دکتر مهدی تهرانی دوست فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان با شماره نظام پزشکی ۲۷۴۷۹ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان میرداماد، کوچه فلسفی، مجتمع باران، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر مهدی تهرانی دوست یکی از پزشکان برجسته با فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۲۷۴۷۹ و دارا بودن مدرک فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، خدمات تخصصی در زمینه سلامت روان کودکان و نوجوانان ارائه میدهد. دکتر مهدی تهرانی دوست پس از اخذ تخصص روانپزشکی، تحصیلات خود را در مقطع فوق تخصصی ادامه داده و به عنوان فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان شناخته میشود.
مطب دکتر مهدی تهرانی دوست در تهران، منطقه میرداماد، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان میرداماد، کوچه فلسفی، مجتمع باران، طبقه سوم قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی آسان به مطب را برای خانوادهها و مراجعان فراهم کرده است. ایشان با توجه به مدارک تحصیلی معتبر و تجربه بالینی، در حوزههای ارزیابی و درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوانان فعالیت میکند.
دکتر مهدی تهرانی دوست فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان با تکیه بر دانش روز و رویکرد علمی، به درمان مشکلاتی مانند اختلالات رفتاری، افسردگی، اضطراب، بیش فعالی و دیگر مسائل روانی در گروه سنی کودک و نوجوان میپردازد. بسیاری از خانوادهها در تهران دکتر تهرانی دوست را به عنوان مرجع اصلی مشاوره و درمان روانپزشکی فرزندان خود میشناسند. بررسی نظرات بیماران نشاندهنده رضایت آنان از دقت تشخیصی و رویکرد محترمانه ایشان است.
دکتر مهدی تهرانی دوست علاوه بر فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان، دارای مدرک تخصص روانپزشکی نیز میباشد که این مسیر تحصیلی پشتوانهای برای رویکرد جامع ایشان در درمان بیماران فراهم کرده است. جهت دریافت نوبت، مراجعان میتوانند با مطب در منطقه میرداماد تماس حاصل نمایند. دکتر مهدی تهرانی دوست با تمرکز بر درمان مبتنی بر شواهد و توجه به نیازهای خاص هر کودک یا نوجوان، انتخاب بسیاری از خانوادهها در تهران است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بالاتر از خیابان میرداماد - کوچه فلسفی - مجتمع باران - طبقه سوم
مشکل من وسواس فکری عملی بود طی چندین ماهی که پیش ایشون رفتم و دارو گرفتم راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹پزشک جدی وخوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۹یک ماه زیر نظر دکترم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی درمان میکند
۱۳۹۷/۱۱/۱۴افسردگی دخترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸لکنت زبان و سلامتیه کامل
۱۳۹۸/۰۹/۱۷بله پسرم خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۲فرزندم بیماری دوقطبی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بیش فعالی فرزندم تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی من در بچگی مشکل تیک داشتم تحت نظر دکتر خوب شدم بعد 20 سال دوباره دچار این مشکل شوم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳استاد دانشگاه موسسه علوم شناختی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۸کمک میکند
۱۳۹۷/۰۸/۰۱پسرم بیش فعالی داره،فعلا تحت درمان است
۱۴۰۰/۰۶/۱۷نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵تیک عصبی خدا رو شکر درمان شد .فقط یه کم خوش اخلاقتر باشن دیگه حرف ندارن
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۳اوتیسم ، بسیار محتلط دقیق و مسلط بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵یکی از اقوام ویزیت شدن و راضی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بیقراری و پرخاشگری بعد از یک ماه خیلی آرامتر شده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکترحاذق و باسوادی هستند .بهترینن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۱/۲۴بیش فعالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶من بیش فعالی دارم و از 7سالگی تحت نظر ایشان بودم و هستم و بسیار روند درمان تاثیر مثبت در زندگیم داشته
۱۳۹۹/۱۰/۱۹بی نظیرن
۱۳۹۹/۰۶/۰۱اوتیسم کودک
۱۳۹۸/۰۵/۰۱فقط یک بار حدودا 10 سال پیش .مشاوره گرفتیم
۱۳۹۷/۰۳/۰۴دخترم بیماری دوقطبی داشت وایشان درمان نمود به اذن خدای متعال
۱۳۹۷/۰۴/۲۶بیش فعالی
۱۳۹۸/۰۲/۱۰عالی برای
۱۴۰۰/۰۹/۰۸پسرم بی قراری و بیش فعالی دلشت با درمان
۱۳۹۹/۰۲/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵تشخیص اوتیسم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳پرفکت. تشخیص و درمان عالی. فقط یه مقدار سودایی مزاج هستند و درونگرا البته این نظر منه
۱۳۹۸/۰۵/۲۳مادر افسردگی شدید داشت دستشون درد نکنه عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بی نظیر
۱۳۹۸/۰۹/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب است
۱۳۹۹/۰۱/۱۸فعلا در حال درمان
۱۳۹۹/۰۶/۳۱مشکل اضطراب دخترم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالی هستتد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶درخصوص پیش فعالی پسرم که خیلی به ما کمک کردن تا پسرم بهتر از قبل شده
۱۳۹۷/۰۵/۰۷نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دوران کودکی به آموزش ها یی که بهم داده میشد توجهی نمیکردم و بیخیال بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶سالهای گذشته پزشک پسرم بودن
۱۳۹۹/۰۱/۱۶اوتیسم پسرم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰سلام پسرم 3سال سن داشت بدون تب تشنج کرد الان 8 سال سندارد و یک سال است که مسیح پسرم زیر نظر دکتر است نتیجه ای خوب دیدم ممنون
۱۳۹۷/۰۳/۰۴بسیار هالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴سلام دکتر فوق العاده خوبیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۶خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۰نتیجه مفید بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خواهرم تحت نظر ایشون بودن. سایکوتیک داشت و بعد چهار سال کاملا مداوا شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۷پیش فعالی خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکترم در بیمارستان نور افشار بود و خوب بود و من خوب شدم و هم اکنون خودم دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی بالینی هستم شکر و تشکر
۱۴۰۰/۰۹/۲۲پیش فعالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر فوقالعاده خوبی
۱۳۹۷/۱۱/۰۴عالی بوده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵در حال درمان اضطراب دخترم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷در رابطه با بیش فعالی فرزندم مراجعه کردم، فعلا فرزندم تحت درمان هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۱بله مشکل پیش فعلای دخترم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶هنوز در دوره ی درمان هستم ولی اطرافیان نتیجه ی خوبی گرفتن
۱۳۹۹/۰۴/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فرزند بیش فعال
۱۳۹۹/۰۶/۱۷درمان و تشخیص خوب ولی لسیار خشک و جدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بیمارستان روزبه پسرم روویزیت کردن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹اوتیسم کودکم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی و خیلی کمک کرده به بیمارمان و مدیون تشخیص عالی ایشان میباشد
۱۳۹۸/۰۲/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ایشان بسیار حاذق و باتجربه هستند و مشکل اختلال توجه و تمرکز پسرم رو دقیق تشخیص دادند و درمان کردند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳فررندم بینار اتیسم هست و
۱۳۹۹/۰۶/۰۴پیش فعالی دخترم هنوز نتیجه نگرفتن
۱۳۹۹/۰۶/۱۶در زمانی که ابتدایی درس میخوندم خوب واقع شد
۱۳۹۷/۰۶/۲۸