دکتر انسیه طلایی، متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی ۱۲۱۳۰۴ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، بعد از بیمارستان مادر، ساختمان آناهید، واحد ۴۰۱ قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر انسیه طلایی از متخصصان شناختهشده کودکان و نوزادان است که در شهر مشهد فعالیت دارد. ایشان با دریافت مدرک تخصص بیماریهای کودکان و دارا بودن بورد تخصصی ناسیونال، اعتبار علمی خود را در حوزه طب کودکان تثبیت کردهاند. شماره نظام پزشکی دکتر انسیه طلایی ۱۲۱۳۰۴ میباشد که نشاندهنده ثبت رسمی و مجوز فعالیت ایشان است.
حوزه فعالیت دکتر طلایی شامل بررسی و درمان مشکلات شایع کودکان از جمله بیماریهای عفونی، گوارشی و تنفسی، آسم و آلرژی، رشد و تکامل، و بلوغ اطفال است. ایشان همچنین به تغذیه کودکان و مراقبت ویژه از نوزادان با رویکردهای بهروز و علمی توجه دارند. یکی از خدمات تخصصی دکتر انسیه طلایی، چک زردی نوزاد به روش پوستی و درمان زردی با دستگاه فتوتراپی است که برای والدین نوزادان از اهمیت بالایی برخوردار است.
مطب دکتر انسیه طلایی در بلوار سجاد مشهد، بزرگمهر شمالی ۱، بعد از بیمارستان مادر، ساختمان آناهید، واحد ۴۰۱ واقع شده است. این موقعیت مکانی دسترسی مناسبی برای والدین در شهر مشهد فراهم میکند. بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی به سامانه نوبت دات آی آر مراجعه کنند که باعث سهولت بیشتر در مراجعه شده است.
بسیاری از والدین از رویکرد دقیق و مهربانانه دکتر انسیه طلایی در معاینه و درمان کودکان رضایت دارند و فضای نظرات بیماران حاکی از اعتماد بالا به تخصص ایشان است. دکتر انسیه طلایی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان در مشهد انتخاب بسیاری از خانوادهها برای مراقبت پزشکی فرزندانشان است. انتخاب ایشان توسط والدین، اعتبار و تجربه او را در این حوزه بیش از پیش نشان میدهد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب دکتر انسیه طلایی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب دکتر انسیه طلایی در مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، بعد از بیمارستان مادر، ساختمان آناهید، واحد ۴۰۱ قرار دارد.
دکتر انسیه طلایی در زمینه درمان بیماریهای شایع کودکان از جمله زردی نوزادان، آسم، آلرژی، بیماریهای عفونی، گوارشی و تنفسی، همچنین مشکلات رشد و تغذیه فعالیت دارند.
بله، دکتر انسیه طلایی خدمات چک زردی نوزاد به روش پوستی و درمان زردی با دستگاه فتوتراپی را در مطب خود ارائه میدهند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار سجاد - بزرگمهر شمالی ۱ - بعد از بیمارستان مادر - ساختمان آناهید - واحد ۴۰۱
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۲چکاپ نوازاد
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۹بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سلام.برای چکاپ نوزادمراجعه داشتیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۶بهترین دکتر دختر من از یک ماهگیش مشکل پوستی داشت تا شش ماهگی توی شهر خودم هر دکتری که بگین برده بودم ولی بدتر شده بود با دو روز استفاده از نسخه خانم دکتر کاملا خوب شد خدا عمر باعزت بهشون بده
۱۴۰۴/۱۰/۰۸بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر بااخ
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۱/۰۲اسهال مزمن بچه ام که دو جای دیگه بردم و تغییری نکرد رو به خوبی تشخیص دادن و درمان کردن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر با اخلاق ومهربان هستند و برا معاینه دقیق وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عااااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار با حوصله و در کل عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتررخوب و باحوصله
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عااااااااالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بسیار مهربان و خوش اخلاق هستند. دختران من عاشق ایشون هستند. دکتر دانا و با تجربه، همیشه تشخیصشون برای ما کاملا درست و به جا بوده.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰چکاب ماهانه
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی هستن وباتجربه وخیلی وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۱۶جهت چکاپ نوازد پسرم مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵کار بلد و صبور و محترم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴رشد کودک خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۷فعلا عالییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲خوب بوده
۱۴۰۳/۰۴/۳۱کم اشتهایی.خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰صبور و مهربون
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار دکتر خوب و متخصص در کارشان
۱۴۰۱/۰۶/۰۴سرما خوردگی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خیلی متعهد و پاسخگو
۱۴۰۱/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عاااالی ،محیط آرام و تمیز ، کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۱دکتر با اخلاق و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی هستند. بسیار دقیق و با اطلاع و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام دکتر خیلی خوب خوش برخورد برای کمبود وزن دخترم بردم پیش خانم دکتر دارو دادن گفتن یک ماهیچه بیارین
۱۴۰۲/۰۴/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتر خوب و بااخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۷تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بسیار دکتر خوش برخورد و با صبر و حوصله. واقعا متخصص در کارشان
۱۴۰۱/۰۶/۰۴عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی عالی.با سواد و با اطلاعات بالا
۱۴۰۲/۰۲/۲۴بسیار صبور و خوش اخلاق و به روز
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار دکتر با اخلاق هستنند
۱۴۰۲/۰۱/۰۷از نوزاد
۱۴۰۲/۱۱/۱۶خیلی خوب و با حوصله هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عفونت ادراری دخترم ، عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بهترین هستن با ۱نسخه پسرم خوب خوب شد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر با حوصله و مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکترخیلی خوب وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷دکتر بسیار باتجربه مهربان پسر یک ماهه من مشکل پوستی داشت تا تشخیص خانم دکتر بعد از استفاده دو بار از دارو خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰علی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بسیار با حوصله و حاذق
۱۴۰۵/۰۱/۱۸خیلی باحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار دکتر خوش برخورد و با صبر و حوصله. واقعا متخصص در کارشان
۱۴۰۱/۰۶/۰۴عاااااالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیار دقیق و مهربان
۱۴۰۰/۱۱/۱۵تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بسیار دکتر خوش برخورد و با صبر و حوصله. واقعا متخصص در کارشان
۱۴۰۱/۰۶/۰۴دکتر خوش اخلاق و بسیار وقت میذارن و با بچه ها خیلی خوبن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳واقعا دکتر خیلی خوبی هستند عالی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶بسیار باحوصله و دقیق هستند معاینه دخترم رو کامل انجام دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹فوق العاده دکتر خوبی هستن تشخیصشون هم عالیه و تجویز درمانشون فوق الهاده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار دکتر مهربان و خوش اخلاق و صبوری هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۱دکتر خوب خوش اخلاق مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۵/۰۳خانم دکتر طلایی فوق العاده با حوصله با تجربه و با اخلاق بودند همیشه از راهنماییهای ایشان نتیجه عالی گرفتم مطبشون هم خیلی تمیز و فضای ارومی داره
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خیلی عالی دست شون دردنکنه
۱۴۰۱/۰۹/۱۳خوب هست کارشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بهترین دکتر هستن سرکار خانم دکتر انسیه طلایی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خیلی عالی خانم دکترمهریون حاذق و بسیار وقت میذاره برامریضاش
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر بسیار باتجربه مهربان پسر یک ماهه من مشکل پوستی داشت تا تشخیص خانم دکتر بعد از استفاده دو بار از دارو خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰دکتر خوب وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر خوب و متبحر و با حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۸بسیار خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی خوب و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸خانم دکتر باسواد صبور و مهربان .از درمان ایشون برای فرزندم راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بچه اسهال استفراغ داشت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷چکاب نوزاد عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عالی صبور با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸پسرم سرفه شدید داشت چندین بار دکتر بردم اما خوب نشد تب و بیحالی هم مدام داشت با یکبار اومدن پیش خانم دکتر خدارو شکر خوب شد و با توصیه های ایشون دیگه سرفه هاش و بیحالی پسرم بر نگشت ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بسیار دقیق معاینه میکنن،وقت میزارن و بهترین عملکردو دارن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲