این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
درمانگاه بیمارستان کودکان اکبر
مشهد، بلوار شهید کاوه، مقابل شهید کاوه ۱۴
درمانگاه بیمارستان کودکان شیخ
مشهد، ابتدای میدان توحید، خیابان طاهری
دخترم آپاندیس داشت ایشون عملشو انجام دادن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷پسرم عمل ریه داشت خدا خیرشون بده اقای دکتر رو الان بعد یک سال هیچ مشکلی نداره خدا قوت دکتر مرسی که هستی انشاالله که همیشه موفق باشید
۱۴۰۲/۰۷/۰۹جراحی موفقیت انیز
۱۴۰۱/۰۸/۰۴پسر ۵۰ روزه ام بادفتق داشته و به دست دکتر عمل شده والانم بعد از ۴ ماه خداروشکر حالش خوب هسته وتشکر فراوان از دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۰درحال درمان هستیم مشکل رودا نوزاد ۴ ماهه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تا الان که خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۲۳راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰بله. جراهی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱خوبداست
۱۴۰۱/۰۹/۲۸دکتری عالی عمل جراحی آپاندیس
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۷عمل بیضه فرزندم ،عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۵البتبب
۱۴۰۳/۰۷/۱۷کیست کبد درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عمل اپاندیس
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۲دکتر بسیار عالی هستند بیمارم عدم نزول بیضه داشتن که عمل باموفقیت انجام شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۳اصلاح ختنه
۱۴۰۲/۰۹/۱۸باسلام.پسرم بادفتح داشت توسط،دکتر جراحی شدن.عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸باد فتق. عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰دکتر خیلی خوب و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عمل کیست داشتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۰شکاف لب
۱۴۰۲/۱۰/۲۶برداشتن ضایع
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیاردکترمهربان وخوشرویی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱با سلام.بچه ی یک سالم از ناحیه مقعد فیشر داشت و آقای دکتر چندتا پماد نوشتن.استفاده کردیم ولی خوب نشده.میخواستم باهاشون تماسی چیزی بگیرم ببینم آیا باید داروهاش تغییر کنه یا کار دیگه ای لازمه؟
۱۴۰۳/۰۷/۱۵سلام من دخترم عمل داشت عالی بود صبح عمل کرد ظهر مرخص کردند ممنون از آقای دکتر با اخلاق و کار درست
۱۴۰۱/۰۶/۲۴پسرم عمل آپاندیس داشته
۱۴۰۳/۰۷/۲۵پسرم آپاندیس داشت عمل کردن خدارو شکر خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۲۵انسداد روده
۱۴۰۱/۰۷/۱۹هنوز عمل نکردن دختر منو فردا نوبت داره میخواستم نظرات آقای دکتر و ببینم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سلام دکتر خیلی خوب و خوش برخورد هستند قراره پسرم رو عمل کنند
۱۴۰۱/۱۱/۲۳جراحی هالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵پسرم بیماری هیروشپرونگ داره باداروهای دکتر خوب شده بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۵خوش اخلاق نبود
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر با تجربه ی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۱/۱۰/۰۵عمل فتق پسرم رو انجام دادن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴اپاندیس
۱۴۰۲/۰۵/۲۶بی نظیر هستن آقای دکتر اتقیایی. سلامت فرزندمونو مدیون ایشان هستیم. خداوند طول عمر با عزت همراه با سلامتی به ایشون عطا کند.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱پسرم هیدروسل داشت ک عالی عمل شد و بدون بستری دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عفونت انگشت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۱عمل اپانتیس
۱۴۰۴/۰۲/۱۴پسرم عمل بادفتق داشت
۱۴۰۳/۰۵/۱۲خیلی روند خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۰عمل فرنوم زبان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰پسرم عمل کیست روده داشتن خوب بودن تشکر میکنم ازشون واقعا عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالین ایشون
۱۴۰۳/۰۵/۱۷پسرم کیست کبد داشتن وآقای دکتر عمل کردن وعملشم عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عمل فتق و ختنه...
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عمل بیزه
۱۴۰۱/۰۹/۰۲عالی و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۴/۱۲پسر من ۵سال داره فتق عمل کرده آقای دکتر اتقیایی دستشون بینظیر و کارشون عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵دخترم رانافش راعمل کردن یه ماه ولی بازم مثه قبل خونریزی داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۳بسیارخوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بینهایت عالی هستن دوروزش بود پسرم عمل هنری انجام دادن الان خداروشکر نه ماهه هست ممنون بابت همه چی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱اپاندیس عمل کرده
۱۴۰۱/۱۲/۰۹سلام دختران مشکل فرنوم زبان داشت آقای دکترعملش،کردن خیلی کارشون خوب بودالانم میخوام واسه ی نگردیده وقت بگیرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عمل صفرا داشتم و خدا رو شکر خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱کارشان عالیست
۱۴۰۲/۰۱/۰۷دکتر بسیار باتجربه
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عمل آپاندیس
۱۴۰۴/۰۲/۱۱جراحی آپاندیس
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی ه
۱۴۰۳/۰۵/۱۱بیمارما
۱۴۰۳/۰۱/۱۷بیضه فلا تحت درمان هست پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی. عالی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴مشکل فتق داشتم واز کار دکتر رازی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عفونت ادرار
۱۴۰۳/۰۹/۰۷هیپوسپادیاس
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بادفتق
۱۴۰۳/۰۳/۱۶دکتر خوبی هستند اما به وقت بیمار اهمیت نمیدهند
۱۴۰۲/۰۶/۲۸باد فتق پسرم ،،،،بسیاردکترخوش برخوردوعالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بیماری کبد. فعلا عمل شده
۱۴۰۳/۱۱/۱۳جراحی ناف دخترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱آپاندیس هنوز دوره ی نقاهت رو سپری میکنن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴دخترم بیماری دررفتگی دوطرفه کشاله ران داشته خود دکتر عملشون کردن خداروشکر عالی بود عملش
۱۴۰۲/۱۰/۰۷سلام پسرم باد فتق داشت
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیار عالی زمانی که در اربیل بودند خدمت ایشان بودیم پزشکی با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عمل آپاندیس
۱۴۰۳/۰۱/۲۵مشکل بیضه داشته پسرم فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عمل آپاندیس
۱۴۰۴/۰۲/۱۷جراحی کودک
۱۴۰۳/۰۵/۲۲باسلام یک سال پیش پسرم عمل باد فتق داشت ایشان انجام دادن واقعا دکتر کاربلد ومهربانی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۶/۰۲جراحی آپاندیس پسرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴توده کلیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ختنه.عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عمل آپاندیس . واقعا دکتر پنجه طلا اصطلاح درستی هست که در مشهد ایشان رو به این نام میشناسند . دکتر جان خدا خیرتون بده . یا علی مدد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴مشکل ریه داشتم و بله خیلی خوش برخورد هستن و کامل جواب من و دادن ک پسرم چه مشکلی داره
۱۴۰۳/۰۸/۳۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۱پسرمو ختنه کرده هنوز خوب نشده
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بینظیر
۱۴۰۲/۱۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۳جراحی پیچ خوردگی بیضه
۱۴۰۳/۰۴/۰۱برای فرزندم مشکلی پیش آمده که توسط ایشان با عمل جراحی سرپایی برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱هیدروسل
۱۴۰۱/۱۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵اپاندیس
۱۴۰۱/۰۸/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹دکتر عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲جراحی زبان
۱۴۰۱/۱۲/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷درود . پسرم عمل آپاندیس پیششون انجام داد . دستشون خیلی سبک بود و رد بخیه ها فوق العاده تمیز بخیه شده بود . خیر ببیند
۱۴۰۳/۰۴/۲۹باد فت
۱۴۰۳/۰۷/۰۷آپاندیس
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عمل اپاندیس
۱۴۰۳/۰۵/۲۰برای ختنه میرم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عمل آپاندیس
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر پنجه طلا
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶علی هست
۱۴۰۳/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۳اپانتیس
۱۴۰۴/۰۲/۱۸مشکل شب ادراری
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار مهربان و کاردرست
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عمل آپاندیس
۱۴۰۲/۰۴/۱۵عالی بود عمل هیدرونفروز
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دکتر خو
۱۴۰۳/۰۶/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳چطوری باید وقت بگیرم واسه بچم لطفا پایخ بدید
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالیهستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عمل اپاندیس
۱۴۰۳/۱۰/۰۲برای شکاف کام دخترم نوبت گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۱۰باد فتق پسرم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷درد شکم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکترخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۶تازه امروز پسرم عمل کردن هرنی داشت
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسیار پزشک باتجربه و حرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲عمل کیسه سفرا
۱۴۰۳/۰۳/۰۵پسرم عمل کرده بود و هنوز مشکل داره
۱۴۰۳/۰۱/۰۷