این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرری، خیابان ۲۴ متری زکریا رازی (بیات)، کوچه کاشانی (مرتضی قلی)، پلاک ۵، ساختمان پزشکان رازی، طبقه همکف
میدان دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران
بسیارعاااااالی هستن وتشخیص درست ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۸فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مشکوک به تیرویید
۱۴۰۴/۰۸/۲۰با سلام خدا خیرشون بده دکتر بسیار با اخلاق و با حوصله همسرم رو با انفولانزای خیلی شدید بردم پیششون با یه نسخه خدا رو شکر خوب شدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر حاذق وخوش اخلاق و با حوصله است
۱۴۰۴/۰۴/۲۷بسیار عالی و خوش برخورد با مهارت زیاد و با دقت دیابتم بعد از سال ها و عوض کردن چندین پزشک بالاخره توسط ایشون کنترل شد، خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر خوش اخلاق.وقت گذار و با تخصص بر مشکل و بیماری...
۱۴۰۵/۰۲/۰۲بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶مشکل تیروئید داشتم وتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سلام دکتر بسیار خوبی هستن هم در اخلاق هم در تشخیص بیماری من به دوستان و فامیل معرفی کردم آنها هم خدا رو شکر راضی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی مهربان دلسوز خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بیماری بهجت داشتم بیماری بهجت من رو هیچ پزشکی تشخیص نداد آقای دکتر با آزمایش و معاینه بیماری من رو تشخیص دادن و درمان کردن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی عالی و متخصص در زمینه ی بیماریهای داخلی واقعا بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دیابت تجویز دارو و آزمایش
۱۴۰۴/۰۸/۱۵برای چربی بالا و سنگ صفرا فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱با حوصله و خوش اخلاق و به صورت کامل به حرفهای مریض گوش میکردند و نظر خوب خودشون رو میدادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴پزشک با حوصله و حاذقی می باشند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۶تعریفشون رو از دوستام شنیده بودم دکتر خوبی بودن و توی کارشون مهارت داشتن برای چاقی پیششون رفتم که اول آزمایش خواستن و بعد دارو دادن که توی چند ماه وزنم خیلی خوب کم شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دکتری فهیم و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار صبور و خوش برخورد ، و حرفه ای در کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای تیروئید خودم و فشار خون مادرم مراجعه کردم. بسیار صبور و با اخلاق و دقیق هستند و نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶چندمشکل داخلی کبد چرب مشگلی کلیه نقرس و مشکل بزرگی طحال
۱۴۰۴/۰۶/۱۷زخم معده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷اولین بار بود آزمایش نوشته
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر با دقت،و با حوصله ایی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خود دکتر عالی هستن ولی نوبت دهی افتضااااااح توی هر ساعت همزمان ب هزار نفر وقت میدن و وقتی سر تایم خودت میری میگن برو دو ساعت دیگه بیا و بعد دو ساعت هم باز باید دوساعت بشینی تا نوبتت بشه به معطلی ای که داره و وقتی که ازتون میره اصلا نمی ارزه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برطرف گرد
۱۴۰۴/۰۱/۰۷تیروید وروماتیسم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خوب وقت میذارن و به حرف های مریض میدن همه آزمایش ها رو بررسی میکنن و توضیح میدن قند خون بارداری و تیروئید داشتم که درمان کردن
۱۴۰۳/۰۷/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳ویزیت اول بود. ولی از لحاظ اخلاق عالی بودن..فقط مطب شلوغه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۰مشکل تیروئید
۱۴۰۴/۰۳/۲۶فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴کبد چرب تشخیص سریع درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتری با اخلاق و متعهد . درکل ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷درحال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار دکتر خوب و حاذق و مهربانی هستن به حرف های مریض دقت میکنن و تا از تشخیص مطمئن نشن دارو تجویز نمیکنن
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بسیار دکتر دقیق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار اخلاق خوبی دارن خوب به حرف بیمار گوش میدن با حوصله بررسی میکنن موارد بیماری را باتجربه هستن تشخیص درست دارن تجویزشون و موثر هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر عالی هستن خیلی خوش برخورد وبا تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر بسیار با تجربه و خوش رفتار من سالها درگیر بیماری دیابت کنترل نشده بودم مدتی که زیر نظر ایشون رفتم بیماری هایم کنترل شد از قبیل فشار خون،چربی و قند خون خیلی راضی هستم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بنده بیش از یک سال مریض ایشون هستم دیابت دارم و مابقی عوارض دیابت که مشکلات در بدن ایجاد میکنن،قندام کنترل نشده و بالا بود و ایشون با تعویض انسولین و داروهای جدید کمک کرد قندام تنظیم بشه و از همه مهم تر اخلاق و برخورد بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۱۵بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستند به خاطر کم کاری تیروئید مراجعه کردم کارشون عالیه و حرف نداره
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر حاذق،عالی،خوش اخلاق و خوشرو،وقت برای مریضش بسیار زیاد میگذارند و با جون و دل گوش به حرفها و مشکلات بیمارشون میدن،این مدل پزشک الان خیلی کمه،انشاالله خدا بهشون توفیق خدمت خداپسند بده
۱۴۰۳/۱۱/۰۶سلام دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر بسیار حاذقی هستن و با حوصله به حرف بیمار گوش میدن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتری هست که وقت میذارن برای مریض
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خیلی پرحوصله وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴