این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان دستگردی (ظفر) - نرسیده به بزرگراه مدرس - بیمارستان کودکان علی اصغر
نارمک - بالاتر از میدان هفت حوض - نرسیده به چهار راه سرسبز - نبش خیابان فاطمی - مجتمع تجاری صدف - طبقه ۴
بسیار دکتر حاذق و خوش خلقی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالیه عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۶دکتر بسیار
۱۳۹۹/۰۱/۰۷دخترم وپسرم برگشت ادراردا رند
۱۳۹۷/۱۰/۱۸واقعا پزشک حاذقی هستن ، تشخیص عالی ،رفتار عالی . بخاطر یه تشخیص اشتباه قراربود دختر 2 سالمو عمل کنیم اما ایشون با یه دارو کاملا مشکل دخترمو حل کردن الان حدود 17 ساله که بچه هامو برای چکاب پیش ایشون میبرم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی فقط همین
۱۴۰۰/۰۵/۱۸فشارخون
۱۳۹۹/۰۲/۱۴من ادرار دخترم کریستال داشت که خداروشکر یه محلول دادن و برطرف شد واقعا عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳سنگ کلیه.در حال پیگیری
۱۳۹۹/۰۶/۰۵عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۰۱بسیار دکتر با تجربه ودانایی هستن پسرم دفع پروتیین داشت واقای دکتر پسرم رو درمان کردند وخیلی ازشون راضی هستیم ان شالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خیلی خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۷عفونت ادارای
۱۳۹۹/۰۴/۱۷عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ایشون دکتر حاذق و باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷پسرم تنگی مجاری ادراری و مشکل کلیه داره و تحت نظر ایشونه و گفتن نیازی به عمل نداره و خفیفه و به مرور زمان درست میشه و اینکه باید چکاپ بشن تا سنگ کلیه نشه براش
۱۳۹۹/۱۱/۲۶برای پسرم که مشکل عفونت ادار داشت عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱دخترم مشکل دفع پروتئین داره و درحال درماه دکترخوبیه اما حیف که منشی نداره و واسه گرفتن وقت همیشه خیلی اذیت میشیم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰الهی به حق پنج تن.خدا خیرش بده.بچه منو دکتر خوب کرد.
۱۳۹۹/۰۳/۲۸خداوند به ایشان عمر با عزت دهد. تشخیص ایشان بسیار عالی است.
۱۴۰۰/۰۹/۲۵مشکلم خصوصی بود
۱۳۹۹/۰۷/۳۰سلام پسرمن برگشت ادرار داشت عمل شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹ایشون استادم بودن و فوق العاده هستند، بی همتا هستن!
۱۳۹۹/۰۵/۰۶عفونت ادراری
۱۳۹۷/۰۴/۲۴دخترم سنگ کلیه داشت شکر خدا الان بهتره
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی وفقط نوبت دهی و فضای مطب خوب نیست.
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار تشخیص عالی دارند، و در تخصص خودشان جزو اولین ها هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالیه واقعا جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳سنگ کلیه دکتر برسی کرد ودارو داد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰دخترم مشکل انحراف حالب و سنگ در سه سالگی داشت توسط دکتر بدون عمل درمان شد
۱۳۹۷/۰۷/۰۳خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵برگشت ادرار
۱۳۹۹/۰۹/۲۹دخترم برگشت ادرار داره و تحت نظر ایشون شکر خدا بدون عمل فقط با دارو مداوا شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار بسیار متخصص
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دخترم یک ساله بود از شهرستان دورود نتونستن کاری کنن هر دو کلیه سنگ داشت دکتر خوبش کردن کارشون عالیه یکی از بهترین دکترهای ایران
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی و مجرب
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر خوب و باتجربه ای بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عفونت ادراری عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۳۱دخترم عفونت ادرار داشت و برگشت ادرار وهم کلیه سمت راستشم مشکل داشت ک 4 سال تحت درمان . عفونت بهترشده ولی برگشت ادرار 20 درصدش هنو مشکل داره ک بازم باید دارو مصرف کنه
۱۳۹۹/۱۰/۰۹سلام ،پسر من از بدو تولد دچار برگشت ادرارشدید بود تو یک سالو نیم سالگیش به توصیه دکتر اتوکش عمل باز شد شکرخداالان خوبه و تحت نتوسط
۱۳۹۹/۰۱/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیارباتجربه وماهردرتشخیص
۱۳۹۹/۰۲/۰۷پیوند کلیه دخترم بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۱۱دکتر فوق العاده هم از لحاظ رتبه علمی هم از لحاظ انسانیت
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشکل کلیه دخترم هست.ایشان بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالیه قابل وصف نیست لطفشون
۱۳۹۹/۰۵/۰۴کلیه سمت راست از چپ کوچکتراست
۱۳۹۹/۰۱/۰۴احت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۳۱فوق العاده هستند. من دخترم مشکل برگشت ادرار داشتند و ایشون این مساله رو رفع کردند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تب مشکل حل شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۴فعلا تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۱۳ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دربیمارستان کودکان علی اصغرهمه ازطبابت بسیارعالی دکترتعریف میکردند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خوب هستند
۱۳۹۸/۰۶/۰۷عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲پسرم از نوزادی برگشت ادرار داره هنوزم تحت نظر دکتر هستیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بله چکاب کلی وپروستات
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بسیار عالی هستند ایشون در امر پزشکی.هیدرونفروز کلیه . وشک مثانه فعلا دارو مصرف میکنه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتراتوکش کارش عالیه..دخترسنگ کلیه ـداره
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیارردکتر حاذق انسان نازنین و شریفی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دکتر بسیار
۱۳۹۸/۰۲/۱۹کمک می کند
۱۳۹۹/۰۳/۲۶پسرم دفع پروتئین داشت ،خیلی دکتربردمش،هرکدوم یه چیزی میگفتن تااینکه پیش ایشون بردمش،آزمایشات کامل دادوگفت این نوع پروتئین ایرادی نداره،واقعا دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عمل تاندون
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر بییار حاذقی است فقط مطب شلوغی دارد و فضای مناسبی برای انتظار بیماران وجود نداره.
۱۳۹۹/۰۱/۲۰عالی هستن بسیار باسواد و با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۰۷برادرم نارسایی کبدی داشت بخاطر همین تحت درمان شدید بود و درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱مشکل کلیه دارم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱عالی ن
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دخترم کلیه هاش رسوب داشت،با یه تجویز آقای دکتر از بین رفت
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار د
۱۳۹۹/۰۵/۲۵دکتر خوبی ه
۱۳۹۹/۰۳/۳۱مشکل مثانه توی 7 سالگی عمل کردم الانم 17 سالمه و هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴فرشته ای روی زمین
۱۳۹۹/۰۵/۱۵عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتر بسیار عالی و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹دختر من گرید 2 داشت ولی به لطف خداو طبابت اقای دکتر خوب شد
۱۳۹۷/۰۲/۲۵فوق العاده عالی استادهستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۵پسرم هیدرونفروز داشت واز بدو تولد تا الان که 12 سالشه تحت نظر دکتر اتوکش هست وخیلی دکتر خوبیه خدا بهشون سلامتی وطول عمر بده
۱۳۹۹/۰۸/۰۸مشکل کلیه پلیکیستیک ودرمان وتشخیص ایشون عالی ست
۱۳۹۹/۱۲/۱۶تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۸چون شهرستانی هستم خیلی در یک ویزیت چیز خاصی عایدم نشد
۱۴۰۰/۱۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۹سندرم نفروتیک فعلا نتیجهی خاصی نگرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر خوبی ما تازه درمان شروع کردیم
۱۳۹۷/۰۸/۱۸دخترم عفونت ادرار شدید داشت وخدا روشکر بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۰۳/۱۳سندرم نفروتیک داشت خدارا شکر خوب شد
۱۳۹۸/۰۵/۰۷فعلا تحت تست هستیم و نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۴/۲۲خوب بود فقط مطب بدون منشی بود و بی نظم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱هیدرونفروز
۱۳۹۸/۱۰/۲۵پزشک و انسانی به تمام معنا مهربان ، متخصص نتایج کار عالی به لطف خدا و تجارب دکتر
۱۳۹۹/۰۸/۱۵دخترم سنگ کلیه داشت.باداروی ایشان درحال بهبودی هستند انشالا.دکتربسیارخوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی از این دکتر بهتر پیدا نمی کنید دختر من از بدو تولد تحت نظر ایشون هستش الان نزدیک سه ساله هستش و خوبه
۱۳۹۹/۰۱/۱۷دیده شدن خون در ادرار
۱۳۹۹/۰۱/۱۰فوقالعاده عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دخترم مشکل هیدرونفروز داشتن وخدارو شکر باکمکای آقای دکتر خوب شدن وهنوز هم زیرنظرشون هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۰۸سلام بهترین دکتر امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
۱۳۹۸/۱۲/۲۹خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سلام.پسرم مشکل هیدرونفروز داشت تحت نظر ایشون بود ولی جراحشون خانم دکتر شریفی بودن وکارهردوشون فوق العادس
۱۳۹۷/۱۲/۲۶مثانه عصبی پسرم داره تحت درمان هست
۱۳۹۹/۰۴/۲۰عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲تشخیص عالی اخلاق عالی انسانیت عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بی اختیاری و الحمدلله راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دختر و پسرم مشکل کلیه داشتن که الحمدالله و به لطف دکتر به خیر گذشت
۱۳۹۹/۰۹/۱۹دکتر ی عالی و خوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۹پسرم برگشت ادرار تو کلیه داشت
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دفع پروتئین، درمان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵کارش عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالی و کاربلد
۱۳۹۹/۰۹/۲۸مشکل برگشت ادرار کلیه فرزندم
۱۳۹۹/۰۳/۲۰عفونت ادراری دخترم شکر خدا با یه نسخه رفع شد
۱۳۹۷/۰۹/۰۹سنگ کلیه من سه ماهه دخترم تحت نطر ایشون هستن تا حالا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰عااالی سنگ کلیه دختر 2ساله ام رو با یه تجویز درمان کردن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰نگه داشتن ادرار بعد از دفع ادرار
۱۳۹۹/۰۸/۰۶به شدت دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دخترم از نوزادی برگشت ادراری داشت که طی مدت درمان نتیجه مطلوب بوده
۱۳۹۸/۱۲/۱۴پزشک و استاد توکارش هست واقعا نعمتی برای کشور هستش
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹.هیدرونفروز.بحمدالله مرتفع شد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار کار بلد ومتخصص خدا خیرش بده
۱۳۹۹/۰۴/۰۹دکتر ح
۱۴۰۰/۰۱/۲۱پسرم کلیه هاش نعل اسبی هست و باید هر سه ماه چکاب شوند
۱۳۹۷/۰۴/۰۳هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بی نظیرهستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۸در حال پیگیری هستیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۶برای کلیه بچه ایشون عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۲۲عالیییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تخصص ایشون عالی هستش خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۹/۱۰مشکل کلیه دخترم تشخیص ایشان بجا و به موقع بود الانم دخترم تحت کنترل ایشان میباشد.
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۴بسیار عالی و با تجربه واقعا استاد بی نظیری است
۱۳۹۹/۰۲/۱۷دخترم بیماری برگشت ادار دوطرفه داره که خواستم عمل و یا ژل تزریق کنم که طبق گفته دکتر هردوت بی فایدست واسه همین فعلا تا سه ماه دارو دادن
۱۳۹۸/۰۴/۳۱رنگی شدن ادرار فرزندم بوده و با یک نسخه برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۱پسرم سنگ کلیه داشت، درمانشون عالی بود و پسرم خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فعلا در حال درمان هست کودکم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴بهترین پزشک دنیا که من مرده رو زنده کرد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱خول و عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۸بهترین دکتر دنیا سلامتی پسرم مدیون دکتر هستم خدا حافظشون باشه
۱۴۰۰/۰۶/۱۶سنگ کلیه وعالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ایشون عالی هستند یک دکتر با اخلاق و با وجدان پسر من دفع پروتئین توی ادرار داشت الان تحت درمان هست تو فاصله مشخص شدن مریضیش اسهال گرفت بیمارستان بستری شد اگر رسیدگی های ایشون نبود معلوم نبود چه اتفاقی واسه پسرم میفته. خدا همچین دکترایی رو حفظ کنه واسه مریضا. صحبت کردن با ایشون به آدم آرامش میده
۱۳۹۸/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹بهترین
۱۴۰۰/۰۷/۱۵دخترم نزدیک 2سال تحت نظر ایشون هستن به دلیل عفونت های ادراری مکرر، دکتر فوق العاده هستن!
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بله بیماری قلیه
۱۳۹۸/۱۰/۲۰خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲درمان هنوز ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۷/۰۱خواهرم مریض ایشان بود به تشخیص یه دکتر دیگه قراربود عمل پیوند انجام بده ولی به لطف خدا با دکتر اتوکش آشنا شدیم و الان خواهرم صحیح و سالم هست و مشکلی نداره و ده سال از این ماجرا میگذره
۱۴۰۰/۰۷/۲۲هی خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ویزیت فرزندم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۷پسرم انسداد حالب داشت جراحی شد خوب شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۵درد کلیه و خون در ادرار دارو تجویز کردند بسیار سودمند بود در تشخیص اولیه و سیر درمان نمونه ندارند
۱۳۹۹/۰۵/۱۶عالی فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۲مشکل کلیه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دخترخواهرم بیمارایشون بوده است و رضایت کامل دارند،
۱۳۹۸/۰۹/۲۳بهترین دکتردنیاست
۱۳۹۹/۱۱/۱۶سنگ کلیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی هستند و متبحر
۱۳۹۹/۰۲/۰۹سندروم نفروتیک.در حال درمان فعلا
۱۳۹۷/۰۷/۰۷بسیار بسیار عالی دلسوز وپیگیر
۱۳۹۹/۱۱/۲۹عالی بسیار دکتر با اخلاق و بلتجربه و کاردانی هستن مشکل ما رو فقط دکتر اتوکش تونستن حل کنند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بخاطر مشکلات کبیوی فرزندم مراجعه کزدم و سالهاست که تحت نظر ایشان میباشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دخترم سنگ کلیه داره تازه برده بودم پیشش نتیجه میگرفتم کرونا نذاشت ادامه بدم الان پیگیرش هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰دکتر خیلی فوق العاده ای
۱۴۰۰/۱۲/۱۳کوچک بودن یک کلیه که کلا کارایی ندارد
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ایشان کاملا در کار خود تخصص دارند و بسیار زبر دست می باشند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۳عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عالی. یک متخصص واقعی. یک استاد اخلاق
۱۳۹۸/۰۵/۰۷دکتر بسیار خوبیه
۱۳۹۷/۰۵/۲۰جلسه دوم چیزی نمیتونم بگم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دکتر خوبی هستند،فقط ای کاش منشی هم داشتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹سلام بچه ام دفع پروتین داشت حالا خدا راشکر به لطف خدا وکمک اقای دکتر اتوکش خوب خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عفونت ادراری دخترم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵سلامتی دخترم رو مدیون دکتر هستم بینهایت دکتر عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی و بینظیر
۱۳۹۹/۰۸/۲۶پسیار خوش اخلاق و کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۸عفونت ادراری و کیست کلیه. عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۲۳من از شهرستان میام الان دوسالی میشه که رفت و آمد میکنم اینجا به خاطر اینکه دخترم برگشت ادرار به کلیه سمت چپ داشت مرتب عفونی میشد و بستری میشد هر یکماه در میون بستری میشد واین کار سه بار تکرار شد بعدش با پزشکش مشورت کردم گفتن که دخترتون همینجور زود به زود میخواد عفونی بشه ما مجبوریم عملش کنیم تا اینکه من دخترم رو آوردم خدمت دکتر اتو کش که الحمدالله دیگه دخترم بستری نشد وعفونی نشد وهمچنان تحت نظر آقای دکتر هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عااااااااالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۵سندرم نفرولیت
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۷نمیدونم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱دکتر بسیار خوب وباتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳یبار برای ویزیت رفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عفونت ادراری کودکان.وعالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷سندرم نفروتیک در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶پسرم 3ماه داشت مراجعه کردم رسوبات کلیه و دفع ادار سخت داشت الان 9ماهشه و خداروشکر با تجویز یک دارو درمان شد.زنده باشن استاد
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰من ناراحتی کلیه داشتم وایشان دکترمعالجم بودند
۱۳۹۷/۰۳/۱۵دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۱هیدرونفروز جنینی کارشون خیلی عالیه واقعا راضی یودم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶دخترم در 7 سالگی هنگام ادرار کمی خونریزی داشت اما بدون درد و سوزش . پس از معاینه دکتر گفتند تورم گردن مثانه دارد به دلیل خوردن کاکاو و نخوردن آب و نگه داشتن دستشویی .
۱۳۹۷/۰۸/۲۶نابر وان
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عالیه به خدا
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالی ایشون بسیار خبره هستند درکارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۸