مریضاشون میگن دکتر برکت قبلا زاهدان عضو هیات علمی دانشگاه بوده و سرش خیلی شلوغ بوده و اصفهان هم الان برای دانشجوهای پزشکی تدریس داره. کلا اخلاق و تشخیصش خوبه و انصافا برای مریض وقت میگذاره.
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
ناراحتی گوارشب
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
عالییی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دکتر خوب و با تجربه و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خیلی خوب بود برای مشکل یبوست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
حالت تهوع وکم اشتهایی
بااندوسکوپی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
کولیت روده داشتم و تشخیص آقای دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
ایشان پزشکی حاذق و زبردست هستند و مشکل معده ی و سو هاضمه مزمن بنده را به خوبی و استادانه مرتفع نمودند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
اسپاسم معده
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
کنسر روده
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
دکتر خیلی مهربون بااخلاق باحوصله خیلی عالین سرشار ازانرژی مثبت همچنین منشی خوبشون به تازگی مراجعه کردم درحال درمان هستم ممنون ازاقای دکتر عزیز ومنشی خوبشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
تازه شروع کرده ام و دارم آزمایش می دهم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
مشکل گوارش داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نفخ وورم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
ورم و ضعف معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دکتر خوب وتبابت عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
میکروبی شدن معده
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
تخت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
معده دردشدیدداشتم که بایک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
سلام من معده درد داشتم وهنوز هم دارم اقای دکتر دارو دادن ولی زیر دنده چپم درد میکنه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
چربی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دکتر بسیار عالی هستند و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
بسیار دکتر دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
مشکل ورم معده و یبوست دارم فعلا تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
پدرم در روده بزرگش یک توده بدخیم داشتند که اقای دکتر با انجام کولونسکوپی به موقع این توده را تشخیص داده و با معرفی به جراح به موقع این توده برداشته شدو درحال حاضروضعیت پدرم خوب است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
اندسکوپی کردم هنوز ادامه دارمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
سلام هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
آقای دکتر بسیاااار مهربان و دلسوز هستند.همه چیز را به خوبی بررسی میکنن و توضیح میدن و علمی بسیار بالا دارن.با بیمار خیلی خوب برخورد میکنن و بسیار دکتر محترمی هستن.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
فعلا ابتدای درمان می باشد وی راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بسار دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
من حالم اصلا خوب نبود و با دوبار نسخه ایشون و تشخیص روده تحریک پذیر با وجود شیردهی داروهایی رو برام تجویز کردن ک باعث بهبود حالم شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دکتر بسیار مودب وباسواد و با تجربه هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عالی و ع
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
یک مرتبه برای معده درد رفتم فعلا سونوگرافی و آندوسکوپی نوشتن که برای بار دوم نوبت دارم پیششون
فعلا که تشخیص ایشون خوب بوده تا بعد درمان ببینم چطور پیش میره
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
دکتر خوبیه عفونت معده داشتم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
صبور و متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
مشکل گوارشی اندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
عالی زخم معده داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
مشگل کبد داشتم و بعد از سه دوره کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
دکترعالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
کولونوسکوپی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
گوارشی بود نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکتر واقعا به مریضهاشون خیلی احترام میزارند من تا حالا دکتر به این صبوری ندیدم خدا عاقبت بخیرشون کنه
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
سلام من مشکل آشالازی داشتم تشخیص آقای دکتر عالی بود برای عمل ارجاع دادن جراح
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
مشکل معده درد داشتم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
دکترخوش برخورد ومخصص خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
فعلا معرفی نامه گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
مشکل معده داشتمآندوسکوپی شدم که خیلی عالی انجام دادن با تمام ترسی که داشتم ولی هیچی متوجه نشدم و اصلا بعدشم گلودرد اینا نگرفتم خیلی قشنگ انجام دادن و هنوزم تحت نظرشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
درد بعد عمل کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۴/۱۵
میکروب معده درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
مشکل معده با دارو بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
التهاب پانکراس،
فعلا بادارو تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
برای کبد مراجعه کردم هنوز درمان نشدم در حد آزمایش و سونو بوده
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
آندوسکوپی انجام دادم ، زخم معده داشتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
عالیییی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
با اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
دکتر واقعا کارشون عالی هست مادر من چندین سال هست مشکل معده داشتند وداروهای گران قیمت دکترهای دیگر دادند استفاده کردند ولی فایده نداشت ولی دکتر برکت با داروهای ارزان قیمت مادر من را خوب درمان کردند وهمچنان تحت درمان دکتر هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
بسیار بااخلاق ،دانا وپیگیر هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بسیار ع
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
برای بیماری گوارش ناراحتی معده مراجعه کردم بار اول بود تیجهاش خیلی خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
تجربه د
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
ناراحتی معده زیاد بودن اسید معده
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
کانسر کولون که با تشخیص و درمان بموقع دکتر خوبم خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
با توجه به چند مرحله که پیش دکتر ویزیت شدم واقعا از هر لحاظ دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
دکتر خوبه ای
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
کار درست و عالی و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
هپاتیت B الان کامل سالمنن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مشکل گوارش بهتر شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
جواب آندوسکوپی دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
عالی بود .مشکل میکروب معده و التهاب روده داشتم درمان شدم.
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دکتر بسی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
مشکل معده نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
تشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
در مرحله درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
دکتر خوبی هستند و برای مریضان وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عاای بود مشکل عفونت معده
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
خیییلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
زخم معده عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
درد معده
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
مشکل گوارش و الان بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
با سلام و احترام در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
بیماری کرون داشتم از سال ۹۵ با تشخیص ایشون بیماری مهار شد و تنها دکتر برکت تونستن تشخیص بدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
مشکل معده دکتر خوب است
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
قبلا که ایشان در بیمارستان خاتم بودند.من مریضش بودم واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار عالی و اثرگذار
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
مشکل گوارش داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
معده درد
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
آندو وکوتوسکوپی فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
میکروب معده داشتم خوب شدم الان بچه ام می برم پیشش
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
برخورد بسیار خوب و عالی تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
کولونوسکوپی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
فعلا مرحله اول بوده وپس از این مرحله ویزیت نظر خود رااعلام می کنم با سپاس از جناب آقای دکتر عزیز روز مرد برشما مبارک
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
معده درد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
کارشون عالیی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
اندوسکوپی، با اخلاق و تیم حرفه ای
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
دکتر عالی و فوق العاده از نظر اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مادرم مراجعه داشتند و راضی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
زخم روده
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
کبد چرب قصد نشان دادن آزمابش خون که پس از مصرف داروها به مدت 45 روز را دارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
آقای دکتر برکت دکتری خوش اخلاق و فهیم و در طبابت دکتری کار بلد هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
فوقالعاده دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
بسیار عالی ومهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
زخم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
دانشمند و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
دو مرحله مراجعه داشته و دوره درمان به اتمام نرسیده
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
مشکل IBSو خداروشکر حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خوب بودند و درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
میکروب معده داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
دکتر برکت، هم دکتر خوبیه و هم آدم خیلی خوب و باشخصیتی هست
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
فعلا در حین درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی با حصله و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
درحال بررسی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
عفونت وزخمی معده
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
درد معده
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
کبد چرب
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
تازه پ
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
مشکل کولیت روده و بهبودی آن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
مشکل معده داشتم اندیسکوپی کردم عالی بود کار شون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیارپزشک حاذق وبااخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
خونریزی داخلی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
خیلی حوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
تشخیص بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
مشکل زخم معده
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
ورم معده
عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
مشکل گوارش حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
کنسر کولن.معرفی به جراح و عمل موفق.
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
معده درد
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
عالی دکتر با دانش و اطلاعات
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سلام من راحتی معده داشتم داروداد بهتره شدم کولونوسکوپی هم گرفتن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بسیار عالی وبا تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
فوقالعاده دلسوز و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
سلام،من شدید معده درد میشدم و با داروهای دکتر خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
مشکل دل پیچه و اسهال
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
من محمود شهبازی خوزستان .از دکترهای دزفول قطع امید کرده بودم آمدم خدمت دکتر مجید برکت شکر خدا یک سال هست خیلی حالم خوب شده ممنون از جناب دکتر مجید برکت بابت درمان و تشخیص درست و بهبودی من
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
مشکل درد شدید شکم، که ایشان با بررسی دقیق آندوسکپی و درست مشکل زخم معده را شناسایی کردند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
فعلا در مرحله شروعم ظاهرا دکتر خوبی باید باشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
تشخیص صحیح توده روده در کولونسکوپی مادرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
مشکل معده داشتم تشخیصش عالی بود خیلی راضیم از درمانم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
سلام درحدمعاینه خدمت رسیدیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
آقای دکتر بسیار دکتر با تجربه وبا حوصله هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
دکتر بسیار خوبی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
عالی،،با دقت و با اخلاق و تشخیص صحیح ، با صبر و حوصله
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ایشان دکتری خوش رو و عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
مشکل گوارشی به علت اوضاع مالی هیچ
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
آقای دکتر خیلی صبورهستن خیلی درکارشون دقیق هستن مشکل گوارش دارم تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
کلیک روده
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
مشکل روده داشتم وخدا رو شکر با مصرف دارو بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
کاهش وزن درحال انجام ازمایشات اعلامی ایشان هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار خوش برخورد و کارشان خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
خیلی دکتر خوبی هستند واسترس الکی به آدم نمیدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
سلام مشکل روده وزخم معده فعلا در حال درمان هستم کمی بهترشدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
هنوز مرحله درمان شروع نشده کبد چرب
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
مشکل گوارش و یبوست داشتم الان خیلی بهترم از دکتر ممنونم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
معده
عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
بسیار دکتر خو
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مشکل سوزش معده و جواب خوبی هم گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
سلام .آقای دکتر حاذق ودرتشخیص بیماری عالی بودند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عالی بسی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
ناراحتی معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ناراحتی گوارشی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
عالی وبا اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
ناراحتی کبد خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
سنگ صفرا
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
خونریزی. کلونوسکوی مشکلی را نشون نداد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
اولین دکتری که بیماری من و تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
کبد چرب،تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
اندوسکوپی و کلونوسکوپی انجام دادن. کارشان دقیق بود فقط هزینه خیلی زیاد میگیرن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
واقعا دکتر پر حوصله خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
نارحتی معده داشتم خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
اندوسکوپی معده انجام دادن ونمونه برداری از معده خدارو شکر جواب پاتولوژی نرمال بود و مشکل خاصی نداشتم تشخیص خوبی دادن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
قبلا معدم عفونی بود میکروب شدیدب داشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
معده درد
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
گوارشی
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
درد معده، درحال حاضر آندوسکوپی دادم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
گوارش داخلی معده
بله خیلی کمک میکند به بیماران
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
اقای دکتر برکت با گرفتن شرح حال بیمار و تشخیص عالی و همدلی با بیمار و اخلاق مدار از بهترین پزشکان متخصص گوارش میباشند آرزوی تندرستی و طول عمر و شادکامی برای ایشان دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
دکتر خیلی خشکل و خوش تیپ هست ، تشخیصش عالیههه ، خیلی ازش راضیم ، خدا ازش راضی باشه ...
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
فعلا تحت درمان هستم و دکتر برکت پزشک با تجربه ای هستند
سنگ صفرا
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر خوبی هستن داروهاش خوب بوده
۱۴۰۲/۰۹/۰۶واقعا ع
۱۴۰۳/۰۶/۳۱دکتربسیار عالی وباتجربه ای هستن کارشون حرف نداره تشخیصشون بیست شوهرم کولیک روده داره وزیر نظر جناب دکترهستن خدا را شکر بهبود شوهرم به وضوح دیدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتره خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مشکل کبد داشتم باطابت دکترخب شدم دکترباسوادوخبی هستندخداعمرشون بده
۱۴۰۲/۰۲/۲۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۱۷جواب ازمایش را ببیند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مریضاشون میگن دکتر برکت قبلا زاهدان عضو هیات علمی دانشگاه بوده و سرش خیلی شلوغ بوده و اصفهان هم الان برای دانشجوهای پزشکی تدریس داره. کلا اخلاق و تشخیصش خوبه و انصافا برای مریض وقت میگذاره.
۱۴۰۵/۰۲/۰۲پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ناراحتی گوارشب
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالییی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر خوب و با تجربه و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خیلی خوب بود برای مشکل یبوست
۱۴۰۴/۰۷/۰۵حالت تهوع وکم اشتهایی بااندوسکوپی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰کولیت روده داشتم و تشخیص آقای دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹ایشان پزشکی حاذق و زبردست هستند و مشکل معده ی و سو هاضمه مزمن بنده را به خوبی و استادانه مرتفع نمودند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰اسپاسم معده
۱۴۰۴/۰۳/۱۱کنسر روده
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دکتر خیلی مهربون بااخلاق باحوصله خیلی عالین سرشار ازانرژی مثبت همچنین منشی خوبشون به تازگی مراجعه کردم درحال درمان هستم ممنون ازاقای دکتر عزیز ومنشی خوبشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تازه شروع کرده ام و دارم آزمایش می دهم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰مشکل گوارش داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷نفخ وورم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ورم و ضعف معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر خوب وتبابت عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰میکروبی شدن معده
۱۴۰۰/۰۵/۲۹تخت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۵معده دردشدیدداشتم که بایک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶سلام من معده درد داشتم وهنوز هم دارم اقای دکتر دارو دادن ولی زیر دنده چپم درد میکنه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳چربی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر بسیار عالی هستند و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار دکتر دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴مشکل ورم معده و یبوست دارم فعلا تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲پدرم در روده بزرگش یک توده بدخیم داشتند که اقای دکتر با انجام کولونسکوپی به موقع این توده را تشخیص داده و با معرفی به جراح به موقع این توده برداشته شدو درحال حاضروضعیت پدرم خوب است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵اندسکوپی کردم هنوز ادامه دارمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱سلام هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۱۷آقای دکتر بسیاااار مهربان و دلسوز هستند.همه چیز را به خوبی بررسی میکنن و توضیح میدن و علمی بسیار بالا دارن.با بیمار خیلی خوب برخورد میکنن و بسیار دکتر محترمی هستن.
۱۴۰۲/۱۰/۱۹فعلا ابتدای درمان می باشد وی راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسار دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۵من حالم اصلا خوب نبود و با دوبار نسخه ایشون و تشخیص روده تحریک پذیر با وجود شیردهی داروهایی رو برام تجویز کردن ک باعث بهبود حالم شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر بسیار مودب وباسواد و با تجربه هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی و ع
۱۴۰۳/۰۷/۲۶یک مرتبه برای معده درد رفتم فعلا سونوگرافی و آندوسکوپی نوشتن که برای بار دوم نوبت دارم پیششون فعلا که تشخیص ایشون خوب بوده تا بعد درمان ببینم چطور پیش میره
۱۴۰۱/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دکتر خوبیه عفونت معده داشتم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶صبور و متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل گوارشی اندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی زخم معده داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشگل کبد داشتم و بعد از سه دوره کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۷دکترعالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲کولونوسکوپی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۳گوارشی بود نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر واقعا به مریضهاشون خیلی احترام میزارند من تا حالا دکتر به این صبوری ندیدم خدا عاقبت بخیرشون کنه
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام من مشکل آشالازی داشتم تشخیص آقای دکتر عالی بود برای عمل ارجاع دادن جراح
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل معده درد داشتم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸دکترخوش برخورد ومخصص خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۵فعلا معرفی نامه گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶مشکل معده داشتمآندوسکوپی شدم که خیلی عالی انجام دادن با تمام ترسی که داشتم ولی هیچی متوجه نشدم و اصلا بعدشم گلودرد اینا نگرفتم خیلی قشنگ انجام دادن و هنوزم تحت نظرشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶درد بعد عمل کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۴/۱۵میکروب معده درمان شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۹مشکل معده با دارو بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۳۰التهاب پانکراس، فعلا بادارو تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای کبد مراجعه کردم هنوز درمان نشدم در حد آزمایش و سونو بوده
۱۴۰۴/۰۴/۲۲آندوسکوپی انجام دادم ، زخم معده داشتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالیییی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳با اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دکتر واقعا کارشون عالی هست مادر من چندین سال هست مشکل معده داشتند وداروهای گران قیمت دکترهای دیگر دادند استفاده کردند ولی فایده نداشت ولی دکتر برکت با داروهای ارزان قیمت مادر من را خوب درمان کردند وهمچنان تحت درمان دکتر هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۹خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار بااخلاق ،دانا وپیگیر هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار ع
۱۴۰۲/۰۳/۳۱دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹برای بیماری گوارش ناراحتی معده مراجعه کردم بار اول بود تیجهاش خیلی خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۲تجربه د
۱۴۰۳/۱۱/۲۳ناراحتی معده زیاد بودن اسید معده
۱۴۰۲/۰۴/۱۰کانسر کولون که با تشخیص و درمان بموقع دکتر خوبم خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱با توجه به چند مرحله که پیش دکتر ویزیت شدم واقعا از هر لحاظ دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر خوبه ای
۱۴۰۱/۰۸/۰۵کار درست و عالی و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۳۰هپاتیت B الان کامل سالمنن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل گوارش بهتر شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹جواب آندوسکوپی دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی بود .مشکل میکروب معده و التهاب روده داشتم درمان شدم.
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر بسی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰مشکل معده نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳تشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸در مرحله درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالییییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خوبی هستند و برای مریضان وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عاای بود مشکل عفونت معده
۱۴۰۱/۰۹/۱۵خیییلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹زخم معده عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵درد معده
۱۴۰۳/۰۳/۲۵مشکل گوارش و الان بهترم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸با سلام و احترام در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳تشخیص و درمان بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹بیماری کرون داشتم از سال ۹۵ با تشخیص ایشون بیماری مهار شد و تنها دکتر برکت تونستن تشخیص بدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳مشکل معده دکتر خوب است
۱۴۰۱/۰۹/۱۶قبلا که ایشان در بیمارستان خاتم بودند.من مریضش بودم واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۷خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی و اثرگذار
۱۴۰۳/۰۴/۲۷مشکل گوارش داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹معده درد
۱۴۰۳/۰۷/۱۳آندو وکوتوسکوپی فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۵میکروب معده داشتم خوب شدم الان بچه ام می برم پیشش
۱۴۰۴/۰۷/۱۸برخورد بسیار خوب و عالی تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۴در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹کولونوسکوپی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹فعلا مرحله اول بوده وپس از این مرحله ویزیت نظر خود رااعلام می کنم با سپاس از جناب آقای دکتر عزیز روز مرد برشما مبارک
۱۴۰۰/۱۱/۲۵معده درد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳کارشون عالیی
۱۴۰۳/۰۷/۰۵اندوسکوپی، با اخلاق و تیم حرفه ای
۱۴۰۳/۰۵/۲۶دکتر عالی و فوق العاده از نظر اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مادرم مراجعه داشتند و راضی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴زخم روده
۱۴۰۰/۰۴/۱۲کبد چرب قصد نشان دادن آزمابش خون که پس از مصرف داروها به مدت 45 روز را دارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲آقای دکتر برکت دکتری خوش اخلاق و فهیم و در طبابت دکتری کار بلد هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۸فوقالعاده دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بسیار عالی ومهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۸زخم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دانشمند و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دو مرحله مراجعه داشته و دوره درمان به اتمام نرسیده
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل IBSو خداروشکر حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خوب بودند و درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸میکروب معده داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دکتر برکت، هم دکتر خوبیه و هم آدم خیلی خوب و باشخصیتی هست
۱۴۰۳/۰۱/۲۵فعلا در حین درمانم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی با حصله و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۲۶درحال بررسی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عفونت وزخمی معده
۱۴۰۲/۰۵/۰۳درد معده
۱۴۰۴/۰۶/۲۶کبد چرب
۱۴۰۲/۰۲/۲۹تازه پ
۱۴۰۲/۱۱/۰۸مشکل کولیت روده و بهبودی آن
۱۴۰۲/۰۱/۲۷مشکل معده داشتم اندیسکوپی کردم عالی بود کار شون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیارپزشک حاذق وبااخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خونریزی داخلی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی حوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۱تشخیص بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۴مشکل زخم معده
۱۴۰۲/۱۱/۰۸ورم معده عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۴مشکل گوارش حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶کنسر کولن.معرفی به جراح و عمل موفق.
۱۴۰۰/۱۱/۱۸معده درد
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی دکتر با دانش و اطلاعات
۱۴۰۳/۱۱/۱۶سلام من راحتی معده داشتم داروداد بهتره شدم کولونوسکوپی هم گرفتن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸بسیار عالی وبا تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱فوقالعاده دلسوز و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷سلام،من شدید معده درد میشدم و با داروهای دکتر خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶مشکل دل پیچه و اسهال
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰من محمود شهبازی خوزستان .از دکترهای دزفول قطع امید کرده بودم آمدم خدمت دکتر مجید برکت شکر خدا یک سال هست خیلی حالم خوب شده ممنون از جناب دکتر مجید برکت بابت درمان و تشخیص درست و بهبودی من
۱۴۰۴/۱۰/۱۳مشکل درد شدید شکم، که ایشان با بررسی دقیق آندوسکپی و درست مشکل زخم معده را شناسایی کردند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۲فعلا در مرحله شروعم ظاهرا دکتر خوبی باید باشه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲تشخیص صحیح توده روده در کولونسکوپی مادرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵مشکل معده داشتم تشخیصش عالی بود خیلی راضیم از درمانم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹سلام درحدمعاینه خدمت رسیدیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷آقای دکتر بسیار دکتر با تجربه وبا حوصله هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۷دکتر بسیار خوبی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳عالی،،با دقت و با اخلاق و تشخیص صحیح ، با صبر و حوصله
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ایشان دکتری خوش رو و عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مشکل گوارشی به علت اوضاع مالی هیچ
۱۴۰۴/۰۴/۱۷آقای دکتر خیلی صبورهستن خیلی درکارشون دقیق هستن مشکل گوارش دارم تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶کلیک روده
۱۴۰۴/۰۷/۲۲مشکل روده داشتم وخدا رو شکر با مصرف دارو بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۴/۱۱کاهش وزن درحال انجام ازمایشات اعلامی ایشان هستم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار خوش برخورد و کارشان خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی دکتر خوبی هستند واسترس الکی به آدم نمیدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام مشکل روده وزخم معده فعلا در حال درمان هستم کمی بهترشدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶هنوز مرحله درمان شروع نشده کبد چرب
۱۴۰۴/۰۵/۰۶مشکل گوارش و یبوست داشتم الان خیلی بهترم از دکتر ممنونم
۱۴۰۱/۱۲/۰۹آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷معده عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴بسیار دکتر خو
۱۴۰۲/۰۵/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل سوزش معده و جواب خوبی هم گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹سلام .آقای دکتر حاذق ودرتشخیص بیماری عالی بودند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی بسی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ناراحتی معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ناراحتی گوارشی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی وبا اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۶ناراحتی کبد خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سنگ صفرا
۱۴۰۱/۰۷/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خونریزی. کلونوسکوی مشکلی را نشون نداد.
۱۴۰۴/۰۱/۲۱اولین دکتری که بیماری من و تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶کبد چرب،تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۵اندوسکوپی و کلونوسکوپی انجام دادن. کارشان دقیق بود فقط هزینه خیلی زیاد میگیرن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹واقعا دکتر پر حوصله خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴نارحتی معده داشتم خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۲۰اندوسکوپی معده انجام دادن ونمونه برداری از معده خدارو شکر جواب پاتولوژی نرمال بود و مشکل خاصی نداشتم تشخیص خوبی دادن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴قبلا معدم عفونی بود میکروب شدیدب داشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸معده درد
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴گوارشی
۱۴۰۳/۰۱/۲۸درد معده، درحال حاضر آندوسکوپی دادم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳گوارش داخلی معده بله خیلی کمک میکند به بیماران
۱۴۰۰/۰۳/۰۱اقای دکتر برکت با گرفتن شرح حال بیمار و تشخیص عالی و همدلی با بیمار و اخلاق مدار از بهترین پزشکان متخصص گوارش میباشند آرزوی تندرستی و طول عمر و شادکامی برای ایشان دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱دکتر خیلی خشکل و خوش تیپ هست ، تشخیصش عالیههه ، خیلی ازش راضیم ، خدا ازش راضی باشه ...
۱۴۰۰/۰۳/۰۱فعلا تحت درمان هستم و دکتر برکت پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶