دکتر محمدرضا عبدالواحدی فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی با شماره نظام پزشکی 96528 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر محمدرضا عبدالواحدی از جمله پزشکان برجسته در حوزه فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی 96528 و دارا بودن مدرک تخصصی بیماریهای کودکان و همچنین فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی، فعالیت حرفهای خود را در این زمینه دنبال میکند. دکتر محمدرضا عبدالواحدی همواره تمرکز خود را بر بررسی دقیق علت و درمان انواع آلرژیهای تنفسی، پوستی و گوارشی قرار داده است.
مطب دکتر محمدرضا عبدالواحدی در خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶ مشهد واقع شده و بیماران از سراسر شهر برای دریافت خدمات تخصصی آلرژی و ایمونولوژی به ایشان مراجعه میکنند. با توجه به دارا بودن مدارک معتبر و سابقه فعالیت در زمینه درمان آلرژیهای مختلف در کودکان و بزرگسالان، ایشان به عنوان مرجع مورد اعتماد در این حوزه شناخته میشود.
مراجعهکنندگان به مطب دکتر محمدرضا عبدالواحدی اغلب از تشخیص دقیق و رویکرد علمی وی در مدیریت بیماریهای آلرژیک و مشکلات ایمنی رضایت دارند. بیماران بیان میکنند که دکتر محمدرضا عبدالواحدی با صبوری و دقت به شرح حال هر بیمار گوش فرا داده و بهترین روش درمان را پیشنهاد میدهد. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند.
دکتر محمدرضا عبدالواحدی به عنوان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در مشهد، با بهرهگیری از دانش روز و تجربه بالینی، آماده ارائه مشاوره و درمان تخصصی به بیماران است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت در مطب فراهم بوده و بیماران میتوانند به راحتی وقت مشاوره خود را رزرو کنند.
ایشان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی و دارای تخصص بیماریهای کودکان هستند.
بله، از طریق سامانه نوبت دات آی آر میتوانید به صورت آنلاین نوبت رزرو کنید.
مطب ایشان در مشهد، خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶ واقع شده است.
انواع آلرژیهای تنفسی، پوستی، غذایی، اختلالات ایمنی و حساسیتهای دارویی در مطب ایشان تشخیص و درمان میشود.
بله، تستهای آلرژی پوستی و تنفسی در مطب ایشان انجام میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان احمدآباد، عارف ۴ ساختمان پزشکان ۱۶
خیلی دکتر خ
۱۴۰۳/۰۲/۱۴عالی و تا الان هم من هم دخترم حالمون خیلی خویه
۱۴۰۴/۰۶/۱۴الرژی فصلی و اسم داشم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر خوش برخورد و متخصصی بودند. رفتارشان بسیار محترمانه است.
۱۴۰۰/۰۳/۱۳مشکلتنفسداشتم.الانحالمبهتره
۱۴۰۰/۰۵/۳۰آسم بایه جلسه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳الرژی شدید پوستی داشتم باتشخیص صحیح ایشون تحت درمانم همون سه روز اول نتیجه گرفتم .
۱۳۹۹/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر خیلی ع
۱۴۰۴/۰۴/۱۰برای کهیر مزمن مراجعه کردم دارو دادن تا الان که خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶حساسیت شدید و بهبودی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸نسخه ایشون حساسیت من رو کاملا برطرف کرد.
۱۴۰۳/۰۱/۱۹آلرژی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸پسرم ۱۳ سالشه. آسم و الرژی تنفسی داشت. بیشتر مواقع تنگی نفس و سرفه، اذیتش میکرد یک بار اقای دکتر پسرمو وزیت کردن، فعلا دارو مصرف میکنه و تحت درمانه ولی علائم تنگی نفس و سرفه شکر خدا از همون هفته های اول رفع شد. اخلاق اقای دکتر و زمانی که برای وزیت بیمار میذارن، قابل تحسینه.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷حساسیت فصلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳آلرژی تنفسی داشتم تحت درمان هستم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خارش بدن،برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام دکتر بسیار عالی وباتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دخترم آلرژی داره و نتیجه خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱من راضی بودم تا الان ازایشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۰حساسیت بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷حساسیت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸درمان ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ناراحتی تنفسی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل حساسیت هنوز نتیجه ای حاصل نشد.
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکترخیلی خوب وبااخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۳۰مشکل آلرژی فصلی آبریزش بینی خیلی بهتر شد دکتر باحوصله و تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳سلام بنده 3 سالی هست که درگیر آلرژی البته به تشخیص یکی از پزشکان متخصص از علائمی که داشتم میتونم بگم سرفه تنگی نفس کیپ شدن شدید بینی که فقط علائمم تو فصل تابستون کمتر میشد بعد از تحقیق با آقای دکتر عبدالواحدی آشنا شدم تشخیص ایشون آسم بود و همچنین آلرژیبه بعضی از مواد خوراکی یک ماهه تحت درمان ایشونم که داروهایی که تجویز کردن واقعا مفید بوده تقریبا 95 درصد بیماریم بهتر شده ایشون گفتن تا 3ماه باید تحت درمان باشم امیدوارم بعد از 3ماه بیماریم برنگرده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۹رضایت دارم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸دکتر خوب نفهمیدی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۳عالی هستند ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۴پزشک حاذقی هستن و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۱۸طی یک نسخه سرفه چند ساله برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹با سلام مشکل تنفسی حاد داشتم با یه بار مراجعه خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر بسیار عالی اما منشی برخورد خوبی ندارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹واسه تجربه اول نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۷عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خیلی عالی هم منشی هم آقای دکتر من برای آلرژی دخترم رفتم بعد یک هفته باخوردن داروهای ایشون خوب شدن سرفه می کردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام ایشون خیلی صبورانه و با دقت مریض رو معاینه میکنند در کارشون مهارت دارند و هزینه اضافی هم به مریض تحمیل نمی کنند. من الان تحت درمان آسم هستم و هر وقت راحت نفس میکشم براشون دعا می کنم.خدا خیرشون بده.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵اگز ما بچه نوزاد خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۱پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲دکتر بسیار عالی هستن و خیلی خوب بیماری رو تشخیص میدن ودرمان میکنن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۴/۳۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۳حساسیت تنفسی دخترم که مدتی برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوبی هستند،فقط وقت که میدن حدود دو ساعت دیرتر ویزیت شدم.مطب هم خیلی شلوغ و تهویه هوا نداره اذییت میشیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸انژیوادم داشتم و درمان شد بسیار صبور و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴یک جلسه ویزیت شدم و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸من برای الرژی فصلی شدید مراجعه کردم تشخیص و تجویزشون عااالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مادرم مشکل ریه داشت و ایشان فقط با یک اسپری ایشان را درمان کرد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۱با مصرف داروهای دکتر مشکل آلرژی مان برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۷پدرم اسم دارن خیلی وضعیت ریش بهترشدن اززمانی که اقای دکترایشون معاینه کردن
۱۴۰۲/۰۳/۰۲سرفه زیاد
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۸پزشک درجه یک و حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۱۰دخترم آسم شدیدداشت ازوقتی که زیرنظراقای دکترهستن خیلی بهترشده
۱۴۰۲/۱۰/۰۱فعلا تحت درمان کهیر هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سلام من اولین بارهست رفتم مریضی من نفس تنگی مشکوک به اسم وریه که خداروشکر بااینکه اولین بارهست رفتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱تحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن.با حوصله گوش میکنن و سوال میپرسن،من خیلیییی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵با سلام،با ویزیت مرتبه اول پزشکی حاذق و کاملا توانمند میباشند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دخترم دچار حساسیت و آلرژی تک سرفه بعد غذا خوردن هست با داروهای ایشان فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل حساسیت پوستی داشتم هنوز درمانم کامل نشده و یه دوره دارو مصرف کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی ..من خیلیییییی خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالیه، با یک نسخه پسرم خوب شد، الرژیشم بسیار حاد بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۲اسم پدرم. عاای بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عال هستن من مشکلم آلرژی بود بعد از مراجعه به ایشون فهمیدم آسم دارم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴کهیر دارم و تحت نظرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بسیار عالی مشکل پوستی داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دخترم الرژی داشت خیلی بهتر شدهدسرفه قطع شده خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸من دچار اسم شدید بودم و سرفه از مازندران ب دکتر مراجعه کردم و بسیار بسیار تاثیر مثبتی داشت تا زنده ام مدیون دکتر واحدی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶آلرژی. تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر بسیار خوبی است من آارژی وآسم داشتم بایک نسخه تمام سرغه هام خوب شد وبه زندگی عادی برگشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵در حال
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار عالی الرژی رفع شد و وضعیت اسمم به به درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۰در مرحله اول جواب گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰خارش بدن داشتم نفس تنگی ولی هیچ فرقی نکردم جلسه اول بود که رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶آلرژی و آسم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار دکتر متخصص و عالی هستند همه ی اعضای خانواده ما با ایشان درمان شده اند
۱۴۰۲/۱۲/۱۸از معالجه راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹آسم داشتم نتیجه خوب بود تا الان
۱۴۰۲/۰۶/۲۵سرفه های خشک داشتم واقعا دکترعالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳باسلام احترام وخداقوت واقعادکترخوب وحاذقی هستن خوش اخلاق باحوصله دلسوز.خانم منشی خیلی مهربون کاربلدتشکرمیکنم شوهرم تحت درمان هستن بیماریش خیلی مهارشده خیلی خوبه من که ازش راضی هستم موفق باشن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶تشخیصش عالی آ سم خفیف سرفه ی شدید، تنگی نفس شدید الان حالم خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۱مشکل اسم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳با یک جلسه ویزیت ،نا چند مدت مشکل حساسیت م برطرف شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۹الرژی ودرمان ان
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴الژی خیلی بدی داشتم ۲۰تادکتررفتم هیچکدوم دردمنومتوجه نشدن جزدکترعبدالواحدی
۱۴۰۳/۰۵/۰۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۰کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶من راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱با تشکر از ایشان
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ایشون فوق العاده هستند در بیماری ممنونم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰بسیار بسیار. دکتر. عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹ورم کردن دست وپا
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سرفه خشک ، دوهفته اول بهتر ولی دوباره بازگشت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱پسرم حساسیت داشت دو نوبت رفت پیش دکتر خوب شد الان حساسیتش برگشته که میخوایم دوباره مراجعه کنیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۹مشکل آسم و آلرژی پسرم بود که هنوز تحت درمان ایشان است
۱۴۰۴/۰۶/۰۲الرژی فصلی و اسم داشم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵مشاوره داشتم وراضیم ایشون درست جواب میدهند
۱۴۰۰/۰۶/۰۶حساسیت کودک ۳ ساله... عااااالی.
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۰اسم و الرژی خانوادگی داشتیم واقعا تشخیص و درمانشون عالی بوده. خدا بهشون عمر باعزت بده و برامون حفظش کنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ایشون بسیار دکتر خوبی من پسرم آلرژی دارن با داروهای ک دادن خیلی بهترن شدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۶خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۰تشخیص اسم ،حالم خوب شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالیبود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خوب و قابل قبول
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار عالی بود خانمم با مشکل حساسیت ودونه های قرمز روی پوست درگیر بود که فعلا تحت درمان است ودارو مصرف می کند وفعلا با مصرف داروهای تجویز شده از طرف دکتر کمی حالش بهتر وروبه بهبود است
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر خوبی هست. وتشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲اسم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی خدا خیرشون بده الهی
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خیلی دکتر خوبی هستند و واقعا دارو هاشون کاربردی بود برای من
۱۴۰۲/۱۱/۲۱حساسیت فصلی داشتم که با قرص برطرف شد اما الان دوباره همون مشکل رو دارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹مشکل آلرژی داشتم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۴یکبار برای خارش بدن مراجعه کردم رفع شد ولی بعداز اتمام دارو مجدد شروع شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خوبی راضی ام ازایشان
۱۴۰۰/۰۵/۳۱حساسیت
۱۴۰۰/۰۳/۱۰آلرژی پسرم خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالییییی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴آلرژی فص
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۱کهیرمزمن خیلی بهترشدم ممنونازدکترباتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶مشکل کهیر دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲تحت درمان هستیم فعلا ولی خداروشکر ازوقتی داروهایی که جناب دکتر دادن استفاده میکنم کهیر نزده بدنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴با سلام. تشخیص ایشون خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوبی هستش عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳الرژی پسرم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹حساسیت وخارش پوستی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۲عالیه تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب وعالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴اقای دکتر بسیار برخوردخوبی با بیماران دارد ضمن اینکه مریضی من را کاملا درست تشخیص دادند و هم اکنون تحت درمان ایشان هستم وحالم صد درصد بهترازگذشته هست خداوند ایشان را سالم نگهدارد علیمرادی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳برای حساسیت مراجعه کردم، توصیه ها و داروهاشون موثر بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالللی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سلام بنده الرژی داشتم تا زمانی که دارو میخوردم خوب بود الان مدتیه دوباره الرژیم برگشته حتی شدید تر از قبل ابریزش بینی عطسه دارم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰فقط یک کلمه فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹آلرژی فرزندم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۷اسم داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶اسم کودکم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱مشکل گرفتگی بینی دختر دو ساله ام رو فعلا داریم پبشایشون درمان میکنیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱حساسیت فصلی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر خیلی خوبی خستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳پسر7ساله ام آسم آلرژی شدیدداشتندبیک نسخه ی دکترعبدالواحدی بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بیماری کهیر
۱۴۰۴/۰۴/۲۰سوختگی.عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۶کاربلدن واقعا و اینکه برید چند روز کوتاه طول میکشه بعد خوب میشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۰حساسیت به نظرم دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷مشکل کهیرپوستی وتنگ نفس فقط تنگ نفس برطرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۳تک سرفه و اسم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷پسرمن اسم خفیف دارع ودرحال حاضر ویروس نمیزاره نتیجه درستی ببینیم اما تجربه ایشان زبانزداطرافیان بوده
۱۴۰۱/۱۲/۲۲سرفههای حساسیتی
۱۴۰۲/۰۹/۱۷آلرژی و در حال مداوا
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتر بسیار حاذق و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکترخوبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰سلام من رفتم خدمتشون داروها و استفاده کردم اثری نداشت
۱۴۰۰/۱۰/۱۵هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خیلی عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۷/۲۳عالی بود بعد از چند سال درگیری شدید و مشکلات حاد تنفسی با یک دوره ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱همسرم مشکل اسم داشتن و بسیار درمان شدن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱الرژی تنفسی داشتم دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خوب بود تشخیصشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مشکل تنفسی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰من یک هفته است ویزیت شدم پیششون خداروشکر الرژیم خوب شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار دکتر با شخصیت و عالی هستند و خیلی صمیمی و خودمونی برخورد می کنند
۱۴۰۳/۰۳/۱۱خیلی خوب بود من حساسیت غذای دارم چند ساله هیچ دکتری نه تونست کاری کنه ولی دکتر با اولین داروی که داد خیلی از دردام کم شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی بودند
۱۴۰۲/۰۵/۲۰آسم پسرم فعلا در حال مداواست
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار خوب هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۲تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بدون هیچ معاینه ای یک اسپری به پسرم دادند و هیچ فرقی نکرده پسرم..
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بینظیر هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸یک جلسه برای الرژی رفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۹من برای سرفه رفتم پیش آقای دکتر خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سلفه پسرم کاملاخوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۴حساسیت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱شنیدم خوب هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۷عااااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۹خیلی خوب تشخیص میدهند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱آلرژی تنفسی شدید. بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶خوب وعالی و متعالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷واقعا عالی و بینظیر هستند.خانمم آسم و تنگی نفس داشت که چندین دکتر رفتیمخوب نشد اما ایشون درد شناسن
۱۴۰۲/۱۲/۱۷مشکل آلرژی شدیدو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱کهیر. فعلا که درمان نشدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲آسم داشتم بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱مشکل تنفسی شدیدداشتم بایک نسخه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹به نظر دکتر خوبی میاد ولی توضیحات نمیدن راجب مشکلت
۱۴۰۱/۰۸/۱۳الرزی شدید داشتم و با داروهای ایشون بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۷سرفه های خیلی شدید که با یک نسخع بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷آسم کودکان هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مادرم بیماری آلرژی عصبی داشتن و ورم میکردن .. دارو دادن و هنوز هیچ مشکلی پیش نیومده براشون ..ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۶حساسیت پوستی و دارویی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸الرژی پسرم خیلیبهتر شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۳خودم یه دور مصرف کردم داروهاشونو مقطعی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی دکتر خوبی هستند و نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۵با سلام هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۱۳کهیر داشتم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۱قعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بیماری اسم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹آلرژی،یک دوره درمان خوب بود.الان به حالت قبل برگشتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸واقعا تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴هنوز در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۴در حال
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پزشکی حاذق وخوشرو ، اما مطب فوق العاده شلوغ و بدون تهویه و گرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بهبود آلرژی
۱۴۰۲/۰۱/۲۴خیلی هم کارشون عالیه وهم رفتارشون متشکرم ازشون واقعا
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵