دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده فوق تخصص نوزادان با شماره نظام پزشکی ۵۸۷۰۷ در شهر مشهد فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران مهیا است.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده یکی از پزشکان فوق تخصص نوزادان با تجربه در شهر مشهد است که در زمینه مراقبت و درمان بیماریهای نوزادان و کودکان تا ۱۸ سال فعالیت میکند. دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی بیماریهای کودکان، اعتبار علمی قابل توجهی دارد. شماره نظام پزشکی ایشان ۵۸۷۰۷ است و این شناسه رسمی نشاندهنده ثبت و تایید فعالیت حرفهای دکتر زغیبی زاده در نظام پزشکی کشور است.
در مشهد، دکتر زغیبی زاده دو مطب فعال دارد. مطب ساختمان پزشکان مفتح، روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، ابوریحان ۱۱، اولین کوچه سمت چپ واقع شده است. همچنین مطب دیگری در منطقه قاسمآباد، بلوار فلاحی، فلاحی ۹، طبقه بالای داروخانه قرار دارد. هر دو مطب در نقاط مختلف شهر مشهد پذیرای بیماران هستند و امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده علاوه بر درمان بیماریهای نوزادان و کودکان، بر اهمیت نقش والدین، بهویژه مادران، در سلامت جسمی و روانی فرزندان تاکید دارد و همواره تلاش میکند با آموزش علائم بیماریها، به خانوادهها در مراقبت بهتر از فرزندانشان کمک نماید. تخصص رسمی ایشان فوق تخصص بیماریهای نوزادان و همچنین متخصص اطفال است. بیماران از دقت در تشخیص، پیگیری درمان و برخورد محترمانه دکتر زغیبی زاده رضایت بالایی دارند و بسیاری از خانوادهها ایشان را برای مراقبت و درمان نوزادان و کودکان خود انتخاب میکنند.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده به عنوان فوق تخصص نوزادان در مشهد، با ارائه خدمات تخصصی در دو مطب و با بهرهگیری از دانش روز پزشکی، نقش مهمی در سلامت کودکان ایفا میکند. برای دریافت نوبت میتوانید به صورت آنلاین از طریق نوبت دات آی آر اقدام نمایید یا به مطبهای ایشان در مشهد مراجعه کنید.
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده فوق تخصص نوزادان و متخصص بیماریهای کودکان است و به درمان و مراقبت از نوزادان و کودکان تا ۱۸ سال میپردازد.
مطب ساختمان پزشکان مفتح روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، ابوریحان ۱۱ و مطب قاسم آباد، بلوار فلاحی، فلاحی ۹، طبقه بالای داروخانه از جمله محلهای فعالیت ایشان در مشهد است.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است.
تشخیص و درمان زردی، عفونت، اختلالات رشد، مشکلات تنفسی و گوارشی نوزادان و کودکان از خدمات اصلی دکتر زغیبی زاده است.
ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای کودکان و فوق تخصص بیماریهای نوزادان هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
روبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان ۱۱ اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح
روبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان ۱۱ اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح
دکترفاطمه زغیبی زاده
فوق تخصص نوزادان و متخصص کودکان در مشهد (محدوده قاسم آباد - فلاحی)
عضو انجمن نوزادان ایران
آدرس: قاسم آباد بلوار فلاحی - فلاحی ۹ -طبقه بالای داروخانه
زردی کودک بود خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۹نوزاد سه روزه منو که شیر نخورده بود و دفع نکرده بود نجات دادن.خدا خیرشون بده واقعا با تجربه و عالی هستن.
۱۴۰۳/۱۲/۲۳تاکی پنه نوزادی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱برای نوازاد به ایشان مراجعه کردیم و خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳برای زردی دختر ۱۵ روزه ام رفتم. خیلی عالی برخورد کردند و با قرص رفع شد.
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عالی ب
۱۴۰۳/۰۶/۱۴دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خانم دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰تب و لرز و خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای زردی بچم بردیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵چکاپ نوزاد میبرم.فوق العاده هستن.از نظر اخلاق،تجربه کاری و ...
۱۴۰۳/۰۳/۰۶تاخیر بسیار زیاد دارند، بیش از یک ساعت. ویزیت و درمان تا الان خوب بوده و از سر حوصله. حرف بیمار را کامل میشنوند و کاملا راهنمایی میکنند. بسیار صبورند. شاید هم برای همین دیر میرسند؛ چون مشغول بیماران قبلی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۱این آزادی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶زردی نوزاد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳سلام من بچه ام نارس به دنیا آمد بیمارستان میآمد روی سرش واقعا هر چی بگم بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶یه دکتر معمولی دانش خاصی ندارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خیلی خوب هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۶زردی بچه و راهنمایی و پیگیری ایشون بسیار عالی و بجل بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۵دکتر خو
۱۴۰۴/۰۵/۰۶هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عالی باحوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دکتر بسیار خوب باحوصله
۱۴۰۲/۰۴/۰۷دکتربسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بد نیست
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱بله کولیک عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۵سلام دخترم رو دو هفته قبل بردم، فعلا بهتره
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سرماخوردگی نوزادم، خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۷دکتر خیلی صبوری هستش و با دقت کودک رو معاینه میکنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۷عالی و باحوصله
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خوبن،دستشون شبکه بنظرم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عالییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دخترم وزن نمی گرفت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوبه معاینات کامل برای بچه انجام میده
۱۴۰۴/۰۲/۱۰پسرمم زردی داشت پیش ایشون رفتم دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰آدم بسیار با وجدان وکار بلد .من پسرم را تا سن ۵ سالگی پیش خانم دکتر زغیبی زاده میبردم کارش درسته .اما صد حیف که از قوچان به مشهد رفت وبعد از سه سال دوباره امروز ایشان رو در سایت پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام برای یبوست بچم رفتیم خداروشکرخوب بودبامصرف روغن وداروهاش رفته رفته خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خوب شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیار صبور و خوش اخلاق و پزشک حاذق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بودن مثل همیشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۳تحت درمان هستند دوقلوهام سرماخوردگی نوزاد ،خوب شد خداروشکر
۱۴۰۵/۰۳/۲۸یک ماهه دخترم دارو مصرف میکنه سه بار بردمش پیش خانم دکتر هنوز تغییر آنچنانی نکرده
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکتر باحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹نوزادم سرماخورده بود چکاب شد..بسیار دکتر خوش اخلاق مهربان و ماهر هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴سلام.من برای پسر هفت ماهم رفتم پیششون که گلوش چرک داشت.. اول اینکه وقتم برای ساعت شیش و ربع بود که من یک ربع به هفت رسیدم و خانوم دکتر ساعت هفتو نیم تازه رسیدن مطب و خیلی معتل شدیم..برای گلوش که چرک خشک کن دادن و اینکه گفتم پسرم هنوز چهاردستو پا نمیره گفتن باید ماساژش بدی و شیر خودتو بیشتر بده از شیر خشک و به نظرم حرف منطقی نیست اگه مادر شیرش کافی باشه چرا شیرخشک بده و اینکه دوست من بچش شیر خشکیه یک هفته از بچه منم کوچیک تره و قشنگ چهار دستو پا میره
۱۴۰۴/۱۰/۰۱دکتر خیلی خوبی هستند و با صبر و حوصله مراجعین را پاسخگو هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶پسرم تب و سرماخورده بود که دیروز مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱سلام خانم دکتر بسیار عالی با بهترین اخلاق و برخورد عالی پسرم همیشه تنگی نفس داشت و سرماخوردگی با یک ویزیت خداروشکر عالی شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶ویزیت با بیمه حساب نکردن آزاد حساب کردن وقتی بیمه داریم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی دکتر مهربان خوش قلب ️ بیست
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار با علم و خوش برخورد و در عین حال آگاه به ارتباط با نوزاد
۱۴۰۲/۰۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار عالی و خاکی ممنون ازایشون
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار دکتر خبره و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶هنوز نرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار صبور و با علم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خوب اطفال
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر با
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکترخوبی هست واقعآ کمک می کنه توضیح زیادمیده
۱۴۰۲/۱۱/۲۲خیلی دانا و کاربلد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پزشک ماهر و خوشرویی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸پسرم از بدو تولد زیر نظر ایشان بودن ودکتر فهیم وتوانمدی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر خوب و زبردستی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۲/۱۱/۰۲برای زردی نوزادم پیششون رفتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۶دکتر بسیار با اخلاق وقت میزارن هر موقع زنگ بزنین جواب میدن خیلی پیگیرو با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتربسیارعالی وصبور
۱۴۰۳/۰۹/۰۳برای سرماخوردگی و کم بود وزن مراجعه کردم خداروشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲تشخیص بسیار عالی دارند و خیلی مهربون
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۰۳/۰۴از اول نوزادی پسرم پیش ایشون میرفتم تا الان که شش ماهشه برای چکاپ های ماهیانه و رشد پسرم پیش شون میرفتیم دکتر خبره و با تجربه ای هستن بسیار مهربون و صبور
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۳۰دکتر خوبیست
۱۴۰۳/۰۸/۰۲معاینه دقیق.تشخیص درست و داروهای موثری تجویز کردند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بهترین فوق تخصص نوزاد عالیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۸تب استفراغ سرفه اسهال نوزاد دستور بستری دادن الحمدلله بهتره
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکتری فوقالعاده عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶تشخیص زود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار دکتر خوبی هستن عالی هستن خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۷/۱۰پسرم 7 ساله است خیلی مریض میشد خانم دکتر گفتن از کم خونی خدارو شکر الان خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۱۲/۱۶سرما خورده بود بچم و به یه بار ویزیت پیش دکتر خوبشد خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عفونت ریه نوزاد،نتیجه حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵پسرم کمبود وزن داشت و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مهربون و صبور. درخصوص کولیک نوزاد مراجعه داشتم هنوز دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۲/۰۳/۰۵بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۱۰استرس و از آدم دور میکنن و به بهترین شکل ممکن نوزاد و ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر خوبی هستن عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر دیر میاد خیلی آلاف میشم با بچه کوچیک ولی تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر خوبی هس خداخیرش بده دلسوز ومهربانه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۷/۱۸تنفسی نوزاد
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عالیدهستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خیلی خوب با حوصله و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۲۶مشکل زیادی خاصی نداشت ولی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خانم دکتر زغیبی زاده به جهت تجربه زیادی که دارن در تشخیص بیماری اطفال و نوزادان بسیار توانمند هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار دکتر مهربون وباتجربه ای هستن خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دخترم کم خونی شدید داشت به لطف خانم دکتر خوب شدن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر پ
۱۴۰۳/۱۰/۱۴