دکتر لیلا طهماسبی متخصص اعصاب و روان - روانپزشک با شماره نظام پزشکی ۱۱۴۲۷۴ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان دستگردی (ظفر)، کوچه صبر، پلاک ۴ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر لیلا طهماسبی از جمله روانپزشکان شناختهشده و متخصص اعصاب و روان در شهر تهران است که با شماره نظام پزشکی ۱۱۴۲۷۴ فعالیت میکند. ایشان دارای تخصص روانپزشکی بوده و عضو انجمن روانپزشکان ایران نیز هستند. دکتر لیلا طهماسبی خدمات متنوعی را در حوزه اختلالات روانپزشکی ارائه میدهد و با بهرهگیری از شیوههای نوین مانند تحریک مغناطیسی مغز (rTMS)، TDCS و نوروفیدبک، به درمان بیماران میپردازد.
تخصص اصلی دکتر لیلا طهماسبی در درمان بیماریهای اعصاب و روان و مشاوره روانپزشکی است. بیماران میتوانند برای درمان اختلالات افسردگی مانند افسردگی اساسی، افسردگی پس از زایمان، افسردگی فصلی و دوقطبی به ایشان مراجعه کنند. علاوه بر این، درمان اختلالات اضطرابی و استرس، وسواسهای فکری و عملی، اختلالات جنسی شامل اختلال نعوظ و زودانزالی، و نیز مشکلات خواب همچون بیخوابی و کابوس شبانه از دیگر حوزههای تخصصی دکتر طهماسبی است. ایشان همچنین در درمان اختلال بیشفعالی و عدم تمرکز در کودکان با استفاده از نوروفیدبک تجربه دارند.
مطب دکتر لیلا طهماسبی در مرکز پزشکی آرام واقع در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان دستگردی (ظفر)، کوچه صبر، پلاک ۴ در منطقه ظفر تهران قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی، دسترسی آسان بیماران به خدمات روانپزشکی و اعصاب و روان را فراهم نموده است. بسیاری از مراجعان از رفتار حرفهای و تشخیص دقیق دکتر لیلا طهماسبی رضایت دارند و بیماران از فضای آرام، مشاوره تخصصی و دریافت درمانهای نوین ابراز خرسندی کردهاند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت توسط دکتر لیلا طهماسبی فراهم است. ایشان با رویکرد علمی و بهروز، همواره سعی در بهبود سلامت روان بیماران خود دارند و در جمعبندی میتوان گفت که دکتر لیلا طهماسبی، متخصص اعصاب و روان در تهران، با تخصص و تجربه ارزشمند خود، گزینهای قابل اعتماد برای مراجعهکنندگان این حوزه به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس خیابان شریعتی ابتدای خیابان دستگردی (ظفر) کوچه صبر پلاک ۴
بیماران اورژانسی همان روز پذیرش میشوند
نوبت ها بصورت تقریبی میباشد لطفا صبور باشید
برادرم مریض بود و درمان شده
۱۴۰۲/۰۷/۲۴باسلام من دخترم ازلی خوابی رنج میبرد و تقدس های مختلفی برای این مشکل استفاده میکرد برای یکی ازاین قرصها زولیور 5بود ولی باید بار مراجعه حالش بهتر شده واحد درمانه
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خیلی خیلی ازطبابتش راضی هستم وازایشون ممنونم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۵باسلام و احترام خدمت کادر پزشکی ،مشکل افسردگی اظطراب و وسواس فکری داشتم که با تجویز دارو وrtmsخبلی بهترشدم ،خانم دکتر طهماسبی پشنهادمشاوره دادن که مفید بوده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی بودند خیلی به من کمک کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱پسرم ADHD هست فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۵خسته نباشید
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۷افسردگی در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوب بود خوب شدم راشیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عدم تمرکز و افسردگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶تحت درمان هستم و حالم بهتره
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۲/۲۶یک جلسه رفتم برای دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰من خیلی راضی بودم حس خوبی ازشون گرقتم درمانم خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۱فعلا ماه اول معالجه ام است ولی هم دکتر دلسوزی هستن هم توی این یک ماه خیلی حالم بهتر شده و دیدگاهم رو نسبت به دارو با تجویز دقیق ماهرانشون عوض کردن
۱۴۰۲/۰۷/۲۶مگرن داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۳۰من که راضی بودن ازشون خدا راضی باشه همیشه دعاشون می کنم زندگی رو به من برگردوندن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر بسیار عالی واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰ایشون عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷واقعا نتیجه گرفتم خیلی خوب با بیمارشون ارتباط برقرار می کنند و درکشون می کنند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تازه رفتم فعلا نمیدونم
۱۴۰۱/۰۸/۰۹بسیار خوب و دقیق به حرف های من گوش گردند
۱۴۰۱/۰۷/۰۸فعلا یک جلسه رفتم پیششون ولی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱داروهارو
۱۴۰۳/۰۶/۱۷از همه لحاظ خوب بودند واقعا دست مریزاد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴یکی ازدوستانم معرفی کرد واقعا کارشون عالیه راضی بودم کاملا
۱۴۰۴/۱۱/۲۳عالیند
۱۴۰۱/۰۴/۰۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۱من دختر نوجوانم رو برای اضطراب بردم خدمت خانم دکتر واقعا دستشون درد نکنه دخترمو نجات دادند
۱۴۰۱/۰۲/۱۹وسواس فکری
۱۴۰۳/۰۵/۰۴تشخیصشون عالیه و داروی الکی تجویز نمی کنند خیلی هم پیگیرند
۱۴۰۱/۰۱/۰۱خو ب کمی
۱۴۰۱/۱۲/۰۷من خیلی راضی بودم دکتر باهوش و مهربانی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۲پانیک .فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۵افسردگی زایمان بهتر شده بودم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶در مراحل اولیه هستم و نمیتونم نظر دقیقی بدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ناراحتی اعصاب داشتم یک بار ویزیت شدم الان حالم بهتر ه
۱۴۰۱/۱۱/۱۱سلام دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۶پزشک مهربون و دلسوز و ماهری هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۶عالی اس
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتری عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵دکتر لیلا طهماسبی پزشک حاذق و مهربان که درمان دقیقی به بنده دادن بنده از ایشون بسیار راضی هستم .
۱۴۰۴/۱۱/۲۳خیلی راضی بودم خیلی درمانشون خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۸تحت درمانم فعلا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸افسردگی ماژور. خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوش اخلاق و خوش ب خورد و با تجربه هستن پسرم تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۷یکی از، مشکل خواهرش، مشکل داره
۱۴۰۳/۰۵/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بیماری پنیک
۱۴۰۳/۰۹/۲۱سلام بنده ازطریق واتساپ ارتباط گرفتم خیلی دکتر خوبی هست کاملا ویزیت شدم ونتیجه نامبر1 نامبر1
۱۴۰۴/۰۹/۲۸من خیلی راضی بودم.برای اضطراب و افسردگی مراجعه کردم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بهترین دکتردنیا نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶کارشون درسته فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار عالی بودند پزشک حاذق کار بلد و صبوری بودند با یکبار مراجعه و تشخیص درستشون بیماری تقریبا درمان شد.
۱۴۰۵/۰۲/۳۱وسواس داشتم خانم دکتر طهماسبی خیلی عالی و باسواد و به روزند من واقعا درمان شدم ممنون
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عالی به به
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشاوره عالی و تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۱/۱۲دکتر بسیار مجربی هستند و داروهایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۳روند درمان را بسیار عالی پیش می برند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دخترم استرس و ترس داشت با یک جلسه خیلی بهتر شدش
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۰مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۰۱/۱۶خیلی خوب نتیجه گرفتم خانم دکتر خیلی دلسوزن و وقت می گذارن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱نتیجه خوب بود تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خیلی وقت میگذارن برای بیمار و به صحبتهاش گوش میدن من برادرم رو بردم پیششون واقعا حالش بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۲۳با سواد و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار با اخلاق و خوب هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۲من مشکل افسردگی داشتم با مشاوره و داروهای خانم دکتر طهماسبی الان حالم خوب شده واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶برای اولین بار بود مراجعه کردم برخوردشون بسیار عالی بود و برام وقت گذاشتن و به حرفهام با حوصله گوش دادن فعلا دارو بهم دادن که استفاده کنم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار باحوصله و حرفهای هستن. من خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵افسردگی داشتم تحت درمانم خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۰۵با سلام دکتر بسیار دوست داشتنی،صبور و تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲متخصص دلسوز و خوبی هستند.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۲افسردگی mDDوBpD
۱۴۰۲/۰۳/۰۸پانیک میشدم الان خیلی خوب هستم تشکرمیکنم ازشون دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۲