دکتر مریم حجازی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با شماره نظام پزشکی 122558 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر مریم حجازی از متخصصان برجسته اعصاب و روان و روانپزشکی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 122558 فعالیت میکند. مطب دکتر مریم حجازی در منطقه میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی اعصاب و روان به این محل مراجعه کنند. ایشان دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و عضویت در انجمن روانپزشکان ایران و انجمن رواندرمانی اکسفورد یونیورسال انگلستان به اعتبار علمی و حرفهای دکتر حجازی افزوده است.
دکتر مریم حجازی علاوه بر درمان دارویی، به روشهای نوین غیر دارویی مانند TDCS، TACS، TPCS و نوروتراپی نیز تسلط دارد. درمان اختلالات افسردگی (از جمله افسردگی اساسی، پس از زایمان و فصلی)، اضطراب، اضطراب اجتماعی و فراگیر، حملات پانیک، اسکیزوفرنی، وسواس فکری و عملی، اعتیاد به مواد مختلف (سیگار، الکل، مواد مخدر)، اختلالات جنسی (مانند اختلال نعوظ و زودانزالی)، اختلالات خواب، و مشکلات رفتاری و یادگیری کودکان از جمله زمینههای فعالیت تخصصی ایشان است. دکتر مریم حجازی به ویژه در رواندرمانی شناختی رفتاری (CBT) مهارت دارد و دارای مدرک بینالمللی از آکادمی اکسفورد یونیورسال انگلستان است.
نظرات بیماران درباره دکتر مریم حجازی حاکی از رضایت از تشخیصهای دقیق، روشهای درمانی متنوع و برخورد حرفهای ایشان است. بسیاری از مراجعان، به ویژه برای درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی، دکتر مریم حجازی را به دیگران توصیه کردهاند. مطب ایشان در تهران، منطقه میرداماد، با دسترسی آسان قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است. دکتر مریم حجازی با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه بالینی خود، به عنوان یکی از گزینههای قابل اعتماد برای درمان مشکلات اعصاب و روان در تهران شناخته میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم
بد نبود . هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای اظطراب و افسردگی درمان دارویی و نوروتراپی انجام دادم و راضی هستم ، خانوم دکتر دقیق و مهربان هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالی هستن واقعلا
۱۴۰۰/۰۹/۲۰اضطراب و استرس و کم خواب داشتم مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲درروند درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی عصبی شده بودم با خانم دکتر و مشاوره هاش خیلی اروم شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۲بسیااار حرفه ای هستن توی کارشون و بسیار دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بسیار عالی ، واقعا معجزه میکنه چند نفر از اقوام رو به خانم دکتر معرفی کردیم ، همه راضی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۲من مشکلم اضطراب بود و راستش ادامه ندادم ولی داروهای خیلی خوبی داده بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴افسردگی حاد و پنیک که الان 70% بهترم. دکتر خوش اخلاق و مهربان و حرفه ای هستند و توصیه میشند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۷دوستم رضایت داشت
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بیش فعالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰پسرم بیش فعالی بود مدرسه رو و مهمونی رو بهم میریخت بعد از مراجعه به دکتر حجازی خیلی آروم و سر بزیر شد واقعا دستشون درد نکنه ما رو نجات داد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۶خیلی دکتر خوب و با دانشی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی کم برای بیمارا وقت میذاره. با توجه به اینکه ویزیت اولمون بود و با بیماریمون اشنایی نداشت تایم کمی گذاشت که اشنا بشه و تشخیص بده، حتی نمیذاشت جواب سوالا رو کامل بدیم که بره سوال بعدی. با اینکه مطبش خیلی شلوغ نبود وقت کمی گذاشت.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰من افسردگی و استرس و اضطراب داشتم خدا را شکر با دارو های خانم دکتر خوابم بهتر شده
۱۴۰۴/۱۲/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹نیمه راه
۱۴۰۱/۰۷/۲۲برای یک جلسه خوب بودن فعلا
۱۴۰۴/۰۲/۳۱زنده باد زنده باد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار عالی و حاذق هستن من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بهبود وضعیت
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی بودن از نظر تشخیص ممنونم خانوم دکتر از بابت برخورد خوبتون
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر بسیار عالی و مهربانی هستن مشکل بنده که اضطراب و استرس حاد بود رو درمان کردن چندین سال پیش دکترهای مختلفی رفته و درمان نشده بودم ممنون از ایشان و منشی صبورشان
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵استرس و اضطراب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰افسردگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالییییییییییی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶دکتر خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹منبجه عالب
۱۴۰۱/۰۷/۰۶برای مشکل اضطراب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیارعالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴مشکل افسردگی حاد داشتم و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خواهرم بود استرس و افسردگی داشت خدارو شکر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰یک جلسه رفتم .تقریبا رو ب بهبود هستش
۱۴۰۰/۰۶/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۸راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵از تشخیص و درمان خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بد نبودند
۱۴۰۱/۱۱/۰۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ایشان توانسته کمک کنه وسواس فکری دخترم روبه بهبودباشه
۱۴۰۱/۱۰/۰۶سلام خانم دکتر خیلی خوبن مهربونن بسیار بامحبت هستن و با آرامش تمام مشکلاتم رو رفع کردن انشالله هر خواسته ای دارید برآورده شه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور هستن پدرم مشکل لرزش دست و سر داشتن پیش ایشون با داروی بسیار کم درمان شدن ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۷بهترین دکتر بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲besyar khoob
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مشکل اضطراب داشتم و بسیار بهتر شدم. دکتر بسیار مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۷افسردگی بعد از زایمان داشتم ، ۲ ماه تحت درمان هستم و خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دخترم مشکل روحی داشت خدارو شکر الان بهتره
۱۴۰۱/۰۴/۲۶با خانم دکتر ازطریق دوستم معرفی شدم کارشون عالی واینکه بسیار حس آرامش بهم دادند واصلا مادی نیستند سلامت وشاد باشند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر بسیار عالی ای هیتن من پرخاشگر بودم و عصبی به ایشان مراجعه کردم با داروها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی بهتره بیماری بنده رو درمان کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی دکتر خوب و حاذقی هستند برای عصبانیت و پرخاشگری و مشکل حافظه داروی کمی دادند و خیلی بهترم شدم خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱تللاابعابلخنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خانم دکتر عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸مشکل افسردگی و اضطراب شدید و نشخوار فکری داشتم. دو سال تحت درمانم و وضعیتم خیلی خیلی بهتر شده و قراره به زودی داروها قطع بشه. خانم دکتر واقعا متخصصن توی کارشون و بسیار حرفه ای هستن. امیدوارم همیشه بدرخشن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام ایشان وقت زیادی برای بیماران میگذارد. خیلی خوب هم شرح بیماررا میپرسد. وخیلی عالی هم راهکارمیدهد.وهم داروایرانی وخارجی را مینویسد.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳نتیجه خوبی داشته فعلا!
۱۴۰۳/۰۲/۱۷دکتر بسیار مهربان و با حوصلت
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خانم دکتر بسیار باتجربه هستند. ولی تنها ضعفی رو دیدم برخورد منشی بعدازظهرشون ازساعت پنج به بعد میاد رفتارشون مناسب نیست و به نظربنده برای جلسات نوروتراپی که خانم دکتر می نویسند از صبح تا ساعت چهار با ارامش می تونید انجام دهید. موفق باشید
۱۴۰۵/۰۳/۲۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷بسیار دکتر تیزبین و باهوش و دقیقی هستند خیلی خوب شرح حال میگیرند به نظرم تشخیصشون حرف نداره و در اولین جلسه ویزیت خیلی خوب درک میکنند و خوب گوش میدهند تا حالا روانپزشکی مثل ایشون حاذق و مهربان و تیز ندیده بودم و از نتیجه درمانم بسیار راضی هستم ممنونم از سایت خوب نوبت که دکتر حجازی را معرفی کردند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲فعلا در حال درمان هستم تا نتیجه زمان میبرد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دوقطبی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰اظطراب
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عدم تمرکز
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار صبور و خوش برخورد خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲من مشکل استرس و حملات پنیک داشتم واقعا ازشون راضی هستم خیلی حالم بهتر شده واقعا دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن ممنون ازشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی اضطلل
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر بسیار خوب و بسیا با سوادی هستن خیلی وقت میگذارند داروهای کم ولی لالی ای به بندا دادن خشم و عصبانیت من رو کنترل کرد همچنین دستگاه نورونراپی خیلی ممنونم ا ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر بسیار عالی ای هستن مشکل افسردگی و اضطراب مزمن داشتم با دارو ها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی خوب شده خداروشکر ممنونم از همچنین خانم دکتر باسوادی که بعد از چندسال مراجعه با پزشکای مختلف بالاخره درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من اضطرابم خیلی بالا بود خداروشکرازوقتی دکترحجازی برام داروتجویزکردن خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰افسردگی و اضطراب - درمان مناسب
۱۴۰۳/۰۲/۲۵استرس واضطراب وکمبود تمرکز وکمخوابی خدارو شکر خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام من تازه تونوبت هستم تابحال ملاقاتی نداشتم باخانم دکترحجازی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲اقا دکتر های ایران خیلی سرتر از اروپا هستن پسرم رو چند سال تو امستردام درمان میکردیم هی اثری نداشت امسال گفتیم تهران بیاریمش دکتر الان این دو ماه قبل پیش این دکتر گفت که تشخیص و درمانش اصلا چیز دیگری بوده درمان شروع کرد واقعا بچم تغییر محسوسی کرد واقعا ممنونم از دکتر حجازی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶من تا حالا یک جلسه برای اظطراب پسرم رفت بنظرم که دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مفید بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خشم زیادی دروجودم هست الان خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ویزیت اول بود هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی تشخیص و درمان عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴استرس داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴ایشان را از زمان پزشک عمومی بودنشون میشناسم بسیار متعهد و دلسوز هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۷من مشکل استرس و اضطراب داشتم به لطف ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹حمله های عصبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴در حال درمانم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۱دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹من زیاد عصبانی میشم فکرم خیلی درگیره
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خود خانم دکتر عالی عستند ولی منشی بسیار بی کفایت بدون توجه به زمان ،نوبت به بیماران زیادی می دهد خیلی طولانی در مطب باید بنشینی تا نوبتت بشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیاردکترمهربان
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دست دکتر شفاست من هر جا پسرمو میبردم حاضر نمیشد دارو بخوره ولی با دکتر حجازی تونستیم درمان رو پیش ببریم و حرف دکترو گوش کرد و حتی جلسات دستگاه را هم انجام داد و حاالش مثل روزهای خوبش شد واقعا دکتر بینظیری هستند احسنت به این خانم دکتر باسواد و حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲همراه ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۲هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸پزشک حاذق و دقیق واقعا کمتر دیده میشه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳با سلام خانم دکتر حجازی بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق بودن، خیلی از بیماری ها رو درمان میکنن ، ویزیت آنلاین هم دارن ، مشکل بیش فعالی داشتم که درمان شدم پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو برای درمان انتخاب کنید
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶من مشکل وسواس داشتم و دارم دوره درمان رو طی میکنم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالییی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴پسرم 11سالشه تیک داشت .الان خیلی بهتر شده خداروشکر
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار با سواد و صبور و با علم به روز
۱۴۰۵/۰۳/۱۹افسردگی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دکتر بسیار در کارخود حاذق وبا حوصله هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۷مشکل کنترل استرس و اضطراب رو داشتم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹مشکل دوقطبی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ادامه درمان
۱۴۰۱/۱۱/۳۰مشکل اضطراب و نشخوار فکری و عصبانیت و حمله های عصبی داشتم با توصیه دوستم که جواب گرفته بود رفتم با چند روز مصرف داروهای کم حالم ازین رو به اون رو شد واقعا دکتر گارشون عالیه وراضیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار پرحوصله و صبور.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰سلام از خانم دک
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خیلی خوب وای درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بد نیست
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خانم دکتر بسیار راسخه وکار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خانم دکتر تشخصیشون خیلی عالی هست و من پیش ایشون درمان شدم و نتیجه گرفتم ممنون از ایشان بابت تشخیص دقیقشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۳درروند درمان هستم و فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶اضطراب
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خاهرم افسردگی داشت الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸فیبرومیالژیا داشتم 25 روزه مخورم دارو ولی نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستن می خوام دوباره بهشون مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار عالی و صبور و با حوصله و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در زمینه کودک و نوجوان تشخیص ایشان را مناسب ندیدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸مشکل اضطراب داشتم، بعد از چندین جلسه نوروتراپی واقعا بهبود پیداکردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹میگرن مزمن سه ماه داشتم و حال روحی م به شدت وخیم بود دکتر های نورولوژیست تشخیص درست ندادن ایشون با تشخیص شون و دارو و توروتراپی منو تو عرض دو هفته درمان کردن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱استرس داشتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱از نظر سواد و درمان خیلی در سطح اروپا و آمریکا هستن من تو لندن درمان میشدم اصلا نتیجه نگرفتم ولی بعد از مراجعه به ایشون گفتن اصلا تشخیص اشتباه بوده درمان جدید شروع کردن بعد از یکماه کاملا علایمم بهبود داره خیلی فرق کردم واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۶نتیجه حاصل شد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۷ااختلال ضطراب فراگیر و کمی افسردگی که دارو گرفتم و خیلی خوبم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱پزشک بسیار خوش برخورد و با حوصله ای هستند. تشخیص و درمانشون هم عالی عالی هست.از زحماتشون تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۷بسیار. دکتر عالی هستند اضطراب و بی قراری و مشکل خواب و نشخوارهای فکریم با مراجع به خانم دکتر حجازی خوب شدم بسیار از تیم درمان ایشان راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰سلام خانم دکتر بسیار کاربلد و با حوصله و خوش اخلاق هستن وقت زیادی میزاره برای بیمار من جواب گرفتم واقعا خدا خیرشون بده وان شالا...همیشه سلامت باشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹وسواس فکری و تا حدود ۶۰درصد بهبود حاصل شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خانم دکتر بسیار صبور به صحبت های ما گوش کردند ودرمان راشروع کردند حتی ازطریق وات ساپ پیگیر درمان پسرم هستند ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۶درمان با قرص.
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بهترین دکتر اعصابن، تیک های عصبی و پرخاشگری و وسواس فکری درصد زیادی خوب شد خیلی راضی هستم تشکر از سایت نوبت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتری خوبی استند یکبار مراجعه کردم ولی باسه مریض هاشون در طول مدت درمان وقت نمی زارند تماس با ایشون سخته
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تحت دمارم، بسیار عالی هستن، برخوردشون بسیار آرام و دوستانه و در کارشون واقعا حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام خانم دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر بسیار خوبی هستند توصیه میکنم مراجعه شود
۱۴۰۲/۰۵/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵اضطراب زیاد هنوز نه
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی هستن دکتر یه تیکه ماه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عالی هستش دکتر با صبر بالا و دقت عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹مشکل وسواس فکری و حملات پنیک داشتم که خداروشکر و با کمک دکتر رفع شد، ایشون عالی هستن، تایم مشاوره ای که برای بیمار میزارن هیچ دکتر دیگه ای نمیزاره
۱۴۰۴/۰۷/۲۳اضطراب و استرس شدید که طی یکماه ۸۰ درصد بهبودی داشته ام
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دارو مصرف می کنم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خیلی از نظر تشخیص بیماری
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بیماری دو قطبی دارم که حدود 35 سال دارم دارو مصرف میکنم حدودا 2 سال پیش خانم دکتر میرم کبفیت زندگیم فوق العاده تغییر کرده مخصوصا نوروتراپی که تجویز کردن و انجام دادم حس میکنم حالم خیلی خیلی خیلی خوب شده،، همسرم هم دوقطبی هست ۲۵ سال خیلی دکتر رفتیم و اذیت میشدیم هیچ دکتری هم تشخیص نمیداد خانم دکتر اولین جلسه با نقشه مغزی تشخیص دادن و بعد از ۴بار ویزیت الان حالش خدا رو شکر خیلی خوب شده چشم بسته به تمام حرفهای خانم دکتر گوش کنید و نتیجه عالی بگیرید
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر خوبی بودن .پسرم استرس شدید داشت .
۱۴۰۱/۱۲/۲۷تازه رفتم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی وکاربلد
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بیماری افسردگی دخترم خوب بوده است.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دکتر واقعا عالی بودن بنده خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی هس
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مشکل من بعد مراجعه مشکل من خیلی کمتر شده، کارشان خوب بوده و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر خوب و کاربلدی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل سردرد و استرس شدید که فعلا در حال مداوا هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱افسردگی طولانی مدت که هیچ پزشک وهیچ بیمارستان درد منو متوجه نشدن ولی خانم دکتربااولین مراجعه فهمید وداروهایی تجویزکرد که الان تقریبا حالم بهتره خداروشکر ممنون از خانم دکتر حجازی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶فیبرومیالژیا دارم تاحدودی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲افسردگی داشتم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار عالی و موثر
۱۴۰۴/۰۴/۰۸نوسان خلقی داستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی خانم دکتر مهربان و صبوری هستند و تشخیصشون عالی هستش
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر باسواد و همین طور همدل با بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر عالمی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۸با حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۱۵بسیار عالی و با دقت .کاملارضایت دارم
۱۴۰۱/۰۲/۲۳بهبود وضعیت روحی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بسیار دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فعلا تحت درمان - دوقطبی حاد
۱۴۰۱/۰۵/۰۷تحربه خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۶در پروسه درمان هستم و امیدوارم به نتیجه عالی منتهی شود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵فعلا دو جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵من دخترم اضطراب بالایی داشتن و در طول مدت دو هفته خانم دکتر کاری کردن که اضطرابشون درمان شد ممنونم ازشون امیدوارم موفق باشن همیشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱با دقت به صحبت من گوش دادن، حتی انتقاداتی که در مورد روند ویزیت رو هم استقبال کردند و در موردش توضیح دادند. الان ۲ سال هست که به ایشون مراجعه می کنم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۲بسیار صبور و با دقت مطب خیلی خیلی شلوغ تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عزیزان برای کنکور ارشدم دچار بی حوصلگی و عدم تمرکز بودم ایشون رو معرفی کردن بعد از نوروتراپی و دارو واقعا درک مطلبم خیلی بهتر شد تمرکز و حافظم عالی شد کاش زودتر آشنا میشدم اکیدا توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دوقطبی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن با تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶من مشکل وسواس داشتم و همچنین adhd به خانم دکتر مراجعه کردم بنده رو درمان کردن شرایطم خیلی بد بود و هر روز باید چندین ساعت میرفتم داخل حمام میموندم این وضع هستم کرده بود هم خودم هم خانوادم اذیت میشدیم مرسی از خانم دکتر که منو با کمترین دارو درمان کردن دستگاه نوروتراپی هم خیلی به روند درمانم کمک کرد
۱۴۰۵/۰۲/۲۵افسردگی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵تشخیص و درمان خانم دکتر بسیار عالی است برای بیمار وقت میذارن و درست و دقیق راهنمایی میکنند ان شاالله همیشه سلامت باشند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۶نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۴تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵عالی؛ خدا خیرشون بده؛ فرشتهای که دعام پشت سرشونه.
۱۴۰۲/۱۲/۰۷خانوم دکتر عالی هستن و من دچار حملات مکرر عصبی میشدم و خانوم دکتر با تشخیص عالیشون با یه قرص منو نجات داد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹دوقطبی بودن فرزندم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵