برای دریافت نوبت از دکتر فهیمه شاهمیری متخصص کودکان و نوزادان در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر فهیمه شاهمیری متخصص کودکان و نوزادان در تهران: تهران خیابان دکتر علی شریعتی - قلهک، بیمارستان ایرانمهر
تلفنهای مطب دکتر فهیمه شاهمیری:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران
خیابان دکتر علی شریعتی - قلهک، بیمارستان ایرانمهر
بسیار بسیار دکتر مهربان و دلسوزی هستند و تشخیصشان عالیست
۱۴۰۳/۰۷/۲۹تشخیص و درمان عالی. اخلاق فوق العاده
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار با تجربه و انسان با شخصیت و با اصالت الحمدلله که ایشان را پیدا کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸نوزادم رو
۱۴۰۴/۰۵/۲۰مهربان،دلسوز، صبور ماهر
۱۴۰۳/۰۸/۱۸کودکان
۱۴۰۴/۰۱/۱۳بی نظیر و لزرگوار
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار آرام و دلسوز و ماهر
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فرشته نجات کوچولو ها که حتی نمیتونن بگن کجاشون درد میکنه ..عالی از هر نظر تشخیص و درمان .الهی که تنشون سلامت باشه و خداوند حافظ و نگهدار خود و عزیزانش باشه.
۱۴۰۵/۰۳/۰۱بسیار صبور، دقیق و خوش برخورد با اطلاعات فنی بالا و قدرت انتقال مفاهیم با زبان ساده. بهترین پزشک متخصص کودکان در تهران
۱۴۰۱/۱۱/۲۴برای تب و بیماری پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲با دانش. مودب. آرامش بخش.
۱۴۰۳/۰۲/۰۳آلرژی پسرم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی ویزیت ماهیانه دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی و دلسوز
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دکتر دخترم هستند. تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خوب و با برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر فوق العاده صبور و مهربون با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دخترمو پیش خانم دکتر میبرم ، تشخیص و اخلاقشون عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیااااااااار خانم محترم و مسئولیت پذیر، دلسوز و پیگیری هستند و الان 8 سال هست که پزشک دختر من هستن خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۷/۰۸برای چکاپ فرزندم رفتم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳با سلام من از خانم دکتر شاهمیری بسیار راضی هستم ایشون هم در برخورد عالی هستند هم در تشخیص و اینکه بسیار صبور و با آرامش با بیمار رفتار میکنند و به حرف همراه گوش میدهند و هر وقت از نسخه های ایشون استفاده کردم دخترم بهبود پیدا کردند امیدوارم همیشه سلامت باشند
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عالی به معنای واقعی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸فوق العاده هستند در درجه اول آرامش و صبوری که دارند استرس مادر را به شدت کم میکند داروهای زیاد و بی مصرف تجویز نمیکنند بسیار دقیق چک میکنند تنها پزشکی که برای سلامتی فرزندم بهشون اعتماد میکنم ایشون هستند انشاالله همیشه موفق باشند
۱۴۰۱/۱۱/۱۹عالی فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۰۴مهربان با تجربه و دانش زیاد و مسئولیت زیاد در قبال بیمار دارند
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عالی هستن در کل
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر بسیار دقیق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۹/۱۲خانم دکتر واقعا ممنون واقعا شما دکتر حاذقی هستید پسر من ۵ روز تب داشت و هر دکتری بردیم تشخیص ندادن ولی شما با یک نسخه بیماری پسر من و تشخیص دادید و پسرم خوب شد واقعا ممنون خانم دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بسیار آرام و حاذق و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار باحوصله و دقیق هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی پزشک حاذقی هستن و با حوصله و دقت گوش میکنن و پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی با سواد و با اخلاق و حاذق هستند و پیگیر و در دسترس، در یک کلام بی نظیر اند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴من ۲سال هست ک دخترم رو مرتب پیش خانم دکتر میبرم هم برای ویزیت های ماهانه وهم هنگام بیماری،بسیارراضی ام،خیلی کاربلد،دلسوز و مجرب هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶دکتر دختر و پسرم هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بهترین دکتر کودکان، خیلی دقیق و با صبر و حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰شریف، خوش اخلاق، حاذق ، همه جوره عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳نوزادی از بدو تولد تحت نظر ایشان است ،بسیار آرامش دارند و همه جوره آدم رو ساپورت می کنند و هیچ نگرانی ندارم ،راحت هم می تونم باهاشون ارتباط برقرار کنم و سوالم رو بپرسم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴هر ماه دخترم رو برای چکاب میبرم خیلی دکتر دلسوز و صبوری هستن و کامل همچی رو تو ضیح میدن من واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بسیار دکتر متخصص و مهربانی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار کاربلد صبور و همراه کودک. باید از اول بچه را میبردم پیش خانم دکتر.
۱۴۰۴/۱۰/۰۴بسیار صبور و عالم داروی الکی نمیدن و تا حد ممکن والدین و کودک رو درک میکنن و شرح حال دقیق میگیرن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار با تجربه و تشخیص عالی دارند با یک نسخه پسرم بعد ازیک ماه بیماری درمان شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۳بسیار دکتر خوب، حاذق، با حوصله و همیشه در دسترسی هستند، از ده روزگی دخترم تا الان که ١٨ ماهش هست، پیش خانم دکتر رفتیم و خیلی راضی هستیم، خدا رو شکر میکنم که ایشون رو سر راه ما قرار داد. باعث آرامش خاطر ما هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴نوزادم رو بردم فعلا دو جلسه بردم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکترمهربون و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خیلی خوب و آروم هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دقیق و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سلام دخترم 6 سال وزنش 20 کیلو خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار خوشبرخورد، صبور، با معلومات، متبحر
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ایشون عالی و بسیار کاربلد و خوش برخورد و یک انسان به تمام معنی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱تشخیص و دارو عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی مهربون
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر خوبی هس
۱۴۰۳/۰۷/۱۵از نوزادی دخترم پیش ایشون میرم بسیار حرفه ای ارامشبخش و دلگرم کننده هستن و اهل داروی الکی دادن نیستن و همیشه در دسترس اند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عالیییییی فوق العاده دلسوز و خوش اخلاق در کنار تخصصی که دارن
۱۴۰۲/۰۹/۱۸من نوزادم از بدو تولدتحت نظر خانم دکتر هست، زردی و کم کاری تیروئید داره، خانم دکتر اینقدر با حوصله و مهربانی هر دفعه برام توضیح میدن که خیلی خوشحالم خدا ایشون رو سر راهم قرار داده
۱۴۰۱/۱۲/۰۵دخترم مریض بود و دکتر شاهمیری بسیار عالی معالجه کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالللی بسیار حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۶از همه نظر ماه هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بسیار عالی و با سواد
۱۴۰۴/۰۱/۱۴برای بیمار وقت می ذارن و با دقت به سوالها پاسخ میدن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰