۶۴۱ نفر
دکتر فاطمه زارعین

دکتر فاطمه زارعین

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

درمان با دارو و بدون دارو rTMS

متخصص شماره نظام: ۱۳۷۱۹۰
۹۷% پیشنهاد کاربران
۵۱۷ نفر

بسیار خوب و دقیق بررسی کردن. پرسنل عالی و خوشحالی دارن. من درمان بدون دارو داشتم که الان عالی هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

خیلی خوب بودند

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

افسردگی داشتم که خیلی بهترم و هنوز تحت درمانم

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

استرس، نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

مشکل اختلال اضطراب (همراه با حالت های پنیک) داشتم که با نسخه ی اول ایشون بعد 10 روز خیلی بهتر شدم. هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

با سلام من دخترم افسردگی و اضطراب داشت با کمک ابن دکتر خدا رو شکر خیییلی خوب شده و اصلا دیگه اضطراب ودلشوره نداره ممنونم از خانم دکتر فاطمه زارعین

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

بسیار دکتر متشخصی هستن که حال بیماران براشون خیلی مهمه وبسیار دقیق همه چیزو برسی میکنن

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

دکترخوفی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

مشکل اعصاب داشتم مشکل توجه داشتم که خداروشکر خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۰۴

سلام،،،،، دکتر بسیار باهوش و عالی و من درمان شدم خدا نگهدارش باشه..

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

بینظیرن واقعا

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

من مشکل پنیک داشتم و طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان شدنش واقعا خوشحالم و ممنونم

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

من قبلا واقعا حال روحیم خوب نبود ولی ابلن عالیم ممنون

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

استرس نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

من مشکل وسواس داشتم چندسال خیلی جاها مراجعه کردم تا با کلینیک ایشون آشنا شدم و الان خیلی بهترم

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن.مشکل تیک عصبی داشتم.با درمان خانم دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

مشکل وسواس داشتم خیلی دلسوز هستن

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

دکتر کار بلو و مهربون

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

بسیار بسیار دلسوز، باسواد و عالی بودن واقعا خوب شدم الحمدالله

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

دوقطبی خیلی خوب راهنمایی کردن

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

در پروسه درمان هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

خوب هستند ایشان

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

درحال درمان ه

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

یک دکتر فوقلاده خوب وخوش اخلاق

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

دکتر خوبی هستن برای درمان اضطراب و پانیک

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

اتالذاتنذرب

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

تشخیصشون خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

پسرم بیش فعال هستند خانم دکتر کمک مون کردن

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

فعلا یک جلسه رفتم پیش خانم دکتر برخورد اولیه خوب و الان ام درحال درمان با دارو هستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

سلام بسیار عالی بسیار عالی است

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

فعلا مشخص نیست

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

اضطراب و عدم تمرکز و بعده دو جلسه بسیار نتیجه خوبی گرفتم و درمان ادامه میدهم. ایشان خلاق فوق العاده حرفه ای دارند و بسیار برای مراجعه کننده وقت میگذارند.

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

خیلی عالیه

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

خانم دکتر بسیار مسلط هستن من چندین مشکل داشتم اضطراب و وسواس در مورد کنترل قفل در و کلید برق. پرخاشگر بودم و خیلی عصبانی میشدم ولی الان واقعا راضی هستم و مدیون خانم دکتر هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۵

خانم دکتر بسیار باتجربه و حرفهای هستن و تا جا داشته باشه از کمترین و بهترین دارو برای درمان استفاده میکنن تیم بسیار پرانرژی و خوبی هم همراهشون هست مخصوصا سرکار خانم یوسفی

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

سلام گودرزی هستم من مشکل وسواس داشتم پیش ده روانپزشک رفتم خوب نشدم با یه نسخه خانم دکتر کاملا خوب شدم فقط بعد از سه روز جواب داد،واقعا نمیدونم چطور جبران کنم ،فقط خدا میدونه ارزش کار شما چقد بالا بوده یک سال رنج کشیدم ،اینقدر دکتر عوض کردم تا از خانم روانشناسی با شما آشنا شدم

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

اضطراب پسرم، تشخیص و تجوبز ایشان دقیق و عالی هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان حالم خوب خوب

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

درمان همسرم به طور صد درصد

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

راضی بودم با کمترین میزان دارو درمان رو انجام میدن

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

بی نظیرن در تشخیص

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

مشکل استرس داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

دکتر بسیار

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

تحت درمان هستم و عااالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

برای سردرد میگرنی پیششون رفتم عالی و مسلط و خوش برخورد بودن

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

مشکل استرس داشتم با خوردن دارویی که خانمدکتر بهم دادند خیلی بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

در زمینه اضطراب اجتماعی مراجعه کردم و خوشبختانه خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

بسیار توانمند هستند و از ایشان کاملا راضی هستم. درمان لرزش دست داشتم خوب شدم

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

من اختلال اضطراب و وسواس ب نجس دارم خیلی کمکم کردن بینهایت راضیم خیلیییی اخلاقشان خوبه

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

تشخیص عالی و درست. تجویز داروی مناسب. بعد از 10 سال افسردگیم درمان شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

بسیار پزشک با حوصله و عالمی هستند از جلسه اول نتیجه گرفتن شروع شده

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

فوقالعاده هستن، با دقت گوش می کنن و بهترین راه حل درمان و برات انتخاب میکنن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

سلام من برای مشکل وسواس به دکتر مراجعه کردم و درمان دارویی و رواندرمانی دریافت کردم که خیلی عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

بسیار صبور و با حوصله . بعد از ۳۳ سال زندگی امگار تازه درمان شدم و از اضطراب و حال بد روحی نجات پیدا کردم

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

من دخترم رو که بردم برای افسردگی پیششون دارو دادن هنوز فرقی نکردم هیچ بهبودی حاصل نشده

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

بسیار صبور و با حوصله هستند و برای بیمار وقت کافی میذارن

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

مادرم اضطراب و فراموشی دارند، تحت درمان هستند تغییرات خوبی ایجاد شده

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

اضطراب حل شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

دکتر خیلی خوبی هستن من توسط ایشون ویزیت شدم و همون ماه اول نتیجه گرفتم وخوب شدم الانم دیگه ب لطف ایشون هیچ قرصی نمیخورم واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

مشکل اعصاب داشتم همش صدا میشنیدم به همه ادما بدبین بودم ولی از وقتی خانم دکتر بهم دارو داد و مشاوره کرد حالم خوب شد

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

من با اپلیکیشن با خانم دکتر صحبت داشتم برای درمان افسردگی و رویکردشون رو خیلی دوست داشتم که با کمترین دارو کمک به حل مشکل میکنن.

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

دکتر بسیار دانا و فهمیده کارشون حرف نداره در اولین جلسه پی ب بیماری برده و با داروی کمی درمان رو شروع میکنه سپاس فراوان از دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

بسیار بسیار حرفه ای هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

وسواس فکری. تحت درمانم و راضی ام

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بنده مشکل افسردگی داشتم درمان شدم واقعا از خانم دکتر ممنونم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

دخترم پیششون رفته خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

درحال درمان راضی

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

دخترم برای بیش فعالی بردم پیششون، بعد از چندین دکتر که نتیجه نگرفته بودم خیلی خوب بود. خیلی خیلی عالی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

من تو شهر دیگه ای هستم و بصورت اینترنتی و تماس تصویری دخترم ویزیت میشه

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

تا الان راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

خانم دکتربسی

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

چند نفر از اطرافیانم رفتن پیششون. بسیار باهوش، حرفهای و متخصص هستن و خیلی سریع و هدفمند تشخیص و درمان رو انجام میدن.

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

دخترم مشکل روحی داشت خداروشکر الان بهتره

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

بسیار با تجربه و با حوصله هستند.

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

بسیار پزشک باحوصله ای است

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

افسردگی مزمن داشتم و الان تحت درمان هستم و بسیار راضی ام سپاس

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

من راضی بودم واقعا پزشک حاذقی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بیماری پانیک بوده ودر حال حاضر تحت درمان می باشم

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

بیش فعالی دخترم، با نظارت خانم دکتر در پروسه درمان هست، ایشون بسیار پر حوصله و حاذق هستند.

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

برای بیش فعالی دخترم مراجعه کردیم. عالی بود همه چیز.ممنوک نتیجه خیلی خوبی بود

۱۴۰۲/۰۵/۱۳

هنوز درمان نشدم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

خوب بودن

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

عااالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

تازه شروع کردم

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

عااالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۲

عالی .

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

خیلی با حوصله هستن. وسواس و اضطراب داشتم، کمی دارم هنوز ولی بهتر شدم خیلی خدا رو شکر

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

راضی بودم ، خیلی درمان موثری بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

افسردگی

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

من مراجعه کننده به مطب خانم دکتر بودم با توجه به علائمی که داشتم قرص هایی تجویز کردند که در آن دوره بهبود نسبی پیدا کردم. به بیماران توصیه میکنم بدون مشورت با پزشک دوره درمان را قطع نکنند.

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

تجربهای با دکتر دیگه ای ندارم برای مقایسه ولی خوب بودن مهربون و با آرامش برخورد میکنن

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

فوق العاده

۱۴۰۲/۰۹/۲۰

فوق العا

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

برای مشکل افسردگی مادر 78 ساله ام به ایشان مراجعه کردم و از نتیجه طبابت ایشان بسیار راضی هستم .

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم. یکی از ویژگی های خانم دکتر زارعین اینه که داروهای کمی میدن

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

افسرد بودم و حل شد

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

عاااالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

برای بیش فعالی و عالی هستن

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

دخترم اضطراب اجتماعی داره و تازه درمان با دارو رو شروع کردیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

اضطراب داشتم و تحت نظر ایشان خیلی حال بهتری دارم فوق العاده با حوصله هستند.

۱۴۰۲/۰۷/۰۷

اختلال اضطراب داشتم و بهتره حالم

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

بسیار با دقت و حوصله بررسی میکنند و تجربه و تشخیص دقیقی دارند.

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

مشکل بیش فعالی برای دخترم پیش آمده بود پیش دکتر روان پزشک تو شهر خودم بردم به دخترم دز بالا دارو داد حالش خیلی بدتر شد الان یه جلسه آمدن پیش خانم دکتر زارعین با کم کردن دارو دخترم بهتره ممنونم از خانم دکتر

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

باسلام. کلینیک دکتر زارعین یکی از کامل ترین کلینیک هایی هست که میرم، فضای دوستانه ای داره و بیمار احساس راحتی میکنه با کادرشون

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

همسرم ویزیت شد.و تا الان بهتر شده

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

خانم دکتر زارعین خیلی صبور و باحوصله و حرفه ای هستن و در کوتاه ترین زمان ممکن مریض رو درمان میکنن

۱۴۰۲/۰۳/۲۵

من مشکل افسردگی و شکاکیت داشتم کامل برطرف شد

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

بسیار پزشک حاذقی هستن و به من در بهبود بیماریم که به چند پزشک مراجعه کرده بودم و نتیجه ای حاصل نشد بسیار کمک کردند

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

دکتر خوبی بود برای پدرم رفتیم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

همسرم مشکل افسردگی داشت تحت درمان و تا حالا نتیجه نسبتا خوب و رضایت بخش بوده

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

فوق العاده هستن... من تو ورامین تعریف شون رو شنیده بودم. از فاصله دوری رفتم پیش شون ولی واقعا خوب بودن

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

خب یه مجموعه کامل هستن ولی فوق العاده گرون جلسات تراپی ۲ میلیون ب بالا و حتی جلسه اولم ک آدم باید ی شرح حالی از خودش بگه صحبتهای من به ۱۰ دقیقه نرسید منشی ۵۰ بار بهشون زنگ زد که ینی صحبتو تموم کنن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

به دلیل اضطراب و استرس مراجعه کردم . عالی بودن

۱۴۰۲/۰۴/۱۰

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

پنیک داشتم و درمان د

۱۴۰۲/۱۲/۱۰

بیش فعالی دخترم

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

مدیونشون هستم من برای پنیک پیششون رفتم و واقعا به من کمک کردن

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

برای سردرد و وسواس مراجعه کردم خیلی خیلی خوب شدم ممنون از خانم دکتر زارعین

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

کارشون خوبه من راضیم

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

مشکل اضطراب داشتم و الان خیلی بهترم

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

بسیار عالی و با سواد هستن. برای مریض وقت می زارن و خوب گوش میدن و در انتها داروی مناسب با بیماری تجویز می کنن. خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

دکتر بسیار خوبی هستن و در مطبشان یک دستگاه rtms هم دارند که برای درمان بیماران استفاده میکنن که خیلی به بهبود کمک میکنه و ما خیلی راضی بودیم

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

افسردگی و وسواس و اضطراب و استرس شدید داشتم که برطرف شد از خانم دکتر زارعین خیلی ممنونم

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

درباره اضطراب نشخوار فکری استرس فعلا تحت درمان اما خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

در حال خوب

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

عاااالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۳

بنده روانپزشکان زیادی رو مراجعه کردم اما ایشون یکی از بهترین ها هستن، باسواد، دلسوز و اینکه وقت میذارن و کاملا مشکلات رو گوش میکنن و درک میکنن و بهترین دارو رو تجویز میکنن

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

برای درمان تیک پیش ایشون رفتم که بسیار دقیق و دلسوز هستن و قرص بیجهت تجویز نمیکنن

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

وسواس و کاملا راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

از نظر من ایشان روانپزشک ماهر و مجرب هستند و بسیار با حوصله.

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عاالی هستن هم در تشخیص هم درمان هم بسیار خوش اخلاق و باحوصله

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

به نظر من در کارشون عااااااآالی هستن وجدانا خدا پشت و پناهشون باشه واقعا وسواس پسرم خوب شد دو ماهه

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

یکی از دوستانم معرفی کرده و خیلی تعریف کرد

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

آرام و متین

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

با سلام من چندین سال بود افسردگی فصلی داشتم و استرس اضطراب .این بیماری خیلی اذیتم میکرد تا اینکه به خانم دکتر مراجعه کردم و با تجویز ایشون خیلی بهتر شدم ازشون تشکر میکنم ایشون بی نظیره

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

همه چیز خوب بود.

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

مشکلات زیادی داشتم.و با کمک ایشون بیشترش حل شد خداروشکر

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

خانوم دکتر عزیز از اینکه در تمامی مراحل درمان همراهم بودین و کمکم کردین بهبود پیدا کنم و شرایط روحیم خوب بشه ممنونم

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

برای وسواس مراجعه کردم. به نظرم دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۴/۰۵

دچار پانیک بودم که نسخه پزشک بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

دکتر عالمی هستند

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

مشکل اضطراب داشتم بهتر شده

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

فعلااااا ک همه چیز عالیه. یه افسردگی سی ساله ی مقاوم به درمان.الان به داروهای خانم دکتر بهتر هستم.خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

بسیار خانم فهیم هستند و با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

هنوز تازه شروع کردم برای نتیجه باید منتظر باشم

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

بعد از مراجعه به پزشکان متفاوت بسیار کمک کننده بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

درمان لرزش سرم و پاهام خیلی خوب شد مرسیی از شما خانم دکتر عزیز

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

درمرحله درمان

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

بیش فعالی خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

عالی کار بلد

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

دکتر با دانش بسیار بالا فهمیده و خوش برخورد با حوصله یی هست

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

خوب است

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

بهترین و با سوادترین پزشکی هستند که رفتم وقت میذارن و گوش میدن

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

برای خودم ومادر رفتیم خوب بودند نقشه مغزی میگیرند که تفسیرش برام جالب بود داروی زیاد نمی دهند در کل خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

افسردگی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

سلام دکتر بسیار عالی هست

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

افسردگی حاد

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

افسردگی و عالی و باحوصله

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

اضطراب داشتم که خداروشکر خیلی بهترم الان

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

دچار استرس و اضطراب شدیدی بودم ک با مراجعه ب خانوم دکتر و مصرف دارو خدارو شکر مشکل رفع شد

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

پزشک بسیار خوب و تچویزشان عالی و موثر بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۷

خداروشکرخوب بودن

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

عالییییی

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

برای مشکل عدم تمرکز و کابوس های شبانه دخترم مراجعه کردیم ، عالی بودند

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

درمان لرزش سرم و پاهام خیلی خوب شد مرسیی از شما خانم دکتر عزیز

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

افسردگی مادرم رو درمان کردند

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

مشکل تمرکز

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

در روند درمان

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

برای دخ

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

از همه لحاظ عالی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

او فراتر از یک انسان است

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

سلام دخترم رو به خاطر عدم تمرکز ویزیت کردن بعد از ویزیت اول خیلی بهتر شدن. و خیلی پزشک خوش برخورد و محترمی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

باسلام من بکباربه ایشان مراجعه کردم.راضی بودم.

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

من مشکل اعصاب داشتم و با مراجعه ب ایشان بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

به دلیل اظطراب مراجعه کردم و از ایشان بسیار راضی هستم بسیار پزشک حاذقی هستند و بایستی درمان رو ادامه بدهم

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

دل شوره استرس عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

پانیک اتک و عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

علی رغم سن پایین، بسیار حرفهای هستن ایشون.

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

سلام علیکم... دکتر فوق العاده ایه دکتر زارعین

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

سلام، مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

جهت افسردگی قبلا به چند روانپزشک مراجعه کردم ولی دکتر زارعین واقعا عالی بودن. خیلی راضی هستم از داروهاشون و برخوردشون

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

من مشکل پنیک داشتم، طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه. واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان ابن مسکل واقعا خوشحال و ممنونم

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

بسیار عالی برای پسر بیش فعالم

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

افسردگی

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

دکتر زارعین در کارشون از متبحرین در تشخیص و درمان هستند .

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

بسیار دکتر باسواد با حوصله و مهربانی هستند، نتیجه برای من و وسرم عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

راضی بودم.

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

من مشکل افسردگی و بدبینی به همسرم داشتم که خداروشکر با چند ویزیت دکتر زارعین بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

اضطراب

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

افسردگی نتیجه تا الان خوب بوده

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

خانم دکتر یکی از بهترین دکتر روانپزشکی هستن که پیش ایشون نتیجه گرفتم واقعا معجزه میکنن، پیش ایشون مراجعه کردم تشخیصشون بسیار دقیق هست و دکتر دیگری نتوانسته بودن بنده رو درمان کنم خیلی ممنونم ازتون خانم دکتر عزیز، خدا بهتون سلامتی بده

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

خانم دکتر واقعا عالی هستن افسردگی بعد زایمان داشتم، به لطف خدا و کمک ایشون الحمدالله اوضاع رو به بهبودی

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

سلام خسته نباشید، بله من استرس زیاد داشتم، ولی الان با داروهای خانم دکتر زارعین خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۳/۱۲

خیلی زود عصبانی میشدم و بعد از یک دوره درمان دارویی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

اضطراب و در حال درمان هستم

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

پسرم رو آوردم خیلی عالی بودن و خانم

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

پنیک داشتم.الان خیلی بهترم

۱۴۰۱/۱۰/۰۱

من ADHD دارم و پرخوری عصبی ،الان تونستم وزن کم کنم و تمرکز بیشتری دارم

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

دکتر خیلی خوب و صبور و کاربلده من که خیلی ازش راضی ام پسرم رو بردم پیشش خوب دارم نتیجه میگیرم ازش ممنونم

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

مندچار افسردگی و اضطراب بودم االانخیلیبهترم خدا راشکر

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

فوق العاده دکتر بی نظیری هستند

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

بسیار صبور و با حوصله

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

بسیار دکتر پر حوصله ای بودند و دقیق عمل کردند.

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

برای خودم و فرزندم مراجعه کردم،خیلی خیلی راضیم،خانم دکتر بسیار پیگیر و دلسوز هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

بسیار عالی و با حوصله با پسرم حرف زدن، ممنونم ازشون صاحب نظر و جدید تر ین اطلاعات بیماریهای اعصاب وروان.

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

خوب اس

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

اظطراب و افسردگی داشتم که با تجویز ایشون یکماه هست حالم خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

من برای وسواس مراجعه کردم الحمدلله نتیجه خیلی خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۰

رضایت در درمان

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

دفتر ایشان غیر حرفه ای عمل میکند و بر خورد محترمانه ای ندارد به ویژه در مورد زمان بعدی هدایت به نزد پزشک

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

بی نظیر درجه

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

به شدت عالی و تاثیر گذار

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

مشکل افسردگی داشتم

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

فرزندم بعد از ده سال تشخیص اشتباه به لطف خانم دکتر زارعین به درمان پاسخ دادند..کارشان بسیار عالی وبه روز است

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

همسرم خیلی پرخاشگر بود و توهم زیاد داشت مراجعات مکرر به دکتر های دیگه داشتم ولی جواب نمیگرفتم دکتر زارعین دقیق ازشون شرح حال گرفتن و تشخیص اسکیزوفرنی پارانویید دادن و با تجویز دارو همه علایم برطرف شده ممنون از ایشون خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

تحت در مان هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

عاااالیییی

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

افسردگی داشتم وخوب شد

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

وسواس فکری و سوظن

۱۴۰۲/۰۱/۱۰

با سواد و مهربان

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

افسردگی. بهبود داشتم.

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

دکتر با حوصله هستند و تشخیص و دارویی که دادند بمن کمک زیادی کرد ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

آرامش زندگیمو مدیون خانم دکتر زارعین هستم. تو کارشون خبره هستن. بهترین روانپزشک هستن

۱۴۰۲/۰۳/۱۵

فوق العاده با حوصله و دانا

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

عالیییی

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

بسیار عالی جلسه اول نتیجه مثبت گرفتم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

مراجعه در ارتباط با دخترم بود،بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

فقط میتونم بگم عالی عاااااالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

دکتر بسیار خوبی است من استرس زیادی داشتم امیدم رو از دست داده بودم تا اینکه با دکتر زارعین اشنا شدم دوباره به زندگی امیدوار شدم

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

بنده دو ماهه که زیر نظر خانم دکتر زارعین هستم و بخاطر استرس شدید به ایشان مراجعه کردم و بعد دو ماه هم میزان داروهای مصرفیم کمتر شده و هم حالم بهبود پیدا کرده... خیلی ممنونم از ایشون رضازاده

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

دکتر حاذق و توانمندی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بسیار دقیق و عالی شرح حال گرفتند و تجویز بسیار خوبی در مورد استرس داشتند

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

سلام بنده افسردگی شدید داشتم از وقتی که پیش خانوم دکترمیرم برای درمان افسردگیم یه هفته نشده حالم بهتر شده خانوم دکتر بسیار دکتر باحوصله و بسیار دکتر فهمیده مهربان دلسوز هستن به حرف هایی که به ادم میزنن ادم روحیه بهتری پیدا میکنه اگر دردنیا یه دکتر باشه دلسوز باشن وفقط برای درمان مریض هاشون کار بکنن ایشون فقط وفقط خانوم دکتر فاطمه زارعین هستن موسوی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

فعلا ابتدای درمان

۱۴۰۲/۰۸/۲۶

عالی بود همه چیز

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

بابیدارشدن دراثر کابوس شبانه و استرس و اضطراب زیاد تحت نظر خانم دکتر فاطمه زارعین هستم به مدت سه ماهه خیلی خوب و ارام شدم واقعا بی نظیره خانم دکتر و ممنون از صبوری وحسن خلق ایشون

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

اضطراب

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

پسرم خیلی عصبی بود و پرخاشگر که خدا رو شکر خیلی آروم تر شد

۱۴۰۲/۰۷/۱۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۳/۲۵

خشم - فعلا با قرص خوب هستم راضی بودم ازشون

۱۴۰۴/۰۸/۰۹
اطلاعات تکمیلی
((به منظور احترام به وقت ارزشمند شما، ساعت ویزیت شما، پس از تایید مطب قطعی می شود))
** رتبه 9 بورد روانپزشکی کشور
** فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران
** عضو انجمن روانپزشکان ایران
** باامکان صدور نسخه الکترونیکی
** خدمات کلینیک:
درمان اختلالات روانپزشکی بدون دارو با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز rTMS و TDCS، نقشه مغزی، خدمات مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، انجام تست های تخصصی خودشناسی، روان درمانی، زوج درمانی، اضطراب، افسردگی، وسواس، نارضایتی جنسی ترنس، اختلالات سایکوتیک، نوروفیدبک و ساپورتیو تراپی.
کلینیک دیدار نوین
تهرانتهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه ۳ (دیدارنوین)
((به منظور احترام به وقت ارزشمند شما، ساعت ویزیت شما، پس از تایید مطب قطعی می شود))
* متخصص اعصاب و روان
* از دانشگاه علوم پزشکی ایران
* ارائه خدمات مشاوره، روانشناسی و دارو درمانی
* رتبه تک رقمی بورد روانپزشکی کشور
* جهت ویزیت تلفنی، کلینیک آنلاین را انتخاب بفرمایید.
- اختلالات افسردگی، اضطرابی، وسواس، ترس، پرخاشگری، دو قطبی، روانپریشی
- اختلالات روانپزشکی دوران بارداری و بعد از زایمان
- اختلالات خواب (بی خوابی، پرخوابی، کابوس، بیقراری پاها)
- اختلالات سالمندان (فراموشی و آلزایمر، افسردگی، اضطراب)
- اختلالات کودکان و نوجوانان (بیش فعالی، تیک، شب ادراری، افسردگی، اضطراب، وسواس، عقب ماندگی ذهنی، اوتیسم، مشکلات تحصیلی و رفـتاری)
- اعتیاد به الکل، مواد مخدر و محرک و ترک سیگار
- درد‌های جسمانی با منشا عصبی
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۷ تیر (امروز)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۸ تیر (فردا)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    پس فردا
    ۹ تیر (پس فردا)از ساعت ۹ الی ۱۳:۴۰
    ۳ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۲۰:۴۰
    ۶ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    ۹ روز دیگر
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۲۰:۴۰
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۳ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    ۲۴ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۲۰:۴۰
    ۲۷ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۸ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    کسانی که دکتر فاطمه زارعین را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر فرشاد جوادیه قلب و عروق جناب آقای دکتر فرشاد جوادیه
    سرکار خانم دکتر معصومه یاراحمدی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر معصومه یاراحمدی
    سرکار خانم دکتر سمیه عزیزی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر سمیه عزیزی
    سرکار خانم دکتر مهتاب متوسلیان روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر مهتاب متوسلیان
    جناب آقای محمد جعفر ترکان روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای محمد جعفر ترکان
    اینستاگرام دکتر فاطمه زارعین

    دکتر فاطمه زارعین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی ۱۳۷۱۹۰ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه سوم (کلینیک دیدار نوین) واقع شده است.

    دکتر فاطمه زارعین، متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)، از جمله پزشکان مطرح حوزه سلامت روان در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۱۳۷۱۹۰ فعالیت می‌کند. ایشان فارغ‌التحصیل رشته تخصصی روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و با کسب رتبه ۹ بورد روانپزشکی کشور، اعتبار علمی قابل توجهی را برای خود رقم زده است. مطب دکتر فاطمه زارعین در شهر تهران، منطقه سعادت‌آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه سوم (کلینیک دیدار نوین) واقع شده است.

    دکتر فاطمه زارعین به عنوان روانپزشک و متخصص اعصاب و روان، خدمات متنوعی را در زمینه درمان اختلالات روانپزشکی ارائه می‌دهد؛ از جمله درمان دارویی و غیر دارویی با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز (rTMS و TDCS)، نقشه مغزی، نوروفیدبک، مشاوره ازدواج و طلاق، تست‌های تخصصی خودشناسی و روان‌درمانی. ایشان عضو انجمن روانپزشکان ایران نیز هستند و امکان صدور نسخه الکترونیکی را برای بیماران خود فراهم نموده‌اند.

    در کلینیک دیدار نوین تحت نظر دکتر فاطمه زارعین، تشخیص و درمان اختلالاتی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات خواب، اختلالات دو قطبی، مشکلات رفتاری و تحصیلی کودکان و نوجوانان، اختلالات سالمندی (مانند آلزایمر)، و اعتیاد به مواد مخدر و ترک سیگار انجام می‌شود. بیماران از دقت در تشخیص، روش‌های نوین درمانی و برخورد حرفه‌ای دکتر زارعین رضایت بالایی دارند. بسیاری از مراجعان ایشان را به دلیل توانمندی در درمان اختلالات پیچیده روانپزشکی و ارائه خدمات مشاوره تخصصی توصیه کرده‌اند.

    دکتر فاطمه زارعین با بهره‌گیری از درمان نوین rTMS و رویکرد ترکیبی دارویی و روان‌درمانی، به بیماران در تمامی گروه‌های سنی یاری می‌رساند. برای دریافت نوبت اینترنتی، امکان رزرو آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. حضور دکتر فاطمه زارعین در منطقه سعادت‌آباد تهران، دسترسی مناسب بیماران به خدمات تخصصی اعصاب و روان را تسهیل کرده است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا دکتر فاطمه زارعین امکان ویزیت آنلاین و صدور نسخه الکترونیکی را دارند؟

    بله، دکتر فاطمه زارعین امکان ویزیت آنلاین و صدور نسخه الکترونیکی را برای بیماران خود فراهم کرده‌اند.

    مطب دکتر فاطمه زارعین کجاست و چه خدماتی ارائه می‌شود؟

    مطب دکتر فاطمه زارعین در تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه سوم (کلینیک دیدار نوین) قرار دارد و انواع خدمات روانپزشکی، مشاوره، درمان دارویی و غیر دارویی (rTMS و TDCS)، نوروفیدبک و تست‌های روانشناسی در آن ارائه می‌شود.

    چه اختلالاتی در مطب دکتر زارعین درمان می‌شود؟

    اختلالاتی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دو قطبی، مشکلات خواب، اختلالات رفتاری و تحصیلی کودکان و نوجوانان، اختلالات سالمندان و اعتیاد به مواد مخدر در مطب دکتر زارعین درمان می‌شود.

    آیا دکتر زارعین از روش‌های نوین مانند rTMS برای درمان بیماران استفاده می‌کنند؟

    بله، دکتر فاطمه زارعین از درمان‌های نوین مانند تحریک مغناطیسی مغز (rTMS و TDCS) و نوروفیدبک برای درمان برخی اختلالات روانپزشکی بهره می‌برند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک دیدار نوین

    تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه ۳ (دیدارنوین)

    کلینیک دیدار نوین

    تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه ۳ (دیدارنوین)