۵۶۹ نفر
دکتر سعید ابراهیمی

دکتر سعید ابراهیمی

متخصص کودکان و نوزادان

متخصص شماره نظام: ۱۲۴۳۰۶
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
۵۹۷ نفر

خیلی کارشون عالیع

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

خیلی خب بوده عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

دکترخیلی خیلی خوب هستن خداخیرش بده

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

ویروس دربدن پسرم

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

دکتر بسیار با صبر و حوصله ای هستن و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

سرماخوردگی،زود خوب شد حالش

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

عالیه واقعا کارش

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

دکتر خوب و مهربانی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

دکتر بسیار خوبی هستند و رضایت زیادی از ایشان داریم. فرزندم مشکل ژنتیکی دارد که با تاخیر تکامل و رشد همراه بود. تجویز دکتر هوشمندانه و در عین حال برای ما که دکترهای زیادی رفته بودیم بسیار کاربردی و آرامش بخش بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

مبلغ بالا گرفت

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

تب زیاد

۱۴۰۲/۰۶/۰۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

من دفعه ی اول بود میرفتم مطب شروغ بود یک ساعت معطل شدم شایدم بیشتر اما ارزش داشت پسرم ۱۰ماهشه نه خواب خوبی داشت و نه تغذیه ی خوب دکترابراهیمیو بهتون پیشنهاد میکنم اخلاقشونم خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

در رابطه با تغذیه دخترم رفتم پیششون فوق العاده دکتر خوبی هستن الکی دارو نمیدن

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

دخترم ریه هاش ۷۰درصددرگیربود که خوشبختانه درمان شدن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

من برای تغذیه پسرام خدمتشون رسیدم واقعا تاثیر گذار بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

سلام دخترم تب ولرززیادداشت خداراشکربه لطف خداوتجربه اقای دکتربهبودپیداکرد

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

دکتر ع

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

مشکل گریه زیاد

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

خوبه خداشکر خیلی وقت نبردم

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

تشنج وتحت درمان دکتربسیار دقیق وخوش برخورد وامیوارکننده نسبت به درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

هم دانا و هم کار درست.

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

پسرم درد عضلانی داشت بردم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

فوق الاده هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

بسیار حاذق و عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

واقعا دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

کارشون عالیه هروقت بچه هام مریض میشن میرم پیششون نتیجه میگیرم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

سرماخوردگی شدید،۴۳ روز بعد خیلی خیلی بهتر شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

کلا دکتر حاذقی هستن دارو الکی نمیدنم من در حد چکاپ بچه هامو بردم پیششون

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عالیه بی نظریه واقعا

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

واقعا دکتر خوب و حاذقی هستن.کارشون عالیه،انشاالله موفق باشن

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

خل بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

فعلا تحت درمانم.اما تا به این لحظه نتیجه بخش بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

سرماخوردکی کودک

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

پسرم قسمت

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عالی هستند و با تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر ابراهیمی بسیار با حوصله هستن پسرم ارمیا مریض خودشونه حاضرم از تربتجام برم مشهد پیش ایشون برای درمان چون تشخیص درستی نسبت به بیماری دارن

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

دکترخوش برخوردی هستن دارو بیخودی تجویزنمیکنه

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

ناف دخترم یکم خون ریزی داشت پماد دادن خوب شد برای دل درد هم قطره پدی لاکت که زیاد تاثیر نداشت

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

هنوز نتیجه آزمایش رو خدمتشون نبردم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

برای وزن گیری نوزاد نارس رفتمپیششون عالی بودن و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

خیلی خوب بودن.. نوزاد رو کامل چک کردن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

مشکل سرماخوردگی شدید حساسیت

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

خیلی خوبن ایشان

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

باسلام آقای دکتر بسیار مهربون واقعا برامریضش وقت میزاره من پسرم سرما خورده بود خداروشکر بعد از ویزیت ایشون و کارهایی که گفتن انجام دادیم عالی شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

برای چکاب دخترم رو بردم ، بسیار خوش برخورد هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

پسرم عفونت شدید گوش داشت،دکتر خیلی با حوصله معاینه کردند و دارو دادند

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

من بخاطر کم اشتهایی و یبوست پسرم مراجعه کردم خداروشکر در عرض دو روز مشکلش برطرف شد .دکتر بسیار صبور وخوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

سرماخوردگی

۱۴۰۱/۰۶/۰۸

اوکی ه

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار دکتر خوش برخورد چحاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بهترین دکتر کودکان

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

دکتراخیلی خوبیه و داروهای خوبیم میدم برابچه ها

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

برای دخترم رفتیم سرماخوردگی داشت دکتر خونسرد خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

سلام ایشان دکتربسیار عالی هستند من با خس خس سینه پسرم به ایشان مراجعه کردم و با یک نسخه خوب شد و از ایشان تشکر میکنم

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

خیلی دکتر با تجربه و خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتربسیارخوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

من دخترم مریض بود شش ماه دنبال دکتر میگشتم این دکتر اون دکتر که آخر آوردم جای دکتر آقای سعید ابراهیمی که همین دختر منو دید فهمید مریضیش چیه خیلی دکتر خوبه و با تجربه بابا حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

عالی هستن مثل همیشه با اخلاق ودارو هایی ک میدن همه موٱثر هست من فقط بچهامو میارم پیش ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

واقعا دکتر خیلی خوبی هست ممنون ازتون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

از نوزادی پزشک معالج پیرم بودند و راضی هستم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

عالی و مهربون

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

سلام خوب است

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

با سلام بنظر من آقای دکتر ابراهیمی از دل جون وقت می زارن و اینکه من برای رشد دخترم رفتم ،الان که دارو مصرف میکنه اشتهاش بیشتر شده تا باز انشالله یک ماه دیگه برم پیششون ببینیم چقدر فرق کرده وزنش

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

خیلی دکتر مهربان وبا حوصله هستن .

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

دراتندلبباتتادروکنن

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

سلام،پسرم سنگ کلیه داره و سریع تشخیص درست دادن و درمان رو شروع کردن بسیار با شخصیت و با حوصله و مهربان

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

یوبوست

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

کارشون حرف نداره دمشون گرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

ایشون خیلی صبور .کامل به تمام حرفهای بیمار گوش میدهند.راهنمایی میکنن .

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

دکتر خوش برخورد و فهمیده ای هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتر خوبی هستن تشخیص

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

خیلی دکتر مهربون و ماهری هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

برای وزید

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

بسیار هال

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

برا درمان یبوست پسرم رفتم فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

برای رشد پسرم میام بسیارررررعالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

باسلام دکتر خوب و باتجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

تشخیص فوق العاده

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

دکتر خیلی خوبی هستن دختر و پسر من ویروس گرفتن که تب شون قطع نمیشد و سرفه های وحشتناک داشتن که با داروهایی که دادن خوب شدن

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

اقای دکتر عالی هستن دستشون خیلی سبکه پسرم هر بار بردم سریع خوب شده خداروشکر

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

خوبه است عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عالیه عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خیلی دکتر خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

نوزاد نارس

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

دکتر خوبی هست پسرم مشکل دل درد داشت خوب شد خدارو شکر

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

از بدو تولد دکتر دخترم بودن و در بیمارستان امام حسین تحت نظر ایشون بوده و بسیار کاربلدن

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

معمولی

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

سلام پسرم نرمی حنجره داره.رفتم پیش اقای دکتر گفتن تا شیش ماهگی خوب میشه.خیلی خوش برخورد بودن و قشنگ توضیح دادن

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

باسلام آدمخوبی بچه رو بردم مطب شون با نخسه خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

دخترم سرما خورده بود گلوش چرکی شده بود با دارو های آقای دکتر خداروشکر بر طرف شد.

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

نتیجه خوبی

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

آقای دکتر خیلی خوش برخورد و باتجربه بودن

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خیلی دکتر خوبین حرف نداره

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی آدم درست

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

بخاطروزن ورشدپسرم هنوزنتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

وزن گیری نوزاد 15 روزه بله کمک کردن و دخترم باکمک دکتر وزنش بالا رفت

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عالی بودن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

سلام کم خونی ورشد کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر خیلی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

سنگ کلیه

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

عالی هستن ایشون تشخیص دقیق دارن

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

برای رشد قد بردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

سلام ،من فرزندم اسهال شدید بود چندین دکتررفتم ونتیجه نگرفتم ،آقای دکترابراهیمی تشخیصشون درست بود ،آزمایش فرستادن وخداروشکر خوب شد

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

مهربان و با حوصله

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

باسلام جناب آقای دکتر خیلی با تجربه و خوبه ولی یک نظری که دارم جناب دکتر اگه جواب آزمایشاتی که از شهرستانهای دور جهت رفاه حال بیماران بتونه یک نگاهی بکنه و به بیمار بگه که باید چکار کنه یا نوبت خودشون برای بیمار تعیین کنه و اطلاع رسانی بشه بیماران نظر بهتری دارن چون بنده زنگ زدم تلفنی منشی گوشی را برداشت تاگفتم از شهرستانم مشکلم چیه سریع قطع کرد و جواب دیگه ندادن

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

باسلام بسیار

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

واقعا دکتر خوبیه فقط یه خرده داروهایی که تجویز کرد گرون بود ولی به هر حال بیماری بچه ام خیلی زود خوب شد.ممنون از کمک همه

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

در زمینه رشد بسیار پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

بسیار دکترعالی

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

بیمارستان دکترشیخ بودن خیلی عالی بود داروهاشون رو استفاده کردم برای پسرم.خیلی زودنتیجه داد.ممنونم

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

دکتر خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

کولیک و خس خس سینه و واقعا دخترم خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

سلام دخترم دل دردمیشدبایه نسخه پیش آقای دکتر اول خداخوب شدخداخیرشون بده به حرفای آدم گوش میکننداولین دکتری اینجوری باحوصله دیدم عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عالیهستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

عالی بود دکتر چندین ساله بچه های من هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

دکتر بسیار خوش اخلاق وکاردرستی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

پزشک خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

دخترم حساسیت داشت دو دوره داروهاشونو مصرف کردن خوب شدن

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

زدی کودک خوب شد

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

برای تب شدیدفرزندم مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار عالی و حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

دکترخوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بهترین نتیجه روگرفتم یه دکترحاذق و همه چیز تمام هستن ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

با سلام بسیار دکتر خوبه و عالی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خس خس سینه پسرم،ک بایک نسخه خوب شد

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

آقای دکتر بسیار خوش برخورد بودن وکامل ودقیق به تمام صحبتهای بیمارشون توجه میکنن دخترمو ویزیت کردن یکبار رفتم وحالا قرارجواب آزمایش وببرم بهشون نشون بدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

دکتر خوب و با حوصله ای بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

پسرم زردی و سرماخوردگی تشخیص آقای دکتر عاااالی درجه یک هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

خیلی خیلی خوش برخورد مهربونه و وقت میزاشتن

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

خیلی دکتر باتجربه ای هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

چکاب ماهانه نوزاد

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

فعلا در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

عفونت عال

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

سلام آقای دکتر جزو اون دسته از پزشکان هستند که دارو اضافه تجویز نمی کنند و تشخیص درست و کامل هم دارند

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

سلام. من برای سرفه های طولانی که بعد از سرماخوردگی پسرم ادامه داشت، به ایشون مراجعه کردم. رفتارشون خوب بود، توضیحات مصرف هردارو رو چندبار توضیح می دادن. الان حدود ۱هفته میشه ک پسرم داروهای تجویزیشون رو مصرف میکنه و سرفه هاش خیلی کمتر شده. امیدوارم تا اتمام داروها کاملا خوب شه

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خوب بودن

۱۳۹۷/۱۰/۲۶

سلام دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

گریه میکنه

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۲۸

کارش منش،ه

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکترعالی است من راضیم مشکلمون روتشخیص دادن

۱۴۰۳/۰۴/۲۲

دخترم تب شدید داشت رفتم پیش ایشون ظرف دو روز حالش خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

بسیار با تجربه هستن و با یک نگاه قبل اینکه خودم توضیح بدم بیماری کودک رو تشخیص دادن و شربت و قرص دادن و گفتن دو روز بعد خوب میشه و خوب شد در صورتیکه پزشکان قبل میگفتن باید بستری بشه.

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

عالی هستند. تشخیص سریع و دارو مناسب دادند در صورتی که چندین مزشک قبلا مراجعه کرده بودم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

برای رشدکودکم

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

خیلی خوب بود مهم اینه اول به حرفات قشنگ گوش می کنه بچم مشکل یبوست داشت چند ماهی خداروشکر خوب شد با همون داروی اول

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

سلام. واقعا جا دارد از دکتر سعید ابراهیمی تشکر ویژه داشته باشم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

سلام واقعا دکتر خوب تشخیص بیماری فوقالعاده

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

عالی هستن اقای دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

در کل دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

سلام ایشان دکتر با تجربه ای هستن وخیلی مهربان و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

دکتر خوبی هست

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

دخترم یک سالشه ویروس گرفته بود وروب بهبود بود ولی از زمانی ک داروهای اقای دکتر رواستفاده کردم خیلی سریع خوب شدهیچ داروی اضافه ای نداده بودن وخیلی صبورومهربون وبودن داروهای ک داده بودن فوق العاده خوب ومناسب بود درصورتی ک قبلش ۴تادکتربرده بودم هیچ کدومشون داروی خوبی ندادن

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

برا تغذیه رفتم پیششون هنوز درحال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

واقعا دکتر خوبی هستن دستشون درد نکنه ک باحوصله جواب مریضارو میدن

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

سرماخوردگی خوب شد دخترم

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

دکتر ب

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

واقعا عالی هستن ایشون من واسه کولیک و یوبوست نوزادم پیش ایشون رفتم البته چند تا مشکل دیگه ام بود خداروشکر خیلی سریع خوب شد و یه خوبیه دیگشوم اینه که خیلی مهربونن و به سوالات با دقت و حوصله جواب میدن من که خیلی خیلی راضی ام ازشون و دخترم و تحت نظر ایشون قرار دادم و دکتر دیگه ای هم نمیرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

بسیار دکتر خوش برخورد و کار درستی ایت

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

عالی بود واقعا سنگ کلیه بچم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

سلام برخورد عالی بسیار مهربان و کاملا برای مریض هاشون وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

دکتر بس

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

دکتر خوب عالی کار درست دست خوبی داره واقعن دمش گرم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیار عالی و مفید

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

عالی هستن خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

بسیار خوش برخورد ..تشخیص عالی ..

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

برخورد عالی و تشخیص کاملا درست و با بدون معطلی ویزیت انجام شد .

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

بسیار خوب و

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتر بسیلر

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

سرما خورگی

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

خیلی دکترخوبی است

۱۴۰۳/۱۰/۱۲

سلام دکتر بسیار عالی و مهربان و با دقت کار

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

عااالی بودن.با حوصله و خووب

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

خیلی خیلی دکترباحوصله مهربونی هستش بابزرگها بزرگ رفتارمیکنی با بچه هاه م مثله خودشون رفتارمیکنه

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

یک دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

خدارو شکر خیلی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

من بچه هام ویروس گرفته بودن خدارو شکر خوب شدن و راضیم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

دکتر عالی هست

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

دکتر خوبیه .در حال حاضر از دکترای دیگه بهتره مخصوصا دکتر حنفی با اون اخلاق بدش

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

دکتر خوب و مهربان و با تجربه

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

دکتر بسیار عالی هست یک جلسه رفتم پیشش بچه م خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

بسیار آرام چک دقیق بچه ما راضی بودیم با یه جلسه بچمون اوکی شد

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

بدک نیست

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

دکتر خیلی خوب هستش

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

آنفولانزا

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

دکترباحوصله وباتجربه

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

خیلی دکتر خوب و مهربون بودن

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

کبد چرب و قند یه جلسه رفتم ولی بسیار خوش برخوردهستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

پسرم ختنه کردند بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

عالی من خیلی ازشون راضی ام

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

2ساعت دقیقا معطل شدیم تانوبتمون بشه

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

دکترعالی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

مهربون ترین آقای دکتری هستن که دیدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

باسلام دختر۷ناهه ام پیشش بردم دارو داد بهتر شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

بهترین هستند

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

نوه ام بیمار بوده وتشخیص ودرمان ایشان دقیق و کامل بود.باتشکر از ایشون

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

پزشک حاذق متخصص و دلسوز

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

سرماخوردگی بعدمراجعه بهبودبخشیدن

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

دستشون طلا هست نسخشونو دادم به بچه فورا خوب شد بازی میکرد.اصلا رفتم مطب تو هوای مطب رسیدم بچم خوب شد. دو روز تب بالا داشت بچم رسیدم مطبشون خوب شد

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

سلام عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

پسر 6 ماهه ام مشکل عفونت ریه داشت با ویزیت دکتر به 3 روز خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

فوق العاده دکتر باتجربه و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

مشگل استفراغ بچه بود،وخدارو شکر بعدازویزیت اقای دکتر ابراهیمی بهتر شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

بی شک بهترین و بینظیر تربن دکتر در کل مشهد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بهترین دکتری هستن که میشناسم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

بچه ام سرما خوردگی داشت خوب شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

عالی هستند ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بوم خیلی طب داره واژ شهر دور هستیم

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

پسرم سیستم ایمنی بدنش ضعیف بود،با تشخیص دکتر وداروها خداروشکر خوب شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

تازه برای قدووزن بردم ببینیم چی میشه

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

دکتر باصبر و حوصله جوابگو هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

خیلی دکترخوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵
اطلاعات تکمیلی
متخصص اطفال و نوزادان
Pediatrician
American Academy of Pediatrics
عضو انجمن متخصصین اطفال مشهد
تنها متخصص اطفال ایران با رویکرد جامع نگر
رشد و تغذیه
غدد و متابولیسم
اختلالات تکاملی
چکاپ نوزاد، زردی نوزاد
آدرس و تلفن مطب دکتر سعید ابراهیمی
مشهدمیدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
در صورت حضور به موقع معطلی وجود ندارد. در ساعات اولیه به علت شلوغی ممکن است چند دقیقه منتظر بمانید.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۵۰ الی ۲۰:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۵۵ الی ۲۰:۲۵
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۵۵ الی ۲۰:۳۰
    کسانی که دکتر سعید ابراهیمی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر مژگان محمودیان طرقی رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر مژگان محمودیان طرقی
    جناب آقای دکتر نیما دارابی رادیولوژی و سونوگرافی جناب آقای دکتر نیما دارابی

    دکتر سعید ابراهیمی متخصص کودکان و نوزادان با شماره نظام پزشکی 124306 در شهر مشهد فعالیت می‌کند. مطب ایشان در مشهد، میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.

    دکتر سعید ابراهیمی یکی از متخصصان برجسته کودکان و نوزادان در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 124306 فعالیت حرفه‌ای خود را ادامه می‌دهد. ایشان با تمرکز بر سلامت جامع کودک و نوزاد، خدمات متعددی را در حوزه رشد، تغذیه، تکامل، غربالگری و درمان بیماری‌های شایع اطفال ارائه می‌کنند. دکتر سعید ابراهیمی دارای تخصص بیماری‌های کودکان بوده و عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا نیز هستند که بیانگر به‌روزبودن دانش و پیروی از استانداردهای بین‌المللی در حوزه اطفال است.

    بر اساس بیوگرافی، دکتر سعید ابراهیمی سابقه ده سال طبابت در مناطق محروم ایران را در کارنامه خود دارد و این تجربه باعث شده تا رویکردی جامع و همدلانه نسبت به بیماران خود اتخاذ کند. ایشان علاوه بر درمان بیماری‌های شایع نوزادان و کودکان، بر غربالگری‌های تکاملی، پرسشنامه‌های اوتیسم و پایش رشد قد، وزن و تکامل کودکان تاکید ویژه‌ای دارند و توصیه‌های تخصصی در زمینه تغذیه کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند. همچنین چکاپ نوزاد، بررسی زردی و اختلالات گوارشی از دیگر زمینه‌های فعالیت ایشان است.

    مطب دکتر سعید ابراهیمی در شهر مشهد و در میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم واقع شده و بیماران می‌توانند برای دریافت نوبت به این محل مراجعه نمایند. حضور ایشان در این آدرس، اطمینانی برای والدین در مشهد است تا از خدمات تخصصی یک پزشک اطفال بهره‌مند شوند. با توجه به فعال بودن نوبت‌دهی اینترنتی، خانواده‌ها می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت کودک خود اقدام نمایند.

    در مجموع، دکتر سعید ابراهیمی به عنوان متخصص کودکان و نوزادان در مشهد، با رویکرد علمی و جامع به سلامت کودکان می‌پردازد و مورد اعتماد بسیاری از خانواده‌هاست. تخصص ایشان و تمرکز بر غربالگری‌های تکاملی و تغذیه سبب شده تا بسیاری از مراجعان، رضایت بالایی از فرآیند درمان و پیگیری رشد فرزند خود داشته باشند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای دکتر سعید ابراهیمی وجود دارد؟

    بله، نوبت‌دهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر سعید ابراهیمی فعال است.

    دکتر سعید ابراهیمی در چه زمینه‌هایی تخصص دارد؟

    ایشان متخصص بیماری‌های کودکان و نوزادان با رویکرد جامع به سلامت، رشد و تکامل کودک هستند.

    آدرس مطب دکتر سعید ابراهیمی کجاست؟

    مطب ایشان در مشهد، میدان تقی‌آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا طبقه دوم قرار دارد.

    آیا دکتر ابراهیمی عضو انجمن علمی خاصی است؟

    بله، ایشان عضو آکادمی پزشکان اطفال آمریکا (American Academy of Pediatrics) هستند.

    چه خدماتی در مطب دکتر سعید ابراهیمی ارائه می‌شود؟

    خدمات شامل ویزیت تخصصی کودکان، چکاپ رشد و تکامل، غربالگری اوتیسم و مشاوره تغذیه است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
    ۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
    ۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
    ۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
    در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
    نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید

    مطب

    میدان تقی آباد، کوهسنگی ۶، ساختمان صدرا، طبقه دوم
    ۰۵۱۳۸۵۲۷۳۱۰
    ۰۵۱۳۸۵۱۲۵۴۴
    ۰۹۳۹۵۸۹۵۲۰۰
    در صورت تکمیل ظرفیت با شماره مطب یا همراه تماس بگیرید
    نیم ساعت قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید