برای دریافت نوبت از دکتر یاسمن خزاعی متخصص کودکان و نوزادان در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر یاسمن خزاعی متخصص کودکان و نوزادان در مشهد: بعد از میدان بیمارستان امام رضا بین دکتر چمران ۱۷ و ۱۵ ساختمان پزشکان جم ،طبقه سوم
تلفنهای مطب دکتر یاسمن خزاعی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بعد از میدان بیمارستان امام رضا
بین دکتر چمران ۱۷ و ۱۵
ساختمان پزشکان جم، طبقه سوم
من دخترم بیمار ایشون بود. خانم دکتر بسیار با اخلاق و با سواد هستن و با تشخیص و درمان درستشون دختر من خوب شدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶معاینه اول بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱باسلام پسرم حدودا سه هفته مداوم سرماخورده بود و هرچی دکتر بهش دارو داده بود فایده نداشت .خانم دکتر با تجویز ی اسپری و ی انتی بیوتیک مناسب خیلی ب پسرم کمک کردن و خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی بودن بهترین متخصص اطفالی ک تا حالا رفتمم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر عالی برخورد خوب تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خیلی عالی و با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۰۲من همیشه برای هر دو فرزندم پیش خانم دکتر میرم بسیار باسواد ،صبور و مهربان هستند ،ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۴خانم دکتر عالین خوش برخورد و مهربون ️️
۱۴۰۳/۰۳/۱۲خیلی دکتر مهربون و با دقتی هستن من که خیلی راضی بود پسرم سرفه هاش کهنه شده بود خداروشکر دست خانم دکتر سبک بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۳من دخترمو دو سال پیش ایشون میبرم واقعا با حوصله خوش برخورد و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۵من چند ساله بچه هام رو میبرم پیش خانم دکتر عالین خیلی مهربون و خوش برخورد با تشخیص های دقیق امیدوارم همیشه موفق باشن
۱۴۰۳/۰۲/۰۹تب و سرفه بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰برای دخترانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر بسیار مهربان صبور
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱به علت ابریزش بینی مداوم دخترم مراجعه کردم تشخیص ایشان الرژی بود و واقعا هم بعد مدت ها ابریزش شدید دخترم خوب شد واقعا دکتر مهربون و دوست داشتنی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار باصبر و حوصله . واقعا راضی هستم ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۹/۱۶خیلی دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی خوب.
۱۴۰۳/۱۱/۰۶فرزندم سینه پهلو کرده بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲کمبود وزن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار دکتر خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۳/۰۹/۲۸بسیار دکتر دقیق،مهربان،دلسوز و پیگیر
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۲سلام خواهرم زیر نظر ایشان درمان شدند بسیار دکتر با اخلاق و دلسوز و با تجربه و با صبر و حوصله ای هستند و از کلیه خدمات ایشان رضایت کامل داشتم. با آرزوی موفقیت برای ایشان.
۱۴۰۳/۰۹/۱۸خیلی دکتر حاذق و خوبی هستند برای تغذیه بچم رفتم پیش ایشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰برای درمان آلرژی پسرم و چکاپ رشد مراجعه میکنیم ، عالی هستن و در هر دومورد نتیجه خیلی خوبی گرفتیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خیلی خوش برخورد و مهربان و صبور هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰برای رشد کودکم مراجعه کردم نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۵سلام پسر کوچکم سرفه زیاد داشت. الحمدالله خوب شد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی دکتر خوب هستی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار خوش اخلاق وبا حوصله جوابگو هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶برخورد دکتر و منشی هر دو بسیار خوب بود. برای سرماخوردگی رفتیم پیش ایشان
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵برای سرماخوردگی پیش ایشون رفتیم، قبلش هم پیش دکتر دیگه ای رفته بودم اما حال بچه ام بهتر نشده بود اما با تجویز درست و داروهایی که به پسرم دادن حالش بهتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خیلی خوب و تلاش کردن که من به نتیجه برسم .
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای کولیک و چکاپ دخترم رفتم تازه دارو دادن انشالا که خوب بشه رفتار پزشک خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷سرما هوردگی نوزاد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای درمان یبوست مزمن پسرم تحت نظر خانم دکتر هست و نتیجه عالی گرفتیم باسواد ،مهربون و با حوصله هستن و برای والدین توضیح کامل میدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سلام من برای کولیک ودلدرد های نوزادم مراجعه کردم و دخترم با مصرف دارو ها خوب شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بچه من از نوزادی تحت نظر خانم دکتر خزاعی هستند همیشه با صبر و حوصله فرزندم را معاینه کردند ،از ایشون واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خوب است
۱۴۰۴/۰۸/۰۷سلام،دخترم مشکل داشت،درموردلاغری خیلی،دکترمهربون،وخوبی بودن،باحوصله همه چیزو،توضیح دادن.ودارو،تجویزشد.
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار عالی مهربان جایزه هم داد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵وقت شناس عالی مهربان خانم دکتر صبوری هستن واقعا دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۶ما برای علایم سرماخوردگی و تب پسرمون مراجعه کردیم ،از تشخیص و نوع داروهایی که دادن واقعا راضی بودیم،خیلی پزشک محترم و متخصصی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۳