۲۰۲ نفر
دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده

دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده

فوق تخصص نوزادان

متخصص اطفال تا 18 سال

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۸۷۰۷
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
۲۱۲ نفر

زردی کودک بود خوب شد

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

نوزاد سه روزه منو که شیر نخورده بود و دفع نکرده بود نجات دادن.خدا خیرشون بده واقعا با تجربه و عالی هستن.

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

تاکی پنه نوزادی

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

برای نوازاد به ایشان مراجعه کردیم و خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

برای زردی دختر ۱۵ روزه ام رفتم. خیلی عالی برخورد کردند و با قرص رفع شد.

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

عالی ب

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

دکترخوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خانم دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

تب و لرز و خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

برای زردی بچم بردیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

چکاپ نوزاد میبرم.فوق العاده هستن.از نظر اخلاق،تجربه کاری و ...

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

تاخیر بسیار زیاد دارند، بیش از یک ساعت. ویزیت و درمان تا الان خوب بوده و از سر حوصله. حرف بیمار را کامل میشنوند و کاملا راهنمایی میکنند. بسیار صبورند. شاید هم برای همین دیر میرسند؛ چون مشغول بیماران قبلی هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

این آزادی

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

زردی نوزاد

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

سلام من بچه ام نارس به دنیا آمد بیمارستان میآمد روی سرش واقعا هر چی بگم بی نظیر

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

یه دکتر معمولی دانش خاصی ندارن

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دکتر خیلی خوب هست

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

زردی بچه و راهنمایی و پیگیری ایشون بسیار عالی و بجل بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

دکتر خو

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

هنوز ویزیت نشدم

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

عالی باحوصله

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

دکتر بسیار خوب باحوصله

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

دکتربسیار خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بد نیست

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خوش اخلاق وعالی

۱۴۰۱/۱۲/۱۱

بله کولیک عالی بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

سلام دخترم رو دو هفته قبل بردم، فعلا بهتره

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

سرماخوردگی نوزادم، خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

بی نظیر هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

دکتر خیلی صبوری هستش و با دقت کودک رو معاینه میکنه

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

بسیار دکتر باتجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

واقعا عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۷

عالی و باحوصله

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

خوبن،دستشون شبکه بنظرم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

عالییی

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

دخترم وزن نمی گرفت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

خوبه معاینات کامل برای بچه انجام میده

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

پسرمم زردی داشت پیش ایشون رفتم دکتر واقعا خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

آدم بسیار با وجدان وکار بلد .من پسرم را تا سن ۵ سالگی پیش خانم دکتر زغیبی زاده میبردم کارش درسته .اما صد حیف که از قوچان به مشهد رفت وبعد از سه سال دوباره امروز ایشان رو در سایت پیدا کردم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

سلام برای یبوست بچم رفتیم خداروشکرخوب بودبامصرف روغن وداروهاش رفته رفته خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

دکتر خوب و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

خوب شد

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

بسیار صبور و خوش اخلاق و پزشک حاذق هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

عالی بودن مثل همیشه

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

بهترین هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۱۳

تحت درمان هستند دوقلوهام سرماخوردگی نوزاد ،خوب شد خداروشکر

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

یک ماهه دخترم دارو مصرف میکنه سه بار بردمش پیش خانم دکتر هنوز تغییر آنچنانی نکرده

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

دکتر باحوصله وعالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

نوزادم سرماخورده بود چکاب شد..بسیار دکتر خوش اخلاق مهربان و ماهر هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

سلام.من برای پسر هفت ماهم رفتم پیششون که گلوش چرک داشت.. اول اینکه وقتم برای ساعت شیش و ربع بود که من یک ربع به هفت رسیدم و خانوم دکتر ساعت هفتو نیم تازه رسیدن مطب و خیلی معتل شدیم..برای گلوش که چرک خشک کن دادن و اینکه گفتم پسرم هنوز چهاردستو پا نمیره گفتن باید ماساژش بدی و شیر خودتو بیشتر بده از شیر خشک و به نظرم حرف منطقی نیست اگه مادر شیرش کافی باشه چرا شیرخشک بده و اینکه دوست من بچش شیر خشکیه یک هفته از بچه منم کوچیک تره و قشنگ چهار دستو پا میره

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

دکتر خیلی خوبی هستند و با صبر و حوصله مراجعین را پاسخگو هستند

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

پسرم تب و سرماخورده بود که دیروز مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

سلام خانم دکتر بسیار عالی با بهترین اخلاق و برخورد عالی پسرم همیشه تنگی نفس داشت و سرماخوردگی با یک ویزیت خداروشکر عالی شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

ویزیت با بیمه حساب نکردن آزاد حساب کردن وقتی بیمه داریم

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

خیلی دکتر مهربان خوش قلب ️ بیست

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

بسیار با علم و خوش برخورد و در عین حال آگاه به ارتباط با نوزاد

۱۴۰۲/۰۱/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

بسیار عالی و خاکی ممنون ازایشون

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

بسیار دکتر خبره و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

هنوز نرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

بسیار صبور و با علم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

بهترین دکتر کودکان

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

خوب اطفال

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

دکتر با

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

خیلی دکترخوبی هست واقعآ کمک می کنه توضیح زیادمیده

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

خیلی دانا و کاربلد هستند

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

پزشک ماهر و خوشرویی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

پسرم از بدو تولد زیر نظر ایشان بودن ودکتر فهیم وتوانمدی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

واقعا عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

دکتر خوب و زبردستی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بسیار مهربان و دلسوز

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

برای زردی نوزادم پیششون رفتم دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

دکتر بسیار با اخلاق وقت میزارن هر موقع زنگ بزنین جواب میدن خیلی پیگیرو با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

دکتربسیارعالی وصبور

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

برای سرماخوردگی و کم بود وزن مراجعه کردم خداروشکر نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

تشخیص بسیار عالی دارند و خیلی مهربون

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

عالی بود ممنون

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

از اول نوزادی پسرم پیش ایشون میرفتم تا الان که شش ماهشه برای چکاپ های ماهیانه و رشد پسرم پیش شون میرفتیم دکتر خبره و با تجربه ای هستن بسیار مهربون و صبور

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۳۰

دکتر خوبیست

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

معاینه دقیق.تشخیص درست و داروهای موثری تجویز کردند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بهترین فوق تخصص نوزاد عالیه

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

تب استفراغ سرفه اسهال نوزاد دستور بستری دادن الحمدلله بهتره

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

دکتری فوقالعاده عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

تشخیص زود

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

بسیار دکتر خوبی هستن عالی هستن خدا خیرتون بده

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

پسرم 7 ساله است خیلی مریض میشد خانم دکتر گفتن از کم خونی خدارو شکر الان خوبه

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

بسیار با حوصله

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

سرما خورده بود بچم و به یه بار ویزیت پیش دکتر خوبشد خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

عفونت ریه نوزاد،نتیجه حاصل شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

پسرم کمبود وزن داشت و نتیجه عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

مهربون و صبور. درخصوص کولیک نوزاد مراجعه داشتم هنوز دوره درمان کامل نشده

۱۴۰۲/۰۳/۰۵

بسیار دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

استرس و از آدم دور میکنن و به بهترین شکل ممکن نوزاد و ویزیت میکنن

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر خوبی هستن عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دکتر دیر میاد خیلی آلاف میشم با بچه کوچیک ولی تشخیصشون درسته

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

دکتر خوبی هس خداخیرش بده دلسوز ومهربانه

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

خوش اخلاق و با تجربه

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

تنفسی نوزاد

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عالیدهستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

خیلی خوب با حوصله و مهربان

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

مشکل زیادی خاصی نداشت ولی خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

خانم دکتر زغیبی زاده به جهت تجربه زیادی که دارن در تشخیص بیماری اطفال و نوزادان بسیار توانمند هستند.

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار دکتر مهربون وباتجربه ای هستن خدا ازشون راضی باشه

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

دخترم کم خونی شدید داشت به لطف خانم دکتر خوب شدن

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتر پ

۱۴۰۳/۱۰/۱۴
اطلاعات تکمیلی
دکتر فاطمه زغیبی زاده
فوق تخصص نوزادان و متخصص اطفال در مشهد
معتقدم والدین گرامی (به ویژه مادران عزیز) نقش مهمی در سلامت جمسی و روانی فرزندان دلبندتان دارد.
شناخت علائم بیماریهای مختلف نوزادان و کودکان به شما کمک میکند با اقدام به موقع از نوزاد یا کودکتان مراقبت کنید.
اطلاعات مهم و مفیدی در پیج اینستاگرام برای شما عزیزان اکران شده است. حتما ببینید
فوق تخصص نوزادان ومتخصص اطفال( تا ۱۸سال )عضو انجمن نوزادان
مشهدروبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان ۱۱ اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح
روز‌های یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳:۳۰
مشاوره آن لاین طرح سوال دررایتا وروبیکابه شماره مطب ۰۹۰۳۹۱۸۴۸۷۲
    نقشه مطب
    مطب قاسم آباد (فلاحی)
    مشهددکترفاطمه زغیبی زاده
    فوق تخصص نوزادان و متخصص کودکان در مشهد (محدوده قاسم آباد - فلاحی)
    عضو انجمن نوزادان ایران
    آدرس: قاسم آباد بلوار فلاحی - فلاحی ۹ -طبقه بالای داروخانه
    ساعت پذیرش:
    عصر‌ها ساعت ۱۷ الی ۲۱
    شنبه - دوشنبه - چهارشنبه
    رزرو نوبت مشاروه آنلاین از طریق پیج اینستاگرام
    آدرس: قاسم آباد بلوار فلاحی - فلاحی ۹ -طبقه بالای داروخانه
      نقشه مطب
      لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
      ۳ روز دیگر
      ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۸ الی ۲۱
      ۵ روز دیگر
      ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۸ الی ۲۱
      ۷ روز دیگر
      ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۸ الی ۲۱
      ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۸ الی ۲۱
      ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۸ الی ۲۱
      اینستاگرام دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده

      دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده فوق تخصص نوزادان با شماره نظام پزشکی ۵۸۷۰۷ در شهر مشهد فعالیت می‌کند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران مهیا است.

      دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده یکی از پزشکان فوق تخصص نوزادان با تجربه در شهر مشهد است که در زمینه مراقبت و درمان بیماری‌های نوزادان و کودکان تا ۱۸ سال فعالیت می‌کند. دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده با داشتن مدارک تخصصی و فوق تخصصی بیماری‌های کودکان، اعتبار علمی قابل توجهی دارد. شماره نظام پزشکی ایشان ۵۸۷۰۷ است و این شناسه رسمی نشان‌دهنده ثبت و تایید فعالیت حرفه‌ای دکتر زغیبی زاده در نظام پزشکی کشور است.

      در مشهد، دکتر زغیبی زاده دو مطب فعال دارد. مطب ساختمان پزشکان مفتح، روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، ابوریحان ۱۱، اولین کوچه سمت چپ واقع شده است. همچنین مطب دیگری در منطقه قاسم‌آباد، بلوار فلاحی، فلاحی ۹، طبقه بالای داروخانه قرار دارد. هر دو مطب در نقاط مختلف شهر مشهد پذیرای بیماران هستند و امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

      دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده علاوه بر درمان بیماری‌های نوزادان و کودکان، بر اهمیت نقش والدین، به‌ویژه مادران، در سلامت جسمی و روانی فرزندان تاکید دارد و همواره تلاش می‌کند با آموزش علائم بیماری‌ها، به خانواده‌ها در مراقبت بهتر از فرزندان‌شان کمک نماید. تخصص رسمی ایشان فوق تخصص بیماری‌های نوزادان و همچنین متخصص اطفال است. بیماران از دقت در تشخیص، پیگیری درمان و برخورد محترمانه دکتر زغیبی زاده رضایت بالایی دارند و بسیاری از خانواده‌ها ایشان را برای مراقبت و درمان نوزادان و کودکان خود انتخاب می‌کنند.

      دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده به عنوان فوق تخصص نوزادان در مشهد، با ارائه خدمات تخصصی در دو مطب و با بهره‌گیری از دانش روز پزشکی، نقش مهمی در سلامت کودکان ایفا می‌کند. برای دریافت نوبت می‌توانید به صورت آنلاین از طریق نوبت دات آی آر اقدام نمایید یا به مطب‌های ایشان در مشهد مراجعه کنید.

      زمینه‌های درمانی:
      خدمات:
      دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده چه تخصصی دارد؟

      دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده فوق تخصص نوزادان و متخصص بیماری‌های کودکان است و به درمان و مراقبت از نوزادان و کودکان تا ۱۸ سال می‌پردازد.

      آدرس مطب‌های دکتر زغیبی زاده در مشهد کجاست؟

      مطب ساختمان پزشکان مفتح روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، ابوریحان ۱۱ و مطب قاسم آباد، بلوار فلاحی، فلاحی ۹، طبقه بالای داروخانه از جمله محل‌های فعالیت ایشان در مشهد است.

      آیا امکان نوبت‌دهی آنلاین برای ویزیت دکتر زغیبی زاده وجود دارد؟

      بله، دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب دکتر فاطمه سلطان زغیبی زاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکان‌پذیر است.

      چه بیماری‌هایی توسط دکتر زغیبی زاده درمان می‌شود؟

      تشخیص و درمان زردی، عفونت، اختلالات رشد، مشکلات تنفسی و گوارشی نوزادان و کودکان از خدمات اصلی دکتر زغیبی زاده است.

      دکتر زغیبی زاده چه مدارکی دارد؟

      ایشان دارای مدرک تخصص بیماری‌های کودکان و فوق تخصص بیماری‌های نوزادان هستند.

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      فوق تخصص نوزادان ومتخصص اطفال( تا ۱۸سال )عضو انجمن نوزادان

      روبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان ۱۱ اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح

      مطب قاسم آباد (فلاحی)

      دکترفاطمه زغیبی زاده
      فوق تخصص نوزادان و متخصص کودکان در مشهد (محدوده قاسم آباد - فلاحی)
      عضو انجمن نوزادان ایران
      آدرس: قاسم آباد بلوار فلاحی - فلاحی ۹ -طبقه بالای داروخانه

      فوق تخصص نوزادان ومتخصص اطفال( تا ۱۸سال )عضو انجمن نوزادان

      روبروی بیمارستان هاشمی نژاد ابوریحان ۱۱ اولین کوچه سمت چپ ساختمان پزشکان مفتح

      مطب قاسم آباد (فلاحی)

      دکترفاطمه زغیبی زاده
      فوق تخصص نوزادان و متخصص کودکان در مشهد (محدوده قاسم آباد - فلاحی)
      عضو انجمن نوزادان ایران
      آدرس: قاسم آباد بلوار فلاحی - فلاحی ۹ -طبقه بالای داروخانه