۱۴۱۴ نفر
دکتر محمدرضا عبدالواحدی

دکتر محمدرضا عبدالواحدی

فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی

بررسی علت و درمان آلرژی های تنفسی پوستی و گوارشی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۹۶۵۲۸
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۸ روز دیگر
۱۰۹۷ نفر

خیلی دکتر خ

۱۴۰۳/۰۲/۱۴

عالی و تا الان هم من هم دخترم حالمون خیلی خویه

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

الرژی فصلی و اسم داشم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دکتر خوش برخورد و متخصصی بودند. رفتارشان بسیار محترمانه است.

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

مشکلتنفسداشتم.الانحالمبهتره

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

آسم بایه جلسه درمان شدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

الرژی شدید پوستی داشتم باتشخیص صحیح ایشون تحت درمانم همون سه روز اول نتیجه گرفتم .

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

دکتر خیلی ع

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

برای کهیر مزمن مراجعه کردم دارو دادن تا الان که خداروشکر خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

حساسیت شدید و بهبودی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

نسخه ایشون حساسیت من رو کاملا برطرف کرد.

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

آلرژی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

پسرم ۱۳ سالشه. آسم و الرژی تنفسی داشت. بیشتر مواقع تنگی نفس و سرفه، اذیتش میکرد یک بار اقای دکتر پسرمو وزیت کردن، فعلا دارو مصرف میکنه و تحت درمانه ولی علائم تنگی نفس و سرفه شکر خدا از همون هفته های اول رفع شد. اخلاق اقای دکتر و زمانی که برای وزیت بیمار میذارن، قابل تحسینه.

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

حساسیت فصلی

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

آلرژی تنفسی داشتم تحت درمان هستم کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

خارش بدن،برطرف شد

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

سلام دکتر بسیار عالی وباتجربه ای هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دخترم آلرژی داره و نتیجه خوبه

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

من راضی بودم تا الان ازایشون

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

حساسیت بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

حساسیت

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

درمان ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

ناراحتی تنفسی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

مشکل حساسیت هنوز نتیجه ای حاصل نشد.

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

دکترخیلی خوب وبااخلاق

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

مشکل آلرژی فصلی آبریزش بینی خیلی بهتر شد دکتر باحوصله و تشخیص دقیق

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

سلام بنده 3 سالی هست که درگیر آلرژی البته به تشخیص یکی از پزشکان متخصص از علائمی که داشتم میتونم بگم سرفه تنگی نفس کیپ شدن شدید بینی که فقط علائمم تو فصل تابستون کمتر میشد بعد از تحقیق با آقای دکتر عبدالواحدی آشنا شدم تشخیص ایشون آسم بود و همچنین آلرژیبه بعضی از مواد خوراکی یک ماهه تحت درمان ایشونم که داروهایی که تجویز کردن واقعا مفید بوده تقریبا 95 درصد بیماریم بهتر شده ایشون گفتن تا 3ماه باید تحت درمان باشم امیدوارم بعد از 3ماه بیماریم برنگرده

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۲۹

رضایت دارم

۱۳۹۹/۰۲/۱۸

دکتر خوب نفهمیدی بودن

۱۴۰۱/۰۵/۰۳

عالی هستند ایشون

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

پزشک حاذقی هستن و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

طی یک نسخه سرفه چند ساله برطرف شد

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

با سلام مشکل تنفسی حاد داشتم با یه بار مراجعه خیلی خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

دکتر بسیار عالی اما منشی برخورد خوبی ندارن

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

واسه تجربه اول نتیجه مطلوب

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

خیلی عالی هم منشی هم آقای دکتر من برای آلرژی دخترم رفتم بعد یک هفته باخوردن داروهای ایشون خوب شدن سرفه می کردن

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خوب بودند

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

سلام ایشون خیلی صبورانه و با دقت مریض رو معاینه میکنند در کارشون مهارت دارند و هزینه اضافی هم به مریض تحمیل نمی کنند. من الان تحت درمان آسم هستم و هر وقت راحت نفس میکشم براشون دعا می کنم.خدا خیرشون بده.

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

اگز ما بچه نوزاد خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

پزشک حاذقی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

دکتر بسیار عالی هستن و خیلی خوب بیماری رو تشخیص میدن ودرمان میکنن

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

تشخیص خوب

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

حساسیت تنفسی دخترم که مدتی برطرف شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکتر خیلی خوبی هستند،فقط وقت که میدن حدود دو ساعت دیرتر ویزیت شدم.مطب هم خیلی شلوغ و تهویه هوا نداره اذییت میشیم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

انژیوادم داشتم و درمان شد بسیار صبور و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

یک جلسه ویزیت شدم و تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

من برای الرژی فصلی شدید مراجعه کردم تشخیص و تجویزشون عااالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

مادرم مشکل ریه داشت و ایشان فقط با یک اسپری ایشان را درمان کرد

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

با مصرف داروهای دکتر مشکل آلرژی مان برطرف شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

پدرم اسم دارن خیلی وضعیت ریش بهترشدن اززمانی که اقای دکترایشون معاینه کردن

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

سرفه زیاد

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

پزشک درجه یک و حاذق

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

دخترم آسم شدیدداشت ازوقتی که زیرنظراقای دکترهستن خیلی بهترشده

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

فعلا تحت درمان کهیر هستم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

سلام من اولین بارهست رفتم مریضی من نفس تنگی مشکوک به اسم وریه که خداروشکر بااینکه اولین بارهست رفتم خیلی راضی هستم

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

تحت درمان هستم.

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

دکتر خیلی خوبی هستن.با حوصله گوش میکنن و سوال میپرسن،من خیلیییی بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

با سلام،با ویزیت مرتبه اول پزشکی حاذق و کاملا توانمند میباشند

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

دخترم دچار حساسیت و آلرژی تک سرفه بعد غذا خوردن هست با داروهای ایشان فعلا تحت درمان هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

مشکل حساسیت پوستی داشتم هنوز درمانم کامل نشده و یه دوره دارو مصرف کردم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عالی ..من خیلیییییی خوب شدم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

عالیه، با یک نسخه پسرم خوب شد، الرژیشم بسیار حاد بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

اسم پدرم. عاای بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عال هستن من مشکلم آلرژی بود بعد از مراجعه به ایشون فهمیدم آسم دارم

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

کهیر دارم و تحت نظرم

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

بسیار عالی مشکل پوستی داشتم تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

دکترخوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

دخترم الرژی داشت خیلی بهتر شدهدسرفه قطع شده خداروشکر

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

عااااالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

من دچار اسم شدید بودم و سرفه از مازندران ب دکتر مراجعه کردم و بسیار بسیار تاثیر مثبتی داشت تا زنده ام مدیون دکتر واحدی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

آلرژی. تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

دکتر خوبی

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

دکتر بسیار خوبی است من آارژی وآسم داشتم بایک نسخه تمام سرغه هام خوب شد وبه زندگی عادی برگشتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

در حال

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

بسیار عالی الرژی رفع شد و وضعیت اسمم به به درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

در مرحله اول جواب گرفتم

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

خارش بدن داشتم نفس تنگی ولی هیچ فرقی نکردم جلسه اول بود که رفتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

آلرژی و آسم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بسیار دکتر متخصص و عالی هستند همه ی اعضای خانواده ما با ایشان درمان شده اند

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

از معالجه راضی هستم

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

آسم داشتم نتیجه خوب بود تا الان

۱۴۰۲/۰۶/۲۵

سرفه های خشک داشتم واقعا دکترعالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

باسلام احترام وخداقوت واقعادکترخوب وحاذقی هستن خوش اخلاق باحوصله دلسوز.خانم منشی خیلی مهربون کاربلدتشکرمیکنم شوهرم تحت درمان هستن بیماریش خیلی مهارشده خیلی خوبه من که ازش راضی هستم موفق باشن

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

تشخیصش عالی آ سم خفیف سرفه ی شدید، تنگی نفس شدید الان حالم خیلی خوبه

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

مشکل اسم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

با یک جلسه ویزیت ،نا چند مدت مشکل حساسیت م برطرف شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۹

الرژی ودرمان ان

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

الژی خیلی بدی داشتم ۲۰تادکتررفتم هیچکدوم دردمنومتوجه نشدن جزدکترعبدالواحدی

۱۴۰۳/۰۵/۰۵

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

کارشون خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

من راضی نبودم

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

با تشکر از ایشان

۱۴۰۲/۰۵/۰۹

ایشون فوق العاده هستند در بیماری ممنونم

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

بسیار بسیار. دکتر. عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

ورم کردن دست وپا

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

سرفه خشک ، دوهفته اول بهتر ولی دوباره بازگشت

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

پسرم حساسیت داشت دو نوبت رفت پیش دکتر خوب شد الان حساسیتش برگشته که میخوایم دوباره مراجعه کنیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

مشکل آسم و آلرژی پسرم بود که هنوز تحت درمان ایشان است

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

الرژی فصلی و اسم داشم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

مشاوره داشتم وراضیم ایشون درست جواب میدهند

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

حساسیت کودک ۳ ساله... عااااالی.

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۲۰

اسم و الرژی خانوادگی داشتیم واقعا تشخیص و درمانشون عالی بوده. خدا بهشون عمر باعزت بده و برامون حفظش کنه

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

ایشون بسیار دکتر خوبی من پسرم آلرژی دارن با داروهای ک دادن خیلی بهترن شدن

۱۴۰۴/۱۰/۰۶

خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

تشخیص اسم ،حالم خوب شده

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

عالیبود

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

خوب و قابل قبول

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

بسیار عالی بود خانمم با مشکل حساسیت ودونه های قرمز روی پوست درگیر بود که فعلا تحت درمان است ودارو مصرف می کند وفعلا با مصرف داروهای تجویز شده از طرف دکتر کمی حالش بهتر وروبه بهبود است

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

دکتر خوبی هست. وتشخیص عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

اسم عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

عالی خدا خیرشون بده الهی

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

خیلی دکتر خوبی هستند و واقعا دارو هاشون کاربردی بود برای من

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

حساسیت فصلی داشتم که با قرص برطرف شد اما الان دوباره همون مشکل رو دارم

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

مشکل آلرژی داشتم.

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

یکبار برای خارش بدن مراجعه کردم رفع شد ولی بعداز اتمام دارو مجدد شروع شد

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

دکتر خوبی راضی ام ازایشان

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

حساسیت

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

آلرژی پسرم خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

دکترخوبیه

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

عالییییی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

آلرژی فص

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

عالی بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

کهیرمزمن خیلی بهترشدم ممنونازدکترباتجربه

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

خوب وعالی

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

مشکل کهیر دارم تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

تحت درمان هستیم فعلا ولی خداروشکر ازوقتی داروهایی که جناب دکتر دادن استفاده میکنم کهیر نزده بدنم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

با سلام. تشخیص ایشون خیلی خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکتر خوبی هستش عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

الرژی پسرم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

حساسیت وخارش پوستی

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۷/۲۲

عالیه تشخیصشون

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

خوب وعالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

اقای دکتر بسیار برخوردخوبی با بیماران دارد ضمن اینکه مریضی من را کاملا درست تشخیص دادند و هم اکنون تحت درمان ایشان هستم وحالم صد درصد بهترازگذشته هست خداوند ایشان را سالم نگهدارد علیمرادی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

برای حساسیت مراجعه کردم، توصیه ها و داروهاشون موثر بود

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

عالللی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

سلام بنده الرژی داشتم تا زمانی که دارو میخوردم خوب بود الان مدتیه دوباره الرژیم برگشته حتی شدید تر از قبل ابریزش بینی عطسه دارم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

درمان شدم

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

فقط یک کلمه فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

آلرژی فرزندم

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

در حال درمان

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

اسم داشتم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

اسم کودکم

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

مشکل گرفتگی بینی دختر دو ساله ام رو فعلا داریم پبشایشون درمان میکنیم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

حساسیت فصلی

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

دکتر خیلی خوبی خستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

پسر7ساله ام آسم آلرژی شدیدداشتندبیک نسخه ی دکترعبدالواحدی بهبودی کامل حاصل شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

بیماری کهیر

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

سوختگی.عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۶

کاربلدن واقعا و اینکه برید چند روز کوتاه طول میکشه بعد خوب میشه

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

حساسیت به نظرم دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

مشکل کهیرپوستی وتنگ نفس فقط تنگ نفس برطرف شد

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

تک سرفه و اسم

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

پسرمن اسم خفیف دارع ودرحال حاضر ویروس نمیزاره نتیجه درستی ببینیم اما تجربه ایشان زبانزداطرافیان بوده

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

سرفههای حساسیتی

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

آلرژی و در حال مداوا

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

دکتر بسیار حاذق و خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

دکترخوبی

۱۴۰۱/۱۱/۱۰

سلام من رفتم خدمتشون داروها و استفاده کردم اثری نداشت

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

خیلی عالی هستن ایشون

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

عالی بود بعد از چند سال درگیری شدید و مشکلات حاد تنفسی با یک دوره ویزیت خوب شدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

همسرم مشکل اسم داشتن و بسیار درمان شدن

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

الرژی تنفسی داشتم دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

خوب بود تشخیصشون

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

مشکل تنفسی

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

من یک هفته است ویزیت شدم پیششون خداروشکر الرژیم خوب شده

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

بسیار دکتر با شخصیت و عالی هستند و خیلی صمیمی و خودمونی برخورد می کنند

۱۴۰۳/۰۳/۱۱

خیلی خوب بود من حساسیت غذای دارم چند ساله هیچ دکتری نه تونست کاری کنه ولی دکتر با اولین داروی که داد خیلی از دردام کم شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۲/۰۵/۲۰

آسم پسرم فعلا در حال مداواست

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

بسیار خوب هستند

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۲

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

بدون هیچ معاینه ای یک اسپری به پسرم دادند و هیچ فرقی نکرده پسرم..

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خیلی عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

بینظیر هستن

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

یک جلسه برای الرژی رفتم

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

من برای سرفه رفتم پیش آقای دکتر خیلی خوب شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

سلفه پسرم کاملاخوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

حساسیت

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

شنیدم خوب هستن

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

عااااالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

خیلی خوب تشخیص میدهند

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

آلرژی تنفسی شدید. بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

خوب وعالی و متعالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

واقعا عالی و بینظیر هستند.خانمم آسم و تنگی نفس داشت که چندین دکتر رفتیمخوب نشد اما ایشون درد شناسن

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

مشکل آلرژی شدیدو خوب شدم

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

کهیر. فعلا که درمان نشدم

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

آسم داشتم بهتر شدم

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

مشکل تنفسی شدیدداشتم بایک نسخه درمان شدم

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

به نظر دکتر خوبی میاد ولی توضیحات نمیدن راجب مشکلت

۱۴۰۱/۰۸/۱۳

الرزی شدید داشتم و با داروهای ایشون بهبود پیدا کردم.

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

سرفه های خیلی شدید که با یک نسخع بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

آسم کودکان هنوز نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

مادرم بیماری آلرژی عصبی داشتن و ورم میکردن .. دارو دادن و هنوز هیچ مشکلی پیش نیومده براشون ..ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

حساسیت پوستی و دارویی

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

الرژی پسرم خیلیبهتر شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

خودم یه دور مصرف کردم داروهاشونو مقطعی خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

خیلی دکتر خوبی هستند و نتیجه گرفتم

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

با سلام هنوز نتیجه حاصل نشده

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

کهیر داشتم تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

قعلا تحت درمانم

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

بیماری اسم

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

آلرژی،یک دوره درمان خوب بود.الان به حالت قبل برگشتم

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

واقعا تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

هنوز در حال درمان

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

در حال

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

پزشکی حاذق وخوشرو ، اما مطب فوق العاده شلوغ و بدون تهویه و گرم

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

بهبود آلرژی

۱۴۰۲/۰۱/۲۴

خیلی هم کارشون عالیه وهم رفتارشون متشکرم ازشون واقعا

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

خیلی عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۵
آدرس و تلفن مطب دکتر محمدرضا عبدالواحدی
مشهدخیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶
  • مطب در روز ۳ تیر تعطیل می باشد.
  • مطب در روز ۴ تیر تعطیل می باشد.
نقشه مطب
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
۳ روز دیگر
۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۲۵
۴ روز دیگر
۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۲۵
۵ روز دیگر
۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۲۵
۶ روز دیگر
۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۲۵ الی ۱۸:۲۵
۷ روز دیگر
۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۲۵ الی ۱۸:۲۵
۸ روز دیگر
۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۰:۴۵ الی ۱۲:۴۵
کسانی که دکتر محمدرضا عبدالواحدی را پیشنهاد میکنند:
جناب آقای دکتر رضا علمی مهر کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) جناب آقای دکتر رضا علمی مهر
جناب آقای دکتر محمدباقر ناصری عمومی جناب آقای دکتر محمدباقر ناصری

دکتر محمدرضا عبدالواحدی فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی با شماره نظام پزشکی 96528 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.

دکتر محمدرضا عبدالواحدی از جمله پزشکان برجسته در حوزه فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی 96528 و دارا بودن مدرک تخصصی بیماری‌های کودکان و همچنین فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی، فعالیت حرفه‌ای خود را در این زمینه دنبال می‌کند. دکتر محمدرضا عبدالواحدی همواره تمرکز خود را بر بررسی دقیق علت و درمان انواع آلرژی‌های تنفسی، پوستی و گوارشی قرار داده است.

مطب دکتر محمدرضا عبدالواحدی در خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶ مشهد واقع شده و بیماران از سراسر شهر برای دریافت خدمات تخصصی آلرژی و ایمونولوژی به ایشان مراجعه می‌کنند. با توجه به دارا بودن مدارک معتبر و سابقه فعالیت در زمینه درمان آلرژی‌های مختلف در کودکان و بزرگسالان، ایشان به عنوان مرجع مورد اعتماد در این حوزه شناخته می‌شود.

مراجعه‌کنندگان به مطب دکتر محمدرضا عبدالواحدی اغلب از تشخیص دقیق و رویکرد علمی وی در مدیریت بیماری‌های آلرژیک و مشکلات ایمنی رضایت دارند. بیماران بیان می‌کنند که دکتر محمدرضا عبدالواحدی با صبوری و دقت به شرح حال هر بیمار گوش فرا داده و بهترین روش درمان را پیشنهاد می‌دهد. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کرده‌اند.

دکتر محمدرضا عبدالواحدی به عنوان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در مشهد، با بهره‌گیری از دانش روز و تجربه بالینی، آماده ارائه مشاوره و درمان تخصصی به بیماران است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت در مطب فراهم بوده و بیماران می‌توانند به راحتی وقت مشاوره خود را رزرو کنند.

زمینه‌های درمانی:
خدمات:
دکتر محمدرضا عبدالواحدی چه تخصصی دارد؟

ایشان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی و دارای تخصص بیماری‌های کودکان هستند.

آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر عبدالواحدی وجود دارد؟

بله، از طریق سامانه نوبت دات آی آر می‌توانید به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید.

آدرس مطب دکتر عبدالواحدی کجاست؟

مطب ایشان در مشهد، خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶ واقع شده است.

چه بیماری‌هایی توسط دکتر عبدالواحدی درمان می‌شود؟

انواع آلرژی‌های تنفسی، پوستی، غذایی، اختلالات ایمنی و حساسیت‌های دارویی در مطب ایشان تشخیص و درمان می‌شود.

آیا تست آلرژی در مطب دکتر عبدالواحدی انجام می‌شود؟

بله، تست‌های آلرژی پوستی و تنفسی در مطب ایشان انجام می‌گردد.

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی

خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶

خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶