دکتر ایمان سیدزاده جراح و متخصص چشم (بورد تخصصی) با شماره نظام پزشکی 113296 در اصفهان فعالیت دارد. مطب دکتر سیدزاده در خانه اصفهان، خیابان گلخانه، جنب بانک تجارت، ساختمان تیام، طبقه چهارم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر ایمان سیدزاده یکی از پزشکان متخصص در زمینه جراحی و بیماریهای چشم است که با شماره نظام پزشکی 113296 در شهر اصفهان فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی چشمپزشکی بوده و به عنوان جراح و متخصص چشم (دارای بورد تخصصی) شناخته میشوند. مطب دکتر ایمان سیدزاده در اصفهان، خانه اصفهان، خیابان گلخانه، جنب بانک تجارت، ساختمان تیام، طبقه چهارم واقع شده و دسترسی مناسبی برای بیماران این منطقه فراهم نموده است.
دکتر ایمان سیدزاده با سالها تجربه در حوزه بیماریهای چشم، خدمات متنوعی در زمینه معاینه و درمان اختلالات بینایی و جراحیهای چشمی ارائه میدهد. تخصص ایشان شامل تشخیص و درمان بیماریهای رایج چشم مانند آب مروارید، آب سیاه، عیوب انکساری، مشکلات قرنیه، عفونتها و آلرژیهای چشمی است. بسیاری از بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر ایمان سیدزاده، اصفهان را به عنوان مقصد اصلی خود برای دریافت خدمات تخصصی چشمپزشکی انتخاب میکنند.
دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر ایمان سیدزاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکانپذیر است و بیماران میتوانند بدون نیاز به تماس تلفنی به راحتی زمان مراجعه خود را رزرو کنند. همچنین بیماران از برخورد حرفهای، تشخیص دقیق و توضیحات کامل ایشان رضایت بالایی داشتهاند و این امر در نظرات و میزان توصیه بیماران کاملاً مشهود است.
دکتر ایمان سیدزاده به عنوان جراح و متخصص چشم در اصفهان، با تمرکز بر درمان بیماریهای چشم و ارائه مشاورههای تخصصی، نقش مؤثری در ارتقاء سلامت بینایی بیماران این منطقه ایفا میکند. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا نوبت ویزیت، مراجعه به مطب ایشان در خیابان گلخانه اصفهان توصیه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خانه اصفهان - خیابان گلخانه - جنب بانک تجارت - ساختمان تیام-طبقه چهارم
آب مروارید داشتم و ایشون عمل کردند.
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عالی بود تشخیصش
۱۴۰۴/۰۹/۳۰خیلی صبور و به حرفهای بیمار گوش میدن
۱۴۰۲/۱۰/۱۷معمولی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱سرخی چشم ..عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰دکتر خوبی هستند دیابت دارم و برای معاینه دوره ای مراجعه داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵آب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۱۳کار ایشان واقعا عالی است
۱۴۰۲/۰۷/۲۶بسیار عالی وتشخیص درست وتجویز داروی مؤثر از همه مهمتر اخلاق خوش وبرخورد شایسته ایشان تجربه خوبی بود .
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خیلی سریع بیمارا رو ویزیت میکردن تقریبا تو یه ربع ۴ تا مریض ویزیت کردن که به نظرم این میزان عجله برای ایشون که مطبشون مرکز شهر نیست و شلوغیهای اونجا رو نداره جالب نبود
۱۴۰۵/۰۲/۲۱معاینه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳فقط یکبارویزیت شدموبایدواسه ویزیت بعدی باجواب سی تی اس کن مراجعه میکردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶معاینه دقیق داشتن و تشخیص درست و بجا
۱۴۰۰/۰۷/۱۷برای چکاپ مراجعه نمودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹معاینه و تغییر شماره عینک. عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر خوش اخلاق ومتعهد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸برای دخترم رفتیم.سریع نوبتمون شد.ویزیت مناسب.منشی بسیار خوش برخورد.اقای دکتر عالی هستن.بسیار حرفه ای و با حوصله و خوش برخورد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عالی هستند من که راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴معطلی خیلی کم هست ،دقت وتشخیص عالی،ما چندین سال هست،خانوادگی به ایشون مراجعه میکنیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶ایشان بسیار پزشک ماهری است
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴برای ضعیفی چشم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پزشک صبور و حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عمل لیزیک عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱چشم عمل داشت و تشخیص اقای دکتر درست بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰با سلام .روز بخیر .با حوصله .وصبور وحاذق هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۷خوب بودند
۱۴۰۱/۱۱/۲۵خیلی خوش برخورد و دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۹سلام من پارسال یه دونه گوشه خارجی چشمم زده بود که با یک پماد و شامپوی بچه مشکلم حل شد ممنون از آقای دکتر سیدزاده
۱۴۰۳/۰۸/۲۱چک قرمزی چشم مشکل خاصی نبود.
۱۴۰۲/۰۱/۰۷عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۳صبر و حوصله و بررسی دقیقی که انجام میدن حس اعتماد خوبی به بیمار میده
۱۴۰۲/۰۶/۰۸راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱آلرژی چشمی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱مشکل ضعیف بودن چشم ، بسیار با اخلاق و پیگیر هستن و تجویزاشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷برای دیابت بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خوب بودند
۱۴۰۱/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۷خوب بودند
۱۴۰۲/۰۵/۰۷من برای معاینه سنجش رفتم عالی بودن هم اخلاق خوب وخوش رو ،،عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۵دیابت دارم وتحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰جهت درمان گلوکوم مراجعه کردم .آقای دکتر بسیار خوشبرخورد ومهربان وباحوصله اند وخیلی به بیمارشون احترام میذارند و به دقت گوش میدن وتشخیصشون عالیه و خیلی با سوادند.طبیب فرزانه وبزرگوار و نمونه در علم و اخلاق و ادب اند.
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عالی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۹ضعف بینایی نتیجه تجویز عینک
۱۳۹۹/۰۶/۳۱پسرم را برای سنجش آوردم خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۲برای تعویض عینک مراجعه کردم دکتر صبور و خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰معاینه باحوصله و دقیق. رفتار مناسب.
۱۴۰۴/۰۸/۱۹جراحی آب مروارید عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکترفوق العاده صبوری بودن.من برای تیک پلک دختر 3ساله ام رفتم.منتظرنتیجه هستم.
۱۳۹۸/۰۷/۱۰دارویی که آقای دکتر برام تجویز کردن اثر خوبی داشته
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار عا
۱۳۹۷/۱۰/۲۴پزشک فوق العاده ای هستن هم در طبابت و هم در برخورد بابیمار.بسیار عالی و صبور و باسواد هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۸برای معاینه وعینک خوب بودن اخلاق خوب وخوش صحبت وکاردرست هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰دکتر خ
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خشکی چشم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیار متین و خوش بر خورد ومجرب در کارشون بودند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۸خشکی چشم و بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۵/۰۸بسیار با حوصله و صبور هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶من دخترم رو بخاط تنگی مجرای اشکی بردم پیششون میل زدن براش.خیلی راضی بودم.هم از نظر کارشون.هم اخلاقشون.
۱۳۹۷/۱۱/۲۶مشکل قرنیه عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۶خشکی چشم که تا حدودی برطرف شد
۱۳۹۸/۰۴/۳۰سلام دکتری صبور خوش اخلاق و کاردان هستن به دوستان هم توصیه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹برای استیگمات
۱۴۰۴/۰۱/۱۹آب مروارید نارس داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱معاینه و تجویز عینک
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عالی وبسیار مسئول
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر خوش اخلاق ودر طبابت با حوصله وماهر
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۳۰جوش در پلک پایین ک خداروشکر با تجویز ایشان درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱متخصص بسیار مجبرب
۱۴۰۰/۱۱/۱۰تشخیص درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مشکل مگس پران
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار محترم و حرفه ای در کارش
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر با حوصله و با دقت و ماهر
۱۴۰۴/۰۹/۱۶راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۲بی نظیره
۱۴۰۰/۰۵/۱۵تاری چشم به دلیل پیرچشمی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴متخصص و باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عفونت چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲برای معاینه رفته بودم بسیار صبور و خوش اخلاق بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹برای معاینه چشم وتعویض عینک مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵پسرم خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تاری دید داشتم و با تشخیص سریع و دادن عینک،بدون سر درد و....به راحتی می بینم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عفونت چشم دخترم ، سریع درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶یک هفته پیش عمل لیزر prk واقعا عالی و فوق العاده بود من به شخص خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دقت و معاینه مفصل چشم
۱۴۰۱/۱۰/۲۴دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴گل مژه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲جراح خیلی خوبی هستن ،من خودم و دخترام پیششون اومدیم همخوش اخلاق هستن هم حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۲۰آب مروارید دارم ولی هنوز با عمل موافقت نکردند
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بینایی سنجی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار صبور و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عفونت چشمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۵عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم.جناب دکتر سیدزاده هم در طبابت بسیار حاذق و کاربلد هستند و دانش پزشکی به روز دارند و هم بسیار خوش برخورد و متواضعند .پزشک بسیار خوش اخلاق و باسواد و دلسوزی هستند.از هر لحاظ بی نظیر و فوق العاده هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۹چک کردن شماره چشم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی باوقار خوش اخلاق وکار درست
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام دکتر سیدزاده دکتر خوب و کاملا وقت میگذارند برای مریض وبا صبوری معالجه میکنند بسیار رفتارخوب و مناسبی با بیمار دارنند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برای عمل اب مروارید رفتم که گفتن ۳ماه دیگه بیا
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ضعیف بود عینک دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عمل آب مروارید بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۲چکاب معمولی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳حساسیت
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۸کلوکوم خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱پسرم بیماری چشم داشته درمان شده
۱۴۰۲/۰۴/۰۲اکی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مادر شوهرم رو بردم پیشش کارشون عالی بود معاینه ودار و برای درمان چشمش
۱۴۰۱/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۱خوب هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۵فشارچشمم بالا بوددارونوشت بهترشدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۹بسیار دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۸تجویز عینک
۱۴۰۲/۱۰/۲۶عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱تشخیص آب مروارید
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکترخوبی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۱۷باحوصله و تشخیص درست و درمان انجام شد.
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۱اخلاق خوب. دقت بالا. پیشنهاد دلسوزانه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸معاینه تشخیص آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای ضعیفی چشم مراجعه کردم عینک گرفتم عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰پزشک حاذق و صبور
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عفونت پلک
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عفونت پلک
۱۴۰۱/۰۲/۱۴بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خوب بودن برای چکاپذفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸واقعا کار درست و خوشبرخورد
۱۳۹۷/۱۲/۱۲آب مروارید داشتم بسیار عالی عمل شدم و از کار دکتر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عفونت چشمی داشتم وبسیارتسخیصشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۴سلام دکتر خیلی خوب هستندباحوصله ودقت برای بیماروقت میزارند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹هر دو فرزندم تشخیص و درمانشون عالی هستش
۱۴۰۲/۱۰/۲۷دکتر بسیار مودب،خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۵/۲۶بینایی سنجی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بابت معاینه چشم خیلی با دقت بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸ویزیت بررسی کره چشم چکاپ
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عمل چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دکتر عالی و با دقتی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عفونت پلک
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار عالی،صبور،تمیز
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹تا حدودی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸گلوکوم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸فقط یکبار خدمت ایشان رفته ام
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عمل لیزیک انجام دادم عالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۵دکترخوش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲آقای دکتر بسبار آرام، متین و با حوصله معاینات چشم را انجام میدهند. اصلا به بیمار استرس وارد نمیکنند و در کارشان دقیق هستند. ما خانوادگی برای چکاپ چشم به ایشان مراجعه میکنیم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸اخلاق خوب مشاوره و راهنمایی بیمار
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار خوش برخورد و ماهر و منشی ایشون هم بسیار خوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بسیار دکتر دقیق و با دقتی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۶وظیفه شناس و کاربلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۴معاینه چشم در۳مرحله تکمیلی
۱۴۰۱/۱۱/۰۸هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار با اخلاق و مجرب
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تحت درمان و راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲تشخیص ضعیفی چشم دختر 7 سالم و پیگیری
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶معاینه چشمی و دریافت قطره چشم برای جرقه های چشمی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تشخیص عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عالی و پرفکت
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خوب بوده
۱۴۰۲/۰۴/۲۱معاینه دوره ای چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۰۸خیلی خوش اخلاق و دقیق بودند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰خشکی چشم داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹معاینه
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی دقیق و خو
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من برای چکاپ چشم خودم و خانواده به ایشون مراجعه داشتم. الحمدلله تا حالا مشکل خاصی نداشتیم. از اخلاق و برخورد محترمانه ایشون راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۱آستیگمات چشم پسرم وحساسیت چشمیش وتجویز قطره بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵تشخیص ودرمان خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بد نیست
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خشکی چشم داشتم .وبعد از استفاده از دارو های تجویز شده ایشون بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲رضایت داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عاااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸پزشک بااخلاق و باسواد
۱۴۰۳/۰۲/۱۵عالی اب مرپارید
۱۴۰۴/۰۹/۰۱معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار خوش اخلاق و خونگرم و متشخص .همچنین باسواد و مسلط و حرفه ای . کمتر پزشکی رو مثل ایشون دیدم که انقدر با وجدان وخوشبرخورد و کاردرست باشن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹اپتومتری
۱۴۰۳/۱۱/۲۱چک ماهیانه
۱۴۰۴/۰۴/۲۷مشکل خارش چشم ونتیجه هم خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۵مشکل تورم اطراف چشم داشتم با یک ویزیت درمان شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ابرمروارید
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۶پزشک خوبی هستند بیمار را با دقت بسیار ویزیت میکنند منشی شون خوب و خوش برخورده و مطب تمیز و مرتب بود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۲بسیار خوب و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تغییر شماره عینک
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بسیار عالی ، خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۲معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکترایمان سیدزاده شریف خوش اخلاق باسواد و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی عالی بودند.
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خوش اخلاق و با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خوب بو
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱دکتر خوب وعالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۷عالی بود تش
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عااالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ضعیف بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۱درود . قرنیه چشمم میسوخت که ایشان جسم خارجی از چشمم خارج کردند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴