۴۶۶ نفر
دکتر ایمان سیدزاده

دکتر ایمان سیدزاده

جراح و متخصص چشم (بورد تخصصی)

متخصص شماره نظام: ۱۱۳۲۹۶
۴۸۷ نفر

آب مروارید داشتم و ایشون عمل کردند.

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

عالی بود تشخیصش

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

خیلی صبور و به حرفهای بیمار گوش میدن

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

معمولی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

سرخی چشم ..عالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

دکتر خوبی هستند دیابت دارم و برای معاینه دوره ای مراجعه داشتم

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

کار ایشان واقعا عالی است

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

بسیار عالی وتشخیص درست وتجویز داروی مؤثر از همه مهمتر اخلاق خوش وبرخورد شایسته ایشان تجربه خوبی بود .

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

خیلی سریع بیمارا رو ویزیت میکردن تقریبا تو یه ربع ۴ تا مریض ویزیت کردن که به نظرم این میزان عجله برای ایشون که مطبشون مرکز شهر نیست و شلوغیهای اونجا رو نداره جالب نبود

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

معاینه

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

فقط یکبارویزیت شدموبایدواسه ویزیت بعدی باجواب سی تی اس کن مراجعه میکردم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

معاینه دقیق داشتن و تشخیص درست و بجا

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

برای چکاپ مراجعه نمودم

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

معاینه و تغییر شماره عینک. عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

دکتر خوش اخلاق ومتعهد

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

برای دخترم رفتیم.سریع نوبتمون شد.ویزیت مناسب.منشی بسیار خوش برخورد.اقای دکتر عالی هستن.بسیار حرفه ای و با حوصله و خوش برخورد.

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

عالی هستند من که راضی هستم

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

معطلی خیلی کم هست ،دقت وتشخیص عالی،ما چندین سال هست،خانوادگی به ایشون مراجعه میکنیم

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

ایشان بسیار پزشک ماهری است

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

دکتر خوبی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

معاینه چشم

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

برای ضعیفی چشم مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

پزشک صبور و حاذق هستند

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عمل لیزیک عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

چشم عمل داشت و تشخیص اقای دکتر درست بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عااااالی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

با سلام .روز بخیر .با حوصله .وصبور وحاذق هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۷

خوب بودند

۱۴۰۱/۱۱/۲۵

خیلی خوش برخورد و دقیق هستند

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

سلام من پارسال یه دونه گوشه خارجی چشمم زده بود که با یک پماد و شامپوی بچه مشکلم حل شد ممنون از آقای دکتر سیدزاده

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

چک قرمزی چشم مشکل خاصی نبود.

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

عالی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

صبر و حوصله و بررسی دقیقی که انجام میدن حس اعتماد خوبی به بیمار میده

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

راضی هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

آلرژی چشمی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

مشکل ضعیف بودن چشم ، بسیار با اخلاق و پیگیر هستن و تجویزاشون عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

برای دیابت بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

خوب بودند

۱۴۰۱/۱۱/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

خوب بودند

۱۴۰۲/۰۵/۰۷

من برای معاینه سنجش رفتم عالی بودن هم اخلاق خوب وخوش رو ،،عالی

۱۴۰۱/۰۶/۱۵

دیابت دارم وتحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

جهت درمان گلوکوم مراجعه کردم .آقای دکتر بسیار خوشبرخورد ومهربان وباحوصله اند وخیلی به بیمارشون احترام میذارند و به دقت گوش میدن وتشخیصشون عالیه و خیلی با سوادند.طبیب فرزانه وبزرگوار و نمونه در علم و اخلاق و ادب اند.

۱۴۰۱/۰۳/۳۱

عالی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

ضعف بینایی نتیجه تجویز عینک

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

پسرم را برای سنجش آوردم خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

برای تعویض عینک مراجعه کردم دکتر صبور و خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۱۰

معاینه باحوصله و دقیق. رفتار مناسب.

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

جراحی آب مروارید عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

دکترفوق العاده صبوری بودن.من برای تیک پلک دختر 3ساله ام رفتم.منتظرنتیجه هستم.

۱۳۹۸/۰۷/۱۰

دارویی که آقای دکتر برام تجویز کردن اثر خوبی داشته

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

بسیار عا

۱۳۹۷/۱۰/۲۴

پزشک فوق العاده ای هستن هم در طبابت و هم در برخورد بابیمار.بسیار عالی و صبور و باسواد هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

برای معاینه وعینک خوب بودن اخلاق خوب وخوش صحبت وکاردرست هستن

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

دکتر خ

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

خشکی چشم

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

بسیار متین و خوش بر خورد ومجرب در کارشون بودند.

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

خشکی چشم و بهتر شدم

۱۳۹۸/۰۵/۰۸

بسیار با حوصله و صبور هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

من دخترم رو بخاط تنگی مجرای اشکی بردم پیششون میل زدن براش.خیلی راضی بودم.هم از نظر کارشون.هم اخلاقشون.

۱۳۹۷/۱۱/۲۶

مشکل قرنیه عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

خشکی چشم که تا حدودی برطرف شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰

سلام دکتری صبور خوش اخلاق و کاردان هستن به دوستان هم توصیه کردم

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

برای استیگمات

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

آب مروارید نارس داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

معاینه و تجویز عینک

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

عالی وبسیار مسئول

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

دکتر خوش اخلاق ودر طبابت با حوصله وماهر

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

جوش در پلک پایین ک خداروشکر با تجویز ایشان درمان شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

متخصص بسیار مجبرب

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

تشخیص درست بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عفونت چشم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

مشکل مگس پران

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

بسیار محترم و حرفه ای در کارش

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

دکتر با حوصله و با دقت و ماهر

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

بی نظیره

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

تاری چشم به دلیل پیرچشمی

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

متخصص و باتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

عفونت چشم

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

برای معاینه رفته بودم بسیار صبور و خوش اخلاق بودند

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

برای معاینه چشم وتعویض عینک مراجعه کردم

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

پسرم خوب شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

تاری دید داشتم و با تشخیص سریع و دادن عینک،بدون سر درد و....به راحتی می بینم.

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

عفونت چشم دخترم ، سریع درمان شد

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

یک هفته پیش عمل لیزر prk واقعا عالی و فوق العاده بود من به شخص خیلی خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

دقت و معاینه مفصل چشم

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

دکتر خوب و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

گل مژه

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

جراح خیلی خوبی هستن ،من خودم و دخترام پیششون اومدیم همخوش اخلاق هستن هم حرفه ای

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

آب مروارید دارم ولی هنوز با عمل موافقت نکردند

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

بینایی سنجی

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

بسیار صبور و دقیق هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

عفونت چشمی

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضیم.جناب دکتر سیدزاده هم در طبابت بسیار حاذق و کاربلد هستند و دانش پزشکی به روز دارند و هم بسیار خوش برخورد و متواضعند .پزشک بسیار خوش اخلاق و باسواد و دلسوزی هستند.از هر لحاظ بی نظیر و فوق العاده هستند.

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

چک کردن شماره چشم

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

عالی باوقار خوش اخلاق وکار درست

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

معاینه چشم

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

سلام دکتر سیدزاده دکتر خوب و کاملا وقت میگذارند برای مریض وبا صبوری معالجه میکنند بسیار رفتارخوب و مناسبی با بیمار دارنند

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

برای عمل اب مروارید رفتم که گفتن ۳ماه دیگه بیا

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

ضعیف بود عینک دادن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

عمل آب مروارید بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

چکاب معمولی چشم

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

حساسیت

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

کلوکوم خیلی عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

پسرم بیماری چشم داشته درمان شده

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

اکی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

مادر شوهرم رو بردم پیشش کارشون عالی بود معاینه ودار و برای درمان چشمش

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

دکتر عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

خوب هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

فشارچشمم بالا بوددارونوشت بهترشدم

۱۳۹۸/۱۲/۰۹

بسیار دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

تجویز عینک

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

تشخیص آب مروارید

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

دکترخوبی بودند

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

باحوصله و تشخیص درست و درمان انجام شد.

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

اخلاق خوب. دقت بالا. پیشنهاد دلسوزانه

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

معاینه تشخیص آب مروارید

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

برای ضعیفی چشم مراجعه کردم عینک گرفتم عالی بودن

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

پزشک حاذق و صبور

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

عفونت پلک

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عفونت پلک

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

خوب بودن برای چکاپذفتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

واقعا کار درست و خوشبرخورد

۱۳۹۷/۱۲/۱۲

آب مروارید داشتم بسیار عالی عمل شدم و از کار دکتر راضی هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

عفونت چشمی داشتم وبسیارتسخیصشون عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

سلام دکتر خیلی خوب هستندباحوصله ودقت برای بیماروقت میزارند

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

هر دو فرزندم تشخیص و درمانشون عالی هستش

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

دکتر بسیار مودب،خوش اخلاق و دلسوز

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

بینایی سنجی

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

بابت معاینه چشم خیلی با دقت بودند

۱۴۰۱/۰۶/۱۶

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

ویزیت بررسی کره چشم چکاپ

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

عمل چشم

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

دکتر عالی و با دقتی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عفونت پلک

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

بسیار عالی،صبور،تمیز

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

تا حدودی درمان شدم

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

گلوکوم

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

فقط یکبار خدمت ایشان رفته ام

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

عمل لیزیک انجام دادم عالی

۱۳۹۷/۱۰/۱۵

دکترخوش اخلاق وکاربلد

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

آقای دکتر بسبار آرام، متین و با حوصله معاینات چشم را انجام میدهند. اصلا به بیمار استرس وارد نمیکنند و در کارشان دقیق هستند. ما خانوادگی برای چکاپ چشم به ایشان مراجعه میکنیم.

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

اخلاق خوب مشاوره و راهنمایی بیمار

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

بسیار خوش برخورد و ماهر و منشی ایشون هم بسیار خوش اخلاق هستند

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

بسیار عالی و دقیق

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

بسیار دکتر دقیق و با دقتی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

وظیفه شناس و کاربلد

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

معاینه چشم در۳مرحله تکمیلی

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بسیار با اخلاق و مجرب

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

تحت درمان و راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

تشخیص ضعیفی چشم دختر 7 سالم و پیگیری

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

معاینه چشمی و دریافت قطره چشم برای جرقه های چشمی

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

تشخیص عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۱۰

عالی و پرفکت

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

خوب بوده

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

معاینه دوره ای چشم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

راضی بودم

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

خیلی خوش اخلاق و دقیق بودند

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

خشکی چشم داشتم درمان شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

معاینه

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

عالی دقیق و خو

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

من برای چکاپ چشم خودم و خانواده به ایشون مراجعه داشتم. الحمدلله تا حالا مشکل خاصی نداشتیم. از اخلاق و برخورد محترمانه ایشون راضی بودم.

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

آستیگمات چشم پسرم وحساسیت چشمیش وتجویز قطره بسیار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

تشخیص ودرمان خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

بد نیست

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

خشکی چشم داشتم .وبعد از استفاده از دارو های تجویز شده ایشون بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

رضایت داشتم

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

عاااالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

پزشک بااخلاق و باسواد

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

عالی اب مرپارید

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

معاینه

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بسیار خوش اخلاق و خونگرم و متشخص .همچنین باسواد و مسلط و حرفه ای . کمتر پزشکی رو مثل ایشون دیدم که انقدر با وجدان وخوشبرخورد و کاردرست باشن

۱۴۰۱/۰۴/۱۹

اپتومتری

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

چک ماهیانه

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

مشکل خارش چشم ونتیجه هم خوب بود

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

مشکل تورم اطراف چشم داشتم با یک ویزیت درمان شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۴

ابرمروارید

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

بسیار عالی هستند

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

پزشک خوبی هستند بیمار را با دقت بسیار ویزیت میکنند منشی شون خوب و خوش برخورده و مطب تمیز و مرتب بود.

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

بسیار خوب و خوش برخورد هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

تغییر شماره عینک

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

بسیار عالی ، خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

معاینه

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

دکترایمان سیدزاده شریف خوش اخلاق باسواد و دلسوز

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

خیلی عالی بودند.

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

خوش اخلاق و با حوصله هستند و تشخیص خوبی دارند

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

خوب بو

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

دکتر خوب وعالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

خوب بود

۱۴۰۱/۰۵/۲۷

عالی بود تش

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

عااالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

خوب بوده است

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

ضعیف بودن

۱۳۹۹/۰۶/۱۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۱۱

درود . قرنیه چشمم میسوخت که ایشان جسم خارجی از چشمم خارج کردند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۶/۲۴
آدرس و تلفن مطب دکتر ایمان سیدزاده
اصفهانخانه اصفهان - خیابان گلخانه - جنب بانک تجارت - ساختمان تیام-طبقه چهارم
شنبه .یکشنبه . دوشنبه . سه شنبه صبح ۱۰ تا ۱۲
چهارشنبه عصر ۵ تا ۷
دریافت نوبت تلفنی: ۰۹۰۵۲۷۳۳۹۲۷
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۲
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۲

    دکتر ایمان سیدزاده جراح و متخصص چشم (بورد تخصصی) با شماره نظام پزشکی 113296 در اصفهان فعالیت دارد. مطب دکتر سیدزاده در خانه اصفهان، خیابان گلخانه، جنب بانک تجارت، ساختمان تیام، طبقه چهارم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.

    دکتر ایمان سیدزاده یکی از پزشکان متخصص در زمینه جراحی و بیماری‌های چشم است که با شماره نظام پزشکی 113296 در شهر اصفهان فعالیت می‌کند. ایشان دارای مدرک تخصصی چشم‌پزشکی بوده و به عنوان جراح و متخصص چشم (دارای بورد تخصصی) شناخته می‌شوند. مطب دکتر ایمان سیدزاده در اصفهان، خانه اصفهان، خیابان گلخانه، جنب بانک تجارت، ساختمان تیام، طبقه چهارم واقع شده و دسترسی مناسبی برای بیماران این منطقه فراهم نموده است.

    دکتر ایمان سیدزاده با سال‌ها تجربه در حوزه بیماری‌های چشم، خدمات متنوعی در زمینه معاینه و درمان اختلالات بینایی و جراحی‌های چشمی ارائه می‌دهد. تخصص ایشان شامل تشخیص و درمان بیماری‌های رایج چشم مانند آب مروارید، آب سیاه، عیوب انکساری، مشکلات قرنیه، عفونت‌ها و آلرژی‌های چشمی است. بسیاری از بیماران مراجعه‌کننده به مطب دکتر ایمان سیدزاده، اصفهان را به عنوان مقصد اصلی خود برای دریافت خدمات تخصصی چشم‌پزشکی انتخاب می‌کنند.

    دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر ایمان سیدزاده از طریق سامانه نوبت دات آی آر امکان‌پذیر است و بیماران می‌توانند بدون نیاز به تماس تلفنی به راحتی زمان مراجعه خود را رزرو کنند. همچنین بیماران از برخورد حرفه‌ای، تشخیص دقیق و توضیحات کامل ایشان رضایت بالایی داشته‌اند و این امر در نظرات و میزان توصیه بیماران کاملاً مشهود است.

    دکتر ایمان سیدزاده به عنوان جراح و متخصص چشم در اصفهان، با تمرکز بر درمان بیماری‌های چشم و ارائه مشاوره‌های تخصصی، نقش مؤثری در ارتقاء سلامت بینایی بیماران این منطقه ایفا می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا نوبت ویزیت، مراجعه به مطب ایشان در خیابان گلخانه اصفهان توصیه می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خانه اصفهان - خیابان گلخانه - جنب بانک تجارت - ساختمان تیام-طبقه چهارم