دکتر لیلا دشتکی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 111901 در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در تهران، میرداماد، خیابان کازرون، کوچه نیک رای، پلاک ۲، طبقه ۴، واحد ۸ واقع شده است.
دکتر لیلا دشتکی یکی از متخصصان شناختهشده در حوزه اعصاب و روان (روانپزشکی) در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 111901 و دارا بودن بورد تخصصی روانپزشکی، عضو انجمن روانپزشکان ایران و همچنین عضو انجمن ICEEFT کانادا و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران میباشند. دکتر لیلا دشتکی تخصص ویژهای در درمان اختلالات روانپزشکی با رویکردهای نوین و غیر دارویی مانند تحریک مغناطیسی مغز (rTMS)، نوروفیدبک و QEEG دارند. بسیاری از بیماران از عملکرد ایشان در تشخیص اختلالات روانپزشکی و ارائه درمانهای مبتنی بر فناوری رضایت بالایی داشتهاند.
مطب دکتر لیلا دشتکی در منطقه میرداماد تهران، خیابان کازرون (جنب پمپ بنزین)، کوچه نیک رای، پلاک 2، طبقه چهارم، واحد 8 واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی آسان برای مراجعان را فراهم میکند. دکتر لیلا دشتکی، متخصص اعصاب و روان، بهطور اختصاصی به درمان اختلالات افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب و همچنین مشکلات جنسی و زوجدرمانی میپردازد. در این مطب، خدماتی نظیر درمان اختلال بیشفعالی و عدم تمرکز در کودکان با نوروفیدبک و لورتا نوروفیدبک و نیز درمان اختلالات خواب با دستگاههای tDCS و CES ارائه میشود.
از دیگر خدمات دکتر لیلا دشتکی میتوان به مشاوره فردی، زوجدرمانی، مشاوره خانواده و هیپنوتیزم بالینی اشاره کرد. بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق، رفتار حرفهای و استفاده از روشهای نوین درمانی ایشان ابراز رضایت نمودهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. در جمعبندی، دکتر لیلا دشتکی با تجربه و تخصص در حوزه اعصاب و روان و تمرکز بر درمانهای نوین و غیر دارویی، یکی از انتخابهای معتبر برای مراجعین در تهران به شمار میآید.
دکتر لیلا دشتکی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 111901 است.
مطب دکتر لیلا دشتکی در تهران، میرداماد، خیابان کازرون (جنب پمپ بنزین)، کوچه نیک رای، پلاک ۲، طبقه چهارم، واحد ۸ قرار دارد.
بله، میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنید.
از جمله خدمات دکتر دشتکی درمان اختلالات روانپزشکی بدون دارو، نوروفیدبک، rTMS، درمان اختلال خواب، هیپنوتیزم و زوجدرمانی است.
ایشان به درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، بیش فعالی، اختلالات جنسی و مشکلات زوجین میپردازد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲، ساختمان ماریا، طبقه ۴، واحد ۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷پنیک داشتم واقعا تشخیص ودرمانشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار عالی و با دقت و حوصله و تشخیص دقیق و خدا رو شکر درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی ع
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۲بسیار تاثیر گذار بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی انگار یه حس مادرانه نسبت به مریضا دارن کامل حرفاتونو گوش میکنه و روند بیماری رو توضیح میده و تا حالتون خوب بشه و روندو باهاشون پیش برین
۱۴۰۲/۰۷/۰۲هنوز تحت درمانم.منو ارجاع دادن به بیمارستان رسول اکرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ویزیت نشدم هنوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی و خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۳به بهبودی حالم خیلی کمک کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۲۴تحت درمان هستم.عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰ایشون بسیار دکتر قابلی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هست به دقت به حرفام گوش کرد من نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عدم تمرکز
۱۴۰۴/۰۲/۰۲یکبار مراجعه داشتم و مشکل خواب داشتم .هنوز در مرحله اولیه درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار خوب و عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷افسرگی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳مشکل پانیک داشتم و با درمان عالی خانمدکتر بهبود یافتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱دکتر بسیارخوبیهستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دوره دوم باید شروع بشه
۱۴۰۲/۱۱/۱۴مشکل شدید خواب داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰مشکل تیک و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱جلسه اول بود عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سلام مشکل وسواس فکری وعملی دارم درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴ای دی اچ دی
۱۴۰۳/۱۰/۱۳فعلا در حال درمان است
۱۴۰۱/۰۹/۰۲بی خوبی بسیار عالی درمان کردند
۱۴۰۲/۰۳/۰۵خیلی عای
۱۴۰۱/۰۴/۱۶پانیک خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خانم دکتر بسیااار همدل و باسواد هستند، به خوبی درک می کنند حال بیمار رو و داروها و عوارضشون و مکانیسمشون و سایر درمانها رو به قدری خوب می شناسند که من دیگه مطمئن شدم راه حل و درمان هر مشکل پیچیده ای رو می تونند ارائه کنند، خیلی خیلی ممنونم که کمکم کردند، و امیدوارم اگه بیماری حین درمان به پیچیدگی خورد دوباره از خانم دکتر مشورت بگیرند ، حتما جواب می گیرند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰اضطراب و استرس که تحت نظر ایشان بهبود قابل توجهی یافت
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بیش فعالی نقص توجه و تمرکز
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بیش فعالی _عدم تمرکز، خانم دکتر بسیار مهربان و صبور به صحبتهای من گوش دادند و برایم نقشه مغزی نوشتند که در همان مرکز خودشان انجام دادند و خیلی خوب بود و بهد از 41 سال تازه متوجه بیماریم یعنی بیش فعالی شدم که به قول خانم دکتر از بچگی داشتم. معضلاتی که در درس خواندن و زندگی برایم ایجاد کرده بود واقعا خیلی بد بود و خانم دکتر دشتکی در همان جلسه اول تشخیص دادند خیلی از ایشان و همکاران دلسوز و مهربانشان ممنونم انشالله همگی سلامت و موفق باشند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خو بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بیماری پنیک و درمان موثر توسط ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱واقعا خانوم دکتر عالی و کار بلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عالیه فوق العاده .۲سال و۶ ماهه بیمارشون هستم .خودتون برید تفاوتشو با بقیه پزشکای کلینیک متوجه میشوید.
۱۴۰۳/۱۱/۰۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر حاذق و بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱فعلا تحت درمان ایشون هستم خوبه تقریبا همه چی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶تحت درمان
۱۴۰۱/۰۶/۱۹افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان حالم خوب خوب
۱۴۰۱/۰۸/۲۰دخترم تحت نظر خلنم دکتر هستن ایشون عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دور اول درمان دارویی هستم. خوش اخلاق و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۱دکتر خیای خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بسیار دکتر عالی هستن پنیک شدید و اضطراب و افسردگی مقاوم به دارو داشتم ۴ سال داروهای زیادی استفاده کردم ولی با اولین ویزیت و درمان ایشون معجزه شد و من حالم خوبه خوب شد ، واقعا توصیه میکنم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۹/۲۵فعلا نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۳دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰بسیار باحوصله ودقیق و ماهر درتشخیص وانتخاب دارو
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار بسیار کاردان و حاذق در تخصص کاریش ..... خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالیست
۱۴۰۱/۰۹/۱۴دکتر با اخلاق و باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل عصبی داشتم الان حالم خیلی خوبه داروهای به موقع وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱افسردگی داشتم با کمک قرص مناسب بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱واقعا راضی بودم از کارشون حالم از ۱ماه قبلی ک پیش خانم دکتر رفتم خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۳دکتر با دقت با سواد وبا حوصله ای هستن که به ریشه مشکل بیمار واقعن توجه میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۲واقعا یک دکتری ک به حرفات گوش میده و میفهمی زندگی یعنی چی ده تا دکتر رفته بودم ولی ایشون واقعا مهربون و به حرف گوش میدن و واقعا بیمار رو میفهمن ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷دکتر متشخصی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی بودن تجربه خانم دکتر تو تجویز دارو خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴پزشک فوق حرفه ای و عالی. مشکلات تمرکز و اضطراب داشتم که از تشخیصشون و قدرت درک و تاثیرگذاریشون خیلی راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳وسواسی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱مناسب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰در طول درمان هستم تازه مراجعه داشتم نمی توانم الان اظهار نظر بکنم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۰۵/۰۳بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۷/۲۸از روی نقشه مغزی مشکلم را قبل از آنکه توضیح دهم به درستی فهمیدند و روند درمان را طی می کنم (حدود 1 ماه ) و تا اینجای کار راضیم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خوب عستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فعلا بی نتیج
۱۴۰۳/۱۲/۰۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲در تشخیص بیماری بسیار حاذق بودند
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر بسیا
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من اضطراب شدید وحملات پانیک داشتم که با تشخیص درست ایشان بخوبی درمان شدم خانم دکتر عالی هستن سلامتی ام رو مدیون ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۹بسیار دکتر خوش اخلاق و دارای معلومات زیادی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹سلام خیلی خوب مودب و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸فقط میتونم بگم عالی عاااااالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۳وسواس فکری
۱۴۰۳/۰۶/۲۶سردرد میگرنی داشتم با درمان خانم دکتر برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر خوبی هستن.جلسه مشاوره داشتم راهکارهای خیلی خوبی به من دادن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰پانیک داشتم خداروشکر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دو سال هست که مریض ایشون هستم و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱روند کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مشکل شدید خواب داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۲۰فوقلعاده عالی هال روز مریز رو همیشه یادشه و از همه چی مریز ها اطلاع داره
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۳خیلی بد وقت میدن. چند ساعت معطل میشین
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۸افسردگی وسواسی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳رضیت کامل
۱۴۰۱/۰۵/۰۸سلام دکتر بی نظیر خدا ازش راضی باشه مادر خیلی مریض بود الان حالش خیلی خوبه هزاران بار ازش تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل استرس کنکور
۱۴۰۳/۱۲/۱۶درمان پانیک
۱۴۰۳/۰۸/۱۷در حال درمان هستم برای افسردگی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خوب بود راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵Perfect
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دخترم مشکل داشت والان خیلی بهترشده
۱۴۰۴/۰۵/۱۱افسردگی
۱۴۰۲/۰۴/۲۲بیخیال
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مشکل میگرن داشتم الانم خیلی بهترم ممنون از خانم دکتر دشتکی و تیم منشی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹مشکل اضطراب فراگیر دارم و تحت درمان هستم بسیار دکتر باسواد و کاربلدی هستن و خیلی حس خوبی منتقل میکنند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸تشکر ویژه از خانم دکتر عزیز مادرم ۸۱ساله شروع فراموشی بوده بردم پیش خانم دکتر با ۱۶ جلسه فیزیوتراپی مغز الان خیلی خوب شده دمت گرم . واقعا کارش عالیه. ممنونم خانم دکتر عزیز . بهترین و با حوصله ترین دکتر هستید
۱۴۰۴/۰۸/۰۵در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۵شبها خوابم نمیبر افکار آشفته داشتم باعث سردرد شدید شده بود واقعا خانم دکتر در به بودیم بسیار تاثیر گذار بود پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲سلام من مشکل پنیک و اینک در طول روز دلم زیاد میگرفت رو داشتم و پیش خانم دکتر رفتم و خیلی حالم بهتره. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۱من نوشخوار فکری داشتم و عدم تمرکز ک خوشبختانه نوشخوار فکریم خوب شده ولی عدم تمرکزم همونطوریه
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بیماری دو قطبی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار کار بلدهستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیار پزشک حاذق با تشخیص عالی خوش برخورد و با تجربه و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۴معطلی داشت ولی خوب بود در حال درمان با نوروفیدبک هستیم برای پسرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار عال
۱۴۰۲/۰۵/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲برخورد و اخلاق خانم دکتر و منشی خیلی خوب بود. فقط در ثبت نسخه الکترونیکی و پاسخگویی پس از ویزیت مدیریت ضعیفی داشتند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خیلی عالی و خوب و مهربان هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹درجه یک و عالی مهارت بالا تشخیص بالا درمان عالی ازشون خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خوببود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰من یک ماهه برای پنیک مراجعه کردم تو این یک ماه که دارو مصرف کردم خیلی بهتر شدم ولی درمان تا ۶ ماه ادامه داره
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خیلی راضی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸اسکیزوفرنی دارم کار دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۴بسیار عالی و صبور
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان کاملا خوب هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار دکتر عالی خوش برخورد و تشخیصشون خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۳خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله و بسیار مسلط به امور بیماران خود هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶پانیک داشتم با مراجعه به خانم دکتر کاملا برطرف شد اونم فقط با تشخیص لرزش پام پی برد که کمبود بی دوازده دارم الان کاملا حالم خوبه ، خانم دکتر فرشتن
۱۴۰۱/۱۱/۰۲صبور دقیق وقت میزارن به حرف های مراجعه کننده دقیق گوش میدن من واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۲۲مشکل اعتیاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۶مشکل دوقطبی داشتم تنها دکتری که واقعا درمانم کرددکتر دشتکی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار کاردرست
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکل پنیک داشتم و حالم خیلی زیاد بد میشد و نمیتونستم حتا غذا بخورم ولی خدا خداروشکر به دست خانم دکتر حل شد و الان حالم خیلی بهتره و ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بهترین
۱۴۰۳/۰۶/۰۹بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳نتیجه عالی بود.
۱۴۰۳/۰۱/۳۰های و بی نق
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی دکتر حاذقی هستند ، مشکل پانیک داشتم با درمان خانم دکتر با داروهای به روز کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲سلام. حمله پنیک، افسردگی و نشخوار مغزی. بعد از سه هفته درمان نتیجه خوب بود ورضایت بخش والان در دوره تثبیت هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۷دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن.مشکل تیک عصبی داشتم.با درمان خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۶افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی دکتر با تجربه و عالی هستن من پیشنهادشون میکنم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹درحال در
۱۴۰۴/۰۲/۲۹چند نفر از اطرافیانم رفتن پیششون. بسیار باهوش، حرفهای و متخصص هستن و خیلی سریع و هدفمند تشخیص و درمان رو انجام میدن. خودم هم میخوام برم
۱۴۰۳/۰۵/۰۵تحت درمان فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۳۰تحت درمان
۱۴۰۲/۰۲/۱۵دختر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی بودن از همه نظر
۱۴۰۳/۰۶/۰۹بهترین دکتر در ایران با اختلاف
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳دکتر خوب و متخصصیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹روبه به
۱۴۰۲/۰۹/۳۰سلام خانم دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۲۱خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱افسردگی شدید،کمی آلزایمر.نتیجه:بهبودی کامل
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار با حوصله و بسیار با متانت به صحبتهای بیمار توحه می کنند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲پانیک درمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰افسردگی و اضطراب داشتم و
۱۴۰۳/۱۲/۲۰فعلا خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۲۴خانم دکتر با دقت و حوصله گوش میکنن تا جاییکه میشه در مورد داروها برای اینکه مریض راحت باشه با بیمار همکاری میکنن. من هم خودم رفتم و درمانم کامل کردم و الان خوبم هم برای یه مشکل کوچیک دخترمو بردم اونم در مدت کوتاهی خوب شد.
۱۴۰۵/۰۳/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۱تجربه خوبی داشتم. برای فرزندم مراجعه کرده بودیم که تا الان نتایج خوبی به دست آمده
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸برای ADHD بزرگسالان مراجعه کردم. تحت درمان هستم و رو به بهبود. خانم دکتر دشتکی بسیار باهوش و کاردان هستند و با صبر و حوصله فراوان جلسات رو پیش می برند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵مشاوره
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار حاذق و در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱با سلام، دو بار توسط ایشان ویزیت شده ام، بسیار خوب و دقیق عمل میکنند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای پسرم در حال درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷بسیار محترم و هوشمند هستن، فکر نمیکردم بتونم با مشکلم کنار بیام اما داره با کمک خانم لیلا دشتکی و همکارشون حل و فصل میشه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خیلی دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۰۵علی نعمت خواه ***
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳برای ادامه درمان؛ مشکل اضطراب و افسردگی داشتم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر رو دستش نیست مخصوصا برای درمان پنیک خیلی دکتر مسلطی هستن ایشون .این نظر رو برای اونایی ک دنبال دکتر برای درمان پنیک هستند گذاستم .ممنون از شما دکتر دشتکی ️️
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲ADHD -
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عالی هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۲بهترین در تشخیص مهربان و دلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۵در حال درمان.
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر خوبی هستن برای درمان اضطراب و پانیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۷برای مشکل عدم توجه و تمرکز پسرم مراجعه کردم فعلا یه هفته اس داره دارو مصرف میکنه از نظر هزینه یه کم بالا هست ولی خب اونجا همه چی دارن درگیر کارای بیرون نمیشید
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۴دکتر خوب و صبور
۱۴۰۴/۰۵/۱۲افسردگی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲مشکل بی خوابی, نتیجه راضی هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ایشون یه خانم ب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲