بسیار دکتر خوبیه هستند مشکل گوارش داشتم که بایک ویزیت عالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
دیابت دارم تحت نظر آقای دکتر هستم،صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
التهاب پوستی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
برخود بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
بسیار دکتر دقیق و خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دکتر نگارش فرق العاده هستند، بسیار صبور و با حوصله شرح حال و میپرسند و دارو مناسب تجویز میکنند، من و همسرم واقعا لذت بردیم از لحاظاتی که کنار ایشون بودیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
سلام من بیماری فشارخون. چربی خون .سنگ کبد.سنگ کلیه پروستات .سالهاست تحت نظر ایشان هستم وبا هرشش ماه ازمایش کامل تحت کنترل دقیق ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
دکتر بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
فعلا چکاپ برام نوشتن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
دقت بسیار بالا خیلی وقت برای مریض میزارن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
پهلوی مادرم درد می کرد تشخیصشون خیلی خوب بود بسیار محترم و صبور هستند به بقیه توصیه می کنم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
سلام وقت بخیر بسیار با صبر و حوصله آزمایشات و شرح بیمار راسوال کردند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
تشخیص و
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
سنگ کلیع
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
من خیلی بیحال بودم و گوارشی مشکل داشتم،
الان خدا رو شکر بهترم،دکتر بسیار صبور و خوش برخورد و برای هر بیمار وقت کافی میزان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
با حوصله ودقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
از همه نظر عالی هستن برای چکاپ مادرم پیش ایشون رفتم وقتها طولانی نبود انتظار زیادی درمطب نداشتیم و محیط مرتب و تمییز بود رفتار و دقت دکترهم بینظیر
- نخبه کشوری متخصص بیماری های داخلی، بیماری های غدد (دیابت، بیماری های تیروئید و ...)، گوارش (رفلاکس، نفخ و ...)، ریه، روماتولوژی (آرتروز، التهاب تاندون و مفاصل)، کلیه و خون (کم خونی و ...). - پژوهشگر برتر کشوری سال ۱۴۰۲ - پژوهشگر برتر دانشگاهی سال ۱۴۰۱ - مقالات متعدد در ژورنال های مطرح ایرانی و جهانی ISI و اسکوپوس در این مرکز اوزون تراپی و اسپیرومتری و تزریق داروی لاغری انجام می شود. **طرف قرارداد با بیمه بانک صادرات** #طرف قرارداد بیمه شهرداری#
طرف قرارداد بیمه بانک صادرات و بیمه شهرداری، بیمه کوثر. در این مرکز اوزون تراپی و اسپیرومتری انجام می شود. زمان حضور: شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰، سه شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰، و پنج شنبهها از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰. با تعیین وقت قبلی.
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴زخم دیابتی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار دکتر خوبیه هستند مشکل گوارش داشتم که بایک ویزیت عالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دیابت دارم تحت نظر آقای دکتر هستم،صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۳التهاب پوستی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴برخود بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار دکتر دقیق و خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر نگارش فرق العاده هستند، بسیار صبور و با حوصله شرح حال و میپرسند و دارو مناسب تجویز میکنند، من و همسرم واقعا لذت بردیم از لحاظاتی که کنار ایشون بودیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷سلام من بیماری فشارخون. چربی خون .سنگ کبد.سنگ کلیه پروستات .سالهاست تحت نظر ایشان هستم وبا هرشش ماه ازمایش کامل تحت کنترل دقیق ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳دکتر بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۳فعلا چکاپ برام نوشتن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دقت بسیار بالا خیلی وقت برای مریض میزارن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پهلوی مادرم درد می کرد تشخیصشون خیلی خوب بود بسیار محترم و صبور هستند به بقیه توصیه می کنم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سلام وقت بخیر بسیار با صبر و حوصله آزمایشات و شرح بیمار راسوال کردند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲تشخیص و
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سنگ کلیع
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من خیلی بیحال بودم و گوارشی مشکل داشتم، الان خدا رو شکر بهترم،دکتر بسیار صبور و خوش برخورد و برای هر بیمار وقت کافی میزان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶با حوصله ودقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۰از همه نظر عالی هستن برای چکاپ مادرم پیش ایشون رفتم وقتها طولانی نبود انتظار زیادی درمطب نداشتیم و محیط مرتب و تمییز بود رفتار و دقت دکترهم بینظیر
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برای چکاپ نزد ایشان رفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷