دکتر فاطمه زارعین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی ۱۳۷۱۹۰ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه سوم (کلینیک دیدار نوین) واقع شده است.
دکتر فاطمه زارعین، متخصص اعصاب و روان (روانپزشک)، از جمله پزشکان مطرح حوزه سلامت روان در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۱۳۷۱۹۰ فعالیت میکند. ایشان فارغالتحصیل رشته تخصصی روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و با کسب رتبه ۹ بورد روانپزشکی کشور، اعتبار علمی قابل توجهی را برای خود رقم زده است. مطب دکتر فاطمه زارعین در شهر تهران، منطقه سعادتآباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه سوم (کلینیک دیدار نوین) واقع شده است.
دکتر فاطمه زارعین به عنوان روانپزشک و متخصص اعصاب و روان، خدمات متنوعی را در زمینه درمان اختلالات روانپزشکی ارائه میدهد؛ از جمله درمان دارویی و غیر دارویی با دستگاه تحریک مغناطیسی مغز (rTMS و TDCS)، نقشه مغزی، نوروفیدبک، مشاوره ازدواج و طلاق، تستهای تخصصی خودشناسی و رواندرمانی. ایشان عضو انجمن روانپزشکان ایران نیز هستند و امکان صدور نسخه الکترونیکی را برای بیماران خود فراهم نمودهاند.
در کلینیک دیدار نوین تحت نظر دکتر فاطمه زارعین، تشخیص و درمان اختلالاتی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات خواب، اختلالات دو قطبی، مشکلات رفتاری و تحصیلی کودکان و نوجوانان، اختلالات سالمندی (مانند آلزایمر)، و اعتیاد به مواد مخدر و ترک سیگار انجام میشود. بیماران از دقت در تشخیص، روشهای نوین درمانی و برخورد حرفهای دکتر زارعین رضایت بالایی دارند. بسیاری از مراجعان ایشان را به دلیل توانمندی در درمان اختلالات پیچیده روانپزشکی و ارائه خدمات مشاوره تخصصی توصیه کردهاند.
دکتر فاطمه زارعین با بهرهگیری از درمان نوین rTMS و رویکرد ترکیبی دارویی و رواندرمانی، به بیماران در تمامی گروههای سنی یاری میرساند. برای دریافت نوبت اینترنتی، امکان رزرو آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. حضور دکتر فاطمه زارعین در منطقه سعادتآباد تهران، دسترسی مناسب بیماران به خدمات تخصصی اعصاب و روان را تسهیل کرده است.
بله، دکتر فاطمه زارعین امکان ویزیت آنلاین و صدور نسخه الکترونیکی را برای بیماران خود فراهم کردهاند.
مطب دکتر فاطمه زارعین در تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه سوم (کلینیک دیدار نوین) قرار دارد و انواع خدمات روانپزشکی، مشاوره، درمان دارویی و غیر دارویی (rTMS و TDCS)، نوروفیدبک و تستهای روانشناسی در آن ارائه میشود.
اختلالاتی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دو قطبی، مشکلات خواب، اختلالات رفتاری و تحصیلی کودکان و نوجوانان، اختلالات سالمندان و اعتیاد به مواد مخدر در مطب دکتر زارعین درمان میشود.
بله، دکتر فاطمه زارعین از درمانهای نوین مانند تحریک مغناطیسی مغز (rTMS و TDCS) و نوروفیدبک برای درمان برخی اختلالات روانپزشکی بهره میبرند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان حافظی، روبروی مرکز خرید آرن، پلاک ۱۷، طبقه ۳ (دیدارنوین)
بسیار خوب و دقیق بررسی کردن. پرسنل عالی و خوشحالی دارن. من درمان بدون دارو داشتم که الان عالی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۵افسردگی داشتم که خیلی بهترم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹استرس، نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۸مشکل اختلال اضطراب (همراه با حالت های پنیک) داشتم که با نسخه ی اول ایشون بعد 10 روز خیلی بهتر شدم. هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹با سلام من دخترم افسردگی و اضطراب داشت با کمک ابن دکتر خدا رو شکر خیییلی خوب شده و اصلا دیگه اضطراب ودلشوره نداره ممنونم از خانم دکتر فاطمه زارعین
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار دکتر متشخصی هستن که حال بیماران براشون خیلی مهمه وبسیار دقیق همه چیزو برسی میکنن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکترخوفی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مشکل اعصاب داشتم مشکل توجه داشتم که خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴سلام،،،،، دکتر بسیار باهوش و عالی و من درمان شدم خدا نگهدارش باشه..
۱۴۰۲/۰۳/۱۹بینظیرن واقعا
۱۴۰۴/۰۵/۱۶من مشکل پنیک داشتم و طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان شدنش واقعا خوشحالم و ممنونم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴من قبلا واقعا حال روحیم خوب نبود ولی ابلن عالیم ممنون
۱۴۰۰/۰۷/۲۵استرس نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۵من مشکل وسواس داشتم چندسال خیلی جاها مراجعه کردم تا با کلینیک ایشون آشنا شدم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن.مشکل تیک عصبی داشتم.با درمان خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶مشکل وسواس داشتم خیلی دلسوز هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۲دکتر کار بلو و مهربون
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار بسیار دلسوز، باسواد و عالی بودن واقعا خوب شدم الحمدالله
۱۴۰۱/۱۲/۲۰دوقطبی خیلی خوب راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶در پروسه درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴خوب هستند ایشان
۱۴۰۲/۰۸/۰۵خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶درحال درمان ه
۱۴۰۳/۱۲/۲۶یک دکتر فوقلاده خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستن برای درمان اضطراب و پانیک
۱۴۰۳/۰۲/۲۶اتالذاتنذرب
۱۴۰۲/۱۲/۱۵تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۱پسرم بیش فعال هستند خانم دکتر کمک مون کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹فعلا یک جلسه رفتم پیش خانم دکتر برخورد اولیه خوب و الان ام درحال درمان با دارو هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام بسیار عالی بسیار عالی است
۱۴۰۱/۰۱/۱۷فعلا مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۵/۰۳اضطراب و عدم تمرکز و بعده دو جلسه بسیار نتیجه خوبی گرفتم و درمان ادامه میدهم. ایشان خلاق فوق العاده حرفه ای دارند و بسیار برای مراجعه کننده وقت میگذارند.
۱۴۰۲/۰۳/۲۵خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۶خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خانم دکتر بسیار مسلط هستن من چندین مشکل داشتم اضطراب و وسواس در مورد کنترل قفل در و کلید برق. پرخاشگر بودم و خیلی عصبانی میشدم ولی الان واقعا راضی هستم و مدیون خانم دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۵خانم دکتر بسیار باتجربه و حرفهای هستن و تا جا داشته باشه از کمترین و بهترین دارو برای درمان استفاده میکنن تیم بسیار پرانرژی و خوبی هم همراهشون هست مخصوصا سرکار خانم یوسفی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام گودرزی هستم من مشکل وسواس داشتم پیش ده روانپزشک رفتم خوب نشدم با یه نسخه خانم دکتر کاملا خوب شدم فقط بعد از سه روز جواب داد،واقعا نمیدونم چطور جبران کنم ،فقط خدا میدونه ارزش کار شما چقد بالا بوده یک سال رنج کشیدم ،اینقدر دکتر عوض کردم تا از خانم روانشناسی با شما آشنا شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹اضطراب پسرم، تشخیص و تجوبز ایشان دقیق و عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰افسردگی داشتم با درمان خانم دکتر الان حالم خوب خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۵درمان همسرم به طور صد درصد
۱۴۰۳/۰۹/۱۱راضی بودم با کمترین میزان دارو درمان رو انجام میدن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰بی نظیرن در تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۳مشکل استرس داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۲/۱۵تحت درمان هستم و عااالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶برای سردرد میگرنی پیششون رفتم عالی و مسلط و خوش برخورد بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸مشکل استرس داشتم با خوردن دارویی که خانمدکتر بهم دادند خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷در زمینه اضطراب اجتماعی مراجعه کردم و خوشبختانه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۸بسیار توانمند هستند و از ایشان کاملا راضی هستم. درمان لرزش دست داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷من اختلال اضطراب و وسواس ب نجس دارم خیلی کمکم کردن بینهایت راضیم خیلیییی اخلاقشان خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۰۱تشخیص عالی و درست. تجویز داروی مناسب. بعد از 10 سال افسردگیم درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۵بسیار پزشک با حوصله و عالمی هستند از جلسه اول نتیجه گرفتن شروع شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶فوقالعاده هستن، با دقت گوش می کنن و بهترین راه حل درمان و برات انتخاب میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶سلام من برای مشکل وسواس به دکتر مراجعه کردم و درمان دارویی و رواندرمانی دریافت کردم که خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار صبور و با حوصله . بعد از ۳۳ سال زندگی امگار تازه درمان شدم و از اضطراب و حال بد روحی نجات پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶من دخترم رو که بردم برای افسردگی پیششون دارو دادن هنوز فرقی نکردم هیچ بهبودی حاصل نشده
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار صبور و با حوصله هستند و برای بیمار وقت کافی میذارن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مادرم اضطراب و فراموشی دارند، تحت درمان هستند تغییرات خوبی ایجاد شده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹اضطراب حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱دکتر خیلی خوبی هستن من توسط ایشون ویزیت شدم و همون ماه اول نتیجه گرفتم وخوب شدم الانم دیگه ب لطف ایشون هیچ قرصی نمیخورم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱مشکل اعصاب داشتم همش صدا میشنیدم به همه ادما بدبین بودم ولی از وقتی خانم دکتر بهم دارو داد و مشاوره کرد حالم خوب شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۹من با اپلیکیشن با خانم دکتر صحبت داشتم برای درمان افسردگی و رویکردشون رو خیلی دوست داشتم که با کمترین دارو کمک به حل مشکل میکنن.
۱۴۰۱/۰۵/۳۱دکتر بسیار دانا و فهمیده کارشون حرف نداره در اولین جلسه پی ب بیماری برده و با داروی کمی درمان رو شروع میکنه سپاس فراوان از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴وسواس فکری. تحت درمانم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بنده مشکل افسردگی داشتم درمان شدم واقعا از خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دخترم پیششون رفته خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۲۷درحال درمان راضی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دخترم برای بیش فعالی بردم پیششون، بعد از چندین دکتر که نتیجه نگرفته بودم خیلی خوب بود. خیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۰من تو شهر دیگه ای هستم و بصورت اینترنتی و تماس تصویری دخترم ویزیت میشه
۱۴۰۱/۰۵/۲۹تا الان راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خانم دکتربسی
۱۴۰۱/۰۵/۳۱چند نفر از اطرافیانم رفتن پیششون. بسیار باهوش، حرفهای و متخصص هستن و خیلی سریع و هدفمند تشخیص و درمان رو انجام میدن.
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دخترم مشکل روحی داشت خداروشکر الان بهتره
۱۴۰۲/۰۶/۲۹بسیار با تجربه و با حوصله هستند.
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۸بسیار پزشک باحوصله ای است
۱۴۰۰/۰۸/۲۹افسردگی مزمن داشتم و الان تحت درمان هستم و بسیار راضی ام سپاس
۱۴۰۲/۰۱/۲۷من راضی بودم واقعا پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بیماری پانیک بوده ودر حال حاضر تحت درمان می باشم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بیش فعالی دخترم، با نظارت خانم دکتر در پروسه درمان هست، ایشون بسیار پر حوصله و حاذق هستند.
۱۴۰۲/۰۱/۳۰تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲برای بیش فعالی دخترم مراجعه کردیم. عالی بود همه چیز.ممنوک نتیجه خیلی خوبی بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۳هنوز درمان نشدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عااالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تازه شروع کردم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶عااالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عالی .
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خیلی با حوصله هستن. وسواس و اضطراب داشتم، کمی دارم هنوز ولی بهتر شدم خیلی خدا رو شکر
۱۴۰۱/۰۵/۳۱راضی بودم ، خیلی درمان موثری بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰افسردگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷من مراجعه کننده به مطب خانم دکتر بودم با توجه به علائمی که داشتم قرص هایی تجویز کردند که در آن دوره بهبود نسبی پیدا کردم. به بیماران توصیه میکنم بدون مشورت با پزشک دوره درمان را قطع نکنند.
۱۴۰۱/۰۷/۲۵تجربهای با دکتر دیگه ای ندارم برای مقایسه ولی خوب بودن مهربون و با آرامش برخورد میکنن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶فوق العاده
۱۴۰۲/۰۹/۲۰فوق العا
۱۴۰۳/۰۱/۲۶برای مشکل افسردگی مادر 78 ساله ام به ایشان مراجعه کردم و از نتیجه طبابت ایشان بسیار راضی هستم .
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم. یکی از ویژگی های خانم دکتر زارعین اینه که داروهای کمی میدن
۱۴۰۲/۰۳/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۳۰افسرد بودم و حل شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵برای بیش فعالی و عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰دخترم اضطراب اجتماعی داره و تازه درمان با دارو رو شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶اضطراب داشتم و تحت نظر ایشان خیلی حال بهتری دارم فوق العاده با حوصله هستند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷اختلال اضطراب داشتم و بهتره حالم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار با دقت و حوصله بررسی میکنند و تجربه و تشخیص دقیقی دارند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۷مشکل بیش فعالی برای دخترم پیش آمده بود پیش دکتر روان پزشک تو شهر خودم بردم به دخترم دز بالا دارو داد حالش خیلی بدتر شد الان یه جلسه آمدن پیش خانم دکتر زارعین با کم کردن دارو دخترم بهتره ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۱۵باسلام. کلینیک دکتر زارعین یکی از کامل ترین کلینیک هایی هست که میرم، فضای دوستانه ای داره و بیمار احساس راحتی میکنه با کادرشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۲همسرم ویزیت شد.و تا الان بهتر شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خانم دکتر زارعین خیلی صبور و باحوصله و حرفه ای هستن و در کوتاه ترین زمان ممکن مریض رو درمان میکنن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵من مشکل افسردگی و شکاکیت داشتم کامل برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۳۰بسیار پزشک حاذقی هستن و به من در بهبود بیماریم که به چند پزشک مراجعه کرده بودم و نتیجه ای حاصل نشد بسیار کمک کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خوبی بود برای پدرم رفتیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰همسرم مشکل افسردگی داشت تحت درمان و تا حالا نتیجه نسبتا خوب و رضایت بخش بوده
۱۴۰۳/۰۱/۲۰فوق العاده هستن... من تو ورامین تعریف شون رو شنیده بودم. از فاصله دوری رفتم پیش شون ولی واقعا خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خب یه مجموعه کامل هستن ولی فوق العاده گرون جلسات تراپی ۲ میلیون ب بالا و حتی جلسه اولم ک آدم باید ی شرح حالی از خودش بگه صحبتهای من به ۱۰ دقیقه نرسید منشی ۵۰ بار بهشون زنگ زد که ینی صحبتو تموم کنن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹به دلیل اضطراب و استرس مراجعه کردم . عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵پنیک داشتم و درمان د
۱۴۰۲/۱۲/۱۰بیش فعالی دخترم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۵مدیونشون هستم من برای پنیک پیششون رفتم و واقعا به من کمک کردن
۱۴۰۱/۰۵/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۸برای سردرد و وسواس مراجعه کردم خیلی خیلی خوب شدم ممنون از خانم دکتر زارعین
۱۴۰۲/۰۱/۲۷کارشون خوبه من راضیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳مشکل اضطراب داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار عالی و با سواد هستن. برای مریض وقت می زارن و خوب گوش میدن و در انتها داروی مناسب با بیماری تجویز می کنن. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر بسیار خوبی هستن و در مطبشان یک دستگاه rtms هم دارند که برای درمان بیماران استفاده میکنن که خیلی به بهبود کمک میکنه و ما خیلی راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵افسردگی و وسواس و اضطراب و استرس شدید داشتم که برطرف شد از خانم دکتر زارعین خیلی ممنونم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰درباره اضطراب نشخوار فکری استرس فعلا تحت درمان اما خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱در حال خوب
۱۴۰۲/۰۷/۰۱عاااالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بنده روانپزشکان زیادی رو مراجعه کردم اما ایشون یکی از بهترین ها هستن، باسواد، دلسوز و اینکه وقت میذارن و کاملا مشکلات رو گوش میکنن و درک میکنن و بهترین دارو رو تجویز میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷برای درمان تیک پیش ایشون رفتم که بسیار دقیق و دلسوز هستن و قرص بیجهت تجویز نمیکنن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲وسواس و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱از نظر من ایشان روانپزشک ماهر و مجرب هستند و بسیار با حوصله.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عاالی هستن هم در تشخیص هم درمان هم بسیار خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۹به نظر من در کارشون عااااااآالی هستن وجدانا خدا پشت و پناهشون باشه واقعا وسواس پسرم خوب شد دو ماهه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲یکی از دوستانم معرفی کرده و خیلی تعریف کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹آرام و متین
۱۴۰۱/۰۵/۳۰با سلام من چندین سال بود افسردگی فصلی داشتم و استرس اضطراب .این بیماری خیلی اذیتم میکرد تا اینکه به خانم دکتر مراجعه کردم و با تجویز ایشون خیلی بهتر شدم ازشون تشکر میکنم ایشون بی نظیره
۱۴۰۰/۱۰/۱۲همه چیز خوب بود.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸مشکلات زیادی داشتم.و با کمک ایشون بیشترش حل شد خداروشکر
۱۴۰۱/۰۵/۳۱خانوم دکتر عزیز از اینکه در تمامی مراحل درمان همراهم بودین و کمکم کردین بهبود پیدا کنم و شرایط روحیم خوب بشه ممنونم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳برای وسواس مراجعه کردم. به نظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۴/۰۵دچار پانیک بودم که نسخه پزشک بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر عالمی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۸مشکل اضطراب داشتم بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۰۹فعلااااا ک همه چیز عالیه. یه افسردگی سی ساله ی مقاوم به درمان.الان به داروهای خانم دکتر بهتر هستم.خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۳/۱۵بسیار خانم فهیم هستند و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۲۶هنوز تازه شروع کردم برای نتیجه باید منتظر باشم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱بعد از مراجعه به پزشکان متفاوت بسیار کمک کننده بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۶درمان لرزش سرم و پاهام خیلی خوب شد مرسیی از شما خانم دکتر عزیز
۱۴۰۲/۰۶/۲۸درمرحله درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۶بیش فعالی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عالی کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر با دانش بسیار بالا فهمیده و خوش برخورد با حوصله یی هست
۱۴۰۳/۱۰/۲۷خوب است
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بهترین و با سوادترین پزشکی هستند که رفتم وقت میذارن و گوش میدن
۱۴۰۲/۰۶/۲۸برای خودم ومادر رفتیم خوب بودند نقشه مغزی میگیرند که تفسیرش برام جالب بود داروی زیاد نمی دهند در کل خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹افسردگی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سلام دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۱/۰۲/۰۵افسردگی حاد
۱۴۰۲/۰۸/۲۶افسردگی و عالی و باحوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۷اضطراب داشتم که خداروشکر خیلی بهترم الان
۱۴۰۲/۰۸/۱۳دچار استرس و اضطراب شدیدی بودم ک با مراجعه ب خانوم دکتر و مصرف دارو خدارو شکر مشکل رفع شد
۱۴۰۱/۰۵/۳۰پزشک بسیار خوب و تچویزشان عالی و موثر بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۷خداروشکرخوب بودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عالییییی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۶برای مشکل عدم تمرکز و کابوس های شبانه دخترم مراجعه کردیم ، عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴درمان لرزش سرم و پاهام خیلی خوب شد مرسیی از شما خانم دکتر عزیز
۱۴۰۲/۰۷/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱افسردگی مادرم رو درمان کردند
۱۴۰۲/۰۶/۲۲مشکل تمرکز
۱۴۰۳/۰۳/۲۴در روند درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۱برای دخ
۱۴۰۲/۰۸/۲۹از همه لحاظ عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۰او فراتر از یک انسان است
۱۴۰۳/۰۹/۲۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام دخترم رو به خاطر عدم تمرکز ویزیت کردن بعد از ویزیت اول خیلی بهتر شدن. و خیلی پزشک خوش برخورد و محترمی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴باسلام من بکباربه ایشان مراجعه کردم.راضی بودم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۰من مشکل اعصاب داشتم و با مراجعه ب ایشان بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶به دلیل اظطراب مراجعه کردم و از ایشان بسیار راضی هستم بسیار پزشک حاذقی هستند و بایستی درمان رو ادامه بدهم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دل شوره استرس عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۲پانیک اتک و عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۴علی رغم سن پایین، بسیار حرفهای هستن ایشون.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سلام علیکم... دکتر فوق العاده ایه دکتر زارعین
۱۴۰۲/۰۳/۱۶سلام، مشکل وسواس فکری داشتم، با تجویز داروی مناسب الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۵جهت افسردگی قبلا به چند روانپزشک مراجعه کردم ولی دکتر زارعین واقعا عالی بودن. خیلی راضی هستم از داروهاشون و برخوردشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۲من مشکل پنیک داشتم، طی دو ماه با درمان خانم دکتر زارعین کاملا پنیکم قطع شد هرچقدر تشکر کنم ازشون کمه. واقعا پنیک خیلی ازاردهندس و از درمان ابن مسکل واقعا خوشحال و ممنونم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار عالی برای پسر بیش فعالم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷افسردگی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴دکتر زارعین در کارشون از متبحرین در تشخیص و درمان هستند .
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار دکتر باسواد با حوصله و مهربانی هستند، نتیجه برای من و وسرم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳راضی بودم.
۱۴۰۱/۰۵/۳۰من مشکل افسردگی و بدبینی به همسرم داشتم که خداروشکر با چند ویزیت دکتر زارعین بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱اضطراب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶افسردگی نتیجه تا الان خوب بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۹خانم دکتر یکی از بهترین دکتر روانپزشکی هستن که پیش ایشون نتیجه گرفتم واقعا معجزه میکنن، پیش ایشون مراجعه کردم تشخیصشون بسیار دقیق هست و دکتر دیگری نتوانسته بودن بنده رو درمان کنم خیلی ممنونم ازتون خانم دکتر عزیز، خدا بهتون سلامتی بده
۱۴۰۲/۰۶/۲۹خانم دکتر واقعا عالی هستن افسردگی بعد زایمان داشتم، به لطف خدا و کمک ایشون الحمدالله اوضاع رو به بهبودی
۱۴۰۲/۰۳/۲۲سلام خسته نباشید، بله من استرس زیاد داشتم، ولی الان با داروهای خانم دکتر زارعین خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۱۲خیلی زود عصبانی میشدم و بعد از یک دوره درمان دارویی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶اضطراب و در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸پسرم رو آوردم خیلی عالی بودن و خانم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱پنیک داشتم.الان خیلی بهترم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱من ADHD دارم و پرخوری عصبی ،الان تونستم وزن کم کنم و تمرکز بیشتری دارم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵دکتر خیلی خوب و صبور و کاربلده من که خیلی ازش راضی ام پسرم رو بردم پیشش خوب دارم نتیجه میگیرم ازش ممنونم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰مندچار افسردگی و اضطراب بودم االانخیلیبهترم خدا راشکر
۱۴۰۰/۰۸/۱۹فوق العاده دکتر بی نظیری هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار دکتر پر حوصله ای بودند و دقیق عمل کردند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۸برای خودم و فرزندم مراجعه کردم،خیلی خیلی راضیم،خانم دکتر بسیار پیگیر و دلسوز هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۷بسیار عالی و با حوصله با پسرم حرف زدن، ممنونم ازشون صاحب نظر و جدید تر ین اطلاعات بیماریهای اعصاب وروان.
۱۴۰۴/۰۱/۲۳تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴خوب اس
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۲اظطراب و افسردگی داشتم که با تجویز ایشون یکماه هست حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲من برای وسواس مراجعه کردم الحمدلله نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۰رضایت در درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دفتر ایشان غیر حرفه ای عمل میکند و بر خورد محترمانه ای ندارد به ویژه در مورد زمان بعدی هدایت به نزد پزشک
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بی نظیر درجه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱به شدت عالی و تاثیر گذار
۱۴۰۵/۰۲/۲۱مشکل افسردگی داشتم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱فرزندم بعد از ده سال تشخیص اشتباه به لطف خانم دکتر زارعین به درمان پاسخ دادند..کارشان بسیار عالی وبه روز است
۱۴۰۰/۰۹/۲۵همسرم خیلی پرخاشگر بود و توهم زیاد داشت مراجعات مکرر به دکتر های دیگه داشتم ولی جواب نمیگرفتم دکتر زارعین دقیق ازشون شرح حال گرفتن و تشخیص اسکیزوفرنی پارانویید دادن و با تجویز دارو همه علایم برطرف شده ممنون از ایشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۷/۱۷تحت در مان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عاااالیییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷افسردگی داشتم وخوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۲وسواس فکری و سوظن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰با سواد و مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶افسردگی. بهبود داشتم.
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دکتر با حوصله هستند و تشخیص و دارویی که دادند بمن کمک زیادی کرد ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶آرامش زندگیمو مدیون خانم دکتر زارعین هستم. تو کارشون خبره هستن. بهترین روانپزشک هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۵فوق العاده با حوصله و دانا
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲بسیار عالی جلسه اول نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مراجعه در ارتباط با دخترم بود،بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲فقط میتونم بگم عالی عاااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶دکتر بسیار خوبی است من استرس زیادی داشتم امیدم رو از دست داده بودم تا اینکه با دکتر زارعین اشنا شدم دوباره به زندگی امیدوار شدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹بنده دو ماهه که زیر نظر خانم دکتر زارعین هستم و بخاطر استرس شدید به ایشان مراجعه کردم و بعد دو ماه هم میزان داروهای مصرفیم کمتر شده و هم حالم بهبود پیدا کرده... خیلی ممنونم از ایشون رضازاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر حاذق و توانمندی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار دقیق و عالی شرح حال گرفتند و تجویز بسیار خوبی در مورد استرس داشتند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۱۲سلام بنده افسردگی شدید داشتم از وقتی که پیش خانوم دکترمیرم برای درمان افسردگیم یه هفته نشده حالم بهتر شده خانوم دکتر بسیار دکتر باحوصله و بسیار دکتر فهمیده مهربان دلسوز هستن به حرف هایی که به ادم میزنن ادم روحیه بهتری پیدا میکنه اگر دردنیا یه دکتر باشه دلسوز باشن وفقط برای درمان مریض هاشون کار بکنن ایشون فقط وفقط خانوم دکتر فاطمه زارعین هستن موسوی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فعلا ابتدای درمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۶عالی بود همه چیز
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بابیدارشدن دراثر کابوس شبانه و استرس و اضطراب زیاد تحت نظر خانم دکتر فاطمه زارعین هستم به مدت سه ماهه خیلی خوب و ارام شدم واقعا بی نظیره خانم دکتر و ممنون از صبوری وحسن خلق ایشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۴اضطراب
۱۴۰۳/۰۶/۲۰پسرم خیلی عصبی بود و پرخاشگر که خدا رو شکر خیلی آروم تر شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۵خشم - فعلا با قرص خوب هستم راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۹