۵۵۴ نفر
دکتر لیلا دشتکی

دکتر لیلا دشتکی

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

درمان اختلالات بدون دارو (rTMS و نوروفیدبک)

متخصص شماره نظام: ۱۱۱۹۰۱
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۸ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
۳۷۰ نفر

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

پنیک داشتم واقعا تشخیص ودرمانشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

بسیار عالی و با دقت و حوصله و تشخیص دقیق و خدا رو شکر درمان عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

خیلی ع

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۲

بسیار تاثیر گذار بود

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۳/۲۸

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عالی انگار یه حس مادرانه نسبت به مریضا دارن کامل حرفاتونو گوش میکنه و روند بیماری رو توضیح میده و تا حالتون خوب بشه و روندو باهاشون پیش برین

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

هنوز تحت درمانم.منو ارجاع دادن به بیمارستان رسول اکرم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عالی بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

ویزیت نشدم هنوز

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بسیار عالی و خوب

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

به بهبودی حالم خیلی کمک کرد.

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

تحت درمان هستم.عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

ایشون بسیار دکتر قابلی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هست به دقت به حرفام گوش کرد من نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عدم تمرکز

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

یکبار مراجعه داشتم و مشکل خواب داشتم .هنوز در مرحله اولیه درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار خوب و عااالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

افسرگی

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

مشکل پانیک داشتم و با درمان عالی خانمدکتر بهبود یافتم

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

دکتر بسیارخوبیهستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

دوره دوم باید شروع بشه

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

مشکل شدید خواب داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

مشکل تیک و فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

جلسه اول بود عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

سلام مشکل وسواس فکری وعملی دارم درحال درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

ای دی اچ دی

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

فعلا در حال درمان است

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

بی خوبی بسیار عالی درمان کردند

۱۴۰۲/۰۳/۰۵

خیلی عای

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

پانیک خوب

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

خانم دکتر بسیااار همدل و باسواد هستند، به خوبی درک می کنند حال بیمار رو و داروها و عوارضشون و مکانیسمشون و سایر درمانها رو به قدری خوب می شناسند که من دیگه مطمئن شدم راه حل و درمان هر مشکل پیچیده ای رو می تونند ارائه کنند، خیلی خیلی ممنونم که کمکم کردند، و امیدوارم اگه بیماری حین درمان به پیچیدگی خورد دوباره از خانم دکتر مشورت بگیرند ، حتما جواب می گیرند

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

بسیار بسیار حرفه ای هستند

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

اضطراب و استرس که تحت نظر ایشان بهبود قابل توجهی یافت

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

بیش فعالی نقص توجه و تمرکز

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

بیش فعالی _عدم تمرکز، خانم دکتر بسیار مهربان و صبور به صحبتهای من گوش دادند و برایم نقشه مغزی نوشتند که در همان مرکز خودشان انجام دادند و خیلی خوب بود و بهد از 41 سال تازه متوجه بیماریم یعنی بیش فعالی شدم که به قول خانم دکتر از بچگی داشتم. معضلاتی که در درس خواندن و زندگی برایم ایجاد کرده بود واقعا خیلی بد بود و خانم دکتر دشتکی در همان جلسه اول تشخیص دادند خیلی از ایشان و همکاران دلسوز و مهربانشان ممنونم انشالله همگی سلامت و موفق باشند

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

خو بوده

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بیماری پنیک و درمان موثر توسط ایشان

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

واقعا خانوم دکتر عالی و کار بلد

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

عالیه فوق العاده .۲سال و۶ ماهه بیمارشون هستم .خودتون برید تفاوتشو با بقیه پزشکای کلینیک متوجه میشوید.

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

دکتر حاذق و بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

درمان شدم

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

فعلا تحت درمان ایشون هستم خوبه تقریبا همه چی

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان حالم خوب خوب

۱۴۰۱/۰۸/۲۰

دخترم تحت نظر خلنم دکتر هستن ایشون عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دور اول درمان دارویی هستم. خوش اخلاق و خوش برخورد هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

دکتر خیای خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

بسیار دکتر عالی هستن پنیک شدید و اضطراب و افسردگی مقاوم به دارو داشتم ۴ سال داروهای زیادی استفاده کردم ولی با اولین ویزیت و درمان ایشون معجزه شد و من حالم خوبه خوب شد ، واقعا توصیه میکنم .

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

فعلا نتیجه خاصی نگرفتم

۱۴۰۱/۱۲/۲۳

دکتر خوبی

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

بسیار باحوصله ودقیق و ماهر درتشخیص وانتخاب دارو

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

بسیار بسیار کاردان و حاذق در تخصص کاریش ..... خدا حفظشون کنه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عالیست

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

دکتر با اخلاق و باسواد هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

مشکل عصبی داشتم الان حالم خیلی خوبه داروهای به موقع وعالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

افسردگی داشتم با کمک قرص مناسب بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

واقعا راضی بودم از کارشون حالم از ۱ماه قبلی ک پیش خانم دکتر رفتم خیلی بهتر شده

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

دکتر با دقت با سواد وبا حوصله ای هستن که به ریشه مشکل بیمار واقعن توجه میکنن

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

واقعا یک دکتری ک به حرفات گوش میده و میفهمی زندگی یعنی چی ده تا دکتر رفته بودم ولی ایشون واقعا مهربون و به حرف گوش میدن و واقعا بیمار رو میفهمن ممنونم

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

دکتر متشخصی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

عالی بودن تجربه خانم دکتر تو تجویز دارو خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

پزشک فوق حرفه ای و عالی. مشکلات تمرکز و اضطراب داشتم که از تشخیصشون و قدرت درک و تاثیرگذاریشون خیلی راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

وسواسی

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

مناسب بود

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

در طول درمان هستم تازه مراجعه داشتم نمی توانم الان اظهار نظر بکنم

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

دکتر خوبی هست

۱۴۰۲/۰۵/۰۳

بهترین دکتر

۱۴۰۱/۰۷/۲۸

از روی نقشه مغزی مشکلم را قبل از آنکه توضیح دهم به درستی فهمیدند و روند درمان را طی می کنم (حدود 1 ماه ) و تا اینجای کار راضیم.

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

خوب عستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

فعلا بی نتیج

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

در تشخیص بیماری بسیار حاذق بودند

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

دکتر بسیا

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

من اضطراب شدید وحملات پانیک داشتم که با تشخیص درست ایشان بخوبی درمان شدم خانم دکتر عالی هستن سلامتی ام رو مدیون ایشان هستم

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

بسیار دکتر خوش اخلاق و دارای معلومات زیادی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

سلام خیلی خوب مودب و با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

فقط میتونم بگم عالی عاااااالی

۱۴۰۲/۰۳/۲۳

وسواس فکری

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

سردرد میگرنی داشتم با درمان خانم دکتر برطرف شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

دکتر خوبی هستن.جلسه مشاوره داشتم راهکارهای خیلی خوبی به من دادن

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

پانیک داشتم خداروشکر درمان شدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

دو سال هست که مریض ایشون هستم و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

روند کارشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

مشکل شدید خواب داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

فوقلعاده عالی هال روز مریز رو همیشه یادشه و از همه چی مریز ها اطلاع داره

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

خیلی بد وقت میدن. چند ساعت معطل میشین

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

افسردگی وسواسی

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

رضیت کامل

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

سلام دکتر بی نظیر خدا ازش راضی باشه مادر خیلی مریض بود الان حالش خیلی خوبه هزاران بار ازش تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

مشکل استرس کنکور

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

درمان پانیک

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

در حال درمان هستم برای افسردگی

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

خوب بود راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

Perfect

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

دخترم مشکل داشت والان خیلی بهترشده

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

افسردگی

۱۴۰۲/۰۴/۲۲

بیخیال

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

پیش فعالی

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

مشکل میگرن داشتم الانم خیلی بهترم ممنون از خانم دکتر دشتکی و تیم منشی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۱۹

مشکل اضطراب فراگیر دارم و تحت درمان هستم بسیار دکتر باسواد و کاربلدی هستن و خیلی حس خوبی منتقل میکنند

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

تشکر ویژه از خانم دکتر عزیز مادرم ۸۱ساله شروع فراموشی بوده بردم پیش خانم دکتر با ۱۶ جلسه فیزیوتراپی مغز الان خیلی خوب شده دمت گرم . واقعا کارش عالیه. ممنونم خانم دکتر عزیز . بهترین و با حوصله ترین دکتر هستید

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

شبها خوابم نمیبر افکار آشفته داشتم باعث سردرد شدید شده بود واقعا خانم دکتر در به بودیم بسیار تاثیر گذار بود پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

سلام من مشکل پنیک و اینک در طول روز دلم زیاد میگرفت رو داشتم و پیش خانم دکتر رفتم و خیلی حالم بهتره. خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

من نوشخوار فکری داشتم و عدم تمرکز ک خوشبختانه نوشخوار فکریم خوب شده ولی عدم تمرکزم همونطوریه

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

بیماری دو قطبی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

بسیار کار بلدهستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیار پزشک حاذق با تشخیص عالی خوش برخورد و با تجربه و دلسوز

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

معطلی داشت ولی خوب بود در حال درمان با نوروفیدبک هستیم برای پسرم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

بسیار عال

۱۴۰۲/۰۵/۱۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

برخورد و اخلاق خانم دکتر و منشی خیلی خوب بود. فقط در ثبت نسخه الکترونیکی و پاسخگویی پس از ویزیت مدیریت ضعیفی داشتند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

خیلی عالی و خوب و مهربان هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

درجه یک و عالی مهارت بالا تشخیص بالا درمان عالی ازشون خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

خوببود

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

من یک ماهه برای پنیک مراجعه کردم تو این یک ماه که دارو مصرف کردم خیلی بهتر شدم ولی درمان تا ۶ ماه ادامه داره

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

خیلی راضی بودن

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

اسکیزوفرنی دارم کار دکتر عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

فوق العاده هستن

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان کاملا خوب هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

بسیار دکتر عالی خوش برخورد و تشخیصشون خوبه

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله و بسیار مسلط به امور بیماران خود هستند

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

پانیک داشتم با مراجعه به خانم دکتر کاملا برطرف شد اونم فقط با تشخیص لرزش پام پی برد که کمبود بی دوازده دارم الان کاملا حالم خوبه ، خانم دکتر فرشتن

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

صبور دقیق وقت میزارن به حرف های مراجعه کننده دقیق گوش میدن من واقعا راضی بودم

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

مشکل اعتیاد

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

خیلی عالی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

مشکل دوقطبی داشتم تنها دکتری که واقعا درمانم کرددکتر دشتکی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

بسیار کاردرست

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

مشکل پنیک داشتم و حالم خیلی زیاد بد میشد و نمیتونستم حتا غذا بخورم ولی خدا خداروشکر به دست خانم دکتر حل شد و الان حالم خیلی بهتره و ممنونم از ایشون

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بهترین

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

بسیار با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

نتیجه عالی بود.

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

های و بی نق

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خیلی دکتر حاذقی هستند ، مشکل پانیک داشتم با درمان خانم دکتر با داروهای به روز کاملا خوب شدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

سلام. حمله پنیک، افسردگی و نشخوار مغزی. بعد از سه هفته درمان نتیجه خوب بود ورضایت بخش والان در دوره تثبیت هستم

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن.مشکل تیک عصبی داشتم.با درمان خانم دکتر خوب شدم

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

افسردگی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

خیلی دکتر با تجربه و عالی هستن من پیشنهادشون میکنم

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

درحال در

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

چند نفر از اطرافیانم رفتن پیششون. بسیار باهوش، حرفهای و متخصص هستن و خیلی سریع و هدفمند تشخیص و درمان رو انجام میدن. خودم هم میخوام برم

۱۴۰۳/۰۵/۰۵

تحت درمان فعلا

۱۴۰۲/۰۸/۳۰

تحت درمان

۱۴۰۲/۰۲/۱۵

دختر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

عالی بودن از همه نظر

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

بهترین دکتر در ایران با اختلاف

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

دکتر خوب و متخصصیه

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

روبه به

۱۴۰۲/۰۹/۳۰

سلام خانم دکتر

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

خوب هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

افسردگی شدید،کمی آلزایمر.نتیجه:بهبودی کامل

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بسیار با حوصله و بسیار با متانت به صحبتهای بیمار توحه می کنند

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

پانیک درمان عالی

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

افسردگی و اضطراب داشتم و

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

فعلا خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خوب بوده

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

خانم دکتر با دقت و حوصله گوش میکنن تا جاییکه میشه در مورد داروها برای اینکه مریض راحت باشه با بیمار همکاری میکنن. من هم خودم رفتم و درمانم کامل کردم و الان خوبم هم برای یه مشکل کوچیک دخترمو بردم اونم در مدت کوتاهی خوب شد.

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

تجربه خوبی داشتم. برای فرزندم مراجعه کرده بودیم که تا الان نتایج خوبی به دست آمده

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

عاااالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

برای ADHD بزرگسالان مراجعه کردم. تحت درمان هستم و رو به بهبود. خانم دکتر دشتکی بسیار باهوش و کاردان هستند و با صبر و حوصله فراوان جلسات رو پیش می برند.

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

مشاوره

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

بسیار حاذق و در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

با سلام، دو بار توسط ایشان ویزیت شده ام، بسیار خوب و دقیق عمل میکنند.

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

برای پسرم در حال درمان هستیم

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

بسیار محترم و هوشمند هستن، فکر نمیکردم بتونم با مشکلم کنار بیام اما داره با کمک خانم لیلا دشتکی و همکارشون حل و فصل میشه.

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

عااالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

خیلی دکتر

۱۴۰۱/۱۲/۰۵

علی نعمت خواه ***

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

برای ادامه درمان؛ مشکل اضطراب و افسردگی داشتم.

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

دکتر رو دستش نیست مخصوصا برای درمان پنیک خیلی دکتر مسلطی هستن ایشون .این نظر رو برای اونایی ک دنبال دکتر برای درمان پنیک هستند گذاستم .ممنون از شما دکتر دشتکی ️️

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

ADHD -

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

عالی هست

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

بهترین در تشخیص مهربان و دلسوز

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

بسیار عالی و با تجربه هستند

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

در حال درمان.

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دکتر خوبی هستن برای درمان اضطراب و پانیک

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

برای مشکل عدم توجه و تمرکز پسرم مراجعه کردم فعلا یه هفته اس داره دارو مصرف میکنه از نظر هزینه یه کم بالا هست ولی خب اونجا همه چی دارن درگیر کارای بیرون نمیشید

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

بسیار حاذق و دلسوز

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

دکتر خوب و صبور

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

افسردگی

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

مشکل بی خوابی, نتیجه راضی هستم

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

ایشون یه خانم ب

۱۴۰۰/۱۰/۰۲
اطلاعات تکمیلی
متخصص اعصاب و روان (بورد تخصصی روانپزشکی)
عضو انجمن روانپزشکان ایران
عضو انجمن ICEEFT کانادا
عضو انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران
تشخیص اختلالات روانپزشکی با استفاده از QEEG
درمان اختلالات روانپزشکی بدون دارو و با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز آر تی ام اس (rTMS)
درمان اختلالات خواب، بی خوابی، کابوس شبانه با دستگاه tDCS و CES
درمان اختلال بیش فعالی و عدم تمرکز در کودکان با دستگاه نوروفیدبک و لورتا نوروفیدبک
هیپنوتیزم، مشاوره و روان درمانی فردی، زوج درمانی، مشاوره خانواده و ازدواج
درمان اختلالات افسردگی اساسی، افسردگی پس از زایمان، افسردگی فصلی، افسردگی دوقطبی
درمان اختلالات اضطرابی و استرس، اضطراب فراگیر، اضطراب جدایی، حملات پانیک
درمان اختلالات وسواس های فکری و عملی، وسواس مو کندن، وسواس های مذهبی
درمان اختلالات جنسی، اختلال نعوظ، زودانزالی، دو جنسیتی، خودارضایی
آدرس کلینیک
تهرانمیرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲، ساختمان ماریا، طبقه ۴، واحد ۸
شنبه تا پنج شنبه ۱۱ الی ۱۹
مراجعین گرامی، زمان ثبت شده برای نوبت شما به صورت تقریبی می باشد
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۷
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۱:۲۰ الی ۱۸:۲۰
    کسانی که دکتر لیلا دشتکی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر میترا سلامت قلب و عروق سرکار خانم دکتر میترا سلامت
    جناب آقای دکتر فرامرز ذاکری روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر فرامرز ذاکری
    جناب آقای محمد جعفر ترکان روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای محمد جعفر ترکان
    اینستاگرام دکتر لیلا دشتکی

    دکتر لیلا دشتکی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 111901 در تهران فعالیت می‌کند. مطب ایشان در تهران، میرداماد، خیابان کازرون، کوچه نیک رای، پلاک ۲، طبقه ۴، واحد ۸ واقع شده است.

    دکتر لیلا دشتکی یکی از متخصصان شناخته‌شده در حوزه اعصاب و روان (روانپزشکی) در شهر تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 111901 و دارا بودن بورد تخصصی روانپزشکی، عضو انجمن روانپزشکان ایران و همچنین عضو انجمن ICEEFT کانادا و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران می‌باشند. دکتر لیلا دشتکی تخصص ویژه‌ای در درمان اختلالات روانپزشکی با رویکردهای نوین و غیر دارویی مانند تحریک مغناطیسی مغز (rTMS)، نوروفیدبک و QEEG دارند. بسیاری از بیماران از عملکرد ایشان در تشخیص اختلالات روانپزشکی و ارائه درمان‌های مبتنی بر فناوری رضایت بالایی داشته‌اند.

    مطب دکتر لیلا دشتکی در منطقه میرداماد تهران، خیابان کازرون (جنب پمپ بنزین)، کوچه نیک رای، پلاک 2، طبقه چهارم، واحد 8 واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی آسان برای مراجعان را فراهم می‌کند. دکتر لیلا دشتکی، متخصص اعصاب و روان، به‌طور اختصاصی به درمان اختلالات افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب و همچنین مشکلات جنسی و زوج‌درمانی می‌پردازد. در این مطب، خدماتی نظیر درمان اختلال بیش‌فعالی و عدم تمرکز در کودکان با نوروفیدبک و لورتا نوروفیدبک و نیز درمان اختلالات خواب با دستگاه‌های tDCS و CES ارائه می‌شود.

    از دیگر خدمات دکتر لیلا دشتکی می‌توان به مشاوره فردی، زوج‌درمانی، مشاوره خانواده و هیپنوتیزم بالینی اشاره کرد. بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق، رفتار حرفه‌ای و استفاده از روش‌های نوین درمانی ایشان ابراز رضایت نموده‌اند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. در جمع‌بندی، دکتر لیلا دشتکی با تجربه و تخصص در حوزه اعصاب و روان و تمرکز بر درمان‌های نوین و غیر دارویی، یکی از انتخاب‌های معتبر برای مراجعین در تهران به شمار می‌آید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر لیلا دشتکی چه تخصصی دارد؟

    دکتر لیلا دشتکی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 111901 است.

    آدرس مطب دکتر لیلا دشتکی کجاست؟

    مطب دکتر لیلا دشتکی در تهران، میرداماد، خیابان کازرون (جنب پمپ بنزین)، کوچه نیک رای، پلاک ۲، طبقه چهارم، واحد ۸ قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر دشتکی وجود دارد؟

    بله، می‌توانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنید.

    دکتر دشتکی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

    از جمله خدمات دکتر دشتکی درمان اختلالات روانپزشکی بدون دارو، نوروفیدبک، rTMS، درمان اختلال خواب، هیپنوتیزم و زوج‌درمانی است.

    دکتر لیلا دشتکی چه نوع اختلالاتی را درمان می‌کند؟

    ایشان به درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، بیش فعالی، اختلالات جنسی و مشکلات زوجین می‌پردازد.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    آدرس کلینیک

    میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲، ساختمان ماریا، طبقه ۴، واحد ۸

    آدرس کلینیک

    میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲، ساختمان ماریا، طبقه ۴، واحد ۸