و در روند بهبود بسیار موثر بودند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰مشکل رماتیسم دارم، کم کم دارم بهتر می شوم.
۱۴۰۱/۰۲/۲۱درحال برسی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۳آرتروز بهتر شده
۱۴۰۳/۰۷/۱۶فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۸من بیماری خودایمنی دارم و از نتیجه درمانم راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۴نتیجه خوبی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱از هر نظر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴با سلام بنده آرتریت پسوریازیس داشتم و زمان حدود 3 سال روشها و پزشکهای مختلفی مراجعه کردم و هیچ نتیجه رضایت بخشی نداشتم در نهایت الان بعد از حدود 6 ماه مراجعه به خانم دکتر و شروع درمان نتیجه رضایت بخشی گرفته ام و هنوز تحت درمان ایشان هستم و از خداوند برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۳۹۹/۰۴/۱۲دست درد فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۷بدن درد و پادرد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خوب هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲دکتر خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۵کانال دستم گرفته
۱۳۹۸/۰۸/۲۵روماتیسم مفصلی الان تحت درمان ایشانهستم واز ططبابت راضیم
۱۳۹۸/۰۹/۳۰روماتیسم مفصلی از نوع بحجت
۱۴۰۱/۰۲/۱۹رماتیسم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتر مهربان و با حوصله کار میکنه و حرفهای مریض رو با حوصله گوش میکنه . در کل بنظر من خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بیمارشون هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴من برای درمان لوپوس مراجعه کردم و راضی هستم الحمدلله
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱در جلسه ی اول بی نظیر وفوق العاده با سواد دیده شدن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۹روماتیسم مفصلی دارم.تحت نظر ایشون هستم و بیماری تحت کنترل هست.
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار عالی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۰۱دکتر دوست داشتنی بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۰۵دکتر دقیقی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱بسیار دکتر خوبی هستن حدود ۳ سال مادرم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۴عالیه .عالبه . با فرهنگ و تلف از وقت
۱۳۹۸/۰۳/۰۷خیلی خانم دکتر پرحوصله خوش اخلاق و با سواد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خیلی خوبه، بی نهایت
۱۳۹۸/۰۴/۱۵مشکل رماتیسم.ودرحال بررسی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۵باسلام بابت آرتروز مراجعه کردم ودر حال درمان هستم دکتر خوب و توانمندی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۱۲رومانتیس
۱۴۰۳/۰۴/۲۱عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ماه چند قبل آمدیم پیش شما گفتین روهه مجداا بیایین الات چکار کنیم دو ماه دیگه بعد از مصرف دا
۱۳۹۸/۱۲/۲۲درودبر دوستان،من مشکل آرتروموتوییدداشتم خانم دکتربعد از سالها بیماری من که خود ایمنی بودمعالجهه نمودند واز ایشان نهایت رضایت رادارم خیلی پیگیر مراحل درمان هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عا لی نتیجه عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۹خوب است
۱۴۰۳/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۵سلام روماتیسم تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار عالی.با مصرف دو روز از داروهای ایشان درد شدید مفاصل بهبود پیدا کرد و همچنین تشخیصشون بسیار خوبه و وقت زیادی برای بیمار میگذارند
۱۳۹۷/۰۸/۲۰بسیار دکتر دقیق و حساس و با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۲۹روماتیسم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰من مشکل روماتیسم داشتم ایشون واقعا دکتر بسیار عالی هستند و من نسبت به مریض ام بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸رماتیسم مفصلی و آرتریت حاد.عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۳درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۸بسیار صبور و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ناراحتی استخوان بود و از معاینه راضی هستم تا بعد
۱۳۹۸/۰۴/۰۱کندریت گوش دادم خانم دکتر مهربونم تحت کنترل نگه داشته
۱۴۰۲/۰۳/۱۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۶وقت می خواستم جواب آزمایش را به ایشان نشان بدهم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸خانم بسیار بااخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بیماری سندروم بهجت دارم و حدود ۱۰ سال هست تحت نظر ایشون هستم و بیماری من کاملا کنترل شده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا درحال بررسی می باشد
۱۴۰۳/۰۷/۰۹فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۱درحال درمان
۱۳۹۷/۰۹/۲۰دکترعالللللللللییییییی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی .روماتیسم مفصلی داشتم خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دکتری خوب و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دکتر خوب و باسوادیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خانم دکتر بسیار مودب ومهربان وپزشک واقعا مجرب وبا تجربه ممنونم از لطفشون
۱۳۹۸/۰۳/۲۲دکتر حاذق ودقیق وبا تجربه هستن ممنون از خانم دکتر️
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خیلی خوش برخورد و قاطع وبا شخصیت همچنین با دانش بالا و معاینه ی تخصصی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۸تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸فعلا آزمایش نوشته شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲روماتیسم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دکترعالی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر ثبور ، شنوا و با اطلاعاتی بودند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۳من دوسال دستم درد شدیدی داشت با اولین نسخه ایشون تشخیص داد و با سه نوبت دستم کامل خوب شد دکتر خیلی خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تشخیص عالی در نتیجه کنترل بیماری .
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۵/۰۵دکتر خ
۱۴۰۱/۰۹/۲۱خانم دکتربسیارعالی چه درتخصص و چه در رفتار ونوبت دهی هم بموقع و عالی انجام میشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۵برا خارپاشنه رفتم که شوک تراپی تجویز کردند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷من فعلا یه بار بیشتر ویزیت نشدم کنار ایشون ،اما فعلا دارم دارو میخورم ،تا ویزیت بعدی ،
۱۴۰۲/۰۳/۱۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶