برای دریافت نوبت از دکتر شیرین وفایی متخصص کودکان در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر شیرین وفایی متخصص کودکان در تهران: خیابان آزادی . آذربایجان .بعد از ۴ راه بهبودی . روبروی وزارت کار . کوچه اشیان . بالای داروخانه دکتر فریدی طبقه ۴ واحد ۷
تلفنهای مطب دکتر شیرین وفایی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آزادی . آذربایجان .بعد از ۴ راه بهبودی . روبروی وزارت کار . کوچه اشیان . بالای داروخانه دکتر فریدی طبقه ۴ واحد ۷
بسیار محترم و با حوصله درمان عالی برای سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸برای درمان زردی نوزادم دستگاه معرفی کردند بسیار موثر بود ممنون از خانم دکتر مهربون و نازنین
۱۴۰۳/۱۰/۱۷(گریه نوزاد) به علت کولیک عالی مهربون وخیلی مسئولیت پذیر هستند خیلی حرفه ای و فوق العاده خوش انرژی اند، دوباره هم مراجعه میکنیم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر بسیار خوب و مهربونی هستن . در تشخیص بیماری عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹سرماخوردگی و آلرژی تشخیص کاملا درست و اخلاق خوش
۱۴۰۳/۰۷/۳۰برای درمان شپش مهدکودک راهنمایی خواستم درمانشان عالی بود خیلی هم خوش اخلاق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵برای درمان زردی مراجعه کردم . دستگاه در منزل دادند . سریع زردی پایین اومد .
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فوق العاده خوش برخورد،با ادب،با شعور،با حوصله،با انرژی با کودک برخورد کردند. بسیار با معلومات و دانا و با تجربه هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی دکتر با حوصله و خوش برخوردی بودن و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خیلی برای فرزندم وقت گذاشتن وخیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دخترم تا یک ماهگی زردی داشت. با تشخیص و درمان درست ایشون ،زردیش کاملا رفع شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای سرفه طولانی مراجعه کردم ،درمانشون عالی بود .
۱۴۰۴/۰۹/۲۲با سلام خدمت همه همشهریان عزیز که دنبال دکتر خوب و با اخلاق هستن خانم دکتر خیلی کارش درسته و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی خوب با حوصله، با اخلاق و بدون اینکه استرس زا باشن راهنمایی می کنن و قدم به قدم همراه هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار پزشک مهربون وباحوصله و روش درمان موثر
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بسیار مهربان و دلسوز و بسیار تشخیص عالی داشتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰برای درمان یبوست فرزندم مراجعه کردم بسیاررضایت بخش بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۳برای سرفه طولانی مراجعه کردم. خیلی راضی بودم . بسیار خوش اخلاق و باسواد هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳تشخیص بلوغ زودرس . عالی هستن .
۱۴۰۳/۰۸/۰۳رفتار بسار خوب خیلی خیلی برای فرزندم وقت گذاشتند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی راضی بودم از طبابت ایشون . عالی بود و خیلی هم مهربون و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالیههههه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار ارام و خوش اخلاق، وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خوشبرخورد، باحوصله و حرفهای
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی دکتر با اخلاق و مهربونی بودن، با حوصله معاینه کردن دخترم رو و جواب سوالاتم رو کامل دادن. تجویزشون هم خیلی خوب بود. راضی بودم واقعا
۱۴۰۴/۱۰/۲۹با سلام من برای بیماری دخترم خدمت خانوم دکتر رسیدم بسیار دکتر حاذق و ماهری هستن تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵برای درمان عفونت گوش مراجعه داشتم و از ایشان راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹دکتر خوب ومهربونیه و نسخشم ولقعا حرف نداره
۱۴۰۳/۱۰/۲۹