خوب و عالی
عدم رضایت
تشخیص و
پسرم گوش درد شدید داشت واقعا دستشون برامون عالی بود ازدرد نمیخوابید تاجایه خانوم دکتر رفتیم آروم شد خدا خیرشون بده
بسیار عالی
برای دختر
بسیار خوش برخورد و محترم . برای ویزیت زمان زیادی گذاشتن و دستورات ایشان در بهبودی کامل و سریع تاثیر اصلی را داشت.
عالی هستند
بسیار دکتر خوبی هستن
بسیار فهمیده وتشخیص دقیق
خانوم مهربون عالی
رفتارشون عالی.طبابت عالی.
دخترم آنفلوآنزا شدید گرفته بود به لطف خانم دکتر سریع خوب شدن
سرما خوردگی اطفال
دکتر بسیار خوبی هستن بیخودی دارو ب بچه نمیدن من برای سرماخوردگی دخترم رفتم راضی بودم
ایشان تشخیص بسیار درست دادند و داروهای خیلی مناسبی تجویز کردن،ضمنا خیلی وقت گذاشتن و خوش برخورد بودند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
امامت ۷ پلاک ۹۸ طبقه ۴
خوب و عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸تشخیص و
۱۴۰۳/۱۲/۲۵پسرم گوش درد شدید داشت واقعا دستشون برامون عالی بود ازدرد نمیخوابید تاجایه خانوم دکتر رفتیم آروم شد خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۶/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸برای دختر
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار خوش برخورد و محترم . برای ویزیت زمان زیادی گذاشتن و دستورات ایشان در بهبودی کامل و سریع تاثیر اصلی را داشت.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۶بسیار فهمیده وتشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۱/۱۸خانوم مهربون عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷رفتارشون عالی.طبابت عالی.
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دخترم آنفلوآنزا شدید گرفته بود به لطف خانم دکتر سریع خوب شدن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱سرما خوردگی اطفال
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن بیخودی دارو ب بچه نمیدن من برای سرماخوردگی دخترم رفتم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶ایشان تشخیص بسیار درست دادند و داروهای خیلی مناسبی تجویز کردن،ضمنا خیلی وقت گذاشتن و خوش برخورد بودند
۱۴۰۱/۰۸/۲۱