۷۴۱ نفر
دکتر مریم حجازی

دکتر مریم حجازی

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

متخصص شماره نظام: ۱۲۲۵۵۸
یکشنبه۰۷ تیر
امروز
دوشنبه۰۸ تیر
فردا
سه شنبه۰۹ تیر
پس فردا
چهارشنبه۱۰ تیر
۳ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۶ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
۷ روز دیگر
۵۴۲ نفر

بد نبود . هنوز جواب نگرفتم

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

برای اظطراب و افسردگی درمان دارویی و نوروتراپی انجام دادم و راضی هستم ، خانوم دکتر دقیق و مهربان هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

عالی هستن واقعلا

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

اضطراب و استرس و کم خواب داشتم مشکلم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

درروند درمان هستم

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

خیلی عصبی شده بودم با خانم دکتر و مشاوره هاش خیلی اروم شدم

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

بسیااار حرفه ای هستن توی کارشون و بسیار دلسوز

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

تحت درمانم

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

بسیار عالی ، واقعا معجزه میکنه چند نفر از اقوام رو به خانم دکتر معرفی کردیم ، همه راضی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

من مشکلم اضطراب بود و راستش ادامه ندادم ولی داروهای خیلی خوبی داده بودن

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

افسردگی حاد و پنیک که الان 70% بهترم. دکتر خوش اخلاق و مهربان و حرفه ای هستند و توصیه میشند

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

دوستم رضایت داشت

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

بیش فعالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

پسرم بیش فعالی بود مدرسه رو و مهمونی رو بهم میریخت بعد از مراجعه به دکتر حجازی خیلی آروم و سر بزیر شد واقعا دستشون درد نکنه ما رو نجات داد

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

خیلی دکتر خوب و با دانشی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خیلی کم برای بیمارا وقت میذاره. با توجه به اینکه ویزیت اولمون بود و با بیماریمون اشنایی نداشت تایم کمی گذاشت که اشنا بشه و تشخیص بده، حتی نمیذاشت جواب سوالا رو کامل بدیم که بره سوال بعدی. با اینکه مطبش خیلی شلوغ نبود وقت کمی گذاشت.

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

من افسردگی و استرس و اضطراب داشتم خدا را شکر با دارو های خانم دکتر خوابم بهتر شده

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

نیمه راه

۱۴۰۱/۰۷/۲۲

برای یک جلسه خوب بودن فعلا

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

زنده باد زنده باد

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

بسیار عالی و حاذق هستن من خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

بهبود وضعیت

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

عالی بودن از نظر تشخیص ممنونم خانوم دکتر از بابت برخورد خوبتون

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

دکتر بسیار عالی و مهربانی هستن مشکل بنده که اضطراب و استرس حاد بود رو درمان کردن چندین سال پیش دکترهای مختلفی رفته و درمان نشده بودم ممنون از ایشان و منشی صبورشان

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

استرس و اضطراب

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

افسردگی

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

عالییییییییییی

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

دکتر خوبی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

منبجه عالب

۱۴۰۱/۰۷/۰۶

برای مشکل اضطراب

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

بسیارعالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

مشکل افسردگی حاد داشتم و فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

خواهرم بود استرس و افسردگی داشت خدارو شکر بهتر شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

یک جلسه رفتم .تقریبا رو ب بهبود هستش

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

از تشخیص و درمان خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بد نبودند

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

خوب است

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

ایشان توانسته کمک کنه وسواس فکری دخترم روبه بهبودباشه

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

سلام خانم دکتر خیلی خوبن مهربونن بسیار بامحبت هستن و با آرامش تمام مشکلاتم رو رفع کردن انشالله هر خواسته ای دارید برآورده شه

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و صبور هستن پدرم مشکل لرزش دست و سر داشتن پیش ایشون با داروی بسیار کم درمان شدن ممنونم از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

بهترین دکتر بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

besyar khoob

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

مشکل اضطراب داشتم و بسیار بهتر شدم. دکتر بسیار مهربان و حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

افسردگی بعد از زایمان داشتم ، ۲ ماه تحت درمان هستم و خیلی بهترم

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

دخترم مشکل روحی داشت خدارو شکر الان بهتره

۱۴۰۱/۰۴/۲۶

با خانم دکتر ازطریق دوستم معرفی شدم کارشون عالی واینکه بسیار حس آرامش بهم دادند واصلا مادی نیستند سلامت وشاد باشند

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتر بسیار عالی ای هیتن من پرخاشگر بودم و عصبی به ایشان مراجعه کردم با داروها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی بهتره بیماری بنده رو درمان کردن ممنونم ازشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خیلی دکتر خوب و حاذقی هستند برای عصبانیت و پرخاشگری و مشکل حافظه داروی کمی دادند و خیلی بهترم شدم خدا سلامتی بهشون بده

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

تللاابعابلخنم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

خانم دکتر عالی هستن.

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

مشکل افسردگی و اضطراب شدید و نشخوار فکری داشتم. دو سال تحت درمانم و وضعیتم خیلی خیلی بهتر شده و قراره به زودی داروها قطع بشه. خانم دکتر واقعا متخصصن توی کارشون و بسیار حرفه ای هستن. امیدوارم همیشه بدرخشن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

سلام ایشان وقت زیادی برای بیماران میگذارد. خیلی خوب هم شرح بیماررا میپرسد. وخیلی عالی هم راهکارمیدهد.وهم داروایرانی وخارجی را مینویسد.

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

نتیجه خوبی داشته فعلا!

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

دکتر بسیار مهربان و با حوصلت

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

خانم دکتر بسیار باتجربه هستند. ولی تنها ضعفی رو دیدم برخورد منشی بعدازظهرشون ازساعت پنج به بعد میاد رفتارشون مناسب نیست و به نظربنده برای جلسات نوروتراپی که خانم دکتر می نویسند از صبح تا ساعت چهار با ارامش می تونید انجام دهید. موفق باشید

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

بسیار دکتر تیزبین و باهوش و دقیقی هستند خیلی خوب شرح حال میگیرند به نظرم تشخیصشون حرف نداره و در اولین جلسه ویزیت خیلی خوب درک میکنند و خوب گوش میدهند تا حالا روانپزشکی مثل ایشون حاذق و مهربان و تیز ندیده بودم و از نتیجه درمانم بسیار راضی هستم ممنونم از سایت خوب نوبت که دکتر حجازی را معرفی کردند

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

فعلا در حال درمان هستم تا نتیجه زمان میبرد

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

دوقطبی

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

اظطراب

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عدم تمرکز

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

بسیار صبور و خوش برخورد خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

بد نبود

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

من مشکل استرس و حملات پنیک داشتم واقعا ازشون راضی هستم خیلی حالم بهتر شده واقعا دکتر با حوصله و خوش برخوردی هستن ممنون ازشون

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالی اضطلل

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

دکتر بسیار خوب و بسیا با سوادی هستن خیلی وقت میگذارند داروهای کم ولی لالی ای به بندا دادن خشم و عصبانیت من رو کنترل کرد همچنین دستگاه نورونراپی خیلی ممنونم ا ایشان

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

دکتر بسیار عالی ای هستن مشکل افسردگی و اضطراب مزمن داشتم با دارو ها و دستگاه نوروتراپی حالم خیلی خوب شده خداروشکر ممنونم از همچنین خانم دکتر باسوادی که بعد از چندسال مراجعه با پزشکای مختلف بالاخره درمان شدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

من اضطرابم خیلی بالا بود خداروشکرازوقتی دکترحجازی برام داروتجویزکردن خیلی بهترشدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

افسردگی و اضطراب - درمان مناسب

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

استرس واضطراب وکمبود تمرکز وکمخوابی خدارو شکر خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

سلام من تازه تونوبت هستم تابحال ملاقاتی نداشتم باخانم دکترحجازی

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

اقا دکتر های ایران خیلی سرتر از اروپا هستن پسرم رو چند سال تو امستردام درمان میکردیم هی اثری نداشت امسال گفتیم تهران بیاریمش دکتر الان این دو ماه قبل پیش این دکتر گفت که تشخیص و درمانش اصلا چیز دیگری بوده درمان شروع کرد واقعا بچم تغییر محسوسی کرد واقعا ممنونم از دکتر حجازی

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

من تا حالا یک جلسه برای اظطراب پسرم رفت بنظرم که دکتر خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

مفید بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

فوق العاده بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

خشم زیادی دروجودم هست الان خیلی بهترشدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

ویزیت اول بود هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خیلی تشخیص و درمان عالیه

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

استرس داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

ایشان را از زمان پزشک عمومی بودنشون میشناسم بسیار متعهد و دلسوز هستن

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

من مشکل استرس و اضطراب داشتم به لطف ایشون خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

حمله های عصبی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

نتیجه خوبی داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

در حال درمانم عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

من زیاد عصبانی میشم فکرم خیلی درگیره

۱۴۰۲/۰۴/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

خود خانم دکتر عالی عستند ولی منشی بسیار بی کفایت بدون توجه به زمان ،نوبت به بیماران زیادی می دهد خیلی طولانی در مطب باید بنشینی تا نوبتت بشه

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بسیاردکترمهربان

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

دست دکتر شفاست من هر جا پسرمو میبردم حاضر نمیشد دارو بخوره ولی با دکتر حجازی تونستیم درمان رو پیش ببریم و حرف دکترو گوش کرد و حتی جلسات دستگاه را هم انجام داد و حاالش مثل روزهای خوبش شد واقعا دکتر بینظیری هستند احسنت به این خانم دکتر باسواد و حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

همراه ترین دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

پزشک حاذق و دقیق واقعا کمتر دیده میشه

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

با سلام خانم دکتر حجازی بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق بودن، خیلی از بیماری ها رو درمان میکنن ، ویزیت آنلاین هم دارن ، مشکل بیش فعالی داشتم که درمان شدم پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو برای درمان انتخاب کنید

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

خیلی راضیم

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

من مشکل وسواس داشتم و دارم دوره درمان رو طی میکنم

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عالییی

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

پسرم 11سالشه تیک داشت .الان خیلی بهتر شده خداروشکر

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بسیار با سواد و صبور و با علم به روز

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

افسردگی

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

دکتر بسیار در کارخود حاذق وبا حوصله هستن

۱۴۰۱/۱۱/۰۷

مشکل کنترل استرس و اضطراب رو داشتم و واقعا راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

مشکل دوقطبی

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

ادامه درمان

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

مشکل اضطراب و نشخوار فکری و عصبانیت و حمله های عصبی داشتم با توصیه دوستم که جواب گرفته بود رفتم با چند روز مصرف داروهای کم حالم ازین رو به اون رو شد واقعا دکتر گارشون عالیه وراضیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار پرحوصله و صبور.

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

سلام از خانم دک

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

خیلی خوب وای درحال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

بد نیست

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

خانم دکتر بسیار راسخه وکار بلد

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

خانم دکتر تشخصیشون خیلی عالی هست و من پیش ایشون درمان شدم و نتیجه گرفتم ممنون از ایشان بابت تشخیص دقیقشون

۱۴۰۳/۰۸/۲۳

درروند درمان هستم و فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

اضطراب

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

خاهرم افسردگی داشت الان خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

فیبرومیالژیا داشتم 25 روزه مخورم دارو ولی نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر خوبی هستن می خوام دوباره بهشون مراجعه کنم

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

بسیار عالی و صبور و با حوصله و حاذق

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

در زمینه کودک و نوجوان تشخیص ایشان را مناسب ندیدم

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

مشکل اضطراب داشتم، بعد از چندین جلسه نوروتراپی واقعا بهبود پیداکردم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

میگرن مزمن سه ماه داشتم و حال روحی م به شدت وخیم بود دکتر های نورولوژیست تشخیص درست ندادن ایشون با تشخیص شون و دارو و توروتراپی منو تو عرض دو هفته درمان کردن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

استرس داشتم درمان شد

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

از نظر سواد و درمان خیلی در سطح اروپا و آمریکا هستن من تو لندن درمان میشدم اصلا نتیجه نگرفتم ولی بعد از مراجعه به ایشون گفتن اصلا تشخیص اشتباه بوده درمان جدید شروع کردن بعد از یکماه کاملا علایمم بهبود داره خیلی فرق کردم واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

نتیجه حاصل شد.

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

ااختلال ضطراب فراگیر و کمی افسردگی که دارو گرفتم و خیلی خوبم

۱۴۰۲/۰۳/۲۱

پزشک بسیار خوش برخورد و با حوصله ای هستند. تشخیص و درمانشون هم عالی عالی هست.از زحماتشون تشکر میکنم

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

بسیار. دکتر عالی هستند اضطراب و بی قراری و مشکل خواب و نشخوارهای فکریم با مراجع به خانم دکتر حجازی خوب شدم بسیار از تیم درمان ایشان راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

سلام خانم دکتر بسیار کاربلد و با حوصله و خوش اخلاق هستن وقت زیادی میزاره برای بیمار من جواب گرفتم واقعا خدا خیرشون بده وان شالا...همیشه سلامت باشه

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

وسواس فکری و تا حدود ۶۰درصد بهبود حاصل شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

خانم دکتر بسیار صبور به صحبت های ما گوش کردند ودرمان راشروع کردند حتی ازطریق وات ساپ پیگیر درمان پسرم هستند ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خیلی با حوصله

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

درمان با قرص.

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

بهترین دکتر اعصابن، تیک های عصبی و پرخاشگری و وسواس فکری درصد زیادی خوب شد خیلی راضی هستم تشکر از سایت نوبت

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

دکتری خوبی استند یکبار مراجعه کردم ولی باسه مریض هاشون در طول مدت درمان وقت نمی زارند تماس با ایشون سخته

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

تحت دمارم، بسیار عالی هستن، برخوردشون بسیار آرام و دوستانه و در کارشون واقعا حرفه ای هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

سلام خانم دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

دکتر بسیار خوبی هستند توصیه میکنم مراجعه شود

۱۴۰۲/۰۵/۳۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

اضطراب زیاد هنوز نه

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

عالی هستن دکتر یه تیکه ماه

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

بسیارعالی

۱۴۰۱/۰۹/۲۵

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

عالی هستش دکتر با صبر بالا و دقت عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

مشکل وسواس فکری و حملات پنیک داشتم که خداروشکر و با کمک دکتر رفع شد، ایشون عالی هستن، تایم مشاوره ای که برای بیمار میزارن هیچ دکتر دیگه ای نمیزاره

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

اضطراب و استرس شدید که طی یکماه ۸۰ درصد بهبودی داشته ام

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دارو مصرف می کنم

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

خوب هست

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

دکتر خیلی از نظر تشخیص بیماری

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

بیماری دو قطبی دارم که حدود 35 سال دارم دارو مصرف میکنم حدودا 2 سال پیش خانم دکتر میرم کبفیت زندگیم فوق العاده تغییر کرده مخصوصا نوروتراپی که تجویز کردن و انجام دادم حس میکنم حالم خیلی خیلی خیلی خوب شده،، همسرم هم دوقطبی هست ۲۵ سال خیلی دکتر رفتیم و اذیت میشدیم هیچ دکتری هم تشخیص نمیداد خانم دکتر اولین جلسه با نقشه مغزی تشخیص دادن و بعد از ۴بار ویزیت الان حالش خدا رو شکر خیلی خوب شده چشم بسته به تمام حرفهای خانم دکتر گوش کنید و نتیجه عالی بگیرید

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

دکتر خوبی بودن .پسرم استرس شدید داشت .

۱۴۰۱/۱۲/۲۷

تازه رفتم پیش ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عالی وکاربلد

۱۴۰۱/۱۱/۰۵

بیماری افسردگی دخترم خوب بوده است.

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

دکتر واقعا عالی بودن بنده خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عالی هس

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

مشکل من بعد مراجعه مشکل من خیلی کمتر شده، کارشان خوب بوده و راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

دکتر خوب و کاربلدی هستند ایشون

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

مشکل سردرد و استرس شدید که فعلا در حال مداوا هستم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

افسردگی طولانی مدت که هیچ پزشک وهیچ بیمارستان درد منو متوجه نشدن ولی خانم دکتربااولین مراجعه فهمید وداروهایی تجویزکرد که الان تقریبا حالم بهتره خداروشکر ممنون از خانم دکتر حجازی

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

فیبرومیالژیا دارم تاحدودی بهترشدم

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

افسردگی داشتم بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

بسیار عالی و موثر

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

نوسان خلقی داستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

خیلی خانم دکتر مهربان و صبوری هستند و تشخیصشون عالی هستش

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دکتر باسواد و همین طور همدل با بیمار

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دکتر عالمی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

با حوصله

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

بسیار عالی و با دقت .کاملارضایت دارم

۱۴۰۱/۰۲/۲۳

بهبود وضعیت روحی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

بسیار دکتر خوب وعالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

فعلا تحت درمان - دوقطبی حاد

۱۴۰۱/۰۵/۰۷

تحربه خوبی دارن

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

در پروسه درمان هستم و امیدوارم به نتیجه عالی منتهی شود

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

فعلا دو جلسه رفتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

من دخترم اضطراب بالایی داشتن و در طول مدت دو هفته خانم دکتر کاری کردن که اضطرابشون درمان شد ممنونم ازشون امیدوارم موفق باشن همیشه

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

عالی عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

عاااالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

با دقت به صحبت من گوش دادن، حتی انتقاداتی که در مورد روند ویزیت رو هم استقبال کردند و در موردش توضیح دادند. الان ۲ سال هست که به ایشون مراجعه می کنم و کاملا راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

بسیار صبور و با دقت مطب خیلی خیلی شلوغ تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

عزیزان برای کنکور ارشدم دچار بی حوصلگی و عدم تمرکز بودم ایشون رو معرفی کردن بعد از نوروتراپی و دارو واقعا درک مطلبم خیلی بهتر شد تمرکز و حافظم عالی شد کاش زودتر آشنا میشدم اکیدا توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

دوقطبی

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دکتر بسیار خوبی هستن با تشخیص درست

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

من مشکل وسواس داشتم و همچنین adhd به خانم دکتر مراجعه کردم بنده رو درمان کردن شرایطم خیلی بد بود و هر روز باید چندین ساعت میرفتم داخل حمام میموندم این وضع هستم کرده بود هم خودم هم خانوادم اذیت میشدیم مرسی از خانم دکتر که منو با کمترین دارو درمان کردن دستگاه نوروتراپی هم خیلی به روند درمانم کمک کرد

۱۴۰۵/۰۲/۲۵

افسردگی

۱۴۰۳/۰۵/۲۵

تشخیص و درمان خانم دکتر بسیار عالی است برای بیمار وقت میذارن و درست و دقیق راهنمایی میکنند ان شاالله همیشه سلامت باشند

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

نتیجه بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۰۴

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

عالی؛ خدا خیرشون بده؛ فرشتهای که دعام پشت سرشونه.

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

خانوم دکتر عالی هستن و من دچار حملات مکرر عصبی میشدم و خانوم دکتر با تشخیص عالیشون با یه قرص منو نجات داد

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

دوقطبی بودن فرزندم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵
اطلاعات تکمیلی
متخصص اعصاب و روان و روانپزشک
__عضو انجمن روانپزشکان ایران
__دارای مدرک بین المللی روان درمانی شناختی رفتاری از اکادمی اکسفورد یونیورسال انگلستان
__عضو انجمن روان درمانی اکسفورد یونیورسال انگلستان
درمان دارویی و غیر دارویی با دستگاه TDCSوTACSوTPCSو نوروتراپی انواع بیماریهای اعصاب و روان
درمان اختلالات افسردگی اساسی، افسردگی پس از زایمان، افسردگی فصلی، افسردگی دوقطبی....
درمان اختلالات اضطرابی و استرس، اضطراب اجتماعی، اضطراب فراگیر، اضطراب جدایی،
حملات پانیک ....
درمان اسکیزوفرنی
درمان اختلالات وسواس فکری و عملی، وسواس مو کندن، وسواس های مذهبی ...
درمان اعتیاد به سیگار و الکل و گل وماری جواناو متادون وتریاک وترامادول و شیشه و...
درمان اختلالات جنسی، اختلال نعوظ، زود انزالی، دوجنسیتی، خودارضایی ....
درمان اختلالات خواب و بی خوابی و بدخوابی و کابوس شبانه ....
درمان اختلالات اضطرابی وترس در کودکان، اختلال بیش فعالی ونقص توجه و تمرکز کودکان، تیک عصبی، اوتیسم...
درمان اختلات رفتاری و یادگیری کودکان، ناخن جویدن و شب ادراری کودکان
مشاوره و روان درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، خانواده درمانی و زوج درمانی ......
دکتر حجازی (بیماران اورژانسی همان روز ویزیت می شوند)
تهرانمیرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم
امکان ویزیت و مشاوره انلاین داخل و خارج از کشور تصویری و صوتی وجود دارد، لطفا با مطب هماهنگ کنید ویا به شماره واتساپ ۰۹۳۶۷۸۳۵۶۰۰ پیام دهید.
زمان پاسخگویی به تماس‌ها همه روزه بغیر از ایام تعطیل ازساعت ۱۲ صبح لغایت ۸ شب میباشد.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۷ تیر (امروز)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    فردا
    ۸ تیر (فردا)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    پس فردا
    ۹ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۲۰
    کسانی که دکتر مریم حجازی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سید ابوالفضل قریشی روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر سید ابوالفضل قریشی
    جناب آقای محمد جعفر ترکان روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای محمد جعفر ترکان
    اینستاگرام دکتر مریم حجازی

    دکتر مریم حجازی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با شماره نظام پزشکی 122558 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده است.

    دکتر مریم حجازی از متخصصان برجسته اعصاب و روان و روانپزشکی در تهران است که با شماره نظام پزشکی 122558 فعالیت می‌کند. مطب دکتر مریم حجازی در منطقه میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم واقع شده و بیماران می‌توانند برای دریافت خدمات تخصصی اعصاب و روان به این محل مراجعه کنند. ایشان دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و عضویت در انجمن روانپزشکان ایران و انجمن روان‌درمانی اکسفورد یونیورسال انگلستان به اعتبار علمی و حرفه‌ای دکتر حجازی افزوده است.

    دکتر مریم حجازی علاوه بر درمان دارویی، به روش‌های نوین غیر دارویی مانند TDCS، TACS، TPCS و نوروتراپی نیز تسلط دارد. درمان اختلالات افسردگی (از جمله افسردگی اساسی، پس از زایمان و فصلی)، اضطراب، اضطراب اجتماعی و فراگیر، حملات پانیک، اسکیزوفرنی، وسواس فکری و عملی، اعتیاد به مواد مختلف (سیگار، الکل، مواد مخدر)، اختلالات جنسی (مانند اختلال نعوظ و زودانزالی)، اختلالات خواب، و مشکلات رفتاری و یادگیری کودکان از جمله زمینه‌های فعالیت تخصصی ایشان است. دکتر مریم حجازی به ویژه در روان‌درمانی شناختی رفتاری (CBT) مهارت دارد و دارای مدرک بین‌المللی از آکادمی اکسفورد یونیورسال انگلستان است.

    نظرات بیماران درباره دکتر مریم حجازی حاکی از رضایت از تشخیص‌های دقیق، روش‌های درمانی متنوع و برخورد حرفه‌ای ایشان است. بسیاری از مراجعان، به ویژه برای درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی، دکتر مریم حجازی را به دیگران توصیه کرده‌اند. مطب ایشان در تهران، منطقه میرداماد، با دسترسی آسان قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم است. دکتر مریم حجازی با بهره‌گیری از دانش تخصصی و تجربه بالینی خود، به عنوان یکی از گزینه‌های قابل اعتماد برای درمان مشکلات اعصاب و روان در تهران شناخته می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر حجازی (بیماران اورژانسی همان روز ویزیت می شوند)

    میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم

    دکتر حجازی (بیماران اورژانسی همان روز ویزیت می شوند)

    میرداماد، بین میدان مادر و تقاطع شریعتی، جنب بانک سینا، پلاک ۲۴، طبقه سوم