دکتر متینا پورقاسم متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 142001 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک 3، طبقه سوم، واحد 303 قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر متینا پورقاسم متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران فعالیت دارد و با شماره نظام پزشکی 142001 شناخته میشود. ایشان دارای تخصص روانپزشکی بوده و دانشنامه (بورد تخصصی) این رشته را دریافت کردهاند. مطب دکتر متینا پورقاسم در محله ونک تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک 3، طبقه سوم، واحد 303 واقع شده است که دسترسی مناسبی برای مراجعان از نقاط مختلف شهر فراهم میکند.
دکتر متینا پورقاسم به عنوان متخصص اعصاب و روان، خدمات درمانی متنوعی در زمینه اختلالات خلقی مانند افسردگی ماژور، اختلال دو قطبی، افسردگی بعد از زایمان و افسردگی فصلی ارائه میدهد. درمان اضطراب، وسواس، بیخوابی، کابوس شبانه، اختلال حافظه و تمرکز، اختلال بیشفعالی، روانپریشی، اختلالات جنسی، و همچنین درمان اعتیاد به مواد، سیگار و الکل از دیگر حوزههای فعالیت ایشان است. در کنار این موارد، درمان دردهای عصبی، سردردهای مزمن، خستگی مزمن، ملال پیش از قاعدگی و سندرم پای بیقرار نیز توسط دکتر متینا پورقاسم انجام میشود.
در کارنامه حرفهای دکتر متینا پورقاسم سابقه فعالیت به عنوان روانپزشک در کلینیک تخصصی نور و کلینیک ترک اعتیاد، همکاری با تیم home visit بیماران مزمن اعصاب و روان، و ارائه خدمات در کلینیک کودک و نوجوان به چشم میخورد. همچنین ایشان سابقه همکاری با مرکز مشاوره دانشگاه تهران را دارند که نشاندهنده تجربه گسترده در حوزه روانپزشکی است. بیماران از تشخیص دقیق و رویکرد محترمانه دکتر متینا پورقاسم رضایت بالایی داشتهاند و درصد بالایی از آنان ایشان را توصیه میکنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعان فراهم است.
در نهایت، دکتر متینا پورقاسم، متخصص اعصاب و روان در تهران با بهرهگیری از دانش تخصصی و رویکردهای نوین درمانی، آماده ارائه مشاوره و درمان به بیماران در مطب ونک است.
دکتر متینا پورقاسم متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و دارای دانشنامه تخصصی روانپزشکی است.
دکتر متینا پورقاسم انواع اختلالات خلقی، اضطراب، وسواس، بیخوابی، اختلال حافظه و تمرکز، بیشفعالی، اختلالات جنسی و اعتیاد را درمان میکند.
آدرس مطب: تهران، میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک 3، طبقه سوم، واحد 303.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
خدمات مشاوره فردی، خانوادگی، رواندرمانی، درمان شناختی رفتاری و طرحواره درمانی توسط دکتر متینا پورقاسم ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیلی دکتر اروم و با طمانینه ای هستن با ارامش به شما گوش میدن و اگر چیزیو فراموش کرده باشید بگید خودشون یاداوری میکنن. تجویز داروهاییم که میکنن کاملا مشخصه از روی از سر باز کردن مراجع نیست.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹اینکه وقت تلف نمیکنن، حواسشون به تایم هست و حاشیه نمیرن، حتی تو صحبت کردن سریع هستن، منطقی و قانع کننده س حرفاشون. راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر حاذق و باسوادی هستن با صبر زیاد به حرفها و مشکل های بنده گوش دادن و راهنمایی فرمودن، همچنان تحت درمانشان هستم خدا بهشون عمر باعزت بده که نجاتم دادن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار باحوصله به صحبتها گوش میکنن و بهترین تجویز رو باتوجه به شرایط انجام میدن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۷مشکل زیادی در تمرکز داشتم که حتی در دانشگاه دچار مشکل شده بودم. خانم دکتر با انجام نقشه مغزی متوجه بیماری من شد و با دارو خدارو شکر خیلی بهترم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۲دکتر صبور و با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸مشکل استرس شدید و بیخوابی داشتم درحال درمانم مراجعه دارم به طور منظم ، هم راهنمایی کردند و هم دارو کم دادند و حتی درباره مشکلم با همسرم هم راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بسیار کاربلد و حاذق هستند و حتی دراستفاده از کلمات بسیار استاد هستند با تجویز به موقع و به اندازه و تشخیص درست بسیار به من کمک کردند
۱۴۰۵/۰۲/۱۱خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ای دی اچ دی و اضطراب
۱۴۰۳/۱۰/۲۴افسردگی باعث مشکل حافظه شد و با داروی مناسب حل شد.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۷با مشکل بی خواب به خانم دکتر مراجعه کردم و خدا رو شکر با درمان های و توصیه های خانم دکتر ،خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۵پسرم مشکل پنیک داشت که با تشخیص و تجویز خانم دکتر خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر ارزشمندیست
۱۴۰۵/۰۳/۱۲تو خواب راه میرفتم و کابوس می دیدم که الان خوب شدم، بسیار خوب درمانم پیش رفت و راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بیش فعالی کودکم درمان شد،،
۱۴۰۳/۰۴/۱۶روی صورتم حرکت مورچه رو احساس می کردم با مشاوره و ویزیت خانم دکتر خیلی بهتر شدم.تشخیص و کارش عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ی جلسه رفتم راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی هستن و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۱۵مشکل افسردگی داشتم نتیجش بعد یک دوره خوب بوده و الان برای خانمم وقت میخایم بگیرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۸مشکل من استرس و اضطراب بود وهم اکنون در حال در مان میباشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴اول درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۱بسیار با تجربه در ویزیت اول مشکل رو تشخیص دادن و بسیار با حوصله و دقت گوش میکردند
۱۴۰۱/۰۴/۰۷فعلا ماه اول درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خیلی خوب و اثر گذار بودند و تا ب الان نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی هستند در کلینیک دکتر مهسا ساداتی ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳افسردگی وسردرد درحال درمان خوب بودن دستشون درد نکنه سرم خوب شده
۱۴۰۲/۰۹/۰۲نمیدانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۲مشکل استرس داشتم که خانم دکتر هم با حوصله گوش دادن و راهکارهای خوبی دادن هم داروی خوبی دادند که بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۵از روند درمان بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۱۶من راضی ام از اینکه ایشونو واسه درمانم انتخاب کردم ازشون ممنونمخیلی مهربونن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸اضطراب فراگیر و افسردگی داشتم. خانم دکتر بسیار صبور و باحوصله هستند و با تشخیص درست و درمان اصولی تونستم دوره درمانم رو کامل کنم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بنده به خاطر استرس و اضطراب و افسردگی تحت درمان هستم و فعلا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸در کلینیک تخصصی دکتر مهسا ساداتی ویزیت شدم و به همرا نوروفیدبک مشکلم برطرف شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۵ایشان با خوشرویی و دقت و تمرکز مشکل را بررسی و راهکار لازم را پیشنهاد نمودند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من به دلیل اضطراب و عدم تمرکز به ایشون مراجعه کردم. بعد از ازمایشاتی که انجام دادن تشخیص دادن که ADHD دارم. داروهایی که تجویز کردن برای من مناسب بود و هیچ علائمی نداشتم. و هنوز هم داروها را مصرف میکنم و راضی هستم. تا حد خیلی زیادی اضطرابم کم شده، همینطور در کار و درس متمرکز در هستم.
۱۴۰۲/۰۸/۰۲سلام من خیلی استریس ویستراب اواسم پرته همیشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بعد از ۸سال مراجعه به روانپزشکان دیگر و مصرف قرصهای بیفایده و عدم بیان تشخیص اختلال بنده *در نهایت ایشان با تشخیص اولیهADHD و سپس انجام تست MMPI و گرفتن نقشهی مغزی اختلال اصلی بنده را تشخیص دادند. با حوصله و آرام هستند؛ گوش شنوا و دقت خوبی دارند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰اضطراب دخترم خیلی بهترشد
۱۴۰۲/۱۱/۱۰من ب شخصه ممنونم ازشون حالتای بدی داشتم فعلا یک ماه هم نشده اما روز ب روز بهترم .واقعا دلسوز هستن و کامل ب صحبتای بیمار گوش میکنن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من دچار حمله پنیک میشم داروهاش خوبم کرد
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بله عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار خانم متخصص و متعهدی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۴هنوز در پروسه درمان هستم اما در مجموع راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱برای همسرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بله عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱یک کلمه عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خیلی راضی ام خدا رو شکر حال روحیم خیلی بهتره به کمک خانم دکتر و شب ها راحت میخوابم
۱۴۰۳/۰۳/۲۸یک دکتر خوب و دلسوز
۱۴۰۲/۱۱/۲۶فوق العاده صبور و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹من اختلال تمرکز داشتم که ایشون به درستی تشخیص دادن و بعد از چند سال تونستم یک نظم نسبی پیدا کنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خانم دکتر بسیار با سواد هستند و با حوصله و صبر به مشکلاتم گوش دادند. بعد از درمان توسط ایشان حالم بسیار بهتر شده است.
۱۴۰۱/۰۳/۰۵بسیار باحوصله، باسواد و دقیق هستند.. با تشخیص درست و به موقع کمک بزرگی به من کردند
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عالی هستند در کلینیک دکترمهسا ساداتی توسط ایشون ویزیت شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۵عالی بود خوش برخورد و باسواد
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بسیار پزشک خوبی هستند من تحربه خوبی از درمان با ایشون داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱استرس داشتم خوب شدم رفتارشونم خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۳تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مسئولیت پذیر و دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۲۰