دکتر رضا عباسی متخصص کودکان با شماره نظام پزشکی 62942 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در ساختمان بهار، احمدآباد، بین عارف ۳ و ۵، طبقه اول واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر رضا عباسی متخصص کودکان با بیش از دو دهه سابقه در زمینه مراقبتهای پزشکی اطفال در شهر مشهد شناخته میشود. وی با شماره نظام پزشکی 62942 یکی از پزشکان معتبر حوزه سلامت کودکان است و تخصص رسمی او بیماریهای کودکان است. دکتر رضا عباسی در ساختمان بهار واقع در احمدآباد، بین عارف ۳ و ۵، طبقه اول مطب خود را مدیریت میکند. این موقعیت جغرافیایی باعث شده والدین ساکن مشهد و محلههای اطراف به راحتی به خدمات تخصصی ایشان دسترسی داشته باشند.
دکتر رضا عباسی دارای مدرک تخصصی بیماریهای کودکان است و تجربه ارزشمندی در بخش مراقبتهای ویژه کودکان کسب کرده است. او در زمینه بیماریهای ژنتیکی، پایش رشد و نمو کودک، تشخیص و درمان بیماریهای آلرژیک و ریوی، و همچنین مشکلات گوش، گلو و گوارشی کودکان فعالیت گستردهای دارد. از دیگر خدمات قابل توجه او میتوان به اندازهگیری زردی نوزادان بدون نیاز به خونگیری اشاره کرد که مورد توجه بسیاری از خانوادهها قرار گرفته است.
در طول سالهای طبابت، دکتر رضا عباسی به عنوان پزشک نمونه سال ۹۷ نیز انتخاب شده و همواره تلاش کرده است تا با رویکرد علمی و انسانی، بهترین مراقبت را برای کودکان فراهم کند. بیماران و والدین آنها اغلب رضایت بالایی از تشخیصهای دقیق و پیگیریهای مستمر دکتر عباسی ابراز داشتهاند. بسیاری از خانوادهها ایشان را به دلیل اخلاق حرفهای و دلسوزی در درمان فرزندانشان توصیه کردهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر رضا عباسی فراهم است و والدین میتوانند بدون نیاز به انتظار طولانی، به راحتی و به صورت آنلاین وقت ویزیت رزرو کنند. دکتر رضا عباسی با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، یکی از پزشکان مطرح حوزه کودکان در مشهد به شمار میرود.
دکتر رضا عباسی دارای تخصص بیماریهای کودکان و اطفال است و در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای شایع و خاص اطفال فعالیت میکند.
بله، برای دریافت نوبت ویزیت حضوری میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین اقدام کنید.
مطب دکتر رضا عباسی در مشهد، احمدآباد، بین عارف ۳ و ۵، ساختمان بهار، طبقه اول قرار دارد.
دکتر عباسی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای کودکان، پایش رشد و اندازهگیری زردی بدون خونگیری، مشاوره آلرژی و بیماریهای ژنتیکی اطفال خدمات ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد بین عارف ۳ و ۵ ساختمان بهار طبقه اول
صبور ومنظم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۶/۲۶با سلام خدمت دوستان بچم کم خونی شدید داشت وبا مراجعه به آقای عباسی ولطف خداوند کم خونی بچم بر طرف شد و پلاکتای خونش به حد نرمال رسید ممنون هستم از آقای دکتر عباسی عزیز
۱۴۰۱/۱۱/۰۷بسیار دکتر خوب وباصبر در کارشان عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۳۱مشکل صرفه خشک تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷مثل همیشه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵بسیار دکترعالی هستند در تشخیص بیماری های کودکان
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر پسر و دخترم هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۳عالییییییی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عالی بودن همیشه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷همینقدر بگم دکتر سهمیه ای نیست و بسیار وارد در کار وحرفه ی خود عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالیه.
۱۴۰۰/۰۶/۰۸پسرم ۳۵ روزش بود و سرما خورده بود خیلی وقت گذاشتن برای معاینه کامل و قد و وزن و با صبر و حوصله پاسخ دادن و خداروشکر پسرم خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی هستن علاوه بر علم بالاشون بسیار با شخصیتن مثلشون پیدا نمیشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عمل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۰۱واقعا دکتر حاذق و کار درستی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱سرماخوردگی نوزاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۴باسلام من همیشه از شهرستان چناران میام مشهد پیش دکتر عباسی - دکترعباسی بسیار دکترخوب و عالی هستن .من بچه ام که مریض میشه تانیارمش پیش دکترعباسی خوب نمیشه. جناب آقای دکتر دارو کم مینویسه اما همون یکی دوتا داروی که میده بسیار عالیه و به عرض ۳روز نتیجه اش حاصل میشه بچه ام خوب میشه .انشاا... همیشه سلامت و موفق باشند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۸واقعا دکتری باتجربه بالا وبسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دکتر خیلی خوب با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱فوقالعاده هستند... خدابهشون عمر با عزت بده... همین
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار انسان متشخص وماهری هستن خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۱/۲۴دقیق و خیلی انسان شریف و مهربان و هر چند بارم یک سوال و بپرسی با آرامش جواب میدن واقعا دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۱۳آقای دکتر بسیار با حوصله و دقیق بودن و به سوالات ما یک به یک جواب دادند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار دکتر خوب و باتجربه و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بسیارصبور و عالی پسرمن گریه میکرد ودل دردداشت بایک نسخه آقای عباسی خوب شد ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار عالی هرزمان پسرم مشکلی برش پیش میادپیش ایشون میبرم
۱۴۰۱/۱۰/۲۲نوبت دهی
۱۴۰۱/۰۸/۱۲چکاپ سالانه و رفع علائم دل درد هفتگی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عالی با حوصله با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۸آلرژی و نتیجه عالی دختر بسیار مهربان هستن و با دقت دخترمو معاینه کردن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی هستن ایشون. طرز برخوردشون هم خیلی خوبه.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱آرام و با حوصله و حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۲۰از سال 1383 دکتر کودکان خانواده من و الان هم دکتر فرزند منه بسیار زیاد رضایت دارم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خاطرم نیست چندسال پیش بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷پزشک با حوصله مهربان و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۸عالی و بسیار بسیار با اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۹زردی نوزاد
۱۴۰۲/۰۱/۱۰سلام وقتتون بخیر ایشون بسیاردکترخوش اخلاق و مهربانی هستند وباتجربه دستشون خیلی سبک من چندمرتبه تاحالارفتم نتیجه مثبت بوده خدا بهشون سلامتی وبرکت بده انشالله
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر بسیار خوبی هستند با حوصله با تجربه
۱۴۰۱/۰۴/۱۴دکتر صبور با اخلاق من پسرمو بردم خوب شد خدا را شکر
۱۴۰۴/۰۸/۱۷کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۷/۳۰فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۳خیلیخوبوعالیبودن
۱۴۰۲/۰۹/۰۲بهترین دکتر هستن تشخیص دقیق و عالی و داروهای خیلی خوبی تجویز میکنن .من تمام بچه های اشناهارو هم میفرستم پیش ایشون چون خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بچه ام سرماخورده بود عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۴کم خونی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتری بسیارعالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵برای چکاب فرزندم رفتم دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۱واسه قد و وزن پسرم مراجعه کردم فعلا تحت نظر
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۱۳مشکل ناراحتی گوارش داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹عالییییییی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰بسیارع
۱۴۰۳/۰۶/۱۴باسلام من از موقع تولد فرزندم همیشه بچمو پیش جناب دکترعباسی میبرم برای همه مشکلات مسمومیت بوده ویروس کرونا بوده زردی بوده و ایشون واقعا وقت میزارن برای بیماراشون و بخوبی درمان میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتری خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵هنوز تازه رفتیم پیششون،برخورد و ارتباط گیریشون با بچه خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۳۱سلام دکتر خوب هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی، برای هرمشکلی که فرزندم داشته عالی جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ی دکتر ماهر و متخصص و ی انسان شریف و مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶با سلام ، ایشون خیلی دکتر باسواد و با حوصله ایی هستند و چندین سال هست که با ایشون آشنا یی دارم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸زردی پسرم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸مراجعه نداشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عاللللیییی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸عالی ه
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر عالی چندساله زیر نظرشون بچهام هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۶نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۳فوق العاده
۱۴۰۱/۰۷/۲۳سلام کودک ده ماهه شکم درد شدید
۱۴۰۰/۱۰/۰۳آلرژی دخترم که نارس دنیا اومده بود،با تشخیص عالی دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۴تتتتتددال
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی، دکتر دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دکتر بسیار حاذق ودلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار دکتر مجرب و با حوصله ایی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۳۰دکتر حاذق و بسیار مهربان هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴با سلام من برای دومین بار همراه دخترم خدمت آقای دکتر رسیدم،از حسن خلق و صبر و سواد ایشون هرچی بگم ،کم گفتم انشالله که سایشون مستدام باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خیلی صبور و با حوصله وقت میزارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷مشکل تب پی در پی واسه دخترم داشتم… خداروشکر مثل تموم این سال ها آقای دکتر به دادمون رسید… نمیتونم بگم اقای دکتر باید اسمشونو گذاشت معجزه️
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار دکتر عالیه مریضی پسرم مشکل ریه بود تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خوب ومناسب
۱۴۰۰/۰۷/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۲بهترین دکتر است
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۴از همه لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲سلام عرض ادب دکترخیلی باتجربه ومهربان
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلام پسرم عفونت داشته و تحت درمان هست خیلی دکتر خوب و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴از همه
۱۴۰۳/۱۰/۲۱فوق العاده با حوصله و توجه زیاد به بیمار کارشون انجام میدادن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار دکتر صبور و مهربان و در زمینه تشخیص عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵برای ژنتیک ازدواج رفتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی.خداخیرشون بده.پسرم دوونیم سالشه شدید مشکل خواب داشت بطوریکه در مواردی از دو تا صب بیدار میشد.خداروشکرتونسخه اول وفقط باداروی گیاهی که تجویز کردن خوابش نوددرصدتنظیم شده.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر خوب وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۰۵سلام بچم خیلی کم خوراک بود وهیچی نمی خود خیلی ضعیف شده بود ولی با یک بار مراجعه هم وزنش خوب شد وهم رشدش خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳بسیار خوش برخورد و با بچه ها مهربان. و تشخیص و درمانشان هم عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۱سلام دکتر بسیار خوش برخورد مهربان و باتجربه هستند دلسوزهستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰کمر درد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ایشون عالین
۱۴۰۱/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱مهربان صبور وعالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار دلسوز ومهربان
۱۴۰۲/۰۹/۰۵بسیار دکتر مهربان و حاذق و فهیمی هستند هر دو دخترم چندساله زیر نظر ایشون هستند خیلی راضی هستم عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر بسیار باحوصله هستن کامل توضیح میدن
۱۴۰۲/۰۱/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن پسرمن گرفتگی بینی داشت که باداروی دکتر رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی ودرجه یک
۱۴۰۱/۱۱/۲۹دکتربسیار با حوصله هستن و بسیارعالی با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹زردی نوزادم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۰خیلیییی دکترر خوبی
۱۴۰۲/۰۸/۱۵برای سرفه دخترم رفتم پیش ایشان خیلی خوب بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸خیلی خوب سریع نتیجه میگیرم از دارو های که بهمون میدن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بهترین دکتر با حوصله داروی الکی نمیده بهتر از دکتر رضا عباسی نیست عالی عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برای نوزاد
۱۴۰۲/۰۸/۱۸اسهال واستفقراق
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار با حوصله و معاینه دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹واقعا دکترخوبی هست رفتارش مهربان وخوش ذوق هست ودتبابت هم عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷پسرم مشکل قلبی داش و ایشون متوجه شدن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار باتجربه و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار عالی. صبور با حوصله و دانا
۱۴۰۱/۱۰/۱۵خیلی دکتر خوبیع
۱۴۰۴/۰۷/۱۱سلام خیلی خیلی دکتر عالی و بسیار خوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۲۱فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۱/۱۴تحت درمان هست پسرم هنوز ولی شرایطش داره بهتر میشه
۱۴۰۱/۰۳/۱۱دکتری واقعا عالی برخورد خودش ومنشیه محترمشون باحوصله هستن فعلا هم تحت درمانه بچم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸واقعادکتری عالی باصبروحوصله وقت میزارن واسه مریضاشونخداخیرشون بده
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۷فوقالعاده
۱۴۰۲/۰۳/۱۱سییبیسب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۳۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹تشخیص خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸توقف وزن گیری نوزادم از ۵ ماهگی و علائم عفونت ادرار
۱۴۰۳/۰۶/۱۰ایشون کارشون حرف نداره من پسرم زیر نظر ایشون بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۸فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷خیلی دکتر عالی باحوصله هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار عالی و دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دخترم آلرژی داشت با کمک ایشان خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۸دکتر با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خداوند شفا دهنده تمامی مرایض اقای دکتر بنده دو فرزند دارم که واقعا هم از نظر طب پزشکی فوق العاده هم از نظر اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خیلی دکتر عالی و کارشون دقیق هستش
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی وحاذق
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۸هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳واقعا دکتر عالی و با حوصله هستند و دست خیلی سبکی هم دارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر باتجربه و خوش اخلاق دخترم اگزما پوستی شدیدی داشت و با یه پماد در یک جلسه خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خوب هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عالی هستن اق
۱۴۰۲/۰۸/۲۳دارو برای کولیک دادن و تاثیر داشت
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سرماخوردگی کودک
۱۴۰۲/۰۸/۰۸آقای دکتر بسیار عالی هستن دست بسیار سبک دارن فوق العاده ان وقت میزارن برای بیمار با صبر حوصله هستن به تمام سوالات جواب میدن
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خب رضایت بخش
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بهترین دکتر هستش
۱۴۰۲/۰۲/۰۹خیلی دقیق و با صبر و حوصله بیمار را معاینه میکنن و با اخلاق خوب باعث آرامش میشه داروهای کم و کاربردی تجویز میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر بسیار حاذق و خوش برخوردی هستن تشخیصهاشون عالیه و داروهایی که تجویز میکنن آب رو آتیشه و بچه ها خیلی دوستشون دارن بهشون خدا قوت میگم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام،برای اگزامای صورت پسرم مراجعه کردم و با همون مراجعه اول تشخیص درست دادن و درمان شد،برخورد دکتر عالی و بسیار مهربان هستن.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر صبور وباحوصله ای هستن با دقت گوش میدن وبعد قشنگ همه چی رو توضیح میدن برای چکاپ پیششون رفتم و متوجه شدم پسرم الرژی داره تازه دارم داروهاشون استفاده میکنم
۱۴۰۱/۰۷/۱۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۴الحمدلله نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۹بسیاردکتر باشخصیت و بابچه ها مهربان هستن وتشخیص درست
۱۴۰۴/۰۵/۱۳پسرم از کوچیکی میبردم پیششون خیلی عالی بودن زود از بیماری ک داشتن بهبود پیدا میکردن.
۱۴۰۱/۱۰/۳۰دکترخوبیست
۱۴۰۱/۱۱/۲۹برای کاهش وزن دخترم مراجعه کردم والان تحت درمان است
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر عباسی بهترین دکتر کودکان می باشد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر پسرم هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار با تجربه وعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷چند ساله هر وقت بچه هام بیمار میشن به ایشون مراجعه میکنم. دکتر باتجربه، خوش برخورد و باحوصله ای هستن و داروی بی مورد تجویز نمیکنن.
۱۴۰۱/۰۹/۱۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتر خوب وباتجربه میباشد
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر بسیارخوبی است
۱۴۰۱/۰۳/۲۷خیلی دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۰۵بسیار عالی هستند ،تشخیص فوقالعاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰با سلام ، ایشان بسیار دکتر خوش برخورد و مهربانی هستند و واقعا کاربلد
۱۴۰۱/۰۱/۱۲برای زردی نوزاد مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی االی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ویزیت نوزاد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶تب تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷برای پسرم زردی داشت
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳پسرم دچار اگزما شده بود با تشخیص و تجویز دکتر عباسی خداروشکر حل شد و رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر بسیار خوب صبور و حازقی هستن من که از کارشون راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴خس خس سینه
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴هر مشکلی داشتیم ایشون متوجه شدن عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷تشخیص عالی برخورد خوب
۱۴۰۲/۱۰/۰۵سلام من دخترم دل درد شدید با حالت تهوع داشت ۴ تا دکتر بردم خوب نشد البته دکتر عباسی دکتر دکتر من هست ولی چون ایشون راهشون دور هست نتونستم بیارم پیش ایشون بردمش دکترهای دیگه خوب نشد تا آوردم پیش ایشون خوب شد من هر موقع دخترم میارم دست آقای دکتر خیلی شفا بخش هست دختر من سریع خوب میشه
۱۴۰۴/۰۳/۰۴فرزندم بود شکرخدا خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۵خیلی دکتره خبره ای هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱دکتر بسیار با اخلاق و با شخصیت و با سوادی هستن دخترم دل درد داشت با یه نسخه خوب شدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸آقای دکتر خیلی عالی و خوش برخورد واقعا مشکل پوستی پسرمن برطرف کردن بهترینم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عمل بیضه
۱۴۰۴/۰۲/۰۵خیلی راضیم
۱۴۰۲/۱۱/۰۵بهترین م
۱۴۰۲/۰۵/۰۲سرفه و سرما خوردگی عالی بودند
۱۴۰۲/۰۹/۲۶باسلام دررابطه باسرماخوردگی پسرم وهمچنین زردی بعدتولد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر مهربان.و دکتر واقعا عالی برای اطفال
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عالی هستند من دوتا بچه هامون از موقعی که به دنیا اومدن میبرم پیششون. تشخیص شون واقعا درست هست.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۳چکاپ عالیبودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۷عالی عاالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۴سلام دکتر خیلی خیلی خوبی هستن خوش برخورد وتشخیصهای درست واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکترعالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار با حوصله و با دقت هستند و واقعا رضایت داریم، ایشون محبت میکنند و تمامی سوالات رو پاسخ میدن، در کل عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸بسیارعالی هس
۱۴۰۰/۰۹/۱۱الرژی.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر کاربلد .. مهربان..متخصص ...
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی مهربون خیلی وقت میزارن کارشون ۲۰
۱۴۰۱/۰۳/۲۹پسرم شب ادراری داشت. آزمایش نوشتن براش. هنوز جواب ازمایش رو نبردم براسون
۱۴۰۱/۰۸/۳۰دخترم سه روز تب داشت و تشخیصی که دادن کاملااا درست بود و باعث شد خیالم راحت باشه چون بعد تبش بدنش دون دون قرمز شد و هر پدر و مادری نگران میشن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۲/۱۳واقعا بااخلاق هستن و کار بلد
۱۴۰۲/۱۰/۲۶برای کولیک بچه مراجعه کردم و با راهنمایی های ایشون خیلی بچم بهتر شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن وبا تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۰۸سلام بچه م سرما خورده بود ولی هنوز خوب نشده
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خوبه عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴