دکتر سعید ابراهیمی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 124306 در شهر مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در مشهد، میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر سعید ابراهیمی یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 124306 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. ایشان با تمرکز بر سلامت جامع کودک و نوزاد، خدمات متعددی را در حوزه رشد، تغذیه، تکامل، غربالگری و درمان بیماریهای شایع اطفال ارائه میکنند. دکتر سعید ابراهیمی دارای تخصص بیماریهای کودکان بوده و عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نیز هستند که بیانگر بهروزبودن دانش و پیروی از استانداردهای بینالمللی در حوزه اطفال است.
بر اساس بیوگرافی، دکتر سعید ابراهیمی سابقه ده سال طبابت در مناطق محروم ایران را در کارنامه خود دارد و این تجربه باعث شده تا رویکردی جامع و همدلانه نسبت به بیماران خود اتخاذ کند. ایشان علاوه بر درمان بیماریهای شایع نوزادان و کودکان، بر غربالگریهای تکاملی، پرسشنامههای اوتیسم و پایش رشد قد، وزن و تکامل کودکان تاکید ویژهای دارند و توصیههای تخصصی در زمینه تغذیه کودکان و نوجوانان ارائه میدهند. همچنین چکاپ نوزاد، بررسی زردی و اختلالات گوارشی از دیگر زمینههای فعالیت ایشان است.
مطب دکتر سعید ابراهیمی در شهر مشهد و در میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت به این محل مراجعه نمایند. حضور ایشان در این آدرس، اطمینانی برای والدین در مشهد است تا از خدمات تخصصی یک پزشک اطفال بهرهمند شوند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، خانوادهها میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت کودک خود اقدام نمایند.
در مجموع، دکتر سعید ابراهیمی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان در مشهد، با رویکرد علمی و جامع به سلامت کودکان میپردازد و مورد اعتماد بسیاری از خانوادههاست. تخصص ایشان و تمرکز بر غربالگریهای تکاملی و تغذیه سبب شده تا بسیاری از مراجعان، رضایت بالایی از فرآیند درمان و پیگیری رشد فرزند خود داشته باشند.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر سعید ابراهیمی فعال است.
ایشان متخصص بیماریهای کودکان و نوزادان با رویکرد جامع به سلامت، رشد و تکامل کودک هستند.
مطب ایشان در مشهد، میدان تقیآباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد.
بله، ایشان عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا (American Academy of Pediatrics) هستند.
خدمات شامل ویزیت تخصصی کودکان، چکاپ رشد و تکامل، غربالگری اوتیسم و مشاوره تغذیه است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
خیلی کارشون عالیع
۱۴۰۲/۰۷/۱۴خیلی خب بوده عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸دکترخیلی خیلی خوب هستن خداخیرش بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲ویروس دربدن پسرم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۷سرماخوردگی،زود خوب شد حالش
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۵عالیه واقعا کارش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوب و مهربانی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند و رضایت زیادی از ایشان داریم. فرزندم مشکل ژنتیکی دارد که با تاخیر تکامل و رشد همراه بود. تجویز دکتر هوشمندانه و در عین حال برای ما که دکترهای زیادی رفته بودیم بسیار کاربردی و آرامش بخش بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰مبلغ بالا گرفت
۱۴۰۴/۰۹/۰۵تب زیاد
۱۴۰۲/۰۶/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰من دفعه ی اول بود میرفتم مطب شروغ بود یک ساعت معطل شدم شایدم بیشتر اما ارزش داشت پسرم ۱۰ماهشه نه خواب خوبی داشت و نه تغذیه ی خوب دکترابراهیمیو بهتون پیشنهاد میکنم اخلاقشونم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷در رابطه با تغذیه دخترم رفتم پیششون فوق العاده دکتر خوبی هستن الکی دارو نمیدن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دخترم ریه هاش ۷۰درصددرگیربود که خوشبختانه درمان شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱من برای تغذیه پسرام خدمتشون رسیدم واقعا تاثیر گذار بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سلام دخترم تب ولرززیادداشت خداراشکربه لطف خداوتجربه اقای دکتربهبودپیداکرد
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر ع
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل گریه زیاد
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوبه خداشکر خیلی وقت نبردم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰تشنج وتحت درمان دکتربسیار دقیق وخوش برخورد وامیوارکننده نسبت به درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۶هم دانا و هم کار درست.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷پسرم درد عضلانی داشت بردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فوق الاده هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱واقعا دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹کارشون عالیه هروقت بچه هام مریض میشن میرم پیششون نتیجه میگیرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سرماخوردگی شدید،۴۳ روز بعد خیلی خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰کلا دکتر حاذقی هستن دارو الکی نمیدنم من در حد چکاپ بچه هامو بردم پیششون
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالیه بی نظریه واقعا
۱۴۰۴/۰۸/۰۳واقعا دکتر خوب و حاذقی هستن.کارشون عالیه،انشاالله موفق باشن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خل بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۰فعلا تحت درمانم.اما تا به این لحظه نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲سرماخوردکی کودک
۱۴۰۳/۱۰/۲۲پسرم قسمت
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی هستند و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر ابراهیمی بسیار با حوصله هستن پسرم ارمیا مریض خودشونه حاضرم از تربتجام برم مشهد پیش ایشون برای درمان چون تشخیص درستی نسبت به بیماری دارن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکترخوش برخوردی هستن دارو بیخودی تجویزنمیکنه
۱۴۰۳/۰۹/۱۰ناف دخترم یکم خون ریزی داشت پماد دادن خوب شد برای دل درد هم قطره پدی لاکت که زیاد تاثیر نداشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷هنوز نتیجه آزمایش رو خدمتشون نبردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸برای وزن گیری نوزاد نارس رفتمپیششون عالی بودن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خیلی خوب بودن.. نوزاد رو کامل چک کردن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مشکل سرماخوردگی شدید حساسیت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی خوبن ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸باسلام آقای دکتر بسیار مهربون واقعا برامریضش وقت میزاره من پسرم سرما خورده بود خداروشکر بعد از ویزیت ایشون و کارهایی که گفتن انجام دادیم عالی شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای چکاب دخترم رو بردم ، بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹پسرم عفونت شدید گوش داشت،دکتر خیلی با حوصله معاینه کردند و دارو دادند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من بخاطر کم اشتهایی و یبوست پسرم مراجعه کردم خداروشکر در عرض دو روز مشکلش برطرف شد .دکتر بسیار صبور وخوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸اوکی ه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار دکتر خوش برخورد چحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بهترین دکتر کودکان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتراخیلی خوبیه و داروهای خوبیم میدم برابچه ها
۱۴۰۱/۱۲/۰۹برای دخترم رفتیم سرماخوردگی داشت دکتر خونسرد خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۰۲سلام ایشان دکتربسیار عالی هستند من با خس خس سینه پسرم به ایشان مراجعه کردم و با یک نسخه خوب شد و از ایشان تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من دخترم مریض بود شش ماه دنبال دکتر میگشتم این دکتر اون دکتر که آخر آوردم جای دکتر آقای سعید ابراهیمی که همین دختر منو دید فهمید مریضیش چیه خیلی دکتر خوبه و با تجربه بابا حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۵/۲۸عالی هستن مثل همیشه با اخلاق ودارو هایی ک میدن همه موٱثر هست من فقط بچهامو میارم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۰واقعا دکتر خیلی خوبی هست ممنون ازتون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹از نوزادی پزشک معالج پیرم بودند و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی و مهربون
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام خوب است
۱۴۰۱/۰۵/۱۲با سلام بنظر من آقای دکتر ابراهیمی از دل جون وقت می زارن و اینکه من برای رشد دخترم رفتم ،الان که دارو مصرف میکنه اشتهاش بیشتر شده تا باز انشالله یک ماه دیگه برم پیششون ببینیم چقدر فرق کرده وزنش
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلی دکتر مهربان وبا حوصله هستن .
۱۴۰۵/۰۳/۰۱دراتندلبباتتادروکنن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱سلام،پسرم سنگ کلیه داره و سریع تشخیص درست دادن و درمان رو شروع کردن بسیار با شخصیت و با حوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱یوبوست
۱۴۰۴/۰۶/۱۷کارشون حرف نداره دمشون گرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸ایشون خیلی صبور .کامل به تمام حرفهای بیمار گوش میدهند.راهنمایی میکنن .
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر خوش برخورد و فهمیده ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر خوبی هستن تشخیص
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خیلی دکتر مهربون و ماهری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰برای وزید
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار هال
۱۴۰۳/۰۸/۱۶برا درمان یبوست پسرم رفتم فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای رشد پسرم میام بسیارررررعالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲باسلام دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۱تشخیص فوق العاده
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن دختر و پسر من ویروس گرفتن که تب شون قطع نمیشد و سرفه های وحشتناک داشتن که با داروهایی که دادن خوب شدن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳اقای دکتر عالی هستن دستشون خیلی سبکه پسرم هر بار بردم سریع خوب شده خداروشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوبه است عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی دکتر خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰نوزاد نارس
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر خوبی هست پسرم مشکل دل درد داشت خوب شد خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۶/۱۹از بدو تولد دکتر دخترم بودن و در بیمارستان امام حسین تحت نظر ایشون بوده و بسیار کاربلدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶معمولی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام پسرم نرمی حنجره داره.رفتم پیش اقای دکتر گفتن تا شیش ماهگی خوب میشه.خیلی خوش برخورد بودن و قشنگ توضیح دادن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸باسلام آدمخوبی بچه رو بردم مطب شون با نخسه خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹دخترم سرما خورده بود گلوش چرکی شده بود با دارو های آقای دکتر خداروشکر بر طرف شد.
۱۴۰۳/۰۴/۱۰نتیجه خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷آقای دکتر خیلی خوش برخورد و باتجربه بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی دکتر خوبین حرف نداره
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی آدم درست
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بخاطروزن ورشدپسرم هنوزنتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲وزن گیری نوزاد 15 روزه بله کمک کردن و دخترم باکمک دکتر وزنش بالا رفت
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بودن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۵سلام کم خونی ورشد کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۶/۱۵عالی هستن ایشون تشخیص دقیق دارن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۲با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۶برای رشد قد بردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام ،من فرزندم اسهال شدید بود چندین دکتررفتم ونتیجه نگرفتم ،آقای دکترابراهیمی تشخیصشون درست بود ،آزمایش فرستادن وخداروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۲مهربان و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۸باسلام جناب آقای دکتر خیلی با تجربه و خوبه ولی یک نظری که دارم جناب دکتر اگه جواب آزمایشاتی که از شهرستانهای دور جهت رفاه حال بیماران بتونه یک نگاهی بکنه و به بیمار بگه که باید چکار کنه یا نوبت خودشون برای بیمار تعیین کنه و اطلاع رسانی بشه بیماران نظر بهتری دارن چون بنده زنگ زدم تلفنی منشی گوشی را برداشت تاگفتم از شهرستانم مشکلم چیه سریع قطع کرد و جواب دیگه ندادن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴باسلام بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹واقعا دکتر خوبیه فقط یه خرده داروهایی که تجویز کرد گرون بود ولی به هر حال بیماری بچه ام خیلی زود خوب شد.ممنون از کمک همه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴در زمینه رشد بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار دکترعالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بیمارستان دکترشیخ بودن خیلی عالی بود داروهاشون رو استفاده کردم برای پسرم.خیلی زودنتیجه داد.ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹کولیک و خس خس سینه و واقعا دخترم خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷سلام دخترم دل دردمیشدبایه نسخه پیش آقای دکتر اول خداخوب شدخداخیرشون بده به حرفای آدم گوش میکننداولین دکتری اینجوری باحوصله دیدم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالیهستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی بود دکتر چندین ساله بچه های من هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر بسیار خوش اخلاق وکاردرستی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۷پزشک خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دخترم حساسیت داشت دو دوره داروهاشونو مصرف کردن خوب شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹زدی کودک خوب شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰برای تب شدیدفرزندم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بهترین نتیجه روگرفتم یه دکترحاذق و همه چیز تمام هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳با سلام بسیار دکتر خوبه و عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خس خس سینه پسرم،ک بایک نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۵آقای دکتر بسیار خوش برخورد بودن وکامل ودقیق به تمام صحبتهای بیمارشون توجه میکنن دخترمو ویزیت کردن یکبار رفتم وحالا قرارجواب آزمایش وببرم بهشون نشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خوب و با حوصله ای بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲پسرم زردی و سرماخوردگی تشخیص آقای دکتر عاااالی درجه یک هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خیلی خیلی خوش برخورد مهربونه و وقت میزاشتن
۱۴۰۴/۱۱/۱۶خیلی دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲چکاب ماهانه نوزاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عفونت عال
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سلام آقای دکتر جزو اون دسته از پزشکان هستند که دارو اضافه تجویز نمی کنند و تشخیص درست و کامل هم دارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام. من برای سرفه های طولانی که بعد از سرماخوردگی پسرم ادامه داشت، به ایشون مراجعه کردم. رفتارشون خوب بود، توضیحات مصرف هردارو رو چندبار توضیح می دادن. الان حدود ۱هفته میشه ک پسرم داروهای تجویزیشون رو مصرف میکنه و سرفه هاش خیلی کمتر شده. امیدوارم تا اتمام داروها کاملا خوب شه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خوب بودن
۱۳۹۷/۱۰/۲۶سلام دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲گریه میکنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۸کارش منش،ه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکترعالی است من راضیم مشکلمون روتشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۴/۲۲دخترم تب شدید داشت رفتم پیش ایشون ظرف دو روز حالش خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بسیار با تجربه هستن و با یک نگاه قبل اینکه خودم توضیح بدم بیماری کودک رو تشخیص دادن و شربت و قرص دادن و گفتن دو روز بعد خوب میشه و خوب شد در صورتیکه پزشکان قبل میگفتن باید بستری بشه.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالی هستند. تشخیص سریع و دارو مناسب دادند در صورتی که چندین مزشک قبلا مراجعه کرده بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲برای رشدکودکم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خیلی خوب بود مهم اینه اول به حرفات قشنگ گوش می کنه بچم مشکل یبوست داشت چند ماهی خداروشکر خوب شد با همون داروی اول
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سلام. واقعا جا دارد از دکتر سعید ابراهیمی تشکر ویژه داشته باشم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام واقعا دکتر خوب تشخیص بیماری فوقالعاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۱۹در کل دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۰سلام ایشان دکتر با تجربه ای هستن وخیلی مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۸خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دخترم یک سالشه ویروس گرفته بود وروب بهبود بود ولی از زمانی ک داروهای اقای دکتر رواستفاده کردم خیلی سریع خوب شدهیچ داروی اضافه ای نداده بودن وخیلی صبورومهربون وبودن داروهای ک داده بودن فوق العاده خوب ومناسب بود درصورتی ک قبلش ۴تادکتربرده بودم هیچ کدومشون داروی خوبی ندادن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴برا تغذیه رفتم پیششون هنوز درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۹واقعا دکتر خوبی هستن دستشون درد نکنه ک باحوصله جواب مریضارو میدن
۱۴۰۲/۰۱/۰۷دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۸سرماخوردگی خوب شد دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر ب
۱۴۰۴/۰۹/۰۷واقعا عالی هستن ایشون من واسه کولیک و یوبوست نوزادم پیش ایشون رفتم البته چند تا مشکل دیگه ام بود خداروشکر خیلی سریع خوب شد و یه خوبیه دیگشوم اینه که خیلی مهربونن و به سوالات با دقت و حوصله جواب میدن من که خیلی خیلی راضی ام ازشون و دخترم و تحت نظر ایشون قرار دادم و دکتر دیگه ای هم نمیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار دکتر خوش برخورد و کار درستی ایت
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عالی بود واقعا سنگ کلیه بچم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام برخورد عالی بسیار مهربان و کاملا برای مریض هاشون وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۹دکتر بس
۱۴۰۳/۰۳/۲۰دکتر خوب عالی کار درست دست خوبی داره واقعن دمش گرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار عالی و مفید
۱۴۰۲/۰۲/۲۵عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بسیار خوش برخورد ..تشخیص عالی ..
۱۴۰۳/۰۴/۰۳برخورد عالی و تشخیص کاملا درست و با بدون معطلی ویزیت انجام شد .
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر بسیلر
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سرما خورگی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷خیلی دکترخوبی است
۱۴۰۳/۱۰/۱۲سلام دکتر بسیار عالی و مهربان و با دقت کار
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عااالی بودن.با حوصله و خووب
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خیلی خیلی دکترباحوصله مهربونی هستش بابزرگها بزرگ رفتارمیکنی با بچه هاه م مثله خودشون رفتارمیکنه
۱۴۰۴/۰۸/۲۲یک دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خدارو شکر خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من بچه هام ویروس گرفته بودن خدارو شکر خوب شدن و راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر عالی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۳دکتر خوبیه .در حال حاضر از دکترای دیگه بهتره مخصوصا دکتر حنفی با اون اخلاق بدش
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر خوب و مهربان و با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر بسیار عالی هست یک جلسه رفتم پیشش بچه م خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار آرام چک دقیق بچه ما راضی بودیم با یه جلسه بچمون اوکی شد
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بدک نیست
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر خیلی خوب هستش
۱۴۰۳/۱۰/۲۵آنفولانزا
۱۴۰۱/۰۸/۰۴دکترباحوصله وباتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی دکتر خوب و مهربون بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷کبد چرب و قند یه جلسه رفتم ولی بسیار خوش برخوردهستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹پسرم ختنه کردند بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳عالی من خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۱2ساعت دقیقا معطل شدیم تانوبتمون بشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکترعالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مهربون ترین آقای دکتری هستن که دیدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷باسلام دختر۷ناهه ام پیشش بردم دارو داد بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۷نوه ام بیمار بوده وتشخیص ودرمان ایشان دقیق و کامل بود.باتشکر از ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۲۷پزشک حاذق متخصص و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۰۳سرماخوردگی بعدمراجعه بهبودبخشیدن
۱۴۰۱/۱۲/۰۹دستشون طلا هست نسخشونو دادم به بچه فورا خوب شد بازی میکرد.اصلا رفتم مطب تو هوای مطب رسیدم بچم خوب شد. دو روز تب بالا داشت بچم رسیدم مطبشون خوب شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۴سلام عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷پسر 6 ماهه ام مشکل عفونت ریه داشت با ویزیت دکتر به 3 روز خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فوق العاده دکتر باتجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشگل استفراغ بچه بود،وخدارو شکر بعدازویزیت اقای دکتر ابراهیمی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بی شک بهترین و بینظیر تربن دکتر در کل مشهد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بهترین دکتری هستن که میشناسم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بچه ام سرما خوردگی داشت خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بوم خیلی طب داره واژ شهر دور هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸پسرم سیستم ایمنی بدنش ضعیف بود،با تشخیص دکتر وداروها خداروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳تازه برای قدووزن بردم ببینیم چی میشه
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر باصبر و حوصله جوابگو هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵