مشهد روبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان 11 اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح
مشهد دکترفاطمه زغیبی زاده
فوق تخصص نوزادان و متخصص کودکان در مشهد (محدوده قاسم آباد - فلاحی )
عضو انجمن نوزادان ایران
آدرس : قاسم آباد بلوار فلاحی - فلاحی 9 -طبقه بالای داروخانه
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده فوق تخصص نوزادان با شماره نظام پزشکی ۵۸۷۰۷ در شهر مشهد فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران مهیا است.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده یکی از پزشکان فوق تخصص نوزادان با تجربه در شهر مشهد است که در زمینه مراقبت و درمان بیماریهای نوزادان و کودکان تا ۱۸ سال فعالیت میکند. دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی بیماریهای کودکان، اعتبار علمی قابل توجهی دارد. شماره نظام پزشکی ایشان ۵۸۷۰۷ است و این شناسه رسمی نشاندهنده ثبت و تایید فعالیت حرفهای دکتر زغیبی زاده در نظام پزشکی کشور است.
در مشهد، دکتر زغیبی زاده دو مطب فعال دارد. مطب ساختمان پزشکان مفتح، روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، ابوریحان ۱۱، اولین کوچه سمت چپ واقع شده است. همچنین مطب دیگری در منطقه قاسمآباد، بلوار فلاحی، فلاحی ۹، طبقه بالای داروخانه قرار دارد. هر دو مطب در نقاط مختلف شهر مشهد پذیرای بیماران هستند و امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده علاوه بر درمان بیماریهای نوزادان و کودکان، بر اهمیت نقش والدین، بهویژه مادران، در سلامت جسمی و روانی فرزندان تاکید دارد و همواره تلاش میکند با آموزش علائم بیماریها، به خانوادهها در مراقبت بهتر از فرزندانشان کمک نماید. تخصص رسمی ایشان فوق تخصص بیماریهای نوزادان و همچنین متخصص اطفال است. بیماران از دقت در تشخیص، پیگیری درمان و برخورد محترمانه دکتر زغیبی زاده رضایت بالایی دارند و بسیاری از خانوادهها ایشان را برای مراقبت و درمان نوزادان و کودکان خود انتخاب میکنند.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده به عنوان فوق تخصص نوزادان در مشهد، با ارائه خدمات تخصصی در دو مطب و با بهرهگیری از دانش روز پزشکی، نقش مهمی در سلامت کودکان ایفا میکند. برای دریافت نوبت میتوانید به صورت آنلاین از طریق نوبت دات آی آر اقدام نمایید یا به مطبهای ایشان در مشهد مراجعه کنید.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده فوق تخصص نوزادان و متخصص بیماریهای کودکان است و به درمان و مراقبت از نوزادان و کودکان تا ۱۸ سال میپردازد.
مطب ساختمان پزشکان مفتح روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، ابوریحان ۱۱ و مطب قاسم آباد، بلوار فلاحی، فلاحی ۹، طبقه بالای داروخانه از جمله محلهای فعالیت ایشان در مشهد است.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
تشخیص و درمان زردی، عفونت، اختلالات رشد، مشکلات تنفسی و گوارشی نوزادان و کودکان از خدمات اصلی دکتر زغیبی زاده است.
ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص بیماریهای نوزادان هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
روبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان ۱۱ اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح
روبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان ۱۱ اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح
دکترفاطمه زغیبی زاده
فوق تخصص نوزادان و متخصص کودکان در مشهد (محدوده قاسم آباد - فلاحی)
عضو انجمن نوزادان ایران
آدرس: قاسم آباد بلوار فلاحی - فلاحی ۹ -طبقه بالای داروخانه
برای زردی نوزادم پیششون رفتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار عالی و خاکی ممنون ازایشون
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خوبن،دستشون شبکه بنظرم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵نوزاد سه روزه منو که شیر نخورده بود و دفع نکرده بود نجات دادن.خدا خیرشون بده واقعا با تجربه و عالی هستن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۳پسرم 7 ساله است خیلی مریض میشد خانم دکتر گفتن از کم خونی خدارو شکر الان خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۱۲پسرمم زردی داشت پیش ایشون رفتم دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر دیر میاد خیلی آلاف میشم با بچه کوچیک ولی تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۵/۰۵یه دکتر معمولی دانش خاصی ندارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام.من برای پسر هفت ماهم رفتم پیششون که گلوش چرک داشت.. اول اینکه وقتم برای ساعت شیش و ربع بود که من یک ربع به هفت رسیدم و خانوم دکتر ساعت هفتو نیم تازه رسیدن مطب و خیلی معتل شدیم..برای گلوش که چرک خشک کن دادن و اینکه گفتم پسرم هنوز چهاردستو پا نمیره گفتن باید ماساژش بدی و شیر خودتو بیشتر بده از شیر خشک و به نظرم حرف منطقی نیست اگه مادر شیرش کافی باشه چرا شیرخشک بده و اینکه دوست من بچش شیر خشکیه یک هفته از بچه منم کوچیک تره و قشنگ چهار دستو پا میره
۱۴۰۴/۱۰/۰۱دکتر خوبی هس خداخیرش بده دلسوز ومهربانه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۷/۱۸دکتر خوبی هستن عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار دکتر مهربون وباتجربه ای هستن خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷برای سرماخوردگی و کم بود وزن مراجعه کردم خداروشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲تب و لرز و خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار با علم و خوش برخورد و در عین حال آگاه به ارتباط با نوزاد
۱۴۰۲/۰۱/۱۰خیلی دانا و کاربلد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱سرماخوردگی نوزادم، خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار دکتر خوبی هستن عالی هستن خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴پزشک ماهر و خوشرویی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۳دخترم کم خونی شدید داشت به لطف خانم دکتر خوب شدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۴/۰۳/۰۸معاینه دقیق.تشخیص درست و داروهای موثری تجویز کردند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲زردی بچه و راهنمایی و پیگیری ایشون بسیار عالی و بجل بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تب استفراغ سرفه اسهال نوزاد دستور بستری دادن الحمدلله بهتره
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶عالی باحوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰ویزیت با بیمه حساب نکردن آزاد حساب کردن وقتی بیمه داریم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالیدهستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر خیلی خوب هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عالی و باحوصله
۱۴۰۳/۰۹/۱۴پسرم تب و سرماخورده بود که دیروز مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱تنفسی نوزاد
۱۴۰۴/۰۸/۲۲تاکی پنه نوزادی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸زردی نوزاد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر خوبیست
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۱۶این آزادی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکتر پ
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دخترم وزن نمی گرفت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دکتر خیلی صبوری هستش و با دقت کودک رو معاینه میکنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۵برای زردی دختر ۱۵ روزه ام رفتم. خیلی عالی برخورد کردند و با قرص رفع شد.
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵تشخیص بسیار عالی دارند و خیلی مهربون
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بهترین فوق تخصص نوزاد عالیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۸سلام دخترم رو دو هفته قبل بردم، فعلا بهتره
۱۴۰۲/۱۱/۰۶پسرم کمبود وزن داشت و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دکتر خوب و زبردستی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر باحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خوبه معاینات کامل برای بچه انجام میده
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بد نیست
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی دکتر مهربان خوش قلب ️ بیست
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵برای زردی بچم بردیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵برای نوازاد به ایشان مراجعه کردیم و خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱نوزادم سرماخورده بود چکاب شد..بسیار دکتر خوش اخلاق مهربان و ماهر هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴دکتری فوقالعاده عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰استرس و از آدم دور میکنن و به بهترین شکل ممکن نوزاد و ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار صبور و با علم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوب اطفال
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی ب
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱تاخیر بسیار زیاد دارند، بیش از یک ساعت. ویزیت و درمان تا الان خوب بوده و از سر حوصله. حرف بیمار را کامل میشنوند و کاملا راهنمایی میکنند. بسیار صبورند. شاید هم برای همین دیر میرسند؛ چون مشغول بیماران قبلی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خوب شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰هنوز نرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتربسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عفونت ریه نوزاد،نتیجه حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتربسیارعالی وصبور
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خیلی دکترخوبی هست واقعآ کمک می کنه توضیح زیادمیده
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام برای یبوست بچم رفتیم خداروشکرخوب بودبامصرف روغن وداروهاش رفته رفته خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دکتر خو
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴آدم بسیار با وجدان وکار بلد .من پسرم را تا سن ۵ سالگی پیش خانم دکتر زغیبی زاده میبردم کارش درسته .اما صد حیف که از قوچان به مشهد رفت وبعد از سه سال دوباره امروز ایشان رو در سایت پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر با
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر بسیار با اخلاق وقت میزارن هر موقع زنگ بزنین جواب میدن خیلی پیگیرو با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۷بسیار صبور و خوش اخلاق و پزشک حاذق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶مشکل زیادی خاصی نداشت ولی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خانم دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰از اول نوزادی پسرم پیش ایشون میرفتم تا الان که شش ماهشه برای چکاپ های ماهیانه و رشد پسرم پیش شون میرفتیم دکتر خبره و با تجربه ای هستن بسیار مهربون و صبور
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام من بچه ام نارس به دنیا آمد بیمارستان میآمد روی سرش واقعا هر چی بگم بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خیلی خوبی هستند و با صبر و حوصله مراجعین را پاسخگو هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹زردی کودک بود خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷چکاپ نوزاد میبرم.فوق العاده هستن.از نظر اخلاق،تجربه کاری و ...
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عالی بودن مثل همیشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مهربون و صبور. درخصوص کولیک نوزاد مراجعه داشتم هنوز دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۲/۰۳/۰۵بله کولیک عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خانم دکتر زغیبی زاده به جهت تجربه زیادی که دارن در تشخیص بیماری اطفال و نوزادان بسیار توانمند هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار دکتر خبره و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰سرما خورده بود بچم و به یه بار ویزیت پیش دکتر خوبشد خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵تشخیص زود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱یک ماهه دخترم دارو مصرف میکنه سه بار بردمش پیش خانم دکتر هنوز تغییر آنچنانی نکرده
۱۴۰۴/۰۹/۱۳پسرم از بدو تولد زیر نظر ایشان بودن ودکتر فهیم وتوانمدی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر بسیار خوب باحوصله
۱۴۰۲/۰۴/۰۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام خانم دکتر بسیار عالی با بهترین اخلاق و برخورد عالی پسرم همیشه تنگی نفس داشت و سرماخوردگی با یک ویزیت خداروشکر عالی شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶